۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

40

الحق که حلال زاده ای .

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

اینکه منفی زده فکر کنم خودش مشکل داره

کاپیتان

۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

30

درود بر شرفت ، الحق و الانصاف فرزند خلف شهید مطهری هستی . بهت افتخار می کنم .

۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

26

احسن به آقای مطهری. خدا حفظت کنه .

من یه تحلیل در مورد فتنه ادعایی آقایان دارم که سر فرصت براتون مینویسم. انشاالله مستدام باشید .

۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

17

پهلوان زنده را عشق است ! تو هم همان زمان که ایشان زنده بود موضع گیری میکردی ! البته اونموقع به موضع گیری بر ضد اصلاحات می پرداختی و وقن نداشتی ! الان هم به مدد یه عده در حسرت همه چی خودت را آزاددیخواه جا زده ای , چیزی که با شخصیت تو هیچ سنخیتی نداره!

۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

25

آفرین به سایت سلام نو کهفقط نظرات موافق رو میزاره. هه هه هه

ali

۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

0

آقای مطهری در مسیر حق گام نهاده

aomidia

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

جناب آقای مطهری این گروهفرصت طلب وبی ایمان نون را بنرخ روز میخورند ومیدونند اگر این جملات را برزبان نیاورند باید پست بی ارزشان را از دست بدهند

بی ابی

۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

روح بلندش شاد باد ومتحجران وکوردلان بدانند که اگر به اخرت اعتقاد دارند باید به ظلمها وجفا هایی که در حق این مرد بزرگ کرده اند جواب پس بدهند

شهروند

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷

اموال اقای منتظری همون جایی رفت که خانه ارثی از ایت الله شریعتمداری رفت

HERMAN

۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹

باسلام وتبریک عید فطر به خوانندگان :من مه فکر نمی کنم سواد سیاسی داشته باشم اما جناب مطهری شما که فرق منتقد با شورشی را باید خوب بدانی آیا اینها که فتنه 88 را طراحی کردند به نظر جنابعالی انسانهایی بودند که فقط انتقاد کردند :در کدام کشور منتقد به اموال عمومی ومقازه ملت آتش میزند در کدام کشور معترض به رای ملت خانه ملت و اموال رای دهندگان که صاحبان واقعی این نظام و کشورهستند را غارت می کنند و کجا دیده ای که منتقدان روسری از سر بردارند و مرگ بر مقدسات ملت را فریاد بزنند من هم شاید از برخی رفتارهای بعضی ها ناراضی باشم این دلیل نمیشود که خدایناکرده به رهبرم بی احترامی کنم وگرنه بارها رهبر عزیزمان به دانشجویان گفته اند باید انتقاد سازنده که برای پیشبرد اهداف عالی نظام و اسلام است را سرلوحه خود قرار دهند .متاسفانه برخی از رعفت و محبت رهبر عزیزمان سوع استفاده کردند و آن آشوب را بپا گردند که البته خداوند هم همیشه طرفدار حق است و دیدیم که آبروی خودشان بر بادرفت :

پاسخ علی مطهری به یادداشت روزنامه رسالت /

اموال حسینیه آیت الله منتظری با کدام مجوز به غارت رفت ؟

تا زمانی که نخواهیم به اشتباهات خود در آن ماجرا اعتراف کنیم و از روشن شدن حقایق برای مردم در هراس باشیم ...

علی مطهری در نامه‌ای نسبت به یادداشت روزنامه رسالت واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن این جوابیه شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم روزنامه رسالت

با اهداء سلام، در سرمقاله روز دهم تیر ماه آن روزنامه مطلبی در ارتباط با اینجانب درج شده بود که لازم است نکات ذیل به اطلاع خوانندگان محترم آن روزنامه برسد. مستدعی است طبق قانون مطبوعات در اولین شماره و در‌‌ همان محل عیناً درج شود:

۱. اینکه بخواهیم اصرار بر ریزش‌های انقلاب داشته باشیم و همه منتقدان را ریزش انقلاب به حساب آوریم حاکی از بی‌مهری و تعلق خاطر نداشتن و بی‌تفاوتی نسبت به آینده انقلاب اسلامی و انحصار طلبی در قدرت است. فقط کسانی و گروه‌هایی که بر ضد انقلاب اسلامی قیام مسلحانه کرده‌اند ریزش انقلاب محسوب می‌شوند.

گروهی مانند گروه سید مهدی هاشمی که قبل از انقلاب مرحوم شمس‌آبادی را به قتل رساند، از ابتدا در دایره انقلاب نبودند که بخواهند بعداً ریزش پیدا کنند.

نهضت آزادی هم اگر پاسخ منسوب به امام خمینی به نامه وزیر کشور وقت درباره این گروه اصالت داشته باشد، این نامه حداکثر می‌رساند که پستهای کلیدی نباید به دست این گروه سپرده شود و الّا خارج از دایره انقلاب نیستند و ریزش محسوب نمی‌شوند. همین‌طور معترضان به انتخابات سال ۸۸ ریزش انقلاب محسوب نمی‌شوند بلکه صرفاً منتقد شمرده می‌شوند چنان‌که هر نظام سیاسی و هر حکومتی منتقدانی دارد. به هر حال ملاک ریزش فقط قیام مسلحانه است.

۲. اگر آیت‌الله منتظری برای تصدی مسئولیت رهبری مناسب نبوده و انتقاداتی نیز به نظام داشته است آیا این امر می‌تواند مجوزی برای رفتارهای خشنی باشد که در حق او انجام شد و مثلاً همه اموال و تجهیزات حسینیه او به غارت رفت. آیا این توصیه امام (ره) که آیت‌الله منتظری گرمی‌بخش حوزه علمیه باشد و از فقاهت ایشان استفاده شود عمل شد؟ مشکل سرمقاله‌نویس روزنامه رسالت این است که فکر می‌کند اگر کسی انتقادی به نظام داشت باید به‌نحوی حذف شود، به این معنی که یا ساکت بماند یا با حصر خانگی دچار مرگ زودرس تدریجی شود و یا به‌نحوی به دنیای دیگر رخت بربندد، به‌عبارت دیگر مردم باید سه دسته باشند، یا متملق و چاپلوس و مجیزگو یا ساکت و یا منتقدانی که تحت نظر بوده و حق اظهار نظر ندارند و خلاصه همه باید یک حرف بزنند، در غیر این صورت ریزش انقلاب محسوب می‌شوند. این طرز فکر با بیان رهبر انقلاب که در ۱۴ خرداد ۹۲ به رعایت احترام مخالفان توصیه کردند سازگار نیست.

۳. مغالطه سرمقاله‌نویس رسالت جالب است که حصر خانگی فعلی را به محافظت از عایشه پس از جنگ جمل ــ که برای حفظ احترام همسر پیامبر بود ــ تشبیه می‌کند، یعنی اولاً اعتراضات سال ۸۸ به انتخابات را نظیر جنگ جمل یعنی یک قیام مسلحانه می‌داند و ثانیاً حصر فعلی را نظیر آن محافظت احترام آمیز معرفی می‌کند. سستی این استدلال و بغض و کینه سرمقاله‌نویس نسبت به محصوران کاملاً هویداست.

۴. جالب‌تر این است که سرمقاله‌نویس ما قبل از آنکه دفاعیات متهمان مورد نظر را بشنود و نقش و تأثیر طرف دیگر فتنه را نیز در نظر بگیرد، در حالی که صلاحیت قضاوت نیز ندارد حکم قضائی صادر می‌کند که آن‌ها محارب و باغی هستند و حکمشان اعدام است، کاری که حتی پیامبر خدا هم خود را مجاز به انجام آن نمی‌داند. اما اینکه وی چه لذتی از اعدام منتقد و معترض می‌برد شاید نیاز به یک روانکاوی داشته باشد.

سخن آخر اینکه تا زمانی که مانند سرمقاله‌نویس رسالت نخواهیم انصاف را رعایت کنیم و تعصب و کوردلی ما را از دیدن حقیقت محروم کرده باشد و تا زمانی که نخواهیم به ریشه‌های حوادث سال ۸۸ و اتهامات طرف مقابل بپردازیم و در واقع تا زمانی که نخواهیم به اشتباهات خود در آن ماجرا اعتراف کنیم و از روشن شدن حقایق برای مردم در هراس باشیم و به همین جهت از محاکمه متهمان وحشت داشته باشیم، این ماجرا به نقطه پایان خود نخواهد رسید و برای انقلاب اسلامی هزینه خواهد داشت.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۵

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱۲

امید

|

۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

6

113

پاسخ

احسنت جناب مطهری!

متین

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

132

8

آقای مطهری

شما برای نظام هزینه درست نکن ناراحت هزینه حصر سران فتنه برای نظام نباش .

به پاسخ مقام معظم رهبری راجع به این مسئله به شما بیشتر فکر کن .

به کجا چنینی شتابان ؟

پاسخ ها

ناشناس

۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

دوست عزیز واقعا شما و امثال شما خسته نشدید برادر من انتخابات 92 عزم مردم بر نخواستن شما و تفکراتتان را نشان داد از جان این مردم چه می خواهید........

حسین

۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵

متین جان سران فتنه کسانی هستند که سال 42 بر علیه امام وبه حمایت از شاه طومار نوشتند وسال 68 نوانقلابی دو اتیشه شدند وباعث فتنه های سالهای 78و88 شدنداز بزرگترت بپرسی برات کامل توضیح میدهد

دانشجو

۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

انتخابات 92 اصلا به معنای حمایت مردم از سران فتنه نیس مردم به روحانی رای دادن نه به اصلاح طلبان.

۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

95

دورود خدا بر علی مطهری

حق بین

۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

5

43

درود بر فرزند خلف شهیدمطهری . لطفا از مواضع و دفاع از حق کوتاه نیائید.نهایت کار برای شما خدای نکرده شهادت است که آنهم آرزوی هر انسان پاک و شریفی است.ما پشتیبان و دعا گوی شما هستیم.

علیرضا

۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

47

زنده باد علی مطهری که خود را مانند بز اخفش نکرده تا هرچه دیگری گفت بله قربان گو نباشد.

رضا

۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

فکرکنم" اخوش"صحیح می باشد

شهران

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

16

1

درود بلکه هزاران درود. پشت هر بوته خاری، خارپشتی لانه دارد.

بابک

۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

35

خدا حفظت کنه آقای مطهری.

تو این وانفسا که همه به دنبال منفعت طلبی و عافیت هستن شما حرف حق و منصفانه می زنید.

۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

حق؟؟؟؟؟!!!!!!!

بی نام

۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

36

زنده باد علی آقای مطهری عزیز

درود بر آقای مطهری که در برابر ظلمی که بر حضرت آیت الله منتظری(س) رفت موضع گیری می کند

مصطفی

۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲

3

27

درود بر مطهری دلاور این سخنان جناب عالی خواسته همه ایرانیا ن است که میخواهند ایران همیشه سربلند وباعزت وبا احترام به همه جریان های فکری برقرار باشد .خداقوت الهی همیشه پایدار باشی

گلپایگانی

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید