۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 14669

2

22

پاسخ

جان شهروندان برای شمامهم نیست.

احمد

۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

23

11 تلفن ماهواره ای؟؟؟

گوبلز هم دروغی به این بزرگی نگفت!

ناشناس

۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

10

نظر به آمادگی سیمای ضرغامی جهت پخش مستند این گمان افزایش پیدا می کند که کلیت این سناریو برای سرگرم کردن افکار عمومی و پهن کردن بساط دروغ برای پوشاندن 8 سال بی کفایتی و فساد اخلاقی و اقتصادی و سیاسی گسترده باشد. فلذا مصرانه به دوستانی که احساس تعلق اصلاح طلبی دارند توصیه می کنیم مواظب سناریوهای جریان مبتلا به دریدگی اخلاقی که از انجمله کاسه های داغتر از آش که همان سرویس های جاسوسی جریان نفاق هستند، باشند.

ارسلان

۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

0

18

هرکس منتقدتفکرات اینها باشدمنافق هست ،این مثلازندان هست که لب تاب میفروشن، برو مردم سیاه نمیشوند،مردم قبل ازتو خبردار شدن،

دانشجوی علامه

۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

15

3

واقعا شما سلام نوییها خجالت نمیکشید از بابت عدم شفاف سازی در این مورد، واضح است که قضیه چه بوده است نیاز به چیزی نیست

۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

26

باز هم مصلحت

همین مسئولانی که شما در حال دفاع از انها هستید آقای کوثری مردم را به این حال زار انداخته اند .

من برای اخرت افرادی مثل شما نگرانم

این نیز بگذرد

۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

33

شما ارزش نمایندگی نداری که برای شهروند ایرانی ارزش قایل نیستی

پاسخ ها

۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

متنو یه بار دیگه بخون گفته برای آمریکایی ها ارزش قایل نیست

بیدار

۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

17

تمام حرفهای افراطیون {...} نشان از برنامه ریزی قبلی بوده که یکی از اهداف ان دور کردن دولت از انجام کارهای اساسی بوده.بنابراین مردم و رسانه ها ضمن پیگیری مسائل دولت را تحت فشار قرار نداده تا دود این توطئه به چشم خودشان برود.

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

25

شاید ماهواره و وسائل شنود و تی ان تی و... باشه یه بار دیگه دقت کنید!!! راستی اونجا مگر زندان نیست؟؟؟ این وسایل رو تو جیبشون گذاشتند آوردن؟؟

سناریو نویس نیستید برادر

یاسی

۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

16

کوثری سرداری است که حتی در مورد حرف خودش صداقت ندارد اگر زندانی گیریم که مجهز به لب تاپ هم باشد یعنی زندان امنیتی اینقدر گلستان است که اینترنت در اختیار زندانی قرار دهند ,باز هم گوشی همراه اگر باشد شماره نداره که بنام چه کسی ثبت شده حتی اگر متعلق به خارج از زندان باشد {...}

بابا

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

1

تلفن ماهواره‌ای و لب تاب؟

تلفن ماهواره ای و لپ تاپ؟

تلفن ماهواره ای؟

لپ تاپ؟

ابجوی صلواتی چطور؟ طریقه ساختن بمب اتمی چی؟

عجب! عجب!

بعد هم چقدر طول میکشه تا در کشور ما جزای هر خطایی! کتک نباشه؟

ممد

۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

اصلا مگرزندانی داریم؟

بی نام

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

شاهد باشید که تندروهای ما چقدر از منابع خبری خارج بهره میبرند و راحت و بدون مسئولیت سر بالا حرف میزنند.

بهزاد

۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

یکم: وجود وسایل الکترونیکی مورد ادعای این نماینده ی محترم در زندان قانونی است یا خیر؟ اگر قانونی نیست وای به حال سیستم حفاظتی زندان ها!!

دوم: یادش به خیر؛ آقای الف نژاد هم برای آن‌ها ارزشی قائل نبود و دیدیم که چه بر سر ملت آمد.

۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

21

فقط برای آنها ارزش قائل نیستی یا برای هیچکس ؟

کوثری

۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

11

تو که راست میگی!طبق معمول دارین میزارین به مرور زمان تا آبها از آسیاب بیفته و اونوقت همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم.

۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

جناب آقای کوثری فرمودند : مگر آمریکایی‌ها در چهارچوب قانون ان پی تی که نوشته‌اند، برای ما حقی قائل هستند که ما بخواهیم برای رضایت آن‌ها این کار را انجام دهیم. آن‌ها در آنجا برای خود جنایت می‌کنند ما هم کشور خود را اینگونه اداره می‌کنیم .

به به عجب استدلالی برای {...}.تا این جور نمایندگان در مجلس است نباید انتظار بیشتر از این داشت.

دانشجو

۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

ادب و راستگوئی مرد به ز دولت اوست

الف

۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

تنها مورد مهم و نادیده شده این است که اگر بطور مداوم و معمول هرماه یک بار بازرسی انجام میشود! چطور و به وسیله چه کسانی این همه وسایل ممنوعه در اختیار زندانیان قرار گرفته و هیچکس خبر نداشته! ! در صورتی اگر تنها یک پیراهن معمولی برای زندانی فرستاده شود بخاطر دو لایه بودن یقه پیراهن، یقه پیراهن را پاره میکنند که احتمالا چیزی بین لایه یقه جاسازی نشده باشد!!!

حال چطور این همه وسایل مغناطیسی در بندی که حتما مخبر هم داشته موجود بوده!؟

فارض

۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

13

من عذر میخوام ببخشید ولی خبرنگار مگه لال بود که بگه : برای ملت نمایش داده بشه نه برای امریکا.

این یازده دستگاه تلفن ماهواره ای هم شده حکایت تاج زاده که وقتی از یکی از فرماندهان رده بالای سپاه در یک جمع خصوصی سوال شد علت دستگیری او چی بوده گفت:خبر ندارید این انسان مدعی انقلاب، کلی اسلحه و مهمات در خونه اش نگهداری میکرده و قصد کودتا داشته!!!!

پدرام

۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

آقای کوثری ، از کی تا به حال زندانی های اتفاقات ۸۸ منافق شده اند ؟ شما اصلا میدانید به چه کسانی منافق میگویند . به یاری خدا و همت این مردم با فهم ، در مجلس بعدی نمایندگانی با بینش و تفکر شما نخواهیم داشت .

صادق

۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

8

احتمالا کلاشینکف....چند قبضه کلت هم بوده که واسه مصالح نظام رو نکردن......دروغشون خیلی گنده بود جا نمیشه تو ذهنم

اسفندیار

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

9

نمی دانم اگر به اداره آب فاضلاب مراجعه کنی نگهبانی تلفن همراه و...را تحویل می گیرد اما چطور در زندان این تعداد!وحتی لب تاب هم کشف می شود؟؟

علی

۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴

اگر شرکت اپل تلفن مخصوص هم در اختیار زندانیان بگذارد تلفن با آن فضای بسته و کاملا" کور جواب نخواهد داد. شاید زندانیان امنیتی آنقدر آزادی عمل داشتند که از پشت بام زندان به بی بی سی و صدای امریکا گزارش میدادند .اگر همینطور پیش بره فردا از ضرغام تی وی مستندی پخش میشه که عوامل فتنه هواپیمای گمشده مالزی در اوین نشانده و قایم کردند.سیاه بازی هم حدی داره ؟{...}

۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

جانا سخن از زبان ما می گویی . ما هم برای شما هیچ ارزشی قائل نیستیم .

۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

آقای کوثری خیلی بی ادبی شرمم ماید از مجلسی که امثال شما ها توش هستند

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷

ما هم برای تو ارزشی قائل نیستیم

۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹

وای وای

اسماعیل کوثری در گفتگو با سلام نو:

برای آنها ارزشی قائل نیستیم

در بازرسی انجام شده از دو اتاق مذکور ۱۱ تلفن ماهواره‌ای و لب تاب بدست آمده است و همین که از داخل زندان به رسانه‌های بیگانه خبر داده شده هم نشان دهنده یک هماهنگی است.

سرویس سیاسی: اخیرا
اخباری مبنی بر زدوخورد برخی مامورین با تعدادی از زندانیان بند 350 زندان اوین توسط
برخی منابع منتشر شده است. در همین رابطه سلام نو با یکی از نمایندگان مجلس گفتگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

اسماعیل کوثری در این رابطه گفت: هر تشکیلاتی برای اداره، ضوابطی دارد. قواعد و ضوابط مربوط به این حوزه هم اینطور تعریف شده که مسئولین زندان باید حداقل یک بار در هر ماه از محیط زندان بازرسی کنند و آنجا را از وسائل زائد پاکسازی کنند. این بار هم مامورین طبق وظیفه تعریف شده‌شان این کار را کردند. اما زندانیان دو اتاق تمکین نکردند. اغلب هم زندانیان منافقین و مربوط به فتنه بودند که به خاطر داشتن وسائل الکترونیکی حرف زندانبانان را گوش ندادند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: در بازرسی انجام شده از دو اتاق مذکور ۱۱ تلفن ماهواره‌ای و لب تاب بدست آمده است و همین که از داخل زندان به رسانه‌های بیگانه خبر داده شده هم نشان دهنده یک هماهنگی است.

کوثری در مورد جراحات این درگیری گفت: در پی حادثه یکی دو نفر هم که شیشه‌ها را شکستند آسیب دیده‌اند. با این حال مسئولین زندان گفته‌اند ما فیلم هم گرفته‌ایم و چیز پنهانی نداریم.

وی در خصوص بازتاب متفاوت این ماجرا در برخی رسانه‌ها گفت: رسانه‌های خودفروخته و بیگانه حرفی غیر از این نمی‌زنند. ما پیگیری کردیم و اتفاقا آقای تابش، محجوب و مطهری هم در جلسه با مسئولین مربوطه بودند و خودشان هم دقیقا گزارش را گوش کردند و کار را دنبال می‌کنند.

اسماعیل کوثری در پاسخ به این سوال که چرا فیلم مربوط به زندان در اختیار رسانه‌ها قرار داده نمی‌شود تا واقعیت قضیه مشخص شود؟ گفت: اگر مصلحت دیده شود حتما پخش خواهد شد.  مگر آمریکایی‌ها در چهارچوب قانون ان پی تی که نوشته‌اند، برای ما حقی قائل هستند که ما بخواهیم برای رضایت آن‌ها این کار را انجام دهیم. آن‌ها در آنجا برای خود جنایت می‌کنند ما هم کشور خود را اینگونه اداره می‌کنیم. برای مردممان هم احترام قائلیم. ما وجدانمان راحت است و می‌دانیم چنین چیزی نبوده است. آن‌ها هم مشغول بزرگ کردن قضیه هستند. ما برای آن‌ها ارزشی قائل نیستیم. از گزارشی که احمد شهید از منافقین می‌گیرد هم خارج از این نمی‌شود انتظار داشت.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: مسئولین گزارش دادند و می‌گویند که فیلم هم موجود است. قرار نیست که همه چیز را بیاورند و بیرون نشان دهند. مسئولین خودشان می‌بینند، قضاوت کرده و پیگیری می‌کنند هیچ مشکلی هم نیست. نظر من در رابطه با  پخش فیلم منفی نیست و می‌گویم هر چه مسئولین مربوطه مصلحت دیدند انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

ضرب و شتمی صورت نگرفته است

خود زندانی خودش را مجروح کرده است

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۹

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱۲

دکترعباس حاتمی

|

۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید