۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 16451

جوانان اصلاح‌طلب هزینه سوءمدیریت در وزارت کشور را می‌دهند/

فرماندار احمدی‌نژاد لغو کرد

حدود یک سال پیش بود که حسن روحانی در مسجد جامع ساری با کلید واژه‌های اعتدال، تدبیر، امید، حقوق شهروندی و... به جوانانی که با شعار (دوم خردادی‌ام حامی روحانی‌ام) به استقبال وی آمده بودند، قول داد که حقوق شهروندی ضایع شدهٔ آنان در سال‌های گذشته را استیفا نماید.

حرف روز: در حالی که طبق اعلام قبلی و بر اساس مجوز صادر شده، قرار بود جمعی از فرزندان شهدا و جوانان اصلاح طلب مازندران همایشی با شکوه برای نکوداشت حماسه سوم خرداد برگزار کنند، فرماندار نزدیک به جریان مشایی شهر ساری در آخرین روز مانع برگزاری این همایش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام نو، حدود یک سال پیش بود که حسن روحانی در مسجد جامع ساری با کلید واژه‌های اعتدال، تدبیر، امید، حقوق شهروندی و... به جوانانی که با شعار (دوم خردادی‌ام حامی روحانی‌ام) به استقبال وی آمده بودند، قول داد که حقوق شهروندی ضایع شدهٔ آنان در سال‌های گذشته را استیفا نماید.

اما با گذشت بیش از یک سال، جوانانی که در آن روز سرمایه اجتماعی اصلی برای یک رقابت انتخاباتی بودند، نا‌گهان به عنوان یک تهدید دیده می‌شوند. چرا که رسانه‌های دلواپس(!) استان مازندران که اندک اقبالی از سوی افکار عمومی ندارند و با بودجه‌های خاص اداره می‌شوند، نوک پیکان خود را به سوی جوانان اصلاح طلب نشانه رفتند، تا اندک امید آنها به تدابیر دولت به نا‌امیدی تبدیل شود.

پرسشی که مطرح است این است که رفتار دوگانه دولت تا کجا ادامه خواهد داشت؟ چگونه می‌توان از سرمایه اجتماعی جوانان سخن گفت اما از برگزاری مراسم ملی - میهنی سوم خرداد ممانعت کرد؟

فرمانداری که در ایام انتخابات پوستر سه نفره آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت السلام سید محمد خاتمی و دکتر حسن روحانی را از سطح شهر جمع آوری می‌نمود و توزیع کنندگان آن را بازداشت و نصب هرگونه بنر آنان را ممنوع نموده بود و تجمع انتخاباتی جوانان در شب انتخابات را با حمله گاز انبری پاسخ داد، در ‌‌نهایت با ادامه حیات مدیریتی خویش در دولت تدبیر و امید مانع برگزاری همایش نکوداشت حماسه دوم و سوم خرداد شد.

وضعیت اسف‌بار مدیریت وزارت کشور و انتصاب‌های مساله‌دار کار را به جایی رسانده که حتی حامیان دولت هم نمی‌توانند کوچکترین تحرک سیاسی داشته باشند و این مساله نیاز به رسیدگی جدی از سوی دولت دارد.

اخبار مرتبط

لغو مجوز همایش جوانان اصلاح‌طلب در مازندران

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۵

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

خار ریکا

|

۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

4

33

پاسخ

باسلام

انشاء الله سید حسن خمینی به این برود تا سرنوشت فرماندار آن مانند بروجرد شود .

ناشناس

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

3

41

چرا همایش دلواپس ها تو بوشهر بدون مجوز برگزار میشه ولی سالگرد آزادسازی خرمشهر تو ساری لغو مجوز میشه

پاسخ ها

حمید

۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

این دیگه سوال داره؟؟ چون حاکمیت از اصلاح طلبا منزجره و دوس داره کلا از صحنه سیاسیه کشور حذف بشن

۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

به دلیل عدالت!

۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

2

17

این مرد به شهدا و مقام شهدا هم توهین کرده مگه خاطره بازی چند فرزند شهید منافع شما رو به خطر می اندارد آقای فرماندار ؟

۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

با عرض معذرت از مردم خوب ساری و اصلاح طلبها شما هم یکم عرضه و ابهت از خودتون نشون بدین تا این موشهای اب کشیده عقده ای رو بشونینشون سر جاش.دم خراسان شمالی گرم.

بهرام

۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

18

متأسفانه وجود رسوبات دوران ننگین احمدی نژاد در فرمانداری ها و بخشداری حاضر که ناشی از مماشات و رفتار متناقض دولت فعلی باعث ایجاد این جو ناامیدی و این حرکت های ضد مدنی است .

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

14

ایشان فوق العاده آدم فرصت طلبی هستن حسابی هم پشتش به مدیران استانداری گرمه

۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

11

دولت باید فکر اساسی در مورد وزارت کشور داشته باشد

بی سواد

۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

1

10

وزارت کشور دولت روحانی پاشنه آشیل دولت روحانی خواهد شد اینو از هرکی بپرسی خواهد گفت ضمنا

جناب دکتر روحانی این فرمایش شما که مردم را به زور نمی توان به بهشت برد خیلی درسته ولی لازمه اش هم یک وزارت کشور همسو ومعتقد به آرمان های شماست

در تمام دنیا در زمان چرخش قدرت وزارای کشور کمترین آرا را از مجالس کسب می کنند ولی در ایران وزیر کشور کابینه با وجود چرخش قدرت بیشترینش را کسب کرد

پس پاشنه آشیل دولت را بیشتر دریابید

۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

6

سلام نو با سلام. کم لطفی می کنید. چرا بیراهه می روید این موضوع ربطی به فرماندار ساری نداشت. او که اصرار داشت همایش در مکان مسقف انجام می شود و مشکلی ندارد؛ بلکه اختلاف شدید پیش گامان اصلاح طلبان مازندران با جوانان عزیز بود که کار را به این جا کشانده است.اگر فرماندار هزار درصد هم اصلاح طلب در ساری باشد با توجه به این اختلافات، در گیری شدیدی در همایش پیش می آمد که دو گروه اقلیت برگزار کننده با اکثریت مخالف از جبهه ی اصلاحات به جان هم می افتادند و آبرویی باری اصلاحات در کشور باقی نمی ماند.

۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴

ناراحت نباشید . در وزارت کار هم اقای ربیعی با تیم احمدی نژاد حاکم در این وزارت خانه مدیران منتسب به اصلاح طلبان و اعتدال را پاک سازی کرده .و فقط اقای محجوب دبیر کل خانه کارگر را راضی نگهداشته

کریم نسب

۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵

0

5

مشکل استاندار مازندران است

همو که علیرغم همراهی اصلاح طلبان در انتخابات 92 همچنان آنان را رقبای خود در خرداد 76 می بیند

ماهاه

۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵

9

آقای روحانی پس کی می خوای این عناصر خودفروخته را جایگزین کنی؟

۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵

جرات داشته باشید نضرات مخالف نظرتون رو در سایتتون بزارید آقایون بظاهر آزادی بیان

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید