۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷

1

14

پاسخ

به امید یک مجلس اصلاح طلب و عقل گرا

علوی

۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷

12

البته اگر نظارت استصوابی در نظام مردم سالاری بگذارد !!

به گمان بنده شورای نگهبان تمامی اصلاح طلبان را(به جز چند نفر، برای خالی نبودن عریضه!!!)رد صلاحیت می کند

{...}

دوستدار خاتمی

۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

2

6

امیدوارم علاوه بر درصد تعداد رای دهنده ها رو هم مشخص کنید

مریم

۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴

0

3

با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر اصلاح طلبان سلام نو

پیرو راستین خط امام

۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

با سلام

یاد دوره اصلاحات به خیر که رسانه ملی سریال کیف انگلیسی یا یک سریال سوریه ای علیه مجلس اصلاحات پخش می کرد اما الان از استیضاح وزیر اکثریت ملت طوری حمایت می کنه که انگار سهم خواهی افراطیون اقلیت اقدام ناب انقلابی معرفی بشه

نظرسنجی سلام نو

93 درصد کاربران سلام نو؛ ناراضی از عملکرد مجلس

با این وضعیت به نظر می‌رسد که انتخابات مجلس دهم، متفاوت از چند دور گذشته انتخابات مجلس برگزار شود و افزایش نارضایتی‌های عمومی از عملکرد نمایندگان اصولگرایان در مجلس باعث شود که ترکیب مجلس شورای اسلامی در انتخابات آتی تغییرات عمده‌ای را شاهد باشد.

سرویس سیاسی: انتخابات مجلس نهم دو سال بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برگزار شد. وقایعی که دامنه آن تا چند سال بعد از انتخابات پرحاشیه 88 هم کشیده شد، فضایی را در سال 90 ایجاد کرده بود که میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس را هم تحت تاثیر قرار داده بود.

عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات این مجلس هم دلیل دیگری بود تا اصولگرایان با تقسیم‌بندی و جبهه‌بندی‌های درونی به رقابت عجیبی با یکدیگر بپردازند و مجلس را بین خودشان تقسیم کنند. اما امروز برخی معتقدند که مجلس اصولگرای نهم نمی‌تواند کارنامه چندان قابل دفاعی را داشته باشد.

در حالی که کشور بواسطه عملکرد تخریبی دولت اصولگرای احمدی‌نژاد با مشکلات عدیده اقتصادی درگیر شده و انتظار می‌رود که اکنون دیگر مجلس هم تمام انرژی خود را به همراهی با دولت روحانی برای رفع این مشکلات و بهبود وضع معیشت مردم معطوف کند، چندی پیش صحن علنی مجلس مشغول بررسی طرح‌هایی برای وضع مجازات برای عمل‌های جراحی مردانه برای پیشگیری از بارداری و همچنین گسترش پوشش ساپورت در بین بانوان ایرانی اختصاص یافته بود!

همین مساله سبب ایجاد بحث‌هایی در محافل مختلف در خصوص کیفیت عملکرد و رویکردهای مجلس نهم شده بود. پایگاه خبری تحلیلی سلام نو هم در یک نظرسنجی، دیدگاه مراجعه‌کنندگان به این وبسایت را جویا شد.

در بین حدود دو هزار نفر شرکت کننده تفکیک‌شده در این نظرسنجی از استان‌های مختلف کشور، 93 درصد اعلام کردند که از عملکرد مجلس نهم رضایت ندارند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۵

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۳

ناشناس

|

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید