66

۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

23

خیر باشد بنیان پاسداران اصلاح کننده وقاعد در آن استان مهم.

10

بیچاره دولت خودش از سپاه دستور میگیره انوقت شما انتظار دارین استاندار با سپاه هماهنگ نشه!!!!!!!اگه غیر از این باشه یه برچسبی روش میزنن و برمیدارن.

حسین

در بوشهر هم وضع به همین منوال است اغلب احمدی نزادیه و طرفداران فالیباف پست گرفنهاند واصلاح طلبان هم منزوی شدهاند

نیرو های ستادی ومردمی طرفدار دکتر روحانی در لرستان وشهرستانهای تابعه

۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

4

73

12

معا ون سیاسی امنیتی استانداری اهل لرستان و نیروی باز نشته واز طرفداران پر وپا قرص ومبلغ آقای قالیباف در لرستان بودند وجالب تر از همه گفته های دکتر روحانی در مناظرات انتخاباتی که ابراز نمودند من سرهنگ نیسته من حقوق دانم پس حقوق مردم چه شد خدای نخواسته رای مردم به بازی گرفته اید ویا محا فظه کار شده اید انصافا" در سخنرانیها ودر دیدارها این طور نیست اما بعید است جناب دکتر از انتصابات خبر نداشته باشند چگونه است در دور ترین نقطه کشور مردم در جریان تغییرات دست وپا شکسته می باشند اما رئیس جمهور محترم بی خبر باشند بنده به عنوان یکی از یاران به اتقاق دوستان همراه از بی تفاوتی دکتر روحانی به انتصابات نه تنها گله مند بلکه به شدت معترص ایم نمونه اش کاملا"در کشور ملموس ومشهود است واز همه مهمتر در استان لرستان که بیش از 70 درصد به شما رای دادند واینگونه وزیر کشور تلافی می کنند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از دولتی که وزیر کشورش یک اصولگرای افراطی مثل رحمانی فضلی باشه بیش از این انتظار نیست

چی فکر کردین ضد انقلابها؟خیلی تابلویید که آقای روحانی مخلص عادل را مورد حمله قرار می دهید.بگذارید با کمک مردان بی ادعای سپاه کارش را انجام دهد. بدون کار جهادی سپاه پیشرفت حاصل نمی شود و تیم حجه الاسلام روحانی این را خوب می دانند.خدا به همه دلسوزان جزای خیر دهد.راستی شب اول قبر نزدیک است پس کامنتها را با دقت و رعایت انصاف و به دور از منافع جناحی بگذارید.----جوان بیکار اما بفهم

محسن

میلاد

۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

22

24

فرمانده کل سپاه گفت: دولت از توان بسیج و سپاه و اتکا به مردم در اقتصاد مقاومتی استفاده کند، متأسفانه دولت تاکنون از پیشنهادات و اقدامات بسیج برای اقتصاد مقاومتی استقبالی نکرده است.(قابل توجه استاندار محترم فارس )

6

بابام هشت سال از وزیر تا آبدارچی یا پاسدار بودن یا به وسیله ی اونا انتخاب می شده حالا انتظار دارین یک شبه دل بکنن از قدرت

دفتر ازدواج 54 کازرون

این همه نوشتی ، فقط با تیتری که زدی می خوای بگی ما اصلاح طلبیم چرا باید با اصول گراها باید همانگ بشید>!

۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

ایلامی

سپاهی واقعی

۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

همت بود و باکری

بنده به عنوان یه شخص با شغل ازاد و غیر نظامی و هیچ جناح بازی خدمت دوستان منتقد سپاه عرض کنم در همین شهر کازرون سپاهیان بازنشسته با مقام سرهنگ و.. بعد از عمری زحمت وبدخوابی در حوالی خیابان مطهری در ملک 200 متری با زمین اوقافی سکونت میکنند نه ماشین ونه خانه انچنانی که دوستان نوشتند خبری نیست بنده به عنوان ایرانی افتخارمیکنم وقتی در سایتها میخوانم رزمندگان سپاه وحزب الله در سوریه و عراق تیری در چشمان تکفیری ها حرامزاده هستند وجان خود را نثارمیهن واسایش من وتو برادر منتقد مکنند/پس خواهشمند است انصاف را صدر قضاوتتون قرار دهید نه تعصب وجناح بازی/ در هر قشری حتی در روحانیت ما روحانی نما داریم دلیل نمیشود به ناحق قضاوت کنیم

56

امیر از خوزستان

این اقا در ایلام هم که استاندار بود خیلی دچار روزمرگی و بی خیالی بود

۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

انتصابات در دوره جدید در وزارت کشور بر اساس بخشنامه وزارتی عموما از بین همکاران با تجربه وزارتخانه بایدصورت گیرد که با کلیه فنون و اصول فرمانداری اشنا بوده و می دانند چگونه و به چه نحوی با سایر ادارات و ارگانها برخورد و نظارت داشته باشند نه فذمانبردار باشند ولی در برخی از شهر ها افرادی با استفاده از رانتهای نمایندگان ابتدا به وزارت کشور منتقل شده و سپس به این سمت ها انتخاب شده اند. نمونه این امر در شهر وزیر کشور از فرمانداری که بازنشسته جهاد کشاورزی است استفاده شده . ایشان با همت نماینده شهرستان و شخص وزیر انتقالی گرفته و با استفاده از بخشنامه وزارتی به فرمانداری منصوب شدند. باید دید با این گونه انتصابات آیا میتوان انتظارات جامعه متحول شده ایران پس از انتخابات خرداد 92 براورده ساخت؟ بعید است ......

۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ولایتمدار

خدا وکیلی انتقا دات مطرح شده حقیقت دارد ونباید از تذکر وحرف حساب روی گردانید مردم با جسارت وشهامت تمام به دکتر روحانی که انسانی فرهیخته وبا تجربه است رای دادند وخواستار جا بجایی رئیس جمهور واعضای کابینه ومدیران استانها وشهرستانها شدند همانطور که در دولت های گذشته مرسوم بود اما مهمتر از همه وضعیت نا به سامان اقتصادی فرهنگی واجتماعی واز همه مهمتر سیاسی وامنیتی دولت گذشته ایجاب می کند انتصابات با دقت لازم وبر اساس ملاک وهزینه ای که مردم در پای صندقهای رای خوا ستار شده اند اقدام نمایند نه اینکه افرادی انتخاب بشوند که با سیاستهای این دولت بیگانه است ودل خوشی از این دولت ندارد مردم فهیم هم براساس گفته ها وشنیده ها اخبار انتصابات را رصد میکنند وحق هم دارند حساس شوند چرا که اصل واساس حکومت مردم هستند واگر مردم وآحاد مردم در انتخابات شرکت نکنند دولتی مستقر نخواهد شد پس بنا برین نظر منطقی وبر اساس استد لال واقعی شرطی است لازم برای دکتر روحانی سالی که نیکوست از بهارش پیداست مطمئنا"مردمی که به شما رای داده اند پیروزی وموفقیت دولت تدبیر وامید را طالبند اما همین مردم چشم بسته همانطور که رای ندادند چشمه بسته هم نتیجه نمی خواهند پس به هوش باشید جناح ناکام در انتخابات مترصد است که مردم نا امید شوند اما اگر جناب روحانی با زیرکی تمام انتصابات مدیران از طریق دلسوزان دولت ومردم رصد نمایید انشاله مشکلی پیش رو نحواهد بود اعتبار مردم اعتبار مردم ودر راس همه رای دهندگان است.

1

۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

53

۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

36

این وضعیت تقریباً درتمام استان ها وجود دارد و فقط خدا می داند با این روش مدیریت، خروجیش برای مردم چه می باشد. زمانیکه مدیریت در ید واحدجناح اصولگرایان یا اصلاح طلبان به طورمشخص ومعین بود کسی مسئولیت مشکلات را قبول نکرد حالا که قر و قاطی شد، اصلا وابدا کسی مسئولیتش را قبول نمی کند وهرکدام مسئولیت نابسامانی را به گردن دیگری می اندازد تا شرایط برای ظهور یک احمدی نژاد دیگر فراهم شود.

گزارش خبری سلام نو/

همه میدانند که80میلیون جمعیت ایران چه احترام خاصی برای سپاهیان قایلند وانان را حتی از خانواده خود بیشتر دوست دارند .... درود بر این مردان بی ادعا که هیچ چشمداشتی به مال دنیا ندارند

در این 8سال ویرانگر وبحران اقتصادی مردم لمس کردند انتقادشان به جا ودلسوزانه است دکتر روحانی هم مردم دای دهنده با ایشان با فضل خداوند پایش ایستاده اند و رهایش نخواهند کرد افراطیون خوشحال نشوند مردم عزیز پای رای شان ایستاده اند وباجسارت همه چیز را رصد میکنند احتیاط لازم است وگر نه همان طور که دولت به یاد ماندنی رئیس جمهور سابق جایش به احمدی نژاد داد این بار این حادثه وحشت بار که از نطر اقتصادی وروابط بین الملل نای مردم را گرفت تکرار نشود مردم از این ترس و واهمه دارند امید است دکتر روحانی محبوب تدبیر وظرافت لازم به خرج دهد چرا که مردم به ایشان امید بسته اند.

استانداری که به جای دولت، با سپاه هماهنگ است!

سید محمد احمدی اخیرا در نشستی با حضور فرماندهان سپاه فارس، خطاب به آنان گفته است: اگر فرمانداری را در شهرستانی دیدید که ناهماهنگ عمل می کند به بنده اعلام کنید، برخورد می کنم.

۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

سرویس سیاسی: اخیرا برخی از رفتارها و تصمیمات استاندار فارس حاشیه‌هایی را در حوزه سیاسی این استان ایجاد کرده است. انتصابات بعضا غیرمنتظره‌ای که توسط سید محمد احمدی در این استانداری صورت می‌گیرد باعث شده تا برخی از فعالین سیاسی و خصوصا اصلاح‌طلبان این استان معترض شوند. اغلب فعالین سیاسی و خصوصا اصلاح‌طلبان فارس معتقدند که شخص استاندار بیش از حد نظرات برخی محافل خاص را در تصمیماتش دخیل می‌کند و عملا بیش از آنکه دولت را نمایندگی کند، دیدگاه آنان را نمایندگی می‌کند.

54

تذکرات نیز فایده نداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سلام نو»، در این زمینه نمایندگان شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان فارس نیز جلساتی را با استاندار این منطقه برگزار کرده‌اند و نگرانی‌ها و تذکرات خود را ارائه نموده‌اند اما مواضع و عملکرد اخیر احمدی و عدم اصلاح رویه پیشین، این نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

اگه درست باشه باید عزلش کنن

الان دقیقا از افعال معکوس استفاده کردی دیگه درسته!

بنده از راه دور دست مدیر سایت را که به روشنگری وانتقا دات دلسوزانه مردم اهمیت میدهد می فشارم امید وارم حد اقل رئیس جمهور محترم همین احساس داشته باشد وبه خواست همراها نش در سرا سر ایران اسلامی پا سخ مثبت ودر خور شان وجایگا هشان بدهند.

بدیهی است که استاندار، نماینده دولت در هر استان به شمار می‌رود و بایستی نمونه‌ای کوچکتر از دولت سراسری باشد و از همین رو لازم است که سیاست‌هایش منطبق بر سیاست‌های کلی دولت تنظیم شود. اما گویا وضعیت در استان فارس به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و سیاست‌های استانداری منطق به سیاست‌های نهادهای دیگر تنظیم می‌شوند.

هوشمندی

اظهار وابستگی علنی استاندار به سپاه فارس

۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

مشخصا ماهیت وجودی سپاه پاسداران حفاظت از ملت و کشور ایران است و خدمات این نهاد در این حوزه در طول دوران جنگ تحمیلی ثابت شده است. اما ذات مدیریت دولتی آن است که مواضع و خطوط همان باشد که اکثریت مردم خواسته‌اند.

۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

در 24 خرداد 92 اکثریت مردم ایران حسن روحانی را برای کشورداری انتخاب کرده‌اند و استانداران نیز منطقا بایستی تابع همان دولت منتخب باشند. این شاید کمترین انتظاری باشد که مردم از دولت منتخب خود داشته باشند.

69

اما در عین ناباوری مشاهده می‌شود که استاندار فارس اعلام می‌کند که انتصابات خود را نه هماهنگ با دولت منتخب، بلکه هماهنگ با سپاه صورت می‌دهد.

حالا اگه اصلاح طلب ها این جلسات را با استاندار بر گزار می کردند بلافاصله طرح ضد ارزشی بودن استاندار را اعلام می کردند.حا دارد وزیر محترم کشور در این خصوص با درایت عمل نماید

آقای روحانی عزیز

استاندار فارس برادرش را به عنوان مدیر کل اتباع و امور مهاجرین منصوب نمود ه است و پسر خاله اش را به عنوان فرماندار شهرستان سروستان منصوب کرده است تعدادی از دوستانش را نیز در استانداری منصوب کرده وبقیه پستها را هم به اصولگرایان باج داده ودر ضمن ایشان دسته گل آقای موسوی لاری به مردم فارس می باشد ایشان واقایان لارستانیها ا ستان فارس را در شهرستان مهر ولار خلاصه کرده اند!!!

هماهنگی کامل استانداری فارس با سپاه

در استان فارس آقای جلیلی رییس جمهور است

داود

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه فجر تنویر، سید محمد احمدی اخیرا در نشستی با حضور فرماندهان سپاه فارس، خطاب به آنان گفته است: اگر فرمانداری را در شهرستانی دیدید که ناهماهنگ عمل می کند به بنده اعلام کنید، برخورد می کنم.

وی افزود: شخصا پیگیر کارها خواهم بود و قول می دهم، از این به بعد جلسات برنامه ریزی بدون حضور سپاه تشکیل ندهم.

حسنی

۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

احمدی ادامه داد: معاون عمرانی نماینده تام الاختیار استانداری در پیگیری و همکاری امور با شما فرماندهان سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

استاندار فارس در این جلسه صریحا از سپاه فارس خواست تا در صنعت، خصوصا صنایع تبدیلی، بخش توریسم و معادن نیز ورود موثر و جهادی داشته باشند.

در حالیکه یکی از عوامل افزایش رای حسن روحانی برای رسیدن به پاستور بیان جمله «من سرهنگ نیستم، من حقوقدانم» بود و این امر به عنوان شاخصی برای نمایش میل اکثریت مردم به تفکیک امور دولتی و نظامی از یکدیگر مطرح می‌شود، اخیرا استاندار فارس، سرهنگ حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه بقیه الله فارس را به فرمانداری شهر کازرون منصوب کرده است.

61

غیر از اینکه توان مدیریتی استاندار فارس پایین است به شدت فامیل گرا هستند

آقایان منتقد.سپاه دژی است محکم درمقابل دشمنان ایران واسلام ناب وهربرادری که ساز مخالف میزند خودش هم میداند اگر سپاه نبود الآن ایران نیز مانند عراق .افغانستان زیر چکمه های آمریکاییان بود وناموس این مرزوبوم مورد تجاوز آنان قرار گرفته بود کلاهتان را قاضی بفرمائیدبعد نظرشریفتان راعرضه بفرمائید .عنادازاعمال منافقان است.

نامه اصلاح‌‌طلبان فارس به استاندار

در همین زمینه شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب استان فارس نیز در تاریخ 23 بهمن 92 نامه‌ای را خطاب به محمد احمدی نوشته بود که اکنون منتشر می‌شود. متن این نامه که در اختیار سلام نو قرار گرفته به شرح ذیل است:

بیخود جوش نزنید استان سمنان که زادگاه دکتر روحانی هست همه مسوولینش اصولگرا هستند دردامغان روسای ستاد احمدی نژاد فرماندارو بخشدار هستند . حیف اون رای که دادیم سانسور نکن چاپ کن سلام

قاسم

به نام خدا

۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

آنگاه باید گزیده تر آنان نزد تو کسی باشد که سخن تلخ حق را به تو بیش ترگوید و درکاری که از تو سر می زند و خدا آن  کار را برای دوستان خود نمی پسندد، از همگان کم تر ترا یاری کند -امام علی (ع )

۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

استاندار محترم فارس جناب دکتر احمدی

۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

با سلام

هم وطن محترم اشاره خوبی داشتند جرا همین مردم به آقای ظریف فرج دانا آقای جهانگیری آقای فانی دکتر نوبخت وامثالهم معترض نیستند وچرا نوک پیکان افراطیون واصول گرایان ونمایندگان مجلس به طرف این عزیزان بارها وبارها نشانه گرفته اند کاملا"مسعجل است اینان عصاره ونماینده رای دهندگان هستند این گروه نه محافظه کارند ونه قدرت طلب ونه نان به نرخ روز خور از اول مشخص بود وزیر کشور که باید تابلو ونماد رای مردم باشد این گونه نبود نمونه اش انتخاب استاندارانی که با رای مردم خیلی فاصله دارند وهیچ اعتباری برای همراهان ومبلغین دکتر روحانی در ستادهای انتخاباتی قائل نیستند ویا انتصابات وزیر صنعت معدن وتجارت باز هم حا کی از این است ایشان هم برخلاف نظر مردم حرکت می کند بنده اهل قم است ابقای یونس عالی پور به واسطه چه کسی انجام گرفته است نمی بایست در دولت روحانی این گونه پنهان کاری شود که الحمد الله برای مردم آشکار شد واگر بحث فرا جناحی مطرح باشد چرا وچگونه در دولت اصول گرایان از صدر تا ذیل حتی در دور ترین مناطق کشور یک مدیر اصلاح طلب وجود نداشت دوما"فرا جناحی در صورتی شایسته است که طرف مقابل چوب را لای چرخ دولت نگذارد وهر روز به بهانه ای مشکلی برای دولت به وجود نیاورد که متا سفانه اینطور نیست جایگاه مردم نباید توسط گروهی خدشه دار شودویا در توزیع سبد کالایی همین مدیران ماندگار احمدی نژاد در وزارت صتعت ومعدن بودند که به علت عملکرد بعد باعث معذرت خواهی رئس جمهور شد این گونه رفتار بعضی از وزا مستمسکی شد برای جناح شکست خورده در انتخابات که با جار وجنجال وبوق کرنا دولت را زیر سوال بردند در صورتی که مدیران اصول گرای احمدی نژاد عامل این نا بسامانی بودند ولذا ع قلانه است که در انتصاب مدیران ارشد دولت دقت شود که اگر دیر بجنبند فا جعه خواهد بود نمونه توزیع سبد کالا توسط این گرئه به جامانده از دولت احمدی نژاد.

همانگونه که مستحضرید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی و خونبهای شهیدان انقلاب اسلامی و حاصل مبارزات تاریخی چندین ساله ملت بزرگ ایران در اصول مختلف خود و بویژه اصل ۶ اداره امور کشوررا متکی به آراء مردم می داند و در اصل ۵۶ نیز بر حاکمیت رأی و اراده مردم در تعیین سرنوشت تصریح نموده و اجازه نمی دهد که تحت هیچ شرایطی این حق الهی و خدادادی مورد تعرض قرار گیرد ، یکی از مصادیق مهم و حیاتی این اعمال حاکمیت رأی و اراده، انتخاب  عالی ترین مسئول اجرایی کشور توسط مردم است. اصول مربوط به وظایف و مسئولیت های رئیس جمهور و بویژه مفاد سوگند نامه رئیس جمهور که مصداق این اعمال حاکمیت است، نشان می دهد که اولاً رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را بر عهده دارد و ثانیاًرئیس جمهور متعهد است به وظایف قانونی خویش و بویژه مفاد سوگند نامه ریاست جمهوری که در واقع قرارداد و عقد وکالتی است که بین وی و ملت منعقد شده است عمل نماید. مردم با اظهار نارضایتی و ناخوشنودی از عملکرد دولت پیش و با توجه به برنامه های اعلام شده توسط رئیس جمهور کنونی و تعهدات وی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وی را به ریاست قوه مجریه کشور برگزیدند تا بتواند پاسخگوی مطالبات قانونی و تاریخی آنان باشد. از مهمترین تصمیمات و اقدامات رئیس جمهور و دولت در پاسخگویی به مطالبات مردم، انتخاب استانداران و وزرایی است که بتوانند همپای با ایشان به عنوان همکاران اجرایی و نمایندگان وی به برنامه های وی و مطالبات  مردم جامه عمل بپوشند ، در این میان انتخاب جنابعالی به عنوان استاندار این استان وسیع و حساس که سابقه مدیریت مردانی بزرگ را در تاریخ خود دارد ، موجبات گله مندی اکثریت مردم را فراهم نمود. و اگر چه این شورا نیز با توجه به شناختی که از حضرتعالی داشت موافق این انتصاب نبود، لیکن با احترام به تصمیم دولت  و رئیس جمهور، در ابتدای ورود جنابعالی، از شما اعلام حمایت نموده و مراتب نگرانی خویش را از اقدامات احتمالی شما بویژه در انتصاب مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی اعلام نموده و با تأکید بر سیره بزرگان دین در عرصه حکومت داری که نماد آن حاکمیت چندین ساله حکومت امام علی ( ع ) است از شما خواسته شد که در انتصاب و انتخاب مسئولان بویژه فرمانداران و مدیران استانی به رأی و اراده مردم که مبنای تشکیل این دولت شده است توجه شود و گرنه این نقض تعهد فیمابین رئیس جمهور و مردم است و پیامد آن بی اعتمادی مردم و نا امیدی آنان از  دولت در این استان خواهد شد.  و چنین محصولی که    بی تردید در تعارض با نام و عنوان دولت یعنی تدبیر و امید است بدست شما رقم خواهد خورد.  با کمال تأسف ، آنچه مایه نگرانی بود با اولین انتصابات شما رخ نمود و پی گیری و تذکرات نیز تا کنون تأثیری در این تصمیمات نداشته است به علاوه شنیده ها در مورد نامزدهای مطرح برای فرمانداری شهرستانها و بویژه مرکز استان که خود به تنهایی یک استان است و نقش آن در تحقق برنامه های دولت و رضایتمندی مردم استان کمتر از کل استان نمی باشد نگران کننده است. همچنین ابقاء معاونت سیاسی سابق و عدم جابجایی و تغییر مدیرانی که  بدنه سازمانی مدیریت استان را تشکیل میدهد، و مردم ادامه حضور آنان را مناسب نمی دانند و نیز استفاده از نیروهای بدون تجربه و نا کارآمد موجب فزونی این نگرانی است.  جناب آقای استاندار، از شما مکرر شنیده می شود که  من باید نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در انتخاب مسئولان استانی و شهرستانی مورد توجه قرار دهم، حکایت جالبی است.  تردید نداشته باشید اگر رئیس جمهور که بحکم قانون ملزم به کسب رأی اعتماد برای وزرای خود از نمایندگان محترم شورای اسلامی است، این گونه عمل می نمود، امروز نباید شاهد این ترکیب در دولت بودیم.  بویژه انتخاب معاونین ایشان از میان افرادی که نتوانستند رأی موافق نمایندگان را برای وزارت اخذ نمایند خود نشان از اراده ایشان بر پاسخگو دانستن خویش به رأی و اراده مردم و برنامه های اعلام شده خویش دارد، و دفاع جانانه ایشان از وزرایی هم چون وزرای علوم ، نفت و امور خارجه خود دلیل روشن دیگری بر اراده و قصد وی برای تحقق برنامه ها و تعهد به مردم دارد.  اینک چه شده است که جنابعالی قافیه را باخته و با پشت کردن به رأی مردم و رئیس جمهور که منصوب ایشان هستید و صرفاً با طرح این ادعا که باید نظر نماینده مجلس را تأمین نمود، اقدام به انتخاب فرمانداران و مسئولانی می کنیدکه سوابق آنان روشن است، لطفاً برای رفع تعارض به این نمونه پاسخ دهید : مردم یکی از شهرستانهای استان۷۰ درصد  به رئیس جمهور و برنامه های ایشان رأی داده اند، اما کاندیدای مورد  حمایت نماینده مجلس در آن شهر، توانسته است ، فقط ده درصد رأی مردم را کسب نماید، آیا انتخاب فرماندار آن شهر بر اساس نظر آن نماینده همراهی با برنامه های رئیس جمهور است !؟  یا تفقد از آن نماینده در شکست کاندیدای مورد نظر او در انتخابات ریاست جمهوری!؟  شما حاکمیت رأی مردم را چگونه تفسیر می کنید؟ وچگونه می خواهید از دولت دفاع می کنید؟ شاید بپرسید که نمایندگان نیز با رأی مردم انتخاب شده اند، ضمن حفظ احترام نمایندگان محترم  استان و فارغ از اینکه چند درصد رأی مردم را به خود اختصاص داده اند، اراده مردم پس از گذشت ۲ سال از انتخاب نماینده مجلس بر این قرار گرفته است که رئیس جمهوری را انتخاب کنند که او و برنامه هایش را پسندیده اند و این اراده بر تصمیم قبلی آنان که انتخاب نماینده است، رجحان دارد.  ضمن اینکه این نکته را باید توجه داشت که وظایف نمایندگان محترم مردم قانونگذاری خوب و نظارت بر اجرای قوانین و تصمیمات دولت و مجریان در اجرای قانون است.  لذا اگر وزیر و یا استانداری در انتخاب مسئولین استانی و شهرستانی افرادی را انتخاب نماید که شایستگی اداره امور محوله و اجرای مطلوب قانون را نداشته باشند، نمایندگان حق دارند مسئولان ما فوق وی و در نهایت از وزیر مربوطه و یا حتی رئیس جمهور سئوال کنند و توضیح بخواهند، که این حق قانونی آنان است، نه اینکه با دخالت در تصمیمات و انتصابات استاندار مانع از اعمال حق قانونی مردم و استاندار شوند که رأی مردم  بر آن قرار گرفته است.   بنابر این انتظار می رود  نمایندگان نیز از این فرصت که ملت پدید آورده اند استفاده نموده و با مردم همراه شوند و اجازه دهند استاندار، مدیران و مسئولانی را انتخاب نماید که ضمن برخورداری از ویژگیهای عمومی مدیریت ، در عمل پای بندی خویش را به برنامه های دولت و تحقق رأی و اراده مردم نشان داده و از تجربه و تخصص لازم برای مسئولیت محوله برخوردار  باشند. به علاوه آیا به نظر شمارأی و نظر حامیان دولت نباید در گزینش های شما جایی داشته باشد و به آن هم توجه نمائید. در پایان یکبار دیگر توجه شما را به گزیده ای از فرمایشات امام علی ( ع)  در فرمان تاریخی خویش به مالک اشتر نخعی جلب  مینمائیم که می فرمایند :

3

اگرسپاه نبود کشور هم نبود (امام خمینی ره)سپاه خار چشم دشمنان انقلاب است

۱) برای سر پرستی هر کاری از کارهایت ، سر آمدی از آنان را بگذارد ، که نه سنگینی کار او را از پای در آورد و نه بسیاری آنها وی را به پراکندگی و آشفتگی دچار نماید .

65

جهان

۲) به رفتار کارگزارانت بیندیش و پس از آزمایش، آنها را به کارهایی منصوب کن و به میل خود و بدون مشورت با دیگران آنها را به کاری مگمار زیرا دنبال هوای نفس رفتن و به رأی دیگران توجه نکردن از موارد ظلم و خیانت محسوب می شود ، کارگزاران خود را از اهل تجربه و حیاء ، از خانواده های پاکدامن و از کسانی که سبقت در اسلام دارند ، برگزین که از نظر اخلاق بزرگوار ترین و از نظر آبرو محفوظ تر و طمع شان کمتر و عاقبت نگری شان فزونتر است .

محمد

جناب آقای استاندار چنانچه این تذکرات موثر افتاد و به آنها توجه شد، قطعاً مرضی رضای خدا و رضایتمندی مردم می باشد و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان نیز از شما به عنوان  مدیر ارشد دولت در استان حمایت خواهد نمود ، در غیر این صورت ناگزیر از اطلاع رسانی به مردم خواهیم بود .

جناب آقای دکتر احمدی

۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

و السلام علی عباداله الصالحین

فرماندهان سپاه یاوران خوبی برای شما و همکارانتان نیستند و نخواهند بود

۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس

دردوران احمدی نژاد که اکثر استانداران و وزرا از سپاه انتخاب میشدند دیدیم که چه بلایی بر سرمان آمد مردم ایران و علی الخصوص استان فارس که انصافا در همه کارها(در پرداخت زکات ،کمک به زلزله زدگان ، و درکارهای مذهبی همیشه پیش قدم بوده اند و تجربه خرابکاریهای دولت مردان آن مرد رفته را دارند خواهشمندیم به جای تکیه به مدیران و سرداران سپاه به مردم ،نخبگان ، دانشگاهیان و اساتید مشهور استان فارس توجه بیشتری کنید

۲۳/۱۱/۹۲

جناب آفای رئیس جمهور بعد از 8 سال زجر و بدبختی در دولت قبل ، مردم به ستوه آمدند و ملزم گردیدند که به تعهدشان که انتخاب فردی مدیر و مدبر و دلسوز و طرفدار مردم باشد به عنوان رئیس جهور سر کار بیاید که از این همه بی عدالتی بکاهد ولی صد حیف بی عدالتی که کاهش پیدا نکرد ساعت به ساعت هم در زمان این مدت کم تصدی جناب عالی بیشتر شد البته این معضل در استان فارس بسیار چشم گیر است.

*سلام نو آمادگی انتشار توضیحات استانداری فارس را نیز در این خصوص دارد.

در استان مرکزی هم یکی از استانداران احمدینزادی قرار دادند واش همان است که بود تمام اراکیها را در تمام شهرستانهای این استان یا رییسند یا معاون اقای زاوشی که مورد انتقاد نمایندگا ن استان از اول بعلت ریخت وپاشهای معادن و..ودادن به فک وفامیل بوده دوباره منصوب شد در استان ما فرمانداران اجمدینزادی که اکثر پروازی هستند دستنخورده مانده اند بیچاره مردم شهرستان ساوه وزرندیه که برای تغیرات رای دادند ولی اب از اب تکان نخورد وبیکاری واختلاس ....درد 10ساله مردم شد

نظرات بینندگان

۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

انتشار یافته: ۱۱۴

احسان

۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

در انتظار بررسی: ۰

11

غیر قابل انتشار: ۶

47

۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

الان وقتشه که ما استان فارسی ها بگیم

سعید

روحانی : استعفاء

یاد احمدی نژاد به خیر

|

استاندار فعلی فارس در دولت اصلاحات نیز عملکرد بسیار ضعیف و دوپهلویی داشت.اکنون نیز ایشان با توسل به راه های مختلف از جمله بخشنامه وزارت کشور در رابطه با ممنوعیت بکارگیری نیروهای غیر وزارت کشوری جهت سمت فرماندارری و بخشداری راه را جهت باند شخصی خود مثل فرماندار بی تجربه شیراز باز نموده وفرمانداران ضعیف و غیراجرایی انتخاب نموده است. خدا کند تا دیر نشده ایشان عزل گردد که سامانه نیروهای اعتدال و اصلاحات استان را دچار فروپاشی نموده است

۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

9

180

اگر روند سیاست داخلی کشور همین باشد بهترین کار استعفا است

28

شترسواری دلا دلا نمیشه...باید اول مشخص بشه حزب اصلاح طلبی چه جایگاهی باید در نظام داشته باشه

پاسخ

شیرازی

غلط کردن را برای همین وقت ها گذاشتند آقا غلط کردیم رای دادیم که بازم مدیران دولت قبل حاکم باشند آقای روحانی استان سمنان را دریاب

محسن حسینی از همدان

واقعا که. علنی هم میگه اینا رو!!!

پاسخ ها

۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

ناشناس

62

33

آحاد مردم از اصول گرایان ودولت اصول گرایان که مورد حمایت بی قید وشرط مجلس وقوه قضائیه بودند وفرهنگ واقتصاد وساست خارجی وداخلی را در آستانه سقوط قرار داده بود نه تنها دل خوش وخاطره خوبی ندارند بلکه به علت مبارزه این گروه با دولت روحانی از اینها بیزارند ودوم اینکه مردم طرفدار وحامی دکتر روحانی به جد از ایشان می خواهند باحساسیت لازم اجرایی شدن هدفمندی مرحله دوم را راسا" وشخصا" نظارت ورصد نمایند که خدای نکرده باعث تورم ورکود وگرانی نشود که خاطرات تلخ وکمر شکن مرحله اول دولت سابق تکرار شود سوما" باشجاعت وتدبیر تا فروپاشی تحریمهای ظالمانه واعتماد سازی برای مردم ودولتهای جهان روند مذکرات هسته ای را با اعتماد به نفس وتوکل برخداوند وپشتیبانی مردم که سرمایه اصلی دولت اند ادامه دهید که انشالله نوید فتح وظفر این ملت نزدک است اگر چه در این مسیر مشکلات وسنگلاخهای فراوانی وجود دارد اما حماسه سیاسی این ملت در 24 خرداد 92 باعث حماسه ای دیگر در خرداد ماه 93 خواهد بود صداقت بامردم حلال مشکلات است ومطلب آخر نظارت دقیق وتام بر وزیر کشور واستانداران که راه ومسیر رای مردم را مد نظر داشته باشند که این مهم تا کنون رضایت بخش نبوده است دعای خیل مردم پیروزی کامل روحانی واجرایی شدن شهارهای انتخاباتی از جمله حقوق شهروندی عدالت اجتماعی دوری از افراط وتفریط وحدت وانسجام کاهش تورم ومهار بیکاری وآخرین مطلب بازهم دقت زاید الوصف در اجرایی شدن هدفمندی مر حله دوم یارانه ها که باعث کاهش تورم وخارج شدن از رکود فعلی ورونق کسب کار وتعامل با دنیا بر اساس منافع ملی

۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

بهتر بود تیتر می زدید این استاندار با هر کی هماهنگ است به جز دولت و رای مردم

میبینم که بد جوری بوی سوختن میاد!!

۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

نمردیم و اقتدار گرایی اکثریت ناپلئونی که خواهان نابودی اقلیت نزدیک به مرز اکثریت هستند را شاهد بودیم

۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

51

دلت خوشه ها برادر

۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

31

یعنی امید داری روحانی از پس وزیر کشور که قدرت لاریجانی ها را پشت سر دارد بر آید؟

نه اصلاح طلبان گول خوردند بیش از این هم انتظار نبود

زهی خیال باطل

وقتی در بیخ گوش روحانی خواهرزاده اش که 27 سال بیشت ندارد با رفتار های بچه گانه اش همه را عاصی کرده و نیروهای احمدی نژاد دا مدیر کل و معاون می گذارد شما از استاندار چه انتظاری دارید؟

در استان فارس هرکی میخواد استاندار باشد . فرقی نمی کند . مهم این است که رییس سازمان ..... در یک سال می تواند 12 میلیارد تومان حق ماموریت بگیرد و 530 میلیون تومان هزینه غذا . و آقای استاندار هم بی خیال باشد .

برو مصاحبه سخنگوی وزارت کشور در دفاع از استاندار فارس رو ببین بعد متوجه می شی که این وزارت کشور است که روحانی را کنترل می کند

جای تاسف دارد عملکرد وزارت کشور واستانداران وفرمانداران منتصب. آقای رییس جمهور فرصت بسرعت میرود.

علت ناراضیان نبز مخصوصا در روستاها عوامل اجرایی سپاه و مخالفان روحانی هستند

فاتحه

۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

8

پرونده 12 میلیاردی هم حاصل به حاشیه رفتن شایستگان بود می ترسم دو سال دیگه در دولت روحانی هم پرونده فساد های دهها میلیاردی پیدا شود

برادر به فضل خدا وحضور مردم امید بسته ام هر چند نا مهربانیها وکم لطفیهایی می بینیم اما نباید صحنه وصندوق رای را رها کرد باز عده ای مترصد اند که مردم از روحانی دور بشوندواحمدی نژاد دیگری روی کار بیاید همانطور که در زمان انتخابات صدا وسیما و تریبونهای کشور که در واقع مال این ملتندسعی وتلاش بیش از حد نمودند یا جلیلی ویا قلیباف پیروز انتخابات شود اما عزم واراده ملت فداکار چیز دیگری بود مردم ایران خوب گزینش میکنند این گزینش شده است که باید در انتصابات رای ونظر مردم را لحاظ کند مردم به قط یقین جواب نه را به اصول گرایان دادند این جواب نه می بایست جناب دکتر روحانی در انتصابات وزرا وخصوصا" وزیر کشور واستانداران تحاظ نماید اما متا سفانه نمی دانم چه دستی در کار بود که این گونه نشد ای کاش روحانی فرهیخته وبا تجربه در این خصوص مردمی که پایش ایستاده اند اقناع می کرد دوست عزیز ودلسوزی که به وزیر صنعت معدن وتجارت انتفاد کرده بود بنده به خودم زحمت دادم وانتصابات ایشان را رصد کردم که با شرمندگی باید اعتراف کنم اکثر مدیران صنعت معدن وتجارت دولت احمدی در استانها ابقا شدند بماند اینکه کل سرپرستان شهرستانها از این طیف وگروه اند من مانده ام که نزدیک ترین وزیر به رئیس جمهور ایشان بودند( رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی) چه خاطره خوبی از دولت اصول گرایان دارد که این گونه انتصاب می کند.

169

68

محسن ندیمی کارشناس مسائل سیاسی واجتماعی از لرستان

یا روحانی رشته کار از دستش در رفته٫ یا وعده هایش یادش رفته و بی خیال شده.

من سرهنگ نیستم اما تمام کابینه ام و مدیران استانی ام یا سرهنگ هستند یا سرهنگ بوده اند و یا بدون اجازه سرهنگ ها حتی آب هم نمی خورند(مانند 12 سال گذشته)

۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

16

۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یکی به داد ما برسه از بیکاری ..این همه درس خوندیم حالا قلیونی شدیم

زیاد کارمندان وکارشناسانی هستند که نه تنها به دکتر روحانی رای داده اند بلکه از اعضای ستاد ایشان ومبلغ بوده اندهمانطور که طلبه های بودندکه از آقای جلیلی حمایت می کردند با این وجود همین کارمن وکار شناس در ادارات دولتی استان لرستان از بس که مدیرش از حامیان احمدی نژاد وبعد از ایشان طرفدار جلیلی بوده اند هم اکنون مورد بی مهری وسرزنش قرار می گیرند واقعا"این رسمش نبود واین هشداری جدی است برای وزرای که سر سفره دولت وملت اند اما محافظه کارند ملت خوب رصد میکند و در جریان کوچکترین حرکات وسکنات ورایزنیها ورفیق بازیهای بعضی از مسولین می باشد بهتر از این حرفی برای گفتن واقنای هم فکران وحامیان دولت روحانی ندارم.

92

هردوتا باهم

محنی از کرمانشاه

رحمت خدا بر سپاهیان خالص.ممنون که اینقد موجبات عصبانیت ضد انقلاب رو فراهم کردید

۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

سرباز ولایت

۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱

من اصلا از وزیر کشور خوشم نیومد. خیلی با آرمان های دولت و مردم فاصله داره

شایسته وبجا خواهد دولت تدبیر وامید از این پیامها که هر کدام بدون واقعیت ملموس جامعه نیستند درس عبرت بگیرد این همه تبلیغ برای حضور مردم درپای صندقهای رای منجر به حماسه سیاسی شد ولکن مردم در این بین کجا قرار گرفته اند هنوز بعد از9 ماه مردم خوب همراهی واطلاع رسانی میکنند وبا انتقادات مشفقانه ودلسوزانه به دولت ووزار واستنا نداران به جد هشدار میدهند مسیررای مردم را اشتباه طی نکنید به عهدی که با مردم بستید نه تنها خیانت نکنید بلکه ازآن حفاظت کنید عملکرد شما ومدیران زیر زربین رای دهندگان است به خدا به جرات می توان گفت مدیران اصول گرا که اکثرا"در تما استانها مستقرند نه انگیزه ای برای خدمت دارند ونه وابسته به این دولت ما طرفداران روحانی آنچه شرط بلاغت وهوشیاری بود مشفقانه تذکر دادیم 4سال مثل برق سپری خواهد شد و4 سال بعد باز هم دستتان دراز است به سوی مردم باانتصابات نا امید کننده تان واستفاده از اصول گرایان مردم را از خود بی زار وپشیمان نکنید خداوند به کسانی که جانانه پای رای مردم وشعارهای انتخاباتی دکتر روحانی ایستاده اند توفیق روز افزون عنایت ودعای خیر این ملت بدرقه راه وهدف این ملت باشد آمین یا رب العا لمین

249

26

چقدر راحت مخالفین خود را ضد انقلاب می دانید! چه بسا که در میان کامنت نویسان به زعم شما عصبانی رزمنده ؛ جانباز ؛ خانواده شهید و ... کم نباشند . مواظب باش ؛ حق الناس فقط مالی نیست اخوی!

۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

عسکری

خبر مهم قطع یارانه ها است در این خصوص مطلب بنویسید ، سپاه که از نهادهای مهم انقلاب است و حافظ انقلاب و حافظ جان مسئولین است و اگر سپاه نبود اکنون حسن روحانی و دارو دسته اش هم نبودند. پس لطفا مقداری مودب باشید.

15

۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

پیام

جناب آقای روحانی لطفا شخصا رسیدگی کنو نگذار این افراد نان به نرخ روز خور اینگونه با رای مردم بازی کنن و موجبات نارضایتی بدنه حامی دولت را فراهم کنن.

70

ای کاش کمی در اظهار و نظرهایمان انصاف داشتیم واین گونه به بهانه ی یک مطلب بر پیکره ی سپاه که امام افتخارش آن بود و معتقد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود نمی تاختیم

۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دایی

سلام نو عوض انتشار مطالب موهن و تفرقه انگیز کمی هم با آوردن مطالب راهکاری موجبات اتحاد بین تمامی نیروها اعم از اصلاح طلب و اصول گرا سپاهی و مردمی همت کند نه آنکه دم به ساعت نظرات افرادی را منتشر نماید که خط و ربطشان عناد با انقلاب و نیروهای انقلابی است

خود سلام نو خبر رو میزاره بعد خود سلام نو و کارکنانش میان روش نظر میدن.چی فک کردین؟خیلی تابلویید

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

حسن نصرتی از ایلام

شما خوبید اصن شما مودبید......کیه که نشناستتون؟

۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

17

۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دایی حسن ناامیدم کردی از بس باج به تند روهادادید امابیخیال چون بالای 85درصدتصمیمات کشوری را سپاه میگیرد.

از دید شما انتخابات 24 خرداد هم صندوق ها توسط سلام نو با رای روحانی پرشده

این حرفها دیگر برای مردم حنایی است بیرنگ وبی مصرف وتایخ گذشته سپاه پاسداران وبسیچ برای عموم مردم محترم وعزیزند اما ازهمه مهمتر واهم تر وصیت امام امت که فرمودند نباید نیروهای نظامی وانتظامی در مسائل سیاسی و انتخابات وجناح بازی دخالت کند این موضوع به حدی برای اما م ومعمار کبیر انقلاب مهم بود تشبیه به سم وهروئین کرده بود ولهذا مطالب را بد معنا نکنید با یک پیام و یک انتقاد دلسوزانه کسی ضد انقلاب نمی شود اکثر مردم دوست دارند ومسرند پیروان خمینی از گردونه نظام وانقلاب دور نشوند وافراد افراطی وبه قول اما متحجر وواپسگرا روی کار بیایند ومردم را از انقلاب واسلام عزیز روی گردان کنند نمونه اش هم دولت اصول گرایان وجبهه پا یداری بود که در 8 سال صدارت تام چه ها به سر ملک ملت وضعیت اقتصادی فرهنگی سیاسی روابط با دنیا نیاوردن واما پایان این 8 سال مردم فهیم وبا درک ودرایت با شرکت در انتخابات برگ زرینی در تاریخ به جا گذاشتند وبا برگ رای خود اصلاحات واعتدال را انتخاب وباور کردند ونه برگی به تفکر اصول گرایی وافراط وتفریط دادند به همین جهت جناب دکتر روحانی به جد باید حرکت رو به جلو مردم را نهادینه کند وعقلانیت ومردم داری بر مدیریت دولت حاکم کند واین مهم ممکن ومیسور نخوا هد شد مگر با همت ویاری حامیان وطرفداران دکتر روحانی محقق شود .

پژمان

من که میگم اسمتو بزار جیره خوار گروه خاص

بنده خدا

۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳

میثم

۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

خواهشا تا چند روز دیگه این مقاله را تیتر اول نگه دارید تا شاید اعضا کادر تصمیم گیر دولت روحانی از عملکرد این استاندار مطلع شود وایشان را متنبه و تعیین تکلیف نماید.

خیلی جالب است بعد از3 ماه آقای عسگری فاش می کند آقای وزیر کشور نه تنها طرفدار روحانی نبوده رای دادن به ایشان مسخره کرده ما سه ماه قبل از وزیر کشور انتقاد داشتیم اما دکتر روحانی محلی برای این پیامها نگذاشت

واقعا که عوض داس با لودر میخوان انجام بدن کارای دوره اصلاحات رو که آبدارچی رو هم عوض کردن. آستانه تحمل فقط در قبال غرب است وگرنه اینطرفیها باید ریشه کن بشن.

ایشان اولین انتصاب را با برادر خود انجام داد بعنوان مدیر کل اتباع خارجه .ایشان زیربار انتصاباتی می رود که استاندار احمدی نژاد نمی رفت.خدا به داد استان فارس و این استاندار ضعیف برسد .از اعضا ستاد دکتر روحانی در فارس

.

والسلام

همین که تا الان 42تا un like خوردی کافیه ! دیگه نیازی نیست جوابی بهت بدم .شما که نگران یارانه ها نباش! تو دوتا دوره ی قبل تو و امثال تو ،به اندازه ی کافی واسه خودت و خانوادت و 7نسل بعد خودت جمع کردی

سهراب

حسینی از لرستان

جزایری

۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

حسن آقا بنداز اون کلیدت رو تو قفل استانداری فارس و مستاجر پر روشو که انقد مردم ازش ناراضی هستن با احترام شوت کن بیرون :)

خشت اوّل را چو زد معمار کج * تا ثریّا میرود دیوار کج

تشکر وسپاس از وزیر صنعت معدن وتجارت به جهت بر کنار نمودن عباس قبادی رئیس بازرگانی دولتی ایران قبلا" در همین ستون متقد ابقا نامبرده بودم که الحمد لله بر کنار شد مجدا" ممنون ومتشکر

سربازجون، در زمان جنگ و پس از اون، همه مردم بنوعی درگیر بودن، اعضای سپاه هم از همین مردم و بچه های اونها هستن، لذا اینکه شما اعضای سپاه رو از مردم جدا کنی و بگی فقط این طیف بود که کشور را نگهداشت، فکر نمیکنی داری بی انصافی میکنی!؟ ضمنا" هر گوشه این مملکت دارای مشکل است نه فقط قطع یارانه ها! و در آخر اینکه، من خودم به روحانی رای ندادم، اما فکر نمیکنی عنوانی که شما نوشته ای (حسن روحانی و دارو دسته اش) بی ادبی شخص شما رو بیشتر نشون میده!؟

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

67

خشت اول چون نهد معمار کج /

برادر گرامی سپاه باید به فکر محافظت از نظام و انقلاب باشه نه اینکه به فکر پست و مقام و مردن دلار

آخر انسان معلوم الحال خودت تکلیف سپاه را روشن کردی : جمعیتی معلوم الحال برای حفظ شرایطی که به اختلاس و ارتشاء و اقتدار کاملا غیر ملی ختم گشته است نامش سپاه است.

سپاهی که به وصیت امام گوش نداده و وارد مسائل سیاسی و اقتصادی شود و تمام وقتش صرف شمردن دلار و یا دغدغه اش بالا و پایین شدن سکه و طلا باشد دیگر سپاه نیست

۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

پارسا

رضایی از مرودشت فارس

۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

امیدوارم که آقای روحانی شخصا به موضوع رسیدگی کنن.این نوع استاندارها باعث ریزش نیرهای حامی آقای روحانی خواهند شد و مردم را از دولت دلسرد خواهند کرد.

55

خدا بکشه امسال تو هارو جونه مردمو به لب رسوندید به امام حسین

۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

درشهر ما مرودشت فقط آقای دکتر حسن روحانی عوض شده است و هیچگونه تغییری درراستای دولت تدبیر وامید صورت نپذیرفته است . برای خودم ومردم شهرستانم بسیار متاسفم که گول شعارهای دکتر حسن روحانی را خوردیم . دراین استان اگر آقای جلیلی رئیس جمهور شده بود قطعا استاندار ایشان این چنین و با این حدت وشدت که آقای احمدی عمل نموده اند برخورد نمی کرد .اگراین مدیران کارامد بودند که دیگر نیازی به آمدن دکترروحانی نبود.

احمدی

کاش می شد دراین استان باردیگر نظر سنجی نمود شاید جای نفراول واخر عوض می شد

7

۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

رک و راست

جای بسی تاسف است وقتی انسان کامنت ها را می خونه انگار بعضی ها ایرانی نیستند که اینچنین عقده گشایی می کنند . بابا سپاه مال مردم است بسیج مال مردم است از همدیگه دفاع کنیم نه تخطئه. از غربی ها یا بگیریم از سارکوزی یاد بگیریم که وقتی رای نیاورد گفت همه برای فرانسه و عزت آن در تلاشیم. اونوقت درد ما اینه که فلانی چرا چنین کرد و چنان نکرد. بسه بخدا دیگه

۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

فکر کنم این آقایی که به ناحق اسمی را برای خودش انتخاب کرده از اون افرادی است که حقوق چند میلیونی از برخی نهادهای خاص میگیرند تا در سایت های اصلاح طلب دور بزنن و نظرات اینچنینی بدن.

۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

48

۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

آقای روحانی حامیان شما در خوزستان هم دارن نا امید میشن

حالا اگه مردم از سپاه ناهماهنگی دیدندو ناراضی بودند به کی بگن؟ واقعا سپاه با چه اهداف و وعده هایی تاسیس شده بود اما حالا با وعده هاشون خیلی فاصله دارند

آیا اشتباه کردن که به شما رای دادن؟

جای اعضای ستادها در انتصابات کجاست؟

به فرمایش معمار انقلاب حضرت امام خمینی دخالت نظامیان در سیاست از سهم مهلک هم خطرناک تر است .

چرا اعضای ستادهای قالیباف و جلیلی سمت میگیرن

۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

آقای روحانی

حسن

حامیان شما دارن خرد میشن!!!!!

اقای روحانی واقعا در همه ی حوزها بد عمل می کنند.و اصلاح طلبان باید از او دوری جویند چون با حمایت از ایشان فقط ریشه به تیشه ی خود می زنند و بس.

۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

قلی

۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

سپاه محترم است تا زمانی که در امورات غیر نظامی دخالت نکند

43

amin

آقای روحانی لطفا آن کلیدت را از داخل قفلمان بیرون بکش که خیلی سختمان است .

کاش رای نداده بودیم که حالا دلمون بسوزه

۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

سید

2

۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

144

واقعامتاسفم.بزرگترین اشتباه روحانی انتخاب وزیرکشورملون وناهماهنگ بابرنامه های دولت است.دردیگراستانهامنوال ازاین بهترنیست .به طورمثال بعدازگذشت بیش از9ماه زمامداری دولت منتخب هنوزفرماندارسپاهی قزوین درنهمین سال مدیریت کماکان درویرانی شهرستان به کارمشغول است این درحالی است که جهانگیری معاون اول رییس جمهورکف مطالبات مردم راتغییرمدیران اعلام نمود.این است جواب مطالبات مردم؟

حالا خیلی شور نزن... یهو دیدی یه جای دیگه هم سوختاااااااااااااااا....

دست اقای موسوی لاری دردنکنه

از ما گفتن بود.

ایرانی

حسین کرمانشاه

۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

وزیر کشور، پاشنه آشیل دولت یازدهم است و روحانی از همین انتصاب لطمه خواهد خورد!!

این دوست ناشناسی که با ادبیات آقای احمدی نژاد پاسخ داده بهتره یه کم مودب باشه. دیگه آن مرد رفت.

برادر جان بحث از عدالت است بحث تخطئه سپا وبسیج نیست موضوع عدا لت وانصاف است بنده نوعی کارشناس یکی از ادارات هستم با 28 سال خدمت یک میلیون حقوق می گیرم دوست پاسداری دارم خداوکیلی در یکی از پروژهای اقتصادی کار می کند حد اقل 20برابر من حقوق می گیرد بهترین تفریحات دارد فرزندانش استخدام شده اند با لاترین مدل ماشین زیر پایش است به سن بازنشستگی رسیده اما بازنشت نمی شود با این اوصاف آیا باید در کار دولت هم دخالت بکنند ایا خون ایشان از من ونو رنگین تر است انصاف خوب چیزیه بچه های من سلهاست خدا وکیلی آرزوی خود رو سواری دارند که با این حقوق ناچیز ووضعیت اقتصادی که توسط همین گروه مدیریت شده امکانش نیست آیا زمان امام وجنگ 8ساله اینطور بود امام دخالت سپا را در مسائل سیاسی برای ملت سم وبدتر ازهمه هروئین میدانستد کسی مخا لف این ارگان نیست مردم مخالف تنگ نظریها وپا را روی قانون گذاشتن را بر نمی تابند. بی نهایت از مدیر این سایت که با توده مردم وصاحبان اصلی این انقلاب همراهی میکند متشکریم.

بچه های ستاد روحانی در استان فارس

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

نا هماهنگ ترین وزیر با رای مردم رحمانی فضلی است و نا هماهنگ ترین استاندار بارای مردم احمدی استاندار فارس است

اوایل پشیمان بودم اما الان خوشحالم که رای ندادم

زمانی که اقای احمدی استاندار شدند مثل روز برای ما مشخص بود که چه برسر اصلاح طلبان و حتی اعتدالیون فارس می اید.بخشنامه غیر قاونی وزیر کشور نیز مستمسکی شد تا کار احمدی کارستان شود.انتصابات ایشان سه گونه است

احمد

arman

1-دوستان شخصی

2--متولدین لامرد

۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

3-سفارشات نمایندگان اصولگرای مجلس

با روند فعلی و با وجود بخشنامه غیر قانونی وزیر کشور تا 8سال اینده هم 26فرماندار استان فارس تغییر نخواهند کرد .حال چه برسد به مدیران کل استانی

5

کاش اقای روحانی فکری به حال وزارت کشور می کرد

115

این آقا را بردارن ودر سپاه پستی بدهند تا در آنجا خدمت کند و جلسه بگذارد

از متن مردم وهمراه مردم ودولت

به آقای روحانی بایستی اطلاع داده شود و چنین تفکری باید دور انداخت ما ملت ایران با رای خودمان این تفکررا دور انداختیم پس چرا این آقا با این تفکر نظامی استان دار شده این گونه تفکر احمدی نژادی مملکت را به این روز انداخته ملت چنین تفکری را نمی خوان

علی

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

21

تنها وسیله ومسیر ارتباط طرفداران دکتر روحانی سایت های اصلاح طلب است مه حاوی انتقادهای مشفقانه ودلسوزانه می باشد که منعکس می شودکه باید با وسواس تمام مورد رسیدگی قرا بگیرند 9 ماه از دولت تدبیر وامید می گذر اما نشانه هایی از تدبیر وامید در انتصابت استانها دیده نمی شود ویا اگر هست به تعداد انگشت های دست نمی رسد جای تعجب وتا سف است حتی نزدیکترین افراد به رای ونظر مردم همین سیاست محا فظه کارانه را تدارک دیده اند جناب آقای محمد رضا نعمت زاده که رئیس ستاد کشوری دکتر روحانی می باشد وهم اکنون وزیر هستند اکثر مدیرا ن اصول گرای صنعت ومعدن وتجارت استانها ابقا نموده اند نمونه باز ومستند آن مدیر عا مل شرکت 8 سال صدارت بنام عباس قبادی دوم یونس عا لی پور نیروی افراطی 8 سال صدارات دولت احمدی نژاد در استان قم سوم حجت اله بیرانوند بازهم مدیر 8 سال صدارات ورئیس ستاد استقبال از احمدی نژاد به خاطر افراطی بودند در استان لرستان مدیر تهران پایتخت کشور خوزستان وسایر استانها آیا مردم وکار کنان وکار شناسنانی که در آن وضعیت سیاسی وامنیتی وارد میدان شدند اشتباه کردند ایا این گروه وجمعیت نا محرمان دولت تدبیر وامید هستند که این گونه مورد بی مهری وسرزش توسط جناح شکست خورده که مصدر مدیریت استانها را در دست دارندقرار بگیرند این وسط باید یاران وهمراهان دکتر روحانی تاوان پس بدهند ومدیریت در دست طرفداران قا لیباف وجلیلی باشد اگر این گونه وبا این سیاق این روند نا امید کننده در مدیریت دولت فعلی پیش برود واتفاق جدیدی نیفتاد با ضرس قاطع این مسیر به نا کجا آباد میرود فقط نباید از جناح مقابل انتقاد کرد نیروهای منصوب از طرف دولت دارند با تیشه به ریشه می زنند و باعث نا امیدی نیروهای طر فدار روحانی می شوند نمونه مستند وملموسش همین وزیر محترم که با رای ونظر وخدا وکیلی دعای مردم در حین رای اعتماد مجلس به ایشان این گونه رای مردم را به سخره گرفته است جناب روحانی سیاست خارجی وبحث هسته ای بسیار مهم است اما این مسائل هم اهمیتشان برای مردم کمتر از انها نیست چرا وزیر واستاندار شما ترسو ومحافضه کار باشد مردم همه چیز را با گوشت خون خود لمس میکنند چرا یاران وهمراهان شما به آقای دکتر ظریف ویا دکتر جنتی ویا وزیر نفت ویا وزیر آموزش وپرورش این گونه انتقاد نمی کنند حتی برای این عزیزان دعا وعا قبت به خیری میکنند پس این گونه نیست که فکر می کنید مردم خوب از بد زود تشخیص می دهند وجا به جایی قدرت یک امر طبیعی وبر اساس قانون اساسی ورای مردم بای اجرایی وعملیاتی شود که متا سفانه این گونه نیست اگر نظر مردم حرف مردم که به شما رای داده اند ملاک شود خیلی از انتقادهای به جا ومنطقی حل می شود بنا برین توصیه وسفارش می شود که مجموعه اصلاح طلبان وطرفداران شناسنامه دارد دولت تدبیر وامید باهم اتحاد واز خود گذ شتگی داشته باشند که جناح تند رو فرصت طلب سو استفاده نکند امیدوارم این صحبتهای منعکس شده به گوش روحانی برسد وایشان پاسخگوی یاران خود باشد اگر نفع نکند حد اقل انشااله ضرر نخواهد کرد به امید پیروزی و استقرا نیروهای حامی وهمراه دولت در مدیریتهای کل کشور والسلام.

77

بابا دلتون خوشه ها...... اینا دارن شماها را با این اخبار مشغول میکنن و کسان دیگه دارن های های میخورن... کجای کارید

بسم اله الرحمن الرحیم

حالا گیریم که یک سپاهی هم اومد راس کار که چی مشکلی از ما حل میشه؟؟؟؟

۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکترروحانی

امثال بابک زنجانیها و خاوریها که اصلا معلوم نبود زمان جنگ و بعد از جنگ کجا بودند میلیاردی میخورن.... اونوقت شماها افتادین به جون همدیگه که فلان جا فرماندارش سپاهیه یا ارتشیه....

باسلام ودرود

به لطف ایزد بخشنده ومهربان وبا اراده وخواست اکثریت مردم ، حماسه سیاسی 24 خردادماه موجب استقرار تفکراعتدال گرایی و تشکیل دولت تدبیر وامید برمبنای این مشی سیاسی درکشورگردیدو درحالی که اوّلین سال از حیات دولتی که بارقه خرد و عقلانیّت را دگرباره در دل‌های ایرانیان برافروخت و شمیم امید به آینده‌ای روشن را بر جان‌های پاکشان افشاند از نیمه گذرکرده ، حداقل شکرانه این پیروزی مهم و بزرگ ، پیگیری وتحقق برنامه های انتخاباتی ریاست محترم جمهوری ومطالبات برحق مردم فرهیخته ایران زمین است و بی شک یکی ازدغدغه ها ومطالبات اصلی مردم شریف شهرستان کازرون انتخاب مدیری لایق و بومی و همسو با برنامه های دولت و همراه با مردم برای تصدی عالی ترین مقام اجرایی این شهرستان میباشددرحالی که این امرتاکنون تحقق نیافته است .

به خدا این آقای احمدی اینکاره نیست . تو رودرواسی گیر اومده این پست را قبول کرده حالا هم روش نمیشه استعفا بده وگرنه او به درد آب حوضی هم نمی خورد.

درحقیقت مردم شریف شهرستان کازرون هر زمان که فرصت یافته اند به نحوی آشکار بهترین تشخیص ها را داده اند و رای و نظر خود را مشخص کرده اند، براساس آمار در یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، اکثریت مردم شریف شهرستان کازرون با 60% کل آراء به دیدگاه های جنابعالی آری گفتند ،ولی اکنون بشدت از سوی مدیران ارشد بویژه استاندارمحترم فارس موردبی مهری وکم توجه ای قرارمیگیرند درحالی که اگر قرار بر بی‌توجّهی به رای و نظر حامیان دولت و انتصاب بقایای دولت پیشین در شهرستان کازرون بود، دیگر چه نیازی به زحمت مردم شهرستان کازرون در راستای حمایت از "حسن روحانی" و انداختن نام او در صندوق‌ها می‌بود.

۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

جناب آقای رئیس جمهور؛

سید معظم مرتضوی

بدیهی است که، تدبیر امور و سعی در جهت برقراری توازن میان نیروها به نفع دولت و همراستا با شعارها و دیدگاه‌های آن، اقتضاء می‌کند تا در فرآیند انتخاب عالی ترین مقام اجرایی دولت، از اجماع برآمده از تمامی طیف‌های حامی دولت در این شهرستان بهره گیرند و در نهایت، تنها مسیر انتخاب صحیح را، اجماع حامیان دانند و نه القای افراطیان

درحالی که حلقه های شکست خورده سیاسی شهرستان ما که البته اندک اند مدتهاست با یک تفکر واحد فضارراخسته و بی رمق کرده اندو با اولویّت بخشیدن به مطامع باندی و خویشاوندی و یا تلاش برای کسب رضایت جریان‌های اقتدارگرا، آن هم درشهرستانی که افراطیون مجلس نشینش که تمامیّت دولت تدبیر و امید را نیز نفی می‌کنند خواب‌ها برایش دیده‌اند وباتلاش برتحمیل فرماندار همسو ووامداربه خودشان که نه بر سیاق اعتدال است، و نه می‌توان تفسیر مدبّرانه‌ای از آن نمود از حالا برای انتخابات آتی مجلس صف آرایی کرده‌اند.

فکر می کنی به هرکسی اجازه میدهند به راحتی به بیت المال دسترسی داشته باشه تا بتونه اختلاسهای نجومی بکنه؟؟

۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

از بارزترین ملاک‌های قضاوت مردم این شهرستان و سنجش صداقت دولتیان در نزد آنان، می‌تواند مسئله انتخاب فرماندار باشد که آیا دولت با احترام به نظرات آنان برمی‌گزیند و یا با تحمیل اراده‌هایی دهن کجانه ازجانب اقلیت شکست خورده واقتدارگرا وتمامیت خواه شهرستان .

برو بررسی کن بابک چه جوری بابک شد وخاوری چه جوری مدیر عامل بزرگترین بانک جهان اسلام (بانک ملی)

مجموعه نیروهای حامی شما - اعم از اصلاح‌طلب و اعتدالگرا - قریب به یک ماه پیش، نامه‌ای را تنظیم و به محضراستاندارمحترم استان فارس ارسال داشته‌اند که در آن ضمن در نظر گرفتن فضای عمومی جامعه، معادلات قدرت، برنامه‌های دولت و خواستارانتخاب فرمانداری اعتدال گرا ،غیرنظامی و همسو بارای اکثریت مردم وبومی شدند بیان داشتند که در کمال ناباوری، کوچکترین واکنشی نسبت به این حرکت برحق مشاهده نگردید و در مقابل، هر روزه شاهدافزایش تحرکات و کنش‌هایی در گوشه و کنار شهرستان توسط اقلیت شکست خورده باهماهنگی جناب آقای احمدی استاندارفارس که خارج از قاعده واحترام به رای و نظر اکثریت مردم ، در پی تعیین فرماندار برای شهرستان کازرون می باشندهستیم واین در حالی است که کاندیدای مورد حمایت این افراد در سطح شهرستان مجموعاً اندکی بیشتر از آراء باطله را به خود اختصاص داده است .

13

دراستان فارس استاندارمحترم دولت تدبیر وامید به حامیان ودلسوزان دولت واعتدال گرایانی که درحماسه 24 خردادماه موجب استقراردولت وهمچنین تصدی ایشان برمسنداستانداری فارس شدندهیچگونه توجهی نمیکند تا آنجاکه درخواست های مکرر کتبی وشفاهی ایشان را برای برگزاری کوچکترین جلسه هم اندیشی برای بهبودی اوضاع موجود وهمدلی بیشتر رانمی پذیردولی با برگزاری جلسات ونشست های متعدد با حامیان دولت سابق و باکسانی که اصل دولت تدبیر وامیدرا قبول ندارندوحتی این مشی سیاسی را به سخره میگیرند درجهت تعیین مدیران ارشداجرایی استان وفرمانداران اکثر شهرستانهای استان فارس مشورت میگیرد تاآنچا که حتی اکثرمشاورین استاندارمحترم نیز ازبین همین افرادانتخاب شده اند .

تواب

امروز دراین استان وهمچنین شهرستان کازرون کاربه جایی رسیده که فعالان حامی دولت واعتدال گرایان منزوی به گوشه ای رانده شده اند درحالی که رقابت شدیدی برای انتخاب وانتصاب فرمانداران ومدیران ارشد ادارات فارس دربین جریان شکست خورده اصول گرایان تندرو وحامیان دولت سابق بدون هیچگونه توجهی به خواست ورای مردم شکل گرفته است.

سپاه یعنی عصاره خالص و ناب ملت ایران بلکه امت واحده اسلام

حال چگونه می توان برای تحقق و پیشبرد اهداف دولت تدبیر وامید به حمایت وهمراهی مردمی دلخوش بود که با بی توجهی به آرا ونظرات خود برای تغییرات دچار دلزدگی ودلسردی شده اند خودرا فقط ابزار ی برای دوران انتخابات میدانند ودیگر هیچ.

۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

لذا استدعای ما به محضر حضرتعالی این است تا با تدبیر واسع خویش، مانع از ذبح آمال هواداران بیشمارتان و در مقابل، مایوس نمودن بدخواهان و کینه توزان از ایجاد گسست میان شما و حامیان‌تان درشهرستان کازرون وهمچنین استان فارس گردید

حق گو

آرزومندیم درخت امید ساکنان این مرز و بوم، به مدد همّت شما بارورتر گردد.

جمعی ازمردم شهرستان کازرون

در استان سمنان فقط استاندار و معاون سیاسی امنیتی عوض شد که ایکاش اونها هم عوض نمیشدند .ما هواداران اعتدال و اصلاح طلبان از خداوند طلب بخشش داریم .امروز در اداره ای که کار میکنم رئیسش در جمع همکاران انصراف از یارانه را به تمسخر گرفت و به همگان امر فرمودند که برای یارانه حتما ثبت نام کنید . آقای روحانی دست مریزاد .با این .....

۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

محمدرضا

یاران وهمراهان روحانی در استان لرستان

افرین سید بزرگوار ایکاش ما قدر جد شما را بدانیم دولت تدبیر واقعا به امثال شما نیازمند است بصیر و حق شناس و در خط مقدم خدمت

۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

0

20

۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

100

جناب روحانی به پیر به پیغمب از همه بالاتر به خداوند بزگ مردمی که به شما رای دادند دلسوز شمایند پشت به این مردم کردن عاقبت نا خوشایندی دارد شما باره اعلام نموده اید که به مردم وفادارید که شکی نیست اما بعضی از استانداران قدرت طلب ونان به نخ روز خور پا را از گلیم خود بیشتر دراز نمود ودر مقابل رای ونظر مردم ایستاده اند نظر مردم برای آنه مهم نیست یاران وهمراهان شما دارند گوشه گیر ومنفعل می شوند نمونه ومستند خدمتتان عرض کنم اقای محمد صارمی از طرفداران ومبلغین آقای قلیباف بودند که هم اکنون با حکم وزیر کشور محافطه کار معون سیاسی امنیتی استانداری سمنان می باشند درک وفهم واحساس مسولیت مردم از با مسولین قابل مقایسه نیست مطلبدوم جناب روحانی خدا نکد سوگندت را فراموش کنی اکثر مدیران افراطی احمدی نژاد در مرکز استان لرستان ودر شهرستانهای تابعه این استان طرفداران احمدی نژاد وجلیلی حاکمند مردمی شجاع وپا به رکاب داری اماحیف مدیران محافظه کار ودرراس استانه استانداران وفرمانداران ترسو واین نکته عرض کنم سپاه پاسداران ارگانی است نظامی و وظیفه اش دفاع از مرزها وحقوقش هم میگیرد دیگران که نظامی نبودند به جبهه رفتند لذا هیچ ارگان ونهادی وهیچ شخصیت حقیقی وحقوقی از ملت مهمتر نیست فرمایش امام خمینی که در بدو حرکت فرمودند به واسطه وپشتیبانی ملت دولت تشکیل میدهم حافظه ملت گفته های معمار این انقلاب فراموش نکرده است اگر چه کسانی سعی می کنندبه نفع خود مصادره کنند بنابرین به جد از دکتر روحانی می خواهیم گوش شنوایی برای این پیامها داشته باشد اینها همان کسانی هستند که باجان آبرو وخانواده در انتخابات دفاع جانانه کردند نباید این گونه بی اعتبار شوند در استان لرستان این گونه عمل شده بس رفاقتها ودوستیها ورفیق بازیهای گذشته ونه رای ونظر مردم.

بیخیاااااااال. یعنی دیگه انقدررررررررر؟

در شهرستان فسا هم هیچ مدیری تغییر نکرده است فرماندار هم مشغول کار خودش است و در هفته دو روز هم بیشتر سر کار نمی آید هیچ کس هم نمی گوید که کجامی رود و کجا می آید نیروهای که گرایش اصلاح طلبی داشته اند هیچ جایگاهی ندارند

آقای روحانی رسیدگی کن تو رو خدااااا

پردیس

شهرام

۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

19

اگر رسیدگی نکنه معلومه که خودش هم بدش نمیاد

99% تقریبا" مردم مرفه که دغدغه نان و کار نداشتند نه تنها مسلمان بلکه شیعه اثنی عشری هم بودند, انقلابی کردند که فراتر از انچه اکنون دارند را میخواستند ,جنگ را مردم مدیریت کردند و سپاه تازه تأسیس چیزی برای ارائه نداشت 99% مردم و ارتش و بخشی از سپاه تازه تأسیس شهادت داشتند اما اکنون سپاه همه چیز را از آن خود کرده و در حقیقت بخش زیادی از بدنه خود را از مردم جدا کرده به بهانه حفظ انقلاب مقابل مردم قرار گرفته ,میدانید چرا چون بقول دیروزی ها خرشون از پل گذشته و اکنون که صاحب پول و اسلحه و قدرت هستند در همه کار ها حتی پا را فراتر گذاشتند اما این پایان کار نخواهد بود و هر چه که قدرت هم داشته باشند باز این مردم هستند که حرف اول را خواهند زد و این را همه اعضاء سپاه از خرد و کلان باید مد نظر داشته باشند که هیچ انقلابی در دنیا بدون حمایت مردم راه به جایی نخواهد برد این را تاریخ اینده ایران ثابت خواهد کرد.

واقعا خوشحال شدم این خبر رو خوندم.

اصلاحات هرجا پا گذاشته فرهنگ ایرانی رو نابود کرده ، خدا سپاه رو خیر به

دولت

۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

سهیل

۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید