۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 17366

سخنم با کسی است که مدعی مسلمانی، حزب الهی گری، ولایتمداری و اخلاق محوریست

۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

26

استاد اخلاق مجتهد تهرانی: اگر آیت الله شدی و نفس تو هم با تو آیت الله شد، آن وقت اول بیچارگی است؛ جناب آقای یامین پور

ایران

۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

5

41

متاسفانه در هشت سال گذشته گفتن جملات بی ادبانه خیلی مد شده است

محسن

۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

33

چی می گی بابا ... یامین پور دکترای حقوق جزا داره ... خوب بود به جای این که بگی من کاری با اون خانوم ندارم، خودت به شکل مودبانه (که ادعاش رو داری) با همون خانوم مقابله می کردی!

پاسخ ها

۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

روی سخن با این مسلمان مدهبی انقلابیست. کدام شرع و شریعت و یا مجتهد و مرجعی مجوز داده با هر زبانی و ایراد هر اتهامی به مخالفان، از انقلاب و اسلام دفاع کنیم؟ این جناب دکتر اگر نسبت به ابتدائی ترین مسائل شرع اسلام اعتنا داشت که که اینچنین یک زن را که لااقل مدعی مسلمانیست، به فاحشگی و قوادی متهم نمی کرد. که نه اصلاً یک مسلمان اجازه دارد به زبان هتک و تهمت با اهل کتاب و یا کفار هم سخن بگوید؟

الم

۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

این آقای دکتر شما یکبار رفته خواستگاری ایشون وجواب رد شنیده حالا داره تلافی میکنه وحقیقت رو پنهان میکنه مثل سایر همفکرانش

۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

ایشونم جزو 3000نفر بوده که دکی شده

۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲

از این دکتراهای فرمایشی زیاد هست!الان فقط در دولت اقای احمدی نژاد 3300 تا یکجاپیدا شده!نمونه این دکتراها را مردم زیاد بین مسیولین می بینند!مرحوم کردان هم از اکسفورد داشت!اصلا همین موضع گیریهای آقای یامین پور هست که این مدارک دکترا را براش به ارمغان می یاره!

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

27

8

کار خانم مسیحنژاد خیلی زشت بود خب

من به عنوان یه اصلاح طلب خیلی از کارش بدم اومد

۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱

پاسخ شما ربطی هم به این مقاله داشت؟

محمودی

۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹

1- اصل موضوع صحت ندارد. و کذب محض بود.

2-از نبی مکرم اسلام یاد گرفتیم اخلاقی باشیم

از علی ابن ابی طالب یاد گرفتین حتی به قاتل خود و اهل مان با بی ادبی و بد اخلاقی نگوییم. اگر توانستین ببخشیم و اگر نتوانستیم به اندازه جرمش و نه بیشتر مجازات کنیم.

چناب دکتر ببین شما بر کدام سیره اید حضرت رسول (ص) یا حضرت امیر(ع)- البته هیچکدام.

فارض

۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

2

4

برادران سلام نو!

با سلام، من واقعاً از این رفتار رسانه ای شما به شدت دل زده و متحیر شدم، چرا؟ چون هم نویسنده- که بنده اصل و نسب سیاسی او را نمیدانم- و هم شما بدون هیچ دلیل موجه گرفتار بازی شیطنت آمیز و شهرت طلبانه یامین پور شده اید. آیا شما نمیدانید یامین پور به شدت تشنه شهرت و فتنه جوست؟ چه کسی بهتر از علی نژاد؟ که در عرصه رسانه و اخیراً هم مدیا شهرتی عالمگیر برای خود دست و پا کرده است.

البرزی

0

الان تو با کی هستی؟

۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

10

بعداز 50سال واقعا دیگه از مسلمونی حالم به هم میخوره. من از خاندانی هستم که درزمان پهلوی ها هم متدین بودند

۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱

1

20

فاحشه کسی است که خودش را به پول و مقام ومنافع مالی بفروشد آقای یامین پور!فاحشه حتی می تواند مردی باشد که وجدان و اخلاق و دینش را برای پول و مقام بفروشد

۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴

سلام، طرف خودش به فحشا اعتراف کرده

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹

آیا به قیامت اعتقاد داری؟ آیا فردای قیامت نیز این گونه ادعا می کنی که خودش به فحشا اعتراف کرد. ؟

۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴

13

لعنت بر مروجین فساد

۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷

12

منتظر صالح خودش باید صالح باشد

ناصر خادمی

آقای یامین پور، مقصدتان کجاست؟

جناب آقای یامین پور، آخر حیا و عفت کلام هم چیز بدی نیست. می توانید کسی از انقلابیون را نام ببرید که با شیوه شما از انقلاب دفاع کرده و می کنند؟ می شود بفرمائید کدام فقیه و مرجعی جواز استفاده از هر وسیله ائی برای دفاع از انقلاب یا اخلاقیات جامعه صادر فرموده‌اند؟

ناصر خادمی ماشاری یادداشتی را برای سلام نو ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

از برخی علاقه مندان نظام گاه گفتار و کرداری صادر می شود که آدمی را انگشت به دهان وا میدارد، حال بگذریم که متر و مقیاسی هم نیست تا لطمه ائی که این دوستان به مسلمانی و انقلابی گری می زنند را بسنجد. گاه علاوه بر اینکه این رفتارها موجب وهن انقلابیون می شود، به تبلیغ منکر هم منتهی می گردد.  روی سخن با جناب آقای دکتر یامین پور و فاحشه خواندن یک زن خبرنگار خارج نشین است. ایشان در توجیه نوشتار خود به سفسطه گفته اند که فاحشه به غیر از معنای مصطلحش، معانی دیگری هم دارد، منجمله: فاحشه به معنای اهل فحشا بودن است، فحشا آشکار کردن زشتیها و گناهان است. فاحشه به کسی می گویند که به دنبال عیان کردن گناهان است: «إن الذین یحبون أن تشیع الفاحشه فی الذین آمنوا لهم عذاب ألیم فی الدنیا والآخره»(سوره نور آیه ۱۹).

اما ظاهراً این برادر، نوشتار اولیه خود را از یاد برده اند که دقیقاً و در تفاوت مرتد بودن با فاحشگی، این کلمه را معنا و تفسیر هم کرده و گفته اند: ... (خبرنگار مورد نظر) حداکثر یک فاحشه است ... ولی فاحشگی انحرافی در قلمرو ارضای نیازهای جنسی و از ... نشأت می گیرد. در ادامه هم با تشبیه وی با فاحشه های پا به سن گذشته که در آخر رو به قوادی می گذاشتند، در نتیجه راه اندازی کمپین را نیز اقدام وی در جهت پیمودن همان مسیر معرفی کرده است.

در ادامه به جنگ نوشتاری با خبرنگار مذکور پرداخته و تلویحاً عاقبت برخی دختران ایرانی که ممکن است از سر ناآگاهی به این کمپین بپیوندند را نیز فاحشگی دانسته است و در واقع دامنه اهانت و متهمین کلام وی، دامان برخی هموطنان فرضی را هم گرفته است، کما اینکه با مخاطب قرار دادن اونوشته است:

««اما درباره ی کمپینی که راه انداخته ای… دختران پاک این سرزمین به هر دلیلی ممکن است از حجاب اجباری خوششان نیاید. این برای من یک تاسف است ولی تاسف بالاتر من این است که به کمپینی بپیوندند که یک فاحشه رهبر آنست. این یعنی بی حجابی و فحشا در همسایگی هم و این خیلی تاسف برانگیزتر است. چرا که به هیچ وجه معتقد نیستم بدحجابی و یا بی حجابی مساوی  با فاحشگی است. ولی پیوستن آنها به تو این معنای تاسف بار را تولید میکند. برای همین کاش آدم دیگری مدعی چنین دعوت سازمان یافته ای بود»»

و متأسفانه جناب یامین پور در ادامه دعوای مکتوب شان مرقوم داشته اند که: ««اما درباره ی اینکه تو را "پری بلنده" ی امروز ایران می دانم به خاطر رفتار سازماندهی شده ایست که علیه ساختار هنجاری و کهن الگوهای عفیفانه و سرشار از حیای کشورت آغاز کرده ای. اگر پری بلنده علیه دولت ملی دکتر مصدق کودتا کرد تو هم علیه مرزهای کهن فرهنگی سرزمینت کودتا کرده ای و دخترانی را که تا کنون شرف و زیبایی شان را در مستوری و پرهیز از هرزگی می دیدند به پرده دری و زیبایی فروشی دعوت می کنی»»

بنده را با پیشینه یا وضع حال خبرنگار طرف مجادله آقای یامین پور که زندگی در خارج از کشور را انتخاب نموده، کاری نیست. حتی به شخصه چنین کسی را هم داخل در دایره زنان ایرانی وطن دوست نمی دانم اما روی سخنم با کسی است که مدعی مسلمانی، حزب الهی گری، ولایتمداری و اخلاق محوریست:

جناب آقای یامین پور، آخر حیا و عفت کلام هم چیز بدی نیست. می توانید کسی از انقلابیون را نام ببرید که با شیوه شما از انقلاب دفاع کرده و می کنند؟ می شود بفرمائید کدام فقیه و مرجعی جواز استفاده از هر وسیله ائی برای دفاع از انقلاب یا اخلاقیات جامعه صادر فرموده اند؟ بنده بیسواد هم، اینقدر می دانم خسارتی که این شیوه دفاعیات و یا مدافعینی همچون جنابعالی  به وجه انقلابی گری و مسلمانی وارد می کند اگر بیشتر از این کمپین ها نباشد، بدون شک کمتر هم نخواهد بود.

و کاش لااقل اصرار بر ادامه اشتباه خود نداشتید، که با ادامه دعوای مکتوب با شخص مورد نظرتان، نشان دادید به حرف خودتان هم معتقد نیستید. چون اگر به نسبتهائی که به وی داده ائید اعتقاد دارید پس لابد باید این را هم میدانستید که به مصداق الکلام یجر الکلام، جنگ مکتوبتان به دور تسلسل می افتد (کما اینکه افتاده است و ول کن هم نیستید) و درنتیجه به اشاعه بیشتر فحشا کمک می کنید.

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی              کین ره که تو میروی به ترکستان است

و چه نیک گفته آن دوستی که فرموده: «چقدر بد است کسی مدیون چنان کسی باشد»

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۹

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۱

ناشناس

|

۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰

3

28

پاسخ

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید