یک نماینده مجلس در گفتگو با سلام نو گفت:

خود زندانی خودش را مجروح کرده است

به این علت که از برخی از زندانیان توسط رسانه‌های ضدانقلاب نام برده شده بود، بلافاصله مسئولین زندان به خاطر تو دهنی زدن به آن آدم‌های عوضی خانواده‌هایشان را دعوت کرده و گفتند که بیایید و ملاقات حضوری داشته باشید

سرویس سیاسی:اخیرا اخباری مبنی بر زدوخورد برخی مامورین با زندانیان بند 350 زندان اوین توسط برخی منابع منتشر شده است. در این خصوص سلام نو با صفر نعیمی‌رز نماینده مجلس گفتگو کرده که در ادامه می‌خوانید:

صفر نعیمی رز در این رابطه گفت: ما پیگیر قضیه شدیم و آقای سلیمانی و اسماعیلی به مجلس آمده و به ما پاسخ دادند. نتیجه این گفتگو‌ها نیز آن بود که مشخص شد مطالب و شایعاتی که در بیرون مطرح شده بود صحت نداشتند و ضرب و شتمی صورت نگرفته است. تنها دست یک نفر در جریان شکستن شیشه‌ها و در‌ها خراش جزئی دیده است که اصلا نیازی به مداوا و معالجه نداشته است.

وی به پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: به صورت دوره‌ای هر از چند گاهی زندانیان به فضای آزاد می‌آمدند تا تنفس کنند و در این مدت اتاق‌ها بازرسی می‌شد. این بار حدود سی نفر از زندانیان دو اتاق که در آن عواملین فتنه و نفاق حضور داشتند، از بازرسی امتنا می‌کنند که مامورین دست این افراد را گرفته و به بیرون راهنمایی می‌کنند. این افراد در حین خروج از اتاق شعارهای ضد انسانی و ضد الهی سر داده و به بزرگان نظام و آقایانی که آنجا بودند فحاشی می‌کنند و بالاجبار افراد بیرون اتاق هم با آن‌ها هماهنگ و یک صدا شده و اقدام به شکستن شیشه‌ها و در و دیوار می‌کنند. درگیری صورت نگرفته است. در حقیقت این خود زندانی بوده است که خود را مجروح کرده است.

نماینده آستارا در مجلس افزود:‌ ای کاش دوستانی که سوال داشتند که چرا این اتفاق افتاده است، به جای آنکه مامورین و مسئولین زندان‌ها را زیر سوال می‌بردند می‌گفتند که این‌ها چقدر نجیب بوده و صحه صدر داشتند که در مقابل خشونت آن‌ها با مهربانی و ملاطفت برخورد می‌کردند.

نعیمی رز در پاسخ به اینکه آیا کوتاه بودن دست زندانیان برای اثبات رسمی ادعاهای خود، حاشیه امن برای مسئولین ایجاد نمی‌کند؟ گفت: بحث حاشیه امن وجود ندارد. همین که این ادعاها صورت گرفتند و رسانه‌ها در این زمینه کنکاش کردند، بلافاصله مسئولین زندان ترتیب ملاقات حضوری دادند و خانواده چند تن از زندانیان که اعلام شده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند با زندانیان خود ملاقات کردند. در ‌‌نهایت هم آن خانواده‌ها اعلام کردند که ادعا‌ها کذب بوده است و زندانیان ما در زندان مورد ضرب و شتم قرار نگرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار سلام نو که یک زندانی چگونه می‌تواند این ادعای خود را اثبات کند گفت: با ملاقات حضوری. به این علت که از برخی از زندانیان توسط برخی از مخالفین نظام نام برده شده بود، بلافاصله مسئولین زندان به خاطر تو دهنی زدن به آن آدم‌های عوضی خانواده‌هایشان را دعوت کرده و گفتند که بیایید و ملاقات حضوری داشته باشید.

اخبار مرتبط

برای آنها ارزشی قائل نیستیم

وقایع زندان اوین و اهمیت شفاف‌سازی

تجمع خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ اوین مقابل مجلس

تابش : رئیس سازمان زندان‌ها در مجلس حاضر می‌شود

وزیر دادگستری: درگیری در اوین جدی نبوده است

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۵

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

بهزاد

|

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

0

9

پاسخ

چقدر با ادب و فصیح صحبت می کنند این مسئولین بزرگوار ما!!

ناشناس

۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

این آقا نماینده مجلس است یا زور خانه دار؟؟؟ چه ادبی و چه ادبیاتی به به !!!!

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

10

خود این آقا به نظر میرسه تو کار ضرب و شتمه

۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

1

خلایق هرچی لایق

۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷

واقعا آقای نماینده درست می گویند . افراد خودزنی کرده اند که بیندازند گردن دیگران . قبلا هم از این اتفاقات افتاده بود مثل خودکشی داریوش فروهر و خانمش و همچنین پوینده و مختاری که استکبار ترتیب این خودزنی ها را داده بود و آخرش انداختند کول برخی افراد بی گناه و معصوم مثل سعید امامی و روحالله حسینیان و...

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید