اخبار مرتبط

نمی‌خواهند خاتمی به قدرت بازگردد، چون منافعشان در خطر است

هجمه هماهنگ افراطیون به خاتمی

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۶

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ناشناس

|

۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

0

8

پاسخ

1- وضعیت خوب و بد امروز کشور و مردم به پای مقامات این نظام است و هر که بامش بیش برفش بیشتر

2- در این 35 سال نظام روی ریل قانون قرار نگرفته است

3- با این ساختار حقوقی و حقیقی امیدی به اصلاح نیست

۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

3

رسول عشق از زبیر به عنوان سیف الاسلام تعبیر کرد یا علی

۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

5

1

فرزند فاضل ؟ عجبببببببببببببببببب

ارادتمند آقای خاتمی

۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

4

اگر شجاعت دارند بیایند رای گیری کنیم .آقا ی خاتمی بیش از 25000000رای دارد.حق کاملا با آقای انصاری است.تبارک اله احسن الخالقین مصداقش خاتمی است

بی نام

۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

سلام بر خاتمی

{...}

احسان

۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

امام علی(ع) غیبت کار آدم عاجز است

اگردرمقابل خاتمی عزیز عجز نداشتند این همه تهمت نمی زدند

انصاری راد در گفتگو با سلام نو:

امام(ره) از آقای خاتمی با عنوان «فرزند فاضل من» تعبیر کرد

این نسبت‌ها، نسبت هایی است که شرعا و اخلاقا جایز نیست و مرتکب این تهمت ها مستعد مجازات است. از دید قرآن مجید چنین رفتاری یکی از گناهان بزرگ بوده و کسانی که افترا می زنند ایمان به خدا ندارند.

سرویس سیاسی-مژان فدایی: روز گذشته هجمه هماه

نگی توسط برخی عناصر و رسانه‌های جریان افراط گرای موسوم به جبهه پایداری به سید محمد خاتمی و دیگر اصلاح طلبان صورت گرفت که در این پروژه سعی بر القای این مساله شده بود که اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی مناسبی در داخل کشور ندارند و همچنین کاملا وابسته به بیگانگان عمل می‌کنند. حجت‌الاسلام حسین انصاری‌راد معتقد است که بر اساس دین مبین اسلام، افترازنندگان ایمان به خدا ندارند. وی اعتقاد دارد افرادی که بدون هیچ دلیل و مدرک قابل قبولی عده‌ای از خدمتگذاران نظام را مورد تهمت قرار می‌دهند، در ماه مبارک رمضان باید در نوع بیان خود تامل بیشتری به خرج دهند. گفتگوی سلام نو با این نماینده سابق مجلس می‌خوانید:

این فعال اصلاح‌طلب در این رابطه به خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو » گفت: چنین مطالبی از فردی که در سپاه و از خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران بوده، بعید است. این گفته ها که این‌ها فتنه گر هستند، در راستای اخلال در جمهوری اسلامی هستند. اینکه می‌گویند اصلاح‌طلبان با بهاییان هماهنگ هستند و یا سران فتنه که معمولا منظورشان آقایان موسوی و کروبی، خاتمی و هاشمی است این ها مزدور اجانب و عامل آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند، تهمت به حساب می آید.

کسانی که افترا می زنند ایمان به خدا ندارند

حجت‌السلام انصاری راد در ادامه گفت: این نسبت‌ها، نسبت هایی است که شرعا و اخلاقا جایز نیست و مرتکب این تهمت ها مستعد مجازات است. از دید قرآن مجید چنین رفتاری یکی از گناهان بزرگ بوده و کسانی که افترا می زنند ایمان به خدا ندارند. حقیقتا از این برادران و خدمت گذاران جمهوری اسلامی، کسانی که در سپاه، مجلس و در روزنامه ها فعالیت می کنند، باید پرسید بر اساس چه ملاک و معیاری چنین نسبت هایی می دهند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ششم تاکید کرد: طبق نص صریح قانون اساسی همه انسانها بی‌گناه و محکوم به برائت هستند، مگر این که دادگاه صالح حکمی خلاف این امر برای آنها صادر شده باشد. این اصل منطبق با شرع و عقل است و از مسلمات دین ما است. اگر این اصل را برداریم و افراد مجاز باشند بدون این که مَحکمه ای تشکیل و حکمی صادر شود نسبت به افراد چیزی را نسبت بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی افزود: وسیله ی ارتباط و انسجام و نظم جامعه مبتنی بر این است که همه در برابر قانون مساوی باشند و هیچ کس مجرم تلقی نشود مگر این که دادگاه صالح بر علیه او حکمی داده باشد .

منش خاتمی با قدرت سازگار نیست

این فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: بنده تعجب می کنم که این آقایان چطور برخی تهمت ها را به اشخاصی مانند آقای خاتمی، موسوی و کروبی نسبت می دهند در حالی که این ها افرادی هستند که عمر خود را در جمهوری اسلامی صرف کردند. آقای خاتمی مورد تایید امام بوده و امام از ایشان به عنوان "فرزند فاضل من" تعبیر کرده بود. ایشان شخصیتی است که در عرصه ی بین المللی از اعتبار برخوردار است. آقای هاشمی، موسوی، کروبی و همچنین خیلی از افراد شاخص اصلاح طلب افرادی هستند که عمرشان را در جمهوری اسلامی صرف کردند.

انصاری راد تصریح کرد: اگر بحث انتخابات در میان باشد می توان به صراحت گفت آقای خاتمی بیشترین رای مردمی را دارا است و به صورت قاطع این فرد به استثنای رقم بسیار کمی، رای می آورد و ایشان از یک اعتبار اجتماعی بسیار مهمی در داخل کشور و در عرصه ی بین المللی برخوردار است.

وی افزود: شرکت مردم در انتخابات 24 خرداد 92 رای اصلاح طلبان بود و رای اصلاح طلبان یعنی رای آقای خاتمی و آقای هاشمی است. این امر که ایشان پایگاه اجتماعی ندارند، برخلاف واقعیت است. اخلاق و منش آقای خاتمی خیلی با قدرت سازگار نیست و  اگر شرایطی ایجاد شود که ایشان احساس کند وجودش برای خدمت مردم لازم است، با این که طبعا دوست ندارند، مسئولیت را می پذیرند. در هر صورت به هیچ وجه مردم و ملت ما باور نمی کنند که آقای خاتمی چون رای ندارد درانتخابات شرکت نمی کند. آنهایی هم که از  کشور خارج شدند، شرایط راحتی نداشتند.

انصاری راد در پایان به سلام نو گفت: فضای کشور باید فضایی باشد که همه افراد چه کسانی که معتقد به حکومت جمهوری اسلامی هستند و چه کسانی که اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ندارند، حق حیات داشته و باید از حقوق خود برخوردار باشند و انتقاداتشان شنیده و جواب داده شود. آنچه در این مملکت جایز نیست این است که کسانی در این مملکت بخواهند دست به اقدام خارج از قانون بزنند. طبق قانون اساسی افراد را بر اساس عقیده نمی توان تحت فشار قرار داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید