دانشگاه آزاد همایش مشکوک را لغو کرد

همایش پرحاشیه‌ای که قرار بود امروز در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، با هوشیاری و تصمیم به موقع مسئولین این دانشگاه لغو شد.

شنیده‌ها حاکی از این بود که «غ.م» با سخنرانی در این همایش قرار بود مرحله جدیدی از تیم‌سازی‌های شخصی خود را کلید بزند. اما با دقت نظر مسئولین دانشگاه آزاد و خصوصا معاون فرهنگی این دانشگاه که از جمله مدیران فرهنگی خوشنام کشور است، از برگزاری این همایش جلوگیری شد.

به گزارش سلام نو، پس از جدی‌تر شدن تیم‌سازی‌های مشکوک این حلقه سیاسی که رایزنی‌های آن در دفتر شخصی یکی از کارمندان این دانشگاه صورت ‌گرفت، بیش از 15 سایت اصلاح‌طلب در این زمینه اقدام به روشنگری کرده بودند که خوشبختانه مورد توجه و استفاده مسئولین دانشگاه آزاد قرار گرفت.

همچنین انجمن اسلامی دانشگاه آزاد تهران جنوب، تشکل دانشجویی بیدار کرج و جمعی از فعالین دانشجویی اصلاح‌طلب واحدهای تهران مرکز، تهران شمال، علوم و تحقیقات و شهرری نیز در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن تاکید کرده بودند: اقدام برای تیم‌سازی‌های شخصی با اهدافِ مبهم، با ذاتِ علمی و خواستِ جمعیِ
دانشجویان در تضاد است؛ در همین راستا، ما فعالان جنبش دانشجوییِ دانشگاه
آزاد اسلامیِ تهران، اعلام می‌کنیم که جهت‌دهی به کانون‌های فرهنگی
دانشگاه‌ها برای نیل به مقاصد شخصی را برنمی‌تابیم.

اخبار مرتبط

بیانیه دانشجویان اصلاح‌طلب دانشگاه آزاد در خصوص کانون‌های فرهنگی

یک همایش مبهم در دانشگاه آزاد

دانشجویان نباید خود را آلوده کنند

دانشجویان اسیر دست جریانات سیاسی نشوند

لزوم توجه مسئولین دانشگاه‌ها نسبت به سوءاستفاده‌های سیاسی

همایشی با این محتوا برگزار نمی‌شود

کادرسازی ستاد قالیباف در دانشگاه آزاد

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۶

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

اصلاح طلب

|

۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

1

6

پاسخ

دست شما درد نکنه. باورمون نمیشه. دم همه دانشجوهای اصلاح طلب گرم. به این میگن همبستگی جنبش دانشجویی

دکترعباس حاتمی

۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

0

این کارسانسورودیکتاتوری است.همه حق دارندحرف بزنند.

پاسخ ها

سجاد

۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

همه برن با تابلو و پول خودشون حرف بزنن کسی کاریشون نداره. ضمن اینکه اصلا تو کانونهای فرهنگی نباید کار سیاسی بشه. برن حرف بزنن اما از کانونهای فرهنگی استفاده ابزاری نکنن. این سلام نو هم دیگه با ادب بازی رو از حد گذرونده و هی این معاون فرهنگی دانشگاه رو تحویل میگیره. بابا اصل ایراد به همین معاون فرهنگی وارده که تو زیر مجموعه اش این اتفاقات افتاد

j j

۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

به نظر من شنونده باید عاقل باشه . خیلی ها میان حرف میزنن ،وعده میدن یه سری کارها انجام میدن احتمال داره دنبال تیم کش هم باشند اما این جوانان اصلاح طلب هستن با طناب پوسیده این افراد وارد چاه نمی شودند و حتی برای این افراد جهت ورود به حوزه های دیگر قدمی بر نمی دارند مخصوصا اگر هدف این افراد استفاده ابزاری از دانشجویان باشه . به هر حال این خیلی خوبه که دوستان ابراز نگرانی کردند و به دیگران اخطار دادند . اما یه آسیب شناسی دیگر هم قابل ارزیابیِ و اون اینه که برگزار نشدن این همایش چه صدماتی رو می تونه به همه دانشجویانی که قصد دارن از این دوره که فضا ها بنا بر گفته دیگران باز تر شده شروع به کار کنند و نیاز به آرامش و دلگرمی اما با این شرایط به نظر میاد ترس و واضطراب به دانشجویان وارد بشه !!!

البته این فقط یه نظر شخصی بود دوستان عزیز

ناشناس

۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

خبر مبهم بود غم!؟اهداف ه بود؟

دانشجو

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

اگه تیم قالیباف بیاد بگه من میخوام تو فضای دانشگاه تبلیغ کنم از نظر من ایرادی نداره. اما مشکل جاییه که میان میگن ما اصلاح طلبیم. بعدشم شروع میکنن به کادرسازی ستادی. ضمن اینکه واسه این کار از امکانات دانشگاه آزاد هم استفاده میکنن و بودجه هاش رو از اونجا میگیرن. من بعنوان یه دانشجوی دانشگاه آزاد که با سختی شهریه میدم راضی نیستم که یک قرون از شهریه ام صرف اهداف سیاسی تیم قالیباف بشه. هرچند که من خودم یک فعال سیاسی آنچنان نیستم اما از فعالین اصلاح طلب دانشگاه آزاد ممنونم که جلوی این اتفاق رو گرفتند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید