منصور220

۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

روحانی فقط4سال

جدول انتصابات مساله‌دار وزارت کشور/

با این توصیفاتی که دوستان نوشتند ظاهرا وبلکه واقعا احمدی نژاد درهمه کشور حضور دارد کلاه که سهل است بشکه سرمان رفت خبر نداریم آقای رئیس جمهور بخدا سوگند من یکی غلط کردم به شما رای دادم مگر انکه به زودی در سراسر کشور اقداماتی جهت عزل این مهره ای اصولگرا برداری تورم را که مهار نکردی حداقل این مدیرانی که پدر مردم را درآورده اند عوض کن

وقتی رحمانی فضلی هزینه را به دوش روحانی می‌اندازد

این اقدام غیراخلاقی وزارت کشور که به جای قبول نقد و اصلاح مشکلات، سعی کند از کلیت دولت و رئیس جمهور هزینه کند تا خود را مبری گرداند، امری است که هر ناظر منصفی را دل‌آزرده می‌کند.

۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

سرویس سیاسی - مهدی جعفری: در قواعد مدیریتی همیشه این امر مطرح بوده که در صورت لزوم حتی جایز است که یک جزء، خودش را برای کل فدا کند. اما گویا در سازوکار مدیریتی وزارت کشور اینگونه جا افتاده که این وزارتخانه برای نجات خود از زیر بار انتقادات به جا، حتی می‌تواند دولت و رئیس جمهور را هم جلو انداخته و برای خود هزینه کند.

رحمانی فضلی وزیری بود که از همان ابتدا که نامش مطرح شد، انتقادات بسیاری از ناظرین سیاسی و اهل فن را برانگیخت. اما منتقدین با احترام به نظر رئیس جمهور منتخب اندکی صبر کردند تا منش وزیر جدید کشور را ارزیابی کنند. متاسفانه آنچه اتفاق افتاد همان بود که پیش‌بینی می‌شد و عملا وزارت کشور به جزیره‌ای جداافتاده از دولت تبدیل شد که بخش‌های عمده و حساس آن در اختیار نیروهای مخالف دولت قرار بگیرد.

فرماندار سمنان هم همان کسیست که بارها از احمدی نژاد به عنوان امیر کبیر زمان یاد می کرد

اقای دکترروحانی وزیرکشورباسیاست های شماهماهنگ نیست،ضعیف ترین استانداران راانتخاب کرده است درهمین استان فارس استاندار آنقدرضعیف است که رئیس شورای شهر شیرازکه ازافراطی ترین نیروهای اصول گرا وریس ستاد احمدی نژادبوده به اودستور می دهد.یک معاون کارآمد وکارا نتوانسته انتخاب کنه طوری عمل کرده که شهرداری شیراز آزاد گذاشته که ستادتبلیغاتی برای کاندیداهای اصولگرای افراطی از حالا ایجادکرده اند وهرروز سخنرانی برای عزیزی، قاسمی ،پاک فطرت وغیره که مخالفان سرسخت دولت هستند می گذارندواز پول مردم به نفع یک گروه اقلیت خشن براب مجلس آینده دارند استفاده می کنند.استاندار باعث سرخوردگی نیروهای همراه دولت درانتخابات شده است.مشاوران وی افرادی اصول نما ومعامله گرند مثل مشاورعشایر اومشاور فرهنگی و...دولت اگرفکری نکند بشدت ریزش هواداران را دارد بهتر است تادیرنشده بساط مدیران افراطی دولت گذشته دراستان فارس رابرچید

با توجه به اهمیت بالای وزارت کشور و سمت‌هایی چون استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، این غفلت دولت قابل چشم‌پوشی نبود و عمده تحلیلگران و رسانه‌های مستقل در راستای حمایت و تقویت از دولت، رویکردهای نابجای این وزارتخانه را به نقد کشیدند.

امیر

چندی پیش حسین مرعشی، از فعالین سیاسی با تجربه و از اعضای موثر حزب کارگزاران نیز در گفتگویی با روزنامه شرق به این موضوع اشاره کرد و گفت: «وزیر
کشور دل در گرو اردوگاه پیروز انتخابات 92 ندارد. دغدغه و اولویت او با
دغدغه، اولویت و معدل جبهه پیروز فاصله دارد. طبیعی است که این موضوع برای
پیکره سیاسی کشور نویدبخش و امیدبخش نخواهد بود.»

اما در این میان واکنش وزارت کشور جالب بود. این وزارتخانه در واکنش به انبوه انتقادات رسانه‌ها در خصوص تحویل دادن جایگاه‌های حساس این وزارتخانه به نیروهای مخالف دولت جوابیه‌ای را منتشر کرد و در آن منکر هرگونه تفاوت رویه با دولت و رئیس جمهور شد و مدعی شد که اساسا نحوه انتصاب فرمانداران بر اساس سیاست‌های حسن روحانی است. این اقدام غیراخلاقی وزارت کشور که به جای قبول نقد و اصلاح مشکلات، سعی کند از کلیت دولت و رئیس جمهور هزینه کند تا خود را مبری گرداند، امری است که هر ناظر منصفی را دل‌آزرده می‌کند.

۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

در همین راستا پایگاه خبری تحلیلی سلام نو برای مثال فقط به گوشه‌ای از انتصابات وزارت کشور اشاره می‌کند که هیچ تناسبی با سیاست‌های دکتر حسن روحانی و دولت اعتدال ندارند و اغلب افراد منصوب نیز در کارنامه خود هیچ عملکردی هم‌راستا با اعتدالگرایی ندارند و برخی هم به انجام اقدامات و ابراز مواضع سیاسی علنی علیه دولت معروفند.

برای مشاهده تصویر بزرگتر، روی جدول کلیک کنید

فرماندار کازرون سرهنگ گرامی جایش در لیست خالی است.

علی اقا معامله گری حلقه نزدیک به استاندار فارس بر کسی پوشیده نیست اما دلگیر کننده این است که چرا اقای موسوی لاری اینقدر از ایشان حمایت میکند؟شاید؟؟؟؟

گفتنیست بعلت بخشنامه مبهم وزیر کشور که استفاده از نیروهای خارج از وزارت کشور را در پست‌های مدیریتی ممنوع کرده، امکان انتصاب بسیاری از مدیران باسابقه و همسو با دولت از بین رفته است. اما به نظر می‌رسد که این بخشنامه برای دوستان وزیر کشور چندان لازم‌الاجرا نیست، چرا که بعضی از این افراد بر خلاف همین بخشنامه به عناوین مختلف منصوب شده‌اند.

شما زحمت بکشید لیست معاونان سیاسی استانداری ها را مقایسه نمایید تا معلوم شود که اغلب آنها از دولت قبل هستند و هیچ تغییری نکرده اند.

استاندار محترم قصد انتصاب یک غیر بومی مارکدار برای معاونت سیاسی دارند که این انتصاب هم با فشار اقای موسوی لاری در حال انجام است

تنها راه رفتن وزیر است ولاغیر

بسیاری از نیروهای سیاسی مخالف دولت، در راستای منافع خود سعی دارند تا با تضعیف پایگاه اجتماعی دولت و القای این مساله که دولت روحانی نتوانسته توقع حامیان خود را محقق کند، این دولت را تضعیف کنند. در این شرایط این اقدام وزارت کشور که مسئولیت انتصابات مساله‌دار را به گردن رئیس جمهور بیاندازد اقدامی غیرمنصفانه است.

۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

*بدیهی است که سلام نو آمادگی انتشار توضیحات وزارت کشور و همچنین در صورت نیاز انتشار لیست کامل‌تر انتصابات صورت گرفته را نیز دارد.

۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۸۹

جناب روحانی بسیار دردناک وتاسف بار است در شهرستان نورآباد لرستان که نزدیک به هشتاد درصد مردم فهیم این خطه به شما رای دادن و خواستار تغییر و جابه‌جایی مدیران این شهرستان شدند. با این توصیف بسیار غم انگیز است که چه کسانی دارند سمت و سوی رای مردم را به انحراف می کشانند مدیران این شهرستان نه تنها تغییر نکرده اند بلکه ماندگار مانده اند فقط فرماندار این شهر تغییر کرده که آن هم طرفدار قالیباف بوده و گوشش بدهکار مردم نیست واز همه مهم تر این قضیه در کل استان لرستان نمودی بارز دارد که در تشریف فرمایی شما به لرستان به همین علت مردم از شما استقبال شایانی نکردند چون که از شما گله مند بودند.خالی بودن ورزشگاه تختی در لرستان اعتراض به این رویه بودکه در لرستان خواسته ی مردم عملی نشده است خواسته ی سیاسی مردم بر دیگر خواسته ها از جمله مادیات و اقتصاد می چربد.

در انتظار بررسی: ۰

روحانی باید اول استان فارس را دریابد در این استان سرهنگ سپاه بیکار نداریم

غیر قابل انتشار: ۱۰

ایلامی

۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

نوازش

|

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

سلام دوستان خراسان رضوی از همه جا بدتر است حتی برای دل خوشی یک نفر تغییر نکرده همه فکر میکنیم هنوز احمدی رییس است

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

در ایلام ما وضع مثل بقیه جاها است

5

1-فرماندار جدید چرداول معاون فرماندار شهرستان ایوان در دولت قبلی

۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

34

2-فرماندار مهران معاون فرماندار آبدانان در دولت قبل

پاسخ

3-مدیران کل هم از اکثرا از نیروهای احمدی نزادی هستند

در استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندارن بیشتر شهرستان ها هنوز در سمت خود باقی اند از جمله فرماندار دنا که تفکری متحجرانه دارد و از حامیان پایداری است. این در صورتی است که مردم این شهرستان به اصلاح طلب بودن شهره اند

این ذوالفقاری که شده معاون امنیتی بدترین نوع تضعیف جایگاه وزارت کشور است هر موقع احمدی مقدم برای جلسه می أمد وزارت کشور اقای سرهنگ ذوالفقاری کیف و کاغذ احمدی مقدم را بر می داشت و دنبالش می دوید حالا باید به عنوان معاون أمنیتی به احمدی مقدم دستور بده أصلا این ممکنه معلومه که نه. تیم قالیباف هم خوب نفوذ می کنند در بدنه وزارت کشور اقای روحانی معلوم شد شما هم سرهنگ هستی ولی به مردم چیز دیگه ای گفتی

پاسخ ها

۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

سبزعلی

ناشناس

3

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

مگر روحانی با وزیر کشورش مخالفه که اینطوری میگید

تازه امیدواره مجلس وزیر علومش را هم استیضاح کنه و از دست اضلاحطلبها راحت بشه

واقعا به کجا داریم میریم؟

شما پیاده نظامید و همیشه سران اصلاحات از شما فقط سواری گرفتند باز هم میگیرند

حرفهای وزیر ارشاد , وزیر علو,مطهری, کوثری, کدام را باور کنیم؟

فرماندار چرداول رانیز میگفتی معاون فرمانداری ایوان در دوره قبل وطرفدار احمدی نزاد

و یا رییس جمهور با انچه که در انتخابات می گفت و قول داده بود خیلی متفاوته

چرا این مردم را اینقدر گول می زنید جناب اقای دکتر روحانییییییییییییییییییییییییییییی؟

علی

۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

سماوی

۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

++++++++++++++++++++

۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

استان رئیس جمهور عزیز(سمنان)

جواد کرمانشاهی

وکیلی استاندار کفن پوش دوره اصلاحات

وقتی در استان روحانی محمدرضا هاشمی میشه فرماندار شاهرود لابد خودش می خواد دیگه از وزیر راضی شما چرا سنگ دیگران را به سینه می زنید اتفاقا من مخالف روحانی ام که می گفت 8 سال گذشته دیگه تکرار نمیشه داری میری به سمتی که بدتر از احمدی نژاد بشی

صارمی زاده معاون سیاسی استاندار رئیس ستاد قالیباف

۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

رضائی معاون برنامه ریزی استاندار مشاور جوان احمدی نژاد

سعید

سایر معاونین وفرمانداران باقی مانده از دولت احمدی نژاد البته اگر وکیلی جابجا نماید حتما از افراد افراطی و تندرو استفاده خواهد نمود .

7

آقای دکتر روحانی محبوب اگر فکری نشود مطمئن باشید دور بعد در استان خود هم دچار ریزش شدید آرا خواهید شد.بچه های ستاد و عموم مردم از شما انتظار بررسی جدی دارند.

۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

متاسفانه وزارت کشور هزینه ای که باید مجلس می داد با بخشنامه ای حل کرد و استفاده از بازنشستگان حل کرد . خوب است نگاهی به استخدامهای بی ظابطه دولت احمدی نژاد بیندازید تا اخر چهار سال دولت روحانی نیروی جذب کرده اند و متاسفانه عموما افراد بی کفایت هستند . دو پسر معاون سیاسی سابق با بورس دولت به استرالیا رفته اند و .... حال اگر دولت تدبیر نکند زمین خورده است در کرمانشاه اغلب دلسوزانی که به استان کمک می کردند در حال کناره گیری هستند و این وضع اصلا به نفع دولت نیست مطمئن باشید با این روند روحانی بازنده بعدی انتخابات است

محمد سعید

سید جلال هاشمی فرماندار جدید شهرستان ویژه طبس که در دولت قبل فرماندار ویژه نیشابور بوده است

۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

آقای ذوالفقاری البته آدم خیلی خوب و معتدلی هست و خط مشی فکریش هم مبتنی بر عقلانیت و خرد ورزیست. در ضمن معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور فقط هماهنگ کنندست و اختیار دستور دادن به احمدی مقدم رو نداره. وزیر کشور یک دفتر جداگانه داره به اسم دفتر جانشین فرماندهی کل قوا در امور نیروی انتظامی که سردار موذنیان رئیس دفترش هست و رابط مستقیم وزیر با فرمانده ناجا هست.

مدیر کل روابط عمومی اصلاح طلب و کاربلد استانداری کرمان رو برداشتن یه اصولگرای افراطی که اسمش رو نمی تونه بنویسه گذاشتن مدیرکل . اینم شد تدبیر. روحانی بشنو تو رو خدا صداها.

مجتبی

‌آقای روحانی

۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

سلام

۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

کجایی؟

14

اینها چی میگن؟ تو چی می گی؟

2

چرا دولت تدبیر ساکت است و کسی جواب این همه درد دل حامیان دیروزت را نمیده؟

27

انتصابات در استان فارس:

واقعا برای خودمان و برای خودت متأسفیم که به تو رأی دادیم

فرماندار شهرستان کازرون سرهنگ گرامی از نیروهای احمدی نژادوحامی سرسخت آقای جلیلی در انتخابات.

کلاهی که تو سر مردم گذاشتی احمدی نژاد نگذاشت

مردم خیلی کلاه سرشون رفت ما دیگه مطمئن هستیم که روحانی این اقا وزیر کشور را دوست داره چون نه بهش اخطار داده نه معاونی گذاشته. ببین چقدر گند زده که مجلس(دوستان خودش)بهش کارت زرد دادند اما روحانی ازش راضیه

فرماندار شیراز ریئس ستاد ولایتی در فارس.

فردا نزدیک است.با این مدیران ناتوان احمدی نژادی تکلیفت از الان مشخص است.این بود تدبیر شما؟

فرماندار پاسارگاد بچه ای که در دولت احمدی نژاد فرماندارپاسارگادشد واز فرمانداری و وزارت کشور هیچ نمی داندواز حامیان سرسخت جلیلی.

حسین زاده

فرماندار شهرستان مرودشت مورد حمایت نماینده شهرستان وفرماندار دولت احمدی نژاد وفرمانده سپاه واز نیروهای جلیلی.

زنگویی از بیرجند

فرماندارسپیدان از نیروهای ستاد جلیلی وفرماندار سابق سپیدان در دولت احمدی نژاد.

۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

فرماندار فسا از نیروهای جلیلی وفرماندار دولت احمدی نژاد در سپیدان وفسا.

۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

دیگر بخشها و وزارتخانه هاهم تعریفی ندارد ومدیران سابق علیرغم مخلفت با دولت روحانی کما فی سابق در مسند قدرت نشسته اند مثل شرکت برق مشفقیان از نیروهای افراطی اصول گرا وموتلفه.معاون سیاسی استاندار معاون سیاسی استانداری فارس در دولت احمدی نژادکه حتی اجازه برگزاری مراسم همایش های انتخاباتی وتبلیغات به ستاد دکتر روحانی نمی داد اقای فیروزآبادی. مدیرکل راه وشهرسازی از نزدیکان وزیر سابق راه وشهرسازی وحامی مالی ستاد جلیلی اقای عشایری.مدیرعامل اب منطقه ای میر دولت احمدی نژاددرهمین پست.مدیرکل ثبت احوال از نیروهای ستادجلیلی ومخالف سرسخت دکتر روحانی نعمتی.مدیرکل حراست استانداری قای تدین.فرماندار دولت احمدی نژادا و...

1

29

با سلام چرا اصل کاری را ننوشته اید وجه الله خدمتگزار همشهری و همکلاسی وزیر اهل شیروان عضو فعال و حامی ستاد قالیباف و استاندار خراسان جنوبی و ضعیف ترین استاندار !!!!! که دل حامیان دولت را خون کرده است !!

۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

اقای دکترروحانی این بود وعده شما با ملت؟ در سازمان مدیریت بحران وزارت کشور چه خبر است؟. کسی را که علت تخریب نشدن دیوار منزلی را نصب عکس احمدی نژاد می دانت رئیس سازمان کردید به جای کارهای علمی و پاراف نامه ها شعر می نویسد و گفته می شود شاعر ماهری است

از طرفی معاونیش با پوست و گوشت احمدی نژاد آجین هستند و نه تنها هنوز احمدی نژاد را بهترین رییس جمهور می دانند به رفتار دکتر روحانی دهن کجی هم می کنند

۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

و شما را رییس جمهور یک دوره ای می خوانند

بسیار زیبا جناب حسین

احسنت

رضا

فقط دکتر ایمانیه رئیس پایداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز را فراموش کردید

جناب روحانی اگر رای مردم حق الناس است پس من وامثال من در کشور واستان لرستات راضی نیستیم که حقمان به طرف مقابل رای شما داده شود آقای بازون که در زمان احمدی نژاد معاون استاندار این اسسستان بودند. اعتقادی به رای مردم ندارد و می گوید مت سیاسی نیستم. وکلیه نیروهای خود را از استان مرکزی به کار گرفته سه سال باقی مانده از ریاست جمهوری اگر بر پاشن آشتیل اصول گراین بچرخد واصلاح نشود بیگمان مردم این روند سراسر بی عدالتی رابر نمی تابند علاقه ای برای حضور در پای صنوق ها نخواهند داشت

۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

خبرنگار اردبیلی

حامد

۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

از غصه احمدی نژاد بترکید آب و بریزید اونجا که سوخته

فرید

این افراد را هم در لیست اضافه کنید:

آقای روحانی اگر قرار بود همه فرماندارها همان قبلی ها باشند کسی برای تو و وزیرانت جا باز نمی کرد.می گذاشتید همان قبلی ها هم می بودند. مثل این که فقط تدبیر شما تغییر برای خود شما بوده است نه جامعه.

ایرج بیگدلو فرماندار پارس آباد و معاون عمرانی استاندار در دولت احمدی نژاد

واقعا این اولین دولت پس از انقلاب است که نه به وسیله مخالفانش که به وسیله دولتمردانش دارد به زیر کشیده می شود.

۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

محمود علایی فرماندار گرمی و فرماندار گرمی در دولت احمدی نژاد

شب به خیر آقای روحانی تا فردا و روز انتخابات

اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر و فرماندار شهرستان گرمی در دولت احمدی نژاد

19

رامین

فرماندار ما سنقر کلیا هم رییس ستاد قالیباف گذاشت ند و هنوز معاونیش را چون احمدی نژادی هستند عوض نکرده دل حامیان ستاد روحانی خونه اینجا

۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

مجید

خبرنگار محترم کاش از طرفداری آنها از احمدی نژاد مثالهایی می آوردی.مثلاً بیگدلو زمانی که معاون استاندار اردبیل در ردوره احمدی نژاد بوده وزرای خاتمی را دزد و وزرای احمدی نژاد را آدم های پاک دانسته

وزیر کشور با اکثریت ملت و دولت همفکر و همراه نیست.اگر با همین فرمان پیش برود قطعا دولت روحانی بیش از یک دوره عمر نخواهد کرد.

۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶

دوست

۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

بی تربیت !

۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

محمد

استاندار فارس عذاب وجدان گرفته که چرا مدیر مارکدار اصولگرا انتصاب نکرده!!!!

۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

ایشان با وضعیتی که در فارس راه انداختن همه حامیان دولت را دلسرد ومنزوی کرده است حالا هم که سودای

۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

اوردن معاون سیاسی و امنیتی غیر بومی را در سر می پروراند.

15

از سایت محترم تقاضای اطلاع رسانی در این مورد را داریم

این آقا گویا کمر به تخریب دولت بسته است با این انتصابات ناشایسته افراطی و بی تدبیر

نام محمد علی توحیدی سمت در دولت روحانی فرماندار کرمان در دولت احمدی نژاد فرماندار سیرجان از حامیان قالیباف

مکی ابادی سمت در دولت روحانی فرماندار سیرجان در دولت احمدی نژاد مدیرکلذ مالی اداری استانداری کرمان و فرماندار احمدی نژاد در شهربابک

۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

شرزیفی سمت در دولت روحانی فرماندار شهربابک در دولت احمدی نژاد فرماندار راور

۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

ایوب فلاحی سمت در دولت روحانی فرماندار منوجان در دولت احمدی نژاد فرماندار قلعه گنج و از حامیان سرسخت قالیباف

موسی علی فرماندار ارزوییه در دولت روحانی و احمدی نژاد

پنجشنبه 8صبح در سالن هلال احمر شاهرود هاشمی معارفه میشود.متن سخنرانی وی از شب گذشته در منزل شخصی اش باتفاق دوستانش تنظیم شد

گرامی سمت در دولت روحانی معاون استاندار کرمان در دولت احمدی نژاد ریس دانشگاه شهید باهنر کرمان و از حامیان قالیباف

سلام نیاوند معاون استاندار خراسان رضوی در دولت احمدی نژاد هم بوده !

سلیم

برزنونی

۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

4

تو رو به خدا سری به ایلام بزنید و حال کنید هنوز 99 درص محمود حکومت میکنه

استقبال کم مردم لرستان از جناب روحانی در ورود به خرم آباد که بی سابقه می باشد بیا نگر عدم توجه دولت به تغییر وتحولات مدیران در این استان می باشد که تما مدیران ادارات شهرستانهای این استان ماندگار شده اند پس ستادهای انتخا باتی این استان اشتباه کردند که برای حضرت عالی تلاش کدند واین گونه مورد بی مهری قرار گرفته اند ونیروهای مخا لف شما که سکاندار ادارات می باشند ریش خند می زنند.

20

جباری

چرا وزیر کشور حکم میراکبری اصلاح طلب را به خاطر اینکه آموزش پرورشی بود أمضاه نکرد و گفت از بدنه وزارت کشور باشد اما:

۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

شهردار را غیرقانونی بود أمضاه کرد

۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

یا در زادگاه خودش بازنشسته جهاد کشاورزی منصوب کرده

واسفا چی فکر می کردیم و چی شد

چرایی وسوال من از دکتر روحانی این است چرا از اعضای ستادهای انتخا باتی در راس ادارات استفاده نمی شود آیا اینان نا محرم دولت می باشند آیا اینها صلاحیت مدیریت ادارات دولت تدبیر وامید ندارند آیا رقیبان شما محرم دولت اند پس چه شده که چوب حراج به حامیان وطرفداران شما زده شده وکسی هم پاسخگو نیست هنوز که هنوز است دولت احمدی نژاد در ادارات شهرستانهای استان لرستان حاکم اند

در استان قم اقای زارعی کوشا فرماندار احمدی نزاد .وکلیه بخشداران و مدیران حوزه سیاسی وعمرانی ودیگر مدیران حوزه معاونت منابع انسانی استاندار نیز ابقا شدن .حتی یک مدیر همسو در استانداری وفرمانداری تاکنون تعیین نشده ...جناب دکتر روحانی انتظار مردم در انتخاب جناب عالی خواستار حاکم شدن عقلانیت بر امور وتدبیر در اداره کشور بوده وجناب عالی نیز درهمین راستا بخوبی عمل نمودید .بجز در انتخاب وزیر کشور .مدیرانی که در8سال گذشته باعث این نابسامانی ها شدن چه لزومی دار د مجددا ابقاشوند .مدیرانی که توسط وزیر کشور بعنوان فرماندار انتصاب شدن بیشتر انها از فعالین ستاد انتخاباتی دیگر کاندید ها بوده فرماندری که اعتقادی به پیام 24خرداد ودارای تدبیر وعقلانیت نیست ومخالف برنامه های جناب عالی چرا باید وزارت کشور انتصاب کند..ودرپاسخ به واکنش ها ..هزینه ان را به دوش دولت بیندازد ..جناب روحانی استدعا داریم دستور فرمایید نسبت به نحوه انتصاب ها بررسی ورسیدگی لازم وفوری بعمل اید

امید

دلسوز

وسی

۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

جناب برزنونی عزیز ، وزارت کشور هم نه تنها مثل تمام وزارتخانه ها نیاز به تجربه دارد و یک نفر فی البداهه نمی تواند بیاید و یه سمت را بگیرد ، بلکه چون یه جنبه نظارتی داره ، این تجربه باید دو چندان باشه و این وقتی امکان داره که حتما از داخل مجموعه باشه و حتی از بهترینهای مجموعه وزارت کشور باشه . به قطع میشه گفت یه علت مشکلات داخلی کشور به وزارت کشوری بر می گرده که کسانی تو اون مدیر می شن که هیچ تجربه ای ندارن و فی البداهه از جای دیگه ای به اونجا منتقل شدن . عزیزم شما که خودت صددرصد یه آموزش و پرورشی قضاوت کن ، آیا یه کسی که چند سال بخشدار بوده بیاد مدیر یه منطقه از آموزش و پرورش بشه چقدر می تونه موفق بشه .

دوستان عزیز جای تأسف دارد به جای اینکه دست به دست هم بدهید تا بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری از این دوره گذر کنیم به فکر انتقام از همدیگر افتاده اید مگر می شودرئیس جمهور کارهای اجرایی را بدست افراد بی تجربه به بهانه عضو ستاد بودن بدهد این عزیزان باید پله پله ترقی نمایند و در کنار نیروهای قدیمی کسب تجربه کنند در همه دولتها از نیروهای با تجربه دولت قبل استفاده شده ببینید بخشدارانی که در این بیست سال گذشته با حکم استاندارومدیر کل بازنشست شده و یا ادامه می دهند صبرتان را زیاد کنید اگر دوستدار نظام و رئیس جمهور هستید باید خود را فدا کنید نه باج بخواهید

برخی از همین انتصابات در سیستان و بلوچستان

اکبر چاکرزهی فرماندار خاش،پست قبلی فرماندار سرباز و از حامیان سرسخت احمدی نژاد عضو فعال ستاد جلیلی

خیرالدین

۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

شهرکی مدیرکل اتباع،پست قبلی فرماندار خاش عضو ستاد قالیباف

ضیاالحق هاشمزهی فرماندار فنوج،پست قبلی بخشدار راسک و عضو ستاد قالیباف

۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

16

درویش نارویی فرماندار سراوان،پست قبلی فرماندار ایرانشهر

حامد علی مبارکی رئیس منطقه ازاد چابهار،پست قبلی معاون منابع انسانی استانداری و رئیس ستاد اصولگرایان اهل سنت استان،عضو ستاد جلیلی

هادی احمدی افزادی فرماندار احمدی نژاد در شهرسان بردسیر مدیر کل روابط عمومی استانداری در دولت روحانی در کرمان

ایرج حیدری فرماندار تاکستان،پست قبلی فرماندار چابهار و حامی سرسخت احمدی نژاد

هاشمی فرماندار شاهرود ومحمد زاده پیشنهادی مبارکه از دوستان دکتر سامانی ویاران و فرماندارا ن احمدی نزاددر خراسان شمالی بودند که عزل شده و با حمایت سامانی بدون پیشنهاد استاندار منصوب شده وخواهد شد.

محمد جواد کامیاب معاون عمرانی در دولت احمدی نژاد در استانداری کرمان و همین سمت در دولت روحانی

و خیلی از اشخاصی که هنوز جابجا نشدند

اصلاح طلب ترین استاندار رو داریم ولی نمیدونیم از چی میترسه و هیچ مدیر کلی جز اموزش و پرورش عوض نشدند

شهروند

مصطفی

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

24

به لیستتان فرماندار تاکستان که قبلا فرماندار چاه بهار یا یکی دیگر از شهرستانهای سیستان بود را هم اضافه کنید که علی رغم مخالفتهای مردم باز هم فرماندارشد .

اگر حرف آقای عسکری درست باشه که رحمانی فضلی اعتقادی به رای آوردن آقای روحانی نداشته و گفته که روحانی 2ملیون بیشتر رای نداره برای آقای روحانی متاسفیم که این آقارا وزیر کشور کرده . صمنا تو استان خراسان ما که یه استاندار ضعیف گذاشتند که تا حالا نتونسته احمدی نژادیهای زق اتاقهای کنارش را عوض کنه . واقعا برارییس جمهور و دولتش متاسفیم .

جناب دکتر روحانی باتوجه به عملکرد منفی وانتصاب های نابجا که تعداد کثیری از مدیران مدافع جربان انحرافی ابقا شدن وانتصاب فرمانداران که نظرات انان شبیه دلواپسان میباشد وباتوجه به عزل فرماندار بروجرد واستاندار البرز وعدم توجه وزیر به تذکرات جناب عالی مبنی بر تجدبد نظر در انتصابها ..وباتوجه به تاکید وزیر برادامه همان روش غلط درانتصابها ..ایا تاکی باید شاهد منزوی ودلسرد شدن حامیان خود باشید؟؟؟؟؟ا

بهروز

لامرود

۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

در استان گلستان هم معاون سیاسی امنیتی استانداری از چهره های شاخص ستاد قالیباف بودن.

چرا استاندار فارس و فرمانداران سرهنگ شهرستان های فارس در لیست نیست؟

ایکا ش نگاهی به فارس می انداختند نه تنها در انتصاب فرمانداران که شورش در امده که سایر دستگاه ها در استان نیز با نظر استانداروضعیتی مشابه دارد و به تبع ان مدیران شهرستانی ان سازمان اکثرا از نیروهای مخلف دولت منصوب می شوند

شیرازی

توکلی

۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰

۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

فرماندار خمینی شهر که اسم احمدی می آمد صلوات می فرستاد چرا عوض نمی شو.البته ما از روحانی گله مند نیستیم از استاندار اصفهان گله مندیم که اعتدال را با محافظه کاری اشتباه گرفته اند و خیلی دست به عصا راه می روند.متاسفیم برای آقای زرگر پور استاندار اصفهان

بخشی از انتصابات مورد دار استان فارس:

دکتر روحانی از انتصاب های استان قم وبخصوص انتصاب های اخیر که برخی از انها از حامیان جریان انحرافی ودلواپسان هستن ..خیلی متاسفیم از نحوه انتصاب ها لطفا بررسی ورسیدگی نمایید..

نام سمت کنونی سمت قبلی

۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

کمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استانداری همین سمت در دولت احمدی نژاد

امیری فرماندار شیراز رئیس ستاد ولایتی

۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

سرهنگ گرامی فرماندار کازرون سرهنگ سپاه

از فرمانداری رباط کریم هم بنویسید

سرهنگ صفری فرماندار لامرد همین سمت در دولت احمدی نژاد

روحانی مردم پشت سرت هستنند از چه می ترسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خراسانی

۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

بروجردی

۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

استان فارس بدترین انتصابات را داشته است

هیچ یک از پیامها مربوط به خراسان رضوی نبود چون الحمد لله هیچ تغییری در بدنه استانداری و فرمانداری نشده و امن و امان است . حتی یک فرماندار یا مدیر کل

استاندار لرستان معاون استاندار دولت احمدی نژاد بوده

۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

فرماندار بروجرد مدیر احمدی نژاد وبا سخنرانی سید حسن خمینی مخالفت کرد.

۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

معاون عمرانی استاندار از مدیران دولت احمدی نژاد بوده

0

13

جناب روحانی به ضرس قاطع خدمتتان عرض کنم چه بخواهی چه نخواهی. جناح راست. مشی وتفکر شما وکسانی که به شما رای داده اند قبول ندارند حتی کسانی که در دولت شما مقام دارند نمونه بارزش آقای هو شنگ بازوند استاندار لرستان گر چه ایشان خداایش زحمت می کشند اما از طدفی ایشان بها یی برای اعضای ستادهای جنابعالی قایل نیست ایشان سر سفره طرفداران وحامیان شما نشته ولکن بی اهمیت یک سال از دولت شما می گذرد اما دوستاران وحامیانتان. با این دولت بی گا نه اند چرا که نیدوهای دولت احمدی نژاد وجلیلی سکاندار ادارات لرستانند از این رکشن تر مطلبی ندارم.

۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

جناب روحانی متاسفیم..استان قم هم درخصوص انتصاب ها وضع خوبی ندارد مدیران احمدی نزاد ابقاشدن .وبتازگی یکی از مدافعان جریان انحرافی وازحامیان دلواپسان اقای ذاکری.. رابعنوان مدیرکل سیاسی استان انتصاب کردن .که هیچ گونه سابقه اداری ندارد و28سال سن .... .جناب روحانی چرا در تغییر وزیر اقدامی صورت نمی گیرد ..عملکرد ایشان باعث تضعیف وتخریب شما میشود

۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵

حامی اعتدال

واما در استان اصفهان:

همدانیان معاون برنامه ریزی استاندار در سمت خود ابقا شده است.

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

جمشیدی مدیرکل اجتماعی و بهمنی مدیر کل روستایی هر دو تندرو و از بازماندگان احمدی نژاد هستند.

یکی این نظرات را به گوش رئیس جمهور محترم برساند سایت سلام مسوولی اگه اطلاع رسانی نکنی

فضل الله کفیل پاسدار بازنشسته و تندرو در سمت خود به عنوان فرماندار اصفهان ابقا شد.

17

صدرائیه فرماندار کاشان از مدیران آبفا ثمره هاشمی و احمدی نژاد بوده که به کاشان اسباب کشی کرده است.

حقیقی فرماندار تندرو خمینی شهر ابقا شده است.

۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵

نمره منفی در کارنامه دکتر روحانی وزرات کشور است

سلیمی فرماندار تیران و معتمدی فرماندار چادگان و محمودی فرماندار نجف آباد از بازماندگان دولت دهم ابقا شده اند.

فرمانداران سمیرم، دهاقان، خوانسار، گلپایگان، اردستان از بازماندگان احمدی نژادند.

محمود

حسنی فرماندار تندروی احمدی نژادی نایین به عنوان فرماندار جدید نطنز منصوب شده است.

در دامغان ،رئیس ستاد احمدی نژاد که بخشدار است هنوز پا برجاست و به اعضای فداکار ستاد روحانی نیشخند می زند !

صفری مدیر حراست استانداری معاون فرماندار اصفهان در دوره احمدی نژاد و حامی جلیلی بوده است و...

گویا قصد دارند فرماندار را عوض کنند و یکی از مدیران استانداری در زمان احمدی نژاد را بیاورند که هم اصول گراست و هم ضعیف ، ضعیف ، ضعیف است ، تنها حسن او این است که گوش به فرمان است . مدیر آموزش و پرورش دامغان که عوض شده ، یک اصول گرای است که در زمان احمدی نژاد معاون مدیر کل استان بوده .تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل !

۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

این هم دولت اعتدال!!!! در استان اصفهان

10

ایران

۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷

از خوانندگان محترم تقاضا داریم اگر موردی دارند در شهرستان ها و فرمانداران کامنت بگذارید تا اطلاع رسانی کامل شود

۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

باز هم به خدا ازاین پیرمرد های هزار هشتصد ساله خوبه چرا دنبال افراطی گری هستید اگر دکتر روحانی بازهم مثل خاتمی تندروی وافراطی گری کنه باید مثل سال 84 دولت رو تسلیم کنه

تحکیم وحدت (علامه)

فرماندار گرگان احمدی در دولت احمدی نژاد فرماندار و در حال حاضر فرماندار

۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

2- م آقای نیاوند در دولت روحانی معاون نیروی انسانی و در دولت احمدی نژاد معاون استان و معاون استانداری خراسان رضوی (از دستگاه سپاه )

3- ( آقای هانی معاون مدیر کل بازرسی و ارزیابی استانداری گلستان در دولت احمدی نژاد همین پست و فعلا" جا خشک کرده

معاون تمای فرمانداری استان فعلا جا خشک کردن

با سلام خدمت تمامی اصلاح طلبان و مردم شریف کشور و بخصوص استان گلستان

بخشدارها هم همین طور

بعد از انتخابات 24 خرداد 92 بعضی از فرماندارها شروع به فشار به استاندار و اصلاح طلبان در دولت احمدی نژاد فرماندارها هم از خارج از دستگاه بودند و در دولت فعلی بنا بر این نیست که از بدنه وزارت کشور باشد و چرا از کسانی که در ستاد های قالیبافت و ... بودند مورد توجه شد و از اصلاح طلبان شناسنامه دار و با سابقه استفاده نشد مثلا" در استانداری هنوز معاون مدیر کل بازرسی و شکایت که حامی سر سخت احمدی نژاد و حامی جلیلی بود مانده و فرماندار گرگان و حتی نیروهای قردادی حامی احمدی نژاد در خواست پست دارند چه برسه ... دفتر دار معاون سیاسی که داماد اسبق معاون سیاسی در دولت احمدی نژاد و مدیر کل گردشگری و راه و شهر سازی و ...و تازه کدامشان از ایثارگران می باشند و حتی استاندار معاون نیروی انسانی آقای نیاوند که در دولت احمدی نژاد معاون استاندار گلستان و معاون استاندار خراسان رضوی که نیروی سپاه وحامی دولت قبلی و در انتخابات دکتر جلیلی فعال در استان دو باره آوردنش بهش پست دادند خیانت به رای مردم و بد بینی به حرفهای و قولهای روحانی در بین اصلاح طلب های

در دولت احمدی نژاد بعداز انتخاب ایشان در سال 84 چند ماه نکشید تمامی مسئولین استان عوض شدند کسی حرف زد چرا اینها انجام نمی دهند

شاهبخش

۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

6

فرماندار پارس ابد مغان درحال حاضر معاون عمرانی دولت قبلی بود

سایت محترم سلام نو شما را به خدا این مسائل را یاد اوری نکنید واقعا غصه مون می گیره و اینکه کلاه سرمون رفت خودمان را سرزنش می کنیم بگذارید این سه سال بگذارد واقعا ٨سال احمدی نژاد اینقدر اذیت نشدیم من در سفر استانی روحانی رفتارهای از حسین فریدون(برادر رییس جمهور)دیدم که از ایرانی بودنم بیزار گشتم

خاتمی و هاشمی هم بی تقصیر نیستند یه لقمه مفت دادند دهان روحانی که نمی توانید بخورد

۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

شمارا بخدا استان اردبیل رادریابید که خیلی افتضاح است

وقتی وزیر در ایام انتخابات به حامیان روحانی میگه روحانی بیشتر از دو میایون رای نمیاره و ابروی خودتان را برای حمایت از روحانی از بین نبرید .دیگه چه انتظاری دارید.تواستان قم هم وضع انتصاب ها خوب نیست یکی از حامیان دلواپس ها که اخیرا هم مصاحبه ای با یکی از رسانه های منتقد دولت داشته وحمایت عجیبی از دلواپس ها کرده ..بعنوان مدیرکل سیاسی انتصاب شده ..وایشان نه سابقه اداری ونه اجرای داشته ..جناب دکتر روحانی از این انتصاب ها متاسفیم

۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

حسین

درستان س وب فرمانداران زاهدان،زابل،میرجاوه ،سیب وسوران ونیکشهرهنوز تغییرنکرده وفرماندارسابق سرباز که احمدی نژادی سرسخت بوده بعنوان فرماندار جدیدخاش منصوب شده وبسیاری از مدیران احمدی نژاد دراستانداری پست گرفته اند

۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

این رحمانی فضلی مهره نفوذی تیم جلیلی و غضمفر دولت هست که از سادگی روحانی کمال سواستفاده را داره میکنه

در خراسان جنوبی وضع خیلی فجیعه تا بحال از یازده شهرستان چهار فرماندار تعویض شدن که فرمانداران سربیشه و طبس فرمانداران 8 سال دولت احمدی نژاد بوده اند فرماندار درمنیان شهردار بوده بی خط و ربطه و فرماندار سرایان فقط همراه دولته . استاندار تمکین بی چون و چرا از نمایندگان دارد. تغییرات اندک و انتصاب منتقذین و حتی مخالفید دولت در اولویت بخصوص برای فرمانداران باقی مانده فکری نشه دولت در خراسان جنوبی تعطیله . البته مدیران کل سازمان آموزش و پرورش و جهاد حامیان دولتند

۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

ali

8

۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

فردی که اکنون مدیر کل پشتیبانی وزارت کشور است زمانی که رئیس پیام نور بیرجند بود به ظاهر فردی اصولگرای خشن بود که اغلب کارکنان دانشگاه از رفتار وی ناراضی بودند.یک روز در حضور دانشجویان در ورودی ساختمان برخورد بسیار زشت و زننده ای با مسئول.....دانشگاه کرد و دست بردار هم نبود.

سلام . دوستانی که به انتصاب محمدرضا هاشمی (فرماندار اصولگرای افراطی شهرستان مانه وسملقان طی سال 1388تا 1392 به عنوان ابتدا مدیر کل امنیتی استانداری خراسان شمالی و در حال حاضر فرماندار شاهرود اعتراض دارند

۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

بدانند که ایشان از دوستان شفیق وزیر اصولگرای کشور است و..........

درخراسان جنوبی هم وضع به همین منواله مدیران تحمیلی یکه تاز میدانند دراین زمینه اگر جلیلی هم پیروز انتخابات 24خرداد 92 بود مدیرانش همین ها بودن.بیچاره ملت

۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

منصور

فرماندار مریوان جناب محمد فلاحی هم همان کسیت که بارها از احمدی نژاد به عنوان امیر کبیر زمان یاد می کرد و از یاران رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاداست.

۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

9

۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

سلام در دامغان اوضاع خرابتر از حد تصور هست مدیران قبلی که عوض نشدند هیچ مدیرانی که منصوب می شوند وابستگان دولت قبل هست روحانی هوشیار باش رای مردم را در دوره بعد نخواهی داشت

در استان خوزستان که امید زیادی به استاندار جدید اقای مقتدایی بود متاسفانه در برخی شهرستانها منجمله شهرستان رامشیر فرمانداری رو منصوب کرده که واقعا تحفه است.ضعف شدید مدیریتی.کینه ورزی نسبت به نیروهای بومی.ضعف شدید در ایجاد روابط انسانی و کاری.امنیتی دیدن همه مسایل کاریو ده ها ضعف دیگر .استاندار محترم که از نیروهای قدیمی اصلاح طلب هست سخت مردم را با این انتصابات دلسرد کرده.ولی ما هنوز به ایشان امیدواریم که این رویه را اصلاح نمایند

پشیمان

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید