در گفتگوی سه نماینده مجلس با سلام نو بررسی شد/

دقت بهارستانی‌ها بر روی مسائل مالی دانشگاه آزاد!

این مساله هوشیاری مسئولین دانشگاه آزاد را می‌طلبد که از وقوع چنین اتفاقاتی پیشگیری و از صرف مخارج غیرضروری برای این همایش‌ها اجتناب گردد تا بهانه‌ای هم برای برخی طیف‌های خاص اصولگرا ایجاد نگردد.

سرویس سیاسی:
در روزهای آتی قرار است طی همایشی در سالن شهید باکری دانشگاه آزاد تهران مرکز، از آئین‌نامه جدید کانون‌های فرهنگی رونمایی شود. جدای از آنکه بدون اطلاع معاون فرهنگی دانشگاه آزاد که مدیری با سابقه و خوشنام است، جلساتی در زیرمجموعه این نهاد با دانشجویان در یک دفتر شخصی و در راستای تیم‌سازی‌های مبهم و به بهانه این همایش برگزار می‌شد، مشخص است که مانند معمول، طیف‌های خاص جریان اصولگرا به دلایل مختلف منتظرند تا چنین اتفاقاتی رخ دهد و آنها را متمایز از سایر موارد پیگیری کنند. این مساله هوشیاری مسئولین دانشگاه آزاد را می‌طلبد که از وقوع چنین اتفاقاتی پیشگیری و از صرف مخارج غیرضروری برای این همایش‌ها اجتناب گردد و به جای برگزاری یک همایش بزرگ برای رونمایی از یک آئین‌نامه، طبق روال معمول به ابلاغ اداری آن اکتفا گردد که بهانه‌ای هم برای برخی طیف‌های خاص اصولگرا ایجاد نگردد. در همین رابطه سلام نو دیدگاه سه تن از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را در خصوص این همایش جویا شد که در ادامه می‌خوانید:

محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس در این رابطه گفت: مدتی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات در حال رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص در مورد دانشگاه آزاد اسلامی است. این گزارش ابعاد مختلفی دارد و در بخش‌هایی از گزارش به درآمد‌ها و هزینه‌هایی که در آنجا صورت گرفته پرداخته شده است. امیدواریم پس از آنکه این گزارش کامل شد به صحن مجلس ارائه شود. طبیعی است که اگر خدایی ناکرده هزینه‌های غیر ضروری و اصراف صورت گرفته باشد، حتما در گزارش خواهد آمد.

جبار کوچکی‌نژاد، در این رابطه به سلام نو گفت: سرانه‌ای که دانشجو می‌دهد باید در جهت رفاه و آموزش و تحقیقات دانشجو هزینه شود. هرگونه هزینه‌ای از این سرانه و پول دانشجو برای اموراتی که ضروری نیستند به هیچ عنوان صلاح نیست. ما انشالله این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

حجت الله درویش‌پور: هفته گذشته آقای میرزاده در کمیسیون آموزش و تحقیقات بودند و ایرادات و مشکلاتی که به ذهن نمایندگان می‌رسید به ایشان گفته شد. اما متاسفانه این مسئله اختصاص به دانشگاه آزاد ندارد و در تمام کشور و همه ارگان‌ها و ادارات اکثرا چنین چیزهایی مشاهده می‌شود. متاسفانه ما در تمام کشور همواره شاهد همایش‌هایی هستیم که هیچ خروجی‌ای نیز ندارند.

اخبار مرتبط

یک همایش مبهم در دانشگاه آزاد

دانشجویان نباید خود را آلوده کنند

دانشجویان اسیر دست جریانات سیاسی نشوند

لزوم توجه مسئولین دانشگاه‌ها نسبت به سوءاستفاده‌های سیاسی

همایشی با این محتوا برگزار نمی‌شود

کادرسازی ستاد قالیباف در دانشگاه آزاد

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

ناشناس

|

۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

0

2

پاسخ

همین مونده به این راحتی و الکی سوژه بدیم دست این نماینده های افراطی مجلس

الهه

۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

پشت این قضایا {...} قرار دارد که حامی اصلی غ-م در دانشگاه ازاد است. متاسفانه این {...}ها همشون برای خودشون داستانی دارند!!!

دوم خردادی

۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹

آیت الله هاشمی و آقای میرزاده و طه هاشمی باید ورود کنند به قضیه. این حرکت به نظر میرسه شبیه اسب تروای راستگو باشه. میان داخل با پوشش اصلاح طلبی یه گندی میزنن بعد به اسم این جریان تموم میشه. زمان خاتمی از این اتفاقا زیاد پیش میاوردن در حد مدیرکل فلان وزارتخانه و غیره. الان دیگه باید اصلاح طلبان و جریان آقای هاشمی از اون اتفاقات درس گرفته باشند.

۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱

چقدر شماها ساده اید جهت دهنده همه اینها خود {...} است یک یک یک تیم رسانه ای عریض و طویل با هزینه دانشگاه ازاد راه اندازی کرده است همه از خودش دستور می گیرند. ضمنا {...} اصلا در حوزه فرهنگ و سیاست آدم خوش نامی نیست لطفا غلو نفرمایید کسی که با مشایی سه سال کار کرده تکلیفش معلوم است

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید