ما خائنین وفتنه گران با ایمان آزادانیش و آزادیخواه را بر مومن ریاکار دغل باز و قدرت طلب ترجیح میدهیم

۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

12

درود بر خاتمی عزیز و نجیب . ولی افسوس که در این مملکت نجابت ارزشش رو از دست داده.

تداوم محدودیت برای خاتمی؛ اعتراض یا تخریب، مردم یا گروه فشار؟

مهناز

منظور این رسانه های تندرو از «مردم» معدود افرادی هستند که با وجود کم‌شمار بودن اما سعی می کنند از طریق فشار و جار و جنجال، خودشان را بیشمار نشان دهند. منظور از «اعتراض» هم آن دست اظهارات و رفتارهایی است که درباره دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی روا داشتند و آن خشونت هایی که علیه علی لاریجانی رییس اصولگرای مجلس اعمال کردند.

برخی سایت های خبری تندرو مخالف اصلاح طلبان با استفاده از شگرد همیشگی‌شان یعنی شگردهای منفی اطلاع رسانی نظیر خشونت رسانه ای، تحریف، خبرسازی و … اعلام کردند که سیدمحمد خاتمی به دلیل نگرانی از اعتراض مردم در مراسم ختم پدر همسرش مرحوم حجت الاسلام شیخ «علی اکبر صادقی» در شهر ری شرکت نکرده است.

۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

به گزارش پیام نو، دیگر برای همگان مشخص است که این نوع خبرسازی رسانه های جریان تندرو ضد اصلاح طلبان چه معنایی دارد. مشخص است که منظور این رسانه ها از «مردم» چه کسانی هستند و منظورشان از «اعتراض» چیست؟!

معمولا منظور این رسانه های تندرو از «مردم» معدود افرادی هستند که با وجود کم‌شمار بودن اما سعی می کنند از طریق فشار و جار و جنجال، خودشان را بیشمار نشان دهند. منظور از «اعتراض» هم آن دست اظهارات و رفتارهایی است که درباره دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی روا داشتند و آن خشونت هایی که علیه علی لاریجانی رییس اصولگرای مجلس اعمال کردند.

با وجود همه اینها اما رسانه های تندرو همچنان سعی می کنند بگویند «مردم» هستند که علیه چهره هایی نظیر سیدمحمد خاتمی «اعتراض» می کنند. آنها فراموش کرده اند همین مردم در انتخابات سال ۹۲ به کاندیدایی رای دادند که اتفاقا بخش مهمی از رای خود را مرهون حمایت سید محمد خاتمی است. این یعنی همین مردم به خاتمی اعتماد دارند و نظرشان با آن شمار قلیل که به «اسم» مردم معرفی می شوند، فرق دارد.

خاتمی به زنان خیلی ظلم کرد.

البته مردم – نه آن قلیل خشونت طلب- امروز به خوبی دریافته اند که دولت سید محمد خاتمی در نسبت به دولت قبل و بعد از خودش چه خدمات بی نظیری داشت و چگونه عمل کرد که همین مردم از آن دوره به عنوان یکی از دوره های طلایی پس از انقلاب یاد می کنند.

رسانه های تندرو به این پرسش مهم هم جواب نمی دهند که اگر خاتمی به عنوان ییس جمهور گذشته در مراسم ختم نزدیکانش مورد اعتراض «مردم!» است، پس چرا احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور گذشته – که اتفاقا اعتراض های زیادی هم علیه عملکردش وجود داشت و این اعتراض ها در رای به حسن روحانی هم متبلور شد- مورد این اعتراض های مردمی واقع نمی شود. مگر نه اینکه رای به روحانی رای به نفی عملکرد دولت احمدی نژاد در همه حوزه ها بود؟

این رسانه ها و جریان های تندرو فراموش کرده اند که مردم خسته از تندروها و خشونت هایشان به دنبال آرامش هستند و هر چقدر که آنها بر طبل خشونت بکوبند؛ صرفا بر مسافت ها و فاصله ها می افزایند. البته آنها فراموش نکرده اند بلکه نمی خواهند واقعیت های موجود را ببینیند زیرا این دیدن هزینه دارد.

۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳۷

در انتظار بررسی: ۰

9 دید در کدام حدیث آمده به چیزهای پیش وپا افتاده متمسک می شوید

غیر قابل انتشار: ۸

بنده خدا

حقگو

|

۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

امام خمینی (ره):

5

مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت(ارواحنا فداه)است که خداوند بر همه مسلمانان وجهانیان منت نهد و ظهور وفرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسایل مادی و اقتصادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که بر عهده دارند،منصرف کند خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید،ولی این بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی است منصرف کند.

102

پاسخ

فرج از کردستان

اینها فقط نگران محبوبیت سید بزرگوار اقای خاتمی هستند . و از حسادت دست به این کارها می زنند.

۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

ادامه حقگو

محبو بترین رئیس جمهور دنیا تا کنون سید محمد خاتمی فزند فاضل وفهیم امام خمینی (ره) اگرچه افراطیون این را بر نمی تابند اما اکثریت مردم ایران اینرا قبول دارند وهزینه اش هم داده اند

۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

آزادی

2

57

۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

ولی جالب است که چقدر قدرتمند هستند علارغم میل و خواست اکثریت

پاسخ ها

درود بر خاتمی و بر تفکرات خاتمی و من میدانم که تاریخ ایران رییس جمهوری به پاکی و قداست خاتمی بر خود نخواهد دید ....... من خواب دیده ام که تو آغاز میشوی بنیانگذار سلسله ناز می شوی بر شاخه شکسته این سرو بی رمق با مرغکان پر شکسته هم آواز میشوی

ناشناس

۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

دقیقا" ما هم برای همین انقلاب کردیم اما

نفهمیدیم چکار کنیم که خواست اکثریت همیشه در کشور حاکم باشد و نه اقلیت مطلق ..........

امیری

۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

دوستان عزیز

هر وقت که ما بدون درک درست جلو رفتیم و با تششت افراد روبرو شدیم قافیه را باختیم و هر موقع که با درایت بر احساس غلبه کردیم بردیم.

همانند انتخابات سال قبل که اشتباه نکردیم و فقط یک کاندیدای صاحب صلاحیت داشتیم با تمام ناملایمت پیروز شدیم.

اقلیتی که اشاره میشود فاقد هر گونه جایگاه و پایگاه در میان عموم مردم و همچنین نخبگان جامعه هستند. ولی جناب آقای خاتمی در دلها و اندیشه های همه مردم ایران زمین جای دارند.

خدیا از گزند روزگار مصونش بدار.

غلام

3

51

سر دسته همه این به اصطلاح رسانه ها پروفسور زاکانی متخصص پزشکی هسته ای!!!! است ایشان از بامداد تا شامگاه در سایتش جهان نیوز هر فحش و ناسزایی را به افراد می دهد و در این میان در رتبه اول آقای هاشمی و رتبه بعدی آقای خاتمی بیشترین ناسزاها را دریافت می کند هیچ احدی هم به ایشان که مدعی العموم همه مسائل از مبحث مذاکرات هسته ای تا انتخابات نظام پزشکی و نظام مهندسی و وضعیت توزیع سبد کالا تا انتخابات ونزوئلا هست کاری ندارد یکه تاز می تازد.

۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

بسیاری از مطالب سایت این فرد دروغ مسلم است و چند موردش را ما به عینه و با استدلال دیده ایم.

ایثارگر

۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

53

واقیت این است اقای خاتمی در قلب مردم است ونیاز نیست که خود را درظاهر نشان دهد اگر باور ندارید امتحان کنید اجازه دهید خاتمی ثبت نام کند شما اصولگران هم بهترین فردتان را کاندید کنید ببینید کدامشان بیشتر رای می اورد

متین

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

دو دوره او ایران را به قهقرا برد بسه .

۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

متین جان حال که اکثریت مردم فهیم ایران میخواهند به قهقرا بروند شما دروغگویان بد آئین دست از سر مردم بردارید و ما را به بهشت نبرید ما در قهقرا با انسانهای منطقی خوشتر هستیم تا در بهشت نزد انسانها کینه جو و حسود و بی منطق

ایرانی تبار

۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

32

آقا باید به این سایت های تندرو حق بدهید چرا شما زود عصبانی و ناراحت می شوید وقتی سید بزرگ خاتمی بعد از امام محبوترین شخصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد ، در میان شخصیت های معاصر در کشورهای اسلامی باز خاتمی عزیز که از محبوبیت فوق العاده برخودار است وقتی محبوبیت خاتمی از سید حسن نصراله بیشتر است آقا به این حق بدهید اگر روزی نیز سکته کرده اند باز جای سرزنش نیست

ایرانی

۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

14

اتفاقاً پس از غائله 22 بهمن قم مقام معظم رهبری آنهایی را تحت لوای حزب اللهی و بصورت خودسرانه اقدام به بلوا و هیاهو و اقدام علیه امنیت ملی می کردند و اظهار داشتند که در کشور قانون و مرجع رسیدگی به مسائل سیاسی وجود دارد و فرمودند آنهایی که حزب اللهی باید اطاعت کنند و آنهایی که خودسر و مخالف هستند تکلیف شان روشن است پس اگر امروز عده ای خلاف فرمایشات رهبری عمل می کنند تکلیف آنان روشن است باید مراجع ذیصلاح تکلیف آنها را یکسره کنند.

علیرضا

۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

1

10

اقاسید عزیز ما، نامت، راهت، سیره ات در تاریخ ایران، اصلاحات و نوگرایی، در کنار عباس میرزا، قایم مقام فراهانی و میرزا تقی خان امیرکبیر، حتی در مقیاس بسیار وسیعتر جاودانه خواهد ماند.

ما جوانان و نسل سومی ها و نسل بعدی با جان و دل رسالت دوم خرداد را به سرانجام خواهیم رساند.

حقیقت یک انسان از کمیت و کیفیت دشمنانش مشخص میشود، سید ما تو در اوجی و بدخواهانت چشم دیدن اوجت را ندارند.

ali

۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

38

تا رهبر و دستگاه رهبری از این قوم اقلیت حمایت می کند . امکان بر خورد با آنها وجود ندارد.

۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

با پوزش منفی دادم ببخشید

۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

این ها جواب سالها تهمت وتوهین های خود را در انتخابات ٢٤خرداد گرفتند که با اشاره خاتمی آن حماسه ی سیاسی اتفاق افتاد ،واز محبوبیت آقای خاتمی درمیان مردم به خوبی مطلع هستند ،

تقی

۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

6

به قول آقای احمدی نژاد آب رو باید همانجاریخت که می سوزد خودشون می دونند خاتمی چه بلایی سرشون آورده واز اینکه تا بحال هم دووم اوردند واقعاًتعجب داره

دوست دار انقلاب وملت ایران

۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

11

به خدا قسم تا آنجای که بتوانم وخداوند یاری کند مصمم هسم اعما ل واحکام شرعی ودینی ام را انجام دهم وهم در انفلاب وهم در جنگ حضور داشته ام اما این حرکات افراطی وخوشو نت طلبی را می بینم وبارها تکرار می شد نسبت به بررگان دینی وبعضی از مراجع تقلید بی اعتماد می شوم چرا سکوت می کنند جناب آقای سید محمد خاتمی مگر ایشان از سلاله پبامبر اکرم نیستند مگر ایشان فرزند آیت الله خاتمی نیستند که به جد مورد وثوق امام خمینی بودند مگر امام ایشان را انسانی فاضل قبول نداشتند مگر ایشان 8 سال وزیر این نظام نبودند مگر این سید 8 سال به یاد ماندی ریئس جمهور این کشور نبوند(رای 22 میلیونی) مگر ایشان از جناب روحانی حمایت نکردند چرا باید عده ای خود سر ونانجیب که مخل امنیت وآرامش ووحدت مردم هستند این گونه بی پروا وحتی از تریبو نهای حکومت وصدا وسیما ایشان را مورد هتک حرمت قرار می دهند که توهین به ایشان حد اقل توهین به 40 میلیون نفر است خاتمی پاک دست خاتمی مهربان خاتمی مظلوم چرا علما سا کتند به خدا قسم این این روند مذموم ادامه داشته باشد باعث بی حرمتی وعدم اعتماد حتی خدای ناکرده به اسلام شود اگر چه زیاد کسانی هستند که به این باور رسیده اند که گناهش پای صمیم گیران حکمت است بنده حاضرم خونم را هدیه کنم به این سید برگوار ومظلوم ای علمای بزرگ با تقوی وعادل روز قیامت مدیونید باید پاسخگو باشید ملت مسو لیتی ندارد.

ایثرگر و آزاده

۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

محبوبیت این سید بزرگوار ریشه در قلب مردم ایران دارد و این اقدامات اصولگرایان حاکی از نگرانی آنها از علاقه مردم به رهبر بزرگوار اصلاحات است.

درود بر جناب آقای خاتمی

حسین

۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

8

کسی جلو دار این انسانهای کج فهم وافراطی نیست اما مردم خون دل می حورند خدایا شر اینها از ملک ملت دور بفرمااگر دین ندارید که مطمئنم که ندارید انسان هم نیستید احساس ندارید فقط وفقط نان دین می خورید دینی که وارونه است وهمه بی زارند جز اندکی محدود ومرتجع خدایا طاقت مردم کم شده صبر مردم لبریز شده به حق علی و فاطمه علیها السلام خودت کمک کن.

۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

7

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

اقلیت همین شمایی هستید که با توهم اکثریت بودن از یه عده فتنه گر همایت میکنید.شما خودتون رو بخواب زدین.میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند.همین خوبی به شما بوده که شما رو روز به روز پر رو تر کرده.اکثریت قاطع این ملت همون مردمیند که نه دی علیه سران فتنه که سران شماند ملیونی ریختن تو خیابون.همونایی که هرسال بیشتر سال قبل 22 بهمن میان.اره واقعیت واسه شما تلخه.ولی هر قدرم که شما خودتون رو به در و دیوار بزنین نمیتونید این واقعیت رو تغییر بدین

فارض

۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

ناشناس جون حالت خوبه؟ کدوم اکثریت در٩دی؟ ساندیسی ترین راه پیمائی بعداز انقلاب؛ اگه خیلی دست بالارو بگیری انصافاً بیشتراز ١٥٠ هزار نفر نبودند، همه هم از اطراف تهران

۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

ایت نیز بگزرد اما روی سیاهی به حکومت می ماند.

۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

محبوب ترین رئیس جمهور:محمد خاتمی

بلوط

۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

بخدا من که مسجد الغدیربودم وقتی سیدمحمد خاتمی ازماشین پیاده شدوتامسجد مردم باصلوات همراهی میکردند سیدرا حتی موقع ورود سیدبه مسجد وزیرمحترم بهداشت هم میامدبیرون که تمام راهها به علت ازدحام مردم قفل شده بود

۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

0

چرا آنهایی که محدود ، محبوس ، و محصور و مطرود و ممنوع التصویر هستند در بین مردم مقبول ترند .

رامین

۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

خاتمی برای این قرن و این قوم نیست.

گویی که شاید 200-300 سال زودتر پا به این دنیا گذاشته است.دنیایی که هنوز داراری افراد کم شعور و گاها بیشعور است که عظمت این پیامبر قرن را درک نمیکند و در مقابل ملت و حتی در مقابل فهم نیست مقاومت میکنند.

زنده باد این رهبر بزرگ اصلاحات و ایران

نادری

۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

22

همتون خائنین از اون به اصطلاح سیدتون تا شما قلم فروشان

۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

خائن شما و امثال شماها هستند که مملکت را به این وضع انداختند و هر کسی را که در مقابل زیاده خواهیشان می ایستد را فتنه گر و خائن معرفی میکنند.

علی

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲

نادری جان چندتا کلاس اخلاق برو برات خوبه

۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید