2

من با این ۲ نفر برخورد داشته ام . اتفاقا کاملا تابلو بود با قالیباف هستند. از طه هاشمی بعید بود به این ۲ نفر اعتماد کنن.

مطلع

۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

اصلاح شود!

خیابان بهشتی!!

امیر

۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

دفتر شخصی {...} در خ بهشتی نبش میرعماد قرار دارد که برنامه های شخصی شان را برای قالیباف اونجا هماهنگ می کنند.

رضا

۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

خیلی باید حواس دانشجوها به این آقای س ب باشه.خیلی زرنگه.تا لحظه آخر نمیشه از نیتش با خبر شد

amir

۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

4

باید عرض کنم غ. م یعنی {...} که مشاور مدیر عامل خانه شهریاران بود و نیز س.ج {...} که معاون سابق خانه شهریاران جوان بود، بر اساس اطلاعات موثق بنده، در تعطیلات عید به همراه مدیر عامل فعلی خانه شهریاران جوان با دکتر قالیباف ملاقات داشته و خط و مشی های لازم را دریافت نموده اند

یک دانشجو

۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

آقای طه هاشمی خواهشا پیگیری کنید این مساله رو. ما دیگه واقعا تحملشو نداریم. حتی اگه تیم سازی اینا واسه قالیباف هم نیست به هر حال این درست نیست که از سمت و عنوانشون و امکانات دانشگاه آزاد برای تیم سازی استفاده کنند. تو همون جلسه خیابون بهشتی خیلی واضح به ما پیشنهاد دادند. ما شرفمون رو نمیفروشیم. تو رو خدا پیگیری کنید

دانشگاه تهران

۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

غ م وقتی تو انجمن تهران هم بود رفتارهای فاشیستی داشت. کارنامه پر از حذف منتقدینش برای فعالان دانشگاه تهران روشنه. این آدم با شهردار ناحیه منطقه 18 رفیق صمیمی بوده و هست و تو دوران حضوشون در دانشگاه برنامه های مشترک زیادی برگزار کردند. همون جا هم در یک برنامه با عنوان "دموکراسی در بستر دین رحمانی" با یکی از مسئولین وقت شهرداری تهران که اتفاقا زمانی دبیر دفتر تحکیم وحدت شیراز هم بود هماهنگ کرده بودند تا در ازای دریافت مبلغی براش تو برنامه سه سخنرانی بذارن. اینا این طور موجوداتی هستند. درباره روابطشون با قالیباف هم که همین آقای س.ب در شهرییاران جوان بود و رفیق مشترکشون معاون مناطق خانه شهریاران جوان بود و بعدتر شهردار ناحیه 1 منطقه 18 شد. دیگه چطور باید داد بزنن ما قالیبافی هستیم؟!!

مهدی

۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

متاسفانه مرتضی اشراقی و سید حسن خمینی حامیان {..} در دانشگاه ازاد هستند و انها او را به طه هاشمی تحمیل کردند

تقی قریشی

۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

{...} و {...} اصلاح طلب هستند اینقدر برچسب قالیباف بهشون نزنید

۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

خواهشا آقای هاشمی و میرزاده رسیدگی کنند

روزی رو میبینم که یه الهه راستگو دیگه از اینجا در بیاد در پوشش اصلاح طلبی

۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

س.ج رئیس ستاد کاظم جلالی تو شاهرود بوده. غ م هم مشاور خانه شهریاران شهرداری بوده و تا آخرین لحظه تو ستاد قالیباف کار کرده و بعدش با دورویی خودشو تو اصلاح طلبا بالا برده

سین سین

۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

سایت های زنجیره ای !!!

الیاسی

۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

میرزاده واقعا برات متاسفم که داری به قالیباف باج میدی

۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

گفتنیست !!!!

۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

چرا به دروغ به افراد نسبت ناروا میدید؟ من این افراد رو میشناسم... اونا در شهرداری کارمند بودن ولی برای ستاد قالیباف کار نکردن و برای همین هم در شهرداری مغضوب مدیران ارشد شدن و یکیشون هم کامل اخراج شد ، حالا درسته که اصلاح طلبان هم اونا رو بزنن ؟! کلی برای کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی و تشکیل ستادش هم کار کردن و اسم غ.م قبل از انتخابات در لیست دانشجویان دعوت کننده از خاتمی برای کاندیداتوری بود.

جواد

۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴

شما کارگزاران که از اول انقلاب امور کشور را در دست گرفتید . غیر از خودتان کسی را قبول ندارید وبا ترفند های گوناگون دانشجویان را با خود همراه می کنید و در نهایت کاری برای آنها انجام نمی دهید . با تخریب راه به جایی نخواهید برد . قالیباف فقط یک نفر است شما یک جریان بزرگ چرا از او این همه می ترسید. تخریب شیوه و شگرد انسان های ضعیفه. کشور با تخریب پیشرفت نمی کند با تفاهم و همدلی بسترهای رشد و توسعه فراهم می شود .

لطفا کامنت ها را با سلیقه خوتان گلچین نکنید . ممنون

انتشار مجدد/

کادرسازی ستاد قالیباف در دانشگاه آزاد

شنیده‌های سلام نو حاکی از آن است که در زیر مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد «غ.م» سعی دارد تا در همین راستا به طریقی مسئولیت کانون‌های فرهنگی کل دانشگاه آزاد را به دست گیرد تا بستری را جهت این شبکه سازی ستادی ایجاد کند.

سرویس سیاسی: محمدباقر قالیباف را می‌توان از جمله سیاستمدارانی دانست که از هر فضای ممکن برای کسب جایگاه‌های سیاسی برای خود و اطرافیانش استفاده می‌کند. در گذشته نیز این تلاش‌ها در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها صورت گرفته که تاکنون توفیقی برای این جریان نداشته است. اما به نظر می‌رسد که این حلقه سیاسی سعی دارد تا زمینه حضور جدی خود در انتخابات مجلس را نیز مهیا کند از اکنون سعی در ایجاد ساختار ستادی و انتخاباتی خود دارد.

اخیرا این جریان تلاشی را آغاز کرده تا در بین دانشجویان فعال دانشگاه آزاد هم شبکه‌ای را برای خود ایجاد کند تا در انتخابات آتی مجلس بتواند از آن استفاده کند.

ستادهای دانشجویی در کانون‌های فرهنگی

گفتنیست که مقدمه این ارتقای رتبه، تغییر آئین‌نامه اداری مربوطه است که قرار است برای رونمایی(!) از آن، در همایشی با حضور دانشجویان برای آن یک پایگاه و زمینه دانشجویی نیز ایجاد گردد. این جریان قصد دارد تا در مقدمه این پروژه یک همایش در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، با حضور دانشجویان دانشگاه‌های مختلف برگزار کند و در آن از معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، برخی دیگر از مسئولین این دانشگاه و چند تن از شخصیت‌های شناخته‌شده دیگر نیز دعوت کند.

به نام اصلاحات، به کام قالیباف

جریان مذکور برای ترتیب دادن این همایش سعی کرده تا با ارائه اطلاعاتی نادرست به برخی از فعالین دانشگاه آزاد، آنان را با خود همراه کند تا بتواند از حضور گروه‌های دانشجویی نیز بهره مناسب گیرد و به اقدامات خود مشروعیت ببخشد.

در این زمینه «س.ب» از اواخر سال گذشته سعی داشته تا با ظاهری اصلاح‌طلبانه و اعتدالگرایانه و ارائه وعده‌های غیرواقعی برخی از فعالین را جذب کرده و بدون ذکر اهداف واقعی، حلقه‌های دانشجویی مدنظر جریان حامی قالیباف را در دانشگاه آزاد تشکیل دهد.

گفتنیست این جریان به گروه‌های فعال دانشجویی وعده‌های نامرتبطی چون حمایت حقوقی، تامین مادی، تهیه امکانات لازم جهت فعالیت در دانشگاه و حل مشکلات صنفی آنها را داده است.

دانشگاه آزاد رسیدگی کند

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو»، در این راستا جلسه توجیهی و القایی اخیر این گروه نیز در دفتری در خیابان بهشتی تهران برگزار شد که با دعوت «س.ب» نمایندگانی از واحدهای تهران شمال، تهران جنوب، تهران مرکز، علوم تحقیقات، شهرری و رودهن نیز در آن حضور داشتند. بدیهی است که در این جلسه نیز اهداف واقعی این پروژه به دانشجویان گفته نشد و باز هم با ارائه اطلاعات نادرست و وعده‌های غیرواقعی سعی شد تا آنها همراه نگه داشته شوند. در این جلسه برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری همایش مذکور نیز صورت گرفت که کسب مجوز و تهیه سالن آن بر عهده دانشجویان تهران مرکز گذاشته شد.

گفتنیست که در کنار تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد، کانون‌های فرهنگی با اختیارات و بودجه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده، بستر مناسبی برای شبکه‌سازی در دانشگاه خواهند بود که متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی سعی دارند تا از این زمینه به سود خود استفاده کنند.

در این زمینه لازم به نظر می‌رسد که دبیرخانه تشکل‌های دانشگاه آزاد، در تسهیل راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی و دیگر تشکل‌های سیاسی-دانشجویی فعال‌تر عمل کند تا زمینه برای سوءاستفاده‌های احتمالی از فضای دانشگاه آزاد از بین برود.

* سلام نو در این رابطه آمادگی انتشار توضیحات دانشگاه آزاد و شهردار تهران را نیز دارد.

اخبار مرتبط

همایشی با این محتوا برگزار نمی‌شود

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۷

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۵

بی نام

|

۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

0

19

پاسخ

البته حضور ایشان در مجلس خالی از لطف هم نیست چراکه عاقبت باید در مجلس پاسخگوی تخریب شهر تهران باشد.

ناشناس

۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

18

ماشالله به این حواس جمعی مسئولین دانشگاه آزاد. دیگه خیلی باحالن. رسما طرف داره تو دانشگاه آزاد ستاد میزنه و کسی هم حواسش نیست. دم سلام نو گرم

سبحان

۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

12

منظور همون آقای {...} دیگه. چرا با حروف نوشتید؟ اسم و عکسشونو بذارید ملت بفهمن چه اتفاقایی داره میوفته

۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

11

باید دانشجویان حواسشون جمع باشه ، در فضای کنونی تریبون به این آدما دادن گناه نابخشودنیه... دانشجویان مواظب باشین گول نخورین

دانشجو

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

10

اتفاقا تو دانشگاه ما هم اومدن، اما بچه ها فکر می کنن اینا آدم درستی هستن منم بهشون گفتم اما گوش نکردن ، قالیباف و آدمای قالیباف خیلی مرموزن خودشون رو به جای همه جا می زنن باید دانشجویان مواظب باشن...

حق کو

۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

6

این که چیزی نیست آقای قالیباف عسگری أزاد را راهی دولت کرده ارتباطات وجلسات هم به صورت مرتب در موسسه اندیشه وعمل پویا که با پول شهرداری برنامه ٥٠ هزار صفحه ای آقای قالیباف را تهیه کرده بودند برقرار است اخیراً أقای داریانی را قالیباف معاون منابع إنسانی کرد تا روابط به صورت سیستم آتیک برقرار بماند واقعا در ساده لوحی أین دولت در عجبم

شهرام

۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴

5

این س ب و غ م گفتن یعنی چی؟

به نظر من آقای طه هاشمی باید به بچه های تشکل دانشگاه آزاد که خیلی سال تو تشکلها بودن اعتماد کنه نه به این غریبه ها که حتی یه روز سابقه تشکل دانشگاه آزاد رو ندارند

کویری

۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

3

جناب سلام نو

بهتر است جمله نخست خود را عوض کنید و به جای « ازجمله سیاستمدارانی است...» بنویسید؛ « از جمله نظامیانی است ...» ایشان فردی نظامی است و ارتباطی با سیاست نداشته است که او را سیاستمدار می نامید.

۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

1

س ب = {...}

دبیرکانون دانشجویان دانشگاه امیر کبیر تشکلی که بیشتر به سمت اقتدارگرایان گرایش داشت.بطور کلی ایشان را نمی توان از عوامل جدی داستان دانست

غ م = {...}

وی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران.در حقیقت "چشم فتنه" ایشان است

۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

از آقای میرزاده و طه هاشمی انتظار بیشتر از این نمی شه داشت آدمای غیرسیاسی و بدون آدم دانشگاه آزاد به اون گندگی افتاده دستشون. معلومه از دست آدمای قالیباف رو دست بخورن و آدم تابلویی مثل """"{...}"""" رو نشناسن اینا ده ساله زیرپوستی دارن برای قالیباف کار میکنن

عباس طاهری

۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید