۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

سلام کاظم جان...

مطلب و تمام نظرات را خواندم...

12

نکات و اشارات خوبی در مطالب شما بود که قابل پیگیری است اما به قول آن دوستمان که از توان استاندارخارج است موافقم...

از طرفی این مشکلات مال امروز و دیروز نیست و چندین سال است که به وجود آمده و اکثر آن مربوط به دولت قبل است پس بی انصافی است که از استاندار فعلی بخواهیم آن را یک شبه برطرف کند. هرچند از ابتدای حضور آقای پرویزی برخی عقیده داشتند او ضعیف است اما بنده احساس می کنم بیشتر این ضعف از بی پولی است نه توان استاندار(البته معتقدم استاندار قوی در بحران باید کاری کند)و بهتر می بینم در خفا انتقاد کنیم و در بین عام از او حمایت تا استان به حاشیه نرود...

بنده گان خدا بعضی ها جوانان بی سواد و بی عرضه را با قلم تقلب علمی رنگ میکنند و بجای فرهیختگان و با سوادان بورسیه میکنند و دلواپسان را رنگ اعتدال میزنند و به مساند مینشانند تا چند روز دنیائیشان را بیشتر سر و سامان دهند شما چه توقعی از موی سر این بنده خدا دارید اینهم یاد جوانیشان افتاده و شاید می خواهد تجربه هایش را در پس موهای سیاهش بپوشاند که اگر مشکلی پیش امد بفرمایند هنوز جوان است و تجربه ای ندارد

در ضمن رنگ زدن مو به نظر بنده نیز شخصی است و کاش اگر قصد داشتی از این موضوع کمک بگیری برای درج خواسته هایت از چیزهایی دیگر که شخصی نبود کمک می گرفتی...

اینکه دوستان می گویند همه شده اند اسفراینی خوب شاید کمی درست باشد اما کاملا درست نیست اگر اینطور باشد باید بگوییم استان شده است شیروانی... چون 5فرماندار استان اهل شیروان هستند.(شایسته سالاری لازم است وبه نظر بنده همه ی این افراد یک لباس برتن دارند و آن خراسان شمالی است)

و اما اینکه شبنم نامی به عنوان دختر استاندار پیام داده است و صریحا به بجنورد بد و بیراه گفته من نیز معتقدم کاملا ساختگی است و خوب نیست دوستی که چنین پیامی را گذاشته به نزدیکان هر شخصی بی احترامی کند.

۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

و اما همچون شما معتقدم جوانان در این دولت و در دولت احمدی نژاد همچنان تنها هستند و کمتر به آنها توجه می شود که البته شعار دولت ها این گفته من را نقض می کند که خدا عالم است.

موفق باشی

9

ملیحه

شبنم خانوم پدر شما یک اصلاح طلب بود ولی از موقعی که مسولیت قبول کرد از این رو به اون رو شد شایداونم میگه لحظه رو عشق است.

۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

.........؟..........

آقا کاظم این چیه....

بیان مشکلات و نظرات خیل عظیم جمعیت که از جوانان تشکیل شده است، از زبان جوانان این مرز و بوم بسیار نیک و پسندیده است.

خوب نوشتی ولی....

مطلب بسیار زیبا و رندانه نگارش شده است و تلنگری محکم به تمام مسئولین است و نه تنها استاندار خراسان شمالی.

......؟

جناب کاظم شهریاری، درود بر شما که اینچنین متهورانه انتقاد می کنید. حتی از استانداری که منصوب دولت تدبیر و امید است.

گفتی بیا من اومدم.

امید است که مسئولین با صعه صدر با این انتقادات برخورد کنند و به جای مواجهه در پی اصلاح امور باشند.

یک جوان

هم استانی

۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

با تمام وجود از آقای شهریاری به خاطر نگارش این مطلب و انتقاد صریح و بی پرده از استاندار متشکریم.

دوست عزیز آقای شهریاری بنده قصد تحقیر ندارم اما اینکه کسی موهایش را رنگ بزند کاملا شخصی است...

بلاخره یک نفر پیدا شد که مشکلات مردم و بخصوص جوانان استان را به آقایان گوشزد کند. پاینده باشید

البته شما سبقه زیادی در اینگونه رفتار دارید و زمانی که بیغش نامه را با آن عکس یک انتشار دادید فهمیدم هنوز سنتان کوچک است و نیاز به تجربه دارید واکنون نیز همین اعتقاد محکم تر شد...

دوست عزیز بگذار مسایل شخصی شخصی بماند وگرنه همه می دانیم شما نیز تنها یک پیتزا فروشی هستی که به شهریاری متصل هستی...

اندیشه

بنده اصولگرا هستم و نه یک اصلاح طلب اما معتقدم انسان ها شریف هستند و باید به آنها اعتماد کرد...

دوست عزیز شما در ستاد آقای عارف بودید و نه آقای روحانی اما اکنون چهره عوض کرده اید وگرنه هنوز یادداشتی که بر علیه روحانی نوشته اید را بسیاری به یاد دارند.

۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰

به هر حال موفق باشید و پیشنهاد می کنم طلب مغفرت کنید.

آنا

1-قالب گزاش جالب وجذاب است.

2-آنها که ازقالب متن ایراد می گیرند متاسفانه ظاهربینانی هستند که کمتر به محتوا توجه می کنند وهمین هاهستن که "ماقال" راقربانی "من قال"می کنند وباعث تاسف تاریخی امام علی(ره)هم همین گروه فکری هستند.

۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

3-محتوای پربارمتن (بیان دردها ومشکلات جوانان ،که مشکلات کل مردم است)نشان ازصداقت ودلسوختگی نویسنده دارد که باید موردتشویق واقع شود نه توبیخ.

4-ایثار جوان مردانه ی عارف وهودارانش نقطه ی عطفی درتاریخ رقابت های انتخاباتی ست که ازامتیازات نویسنده محسوب می شود وتنها ظاهربینان که فقط چشم وگوششان به"من قال"دوخته است ازآن به عنوان نقطه ضعف یادمیکنند اما هوادران شفافیت وراستی وپاکی ؟؟؟.

خداوند یارویاور چنین جوانان باشهامتی باشد.

هم استانیه عزیز که از آقای شهریاری خرده کرفتید که چرا دست روی مسائل شخصی گذاشته اید و البته دلیل این را کم سن و سال بودن آقای شهریاری دانستید ، از شما بعید بود

پیتزا فروش بودن یا بهتر بگم رستوران داری آقای شهریاری نیز مسئله ای کاملا شخصی است و شما با لحن تمسخر آمیزی بیان کردید

مصطفی

شما که اعتقاد دارید همه انسان ها شریف و قابل اعتمادند از شما بعید است آقا

در ضمن قصد شما دقیقا تحقیر و خراب کردن وجه آقای شهریاری بود

۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

امین

کاظم آقا سلام و خسته نباشید

۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

نوشته هایت راقبلا هم خوانده ام و با روحیاتت آشنایم اما این شیوه نگارش مثل این میماند که ما بگوییم کاظم آقا ریش پروفسوری گزاشته تا خود را دانشمند نشان دهد در حالی که هنوز درسش تمام نشده و یا اینکه بگوییم او خود را حامی قانون نشان میدهد و از قانون مداری دم میزند در حالی که سرباز فراری است ولی مسئولین نمیدانیم چرا کاری به او ندارند و یا اینکه بگوییم کاظم اقا برای نشان دادن جایگاه خود از القاب ساختگی استفاده میکند و خود را رییس ستاد جوانان اصلاح طلب می نامد در حالی که چنین پستی هیچ جایگاه حقوقی ندارد و اگر هم در شرایطی بوده است مختص زمان انتخابات بوده نه همه دوران . یقین دارم که شما در جواب خواهید گفت اینها مشایل شخصی من است و چه ربطی به مقاله من دارد و من دوست دارم ریش پروفسوری بگذارم در حالی که هنوز لیسانس ندارم و یا بقیه جوابها را هم به نحوی دیگر آیا اینگونه نوشتار خوب است اگر کشی درباره شما بگوید ؟

کاظم اقا آیا بهتر نیست قبل از تخریب دیگران کمی هم به بازخورد اعمالت و استفاده هایی که دیگران میتوانند از نوشتارت داشته باشند فکری بکنی و بعد موجبات تفرقه بین مردم استان را فراهم نکنی . چرا که اگر طبق نوشتار خودت استاندار بومی می تواند تجربه موفقی برای استان باشد به ظرفیت ما هم در پذیرش ایشان و همکاری با او بستگی دارد نه با طرح موضوعات واهی و بی ارزش آیا بهتر نبود در یک مقاله ای عملکرد ایشان را با استانداران قبلی که برای مردم ما ارزشی قایل نبودند و آنها را مورد بی حرمتی قرار میدادند مقایسه می کردی و یا اینکه عملکرد ایشان را با استانداران دیگر دولت که بعضا هنوز نتوانستند معاونین خود و فرماندارانشان را جابجا کنند مقایسه می کردی ؟ چرا ما همیشه خودزنی میکنیم و نزدیکترین دوستانمان را تخریب میکنیم در حالی که از خیلی از غریبه ها که انها را نمیشناسیم بهترند . چرا مدیران فراوانی که از ابتدای تشکیل این استان با هر استانداری امدند و در استان ماندند را نمیبینی و به هم استانی های خودمان گیر میدهیم که از فرزندان همین استان و از کارشناسان ادارات این استان بودند .خودت میدانی بسیاری از دوستان دلسوزت هم از این شیوه نگارش ناراحت شدند و این را نه تنها تحسین نکردند بلکه سرزنشت هم نمودند . امیدواریم بقیه دوست داران شما و استاندار که قلم های شیوایی دارند با نقد منصفانه و بررسی واقعیات بتوانند زمینه رشد این استان را فراهم کنند و از تخریب بهترین سرمایه های استان که نیروی انسانی آن میباشند خودداری نمایند . همه ما هم استانیها حتی با تفکرات مختلف بلیستی در این شرایط تلاش کنیم که زمینه رشد و بالندگی این استان فراهم شود و تجربه انتخاب مدیران بومی به فرصتی برای آیندگان تبدیل گردد .

برای اطلاع دیگر دوستانی که کامنت های متفاوتی به این مقاله زده بودند یادآوری میکنیم که آقای مهندس پرویزی کارشناسی ارشد از دانشگاه اصفهان بوده و سابقه اجرایی مدیر امور اراضی ، ریاست جهاد کشاورزی ' شهرداری ، فرمانداری ، و معاونت عمرانی استانداری را در پرونده خود داشتند که اصلاح طلبان و اعتدالیون استان با تاکید بر انتخاب نیروی بومی ایشان را به وزارت کشور معرفی و با حمایت نمایندگان به این سمت منصوب گردیدند . یقین داریم موفقیت ایشان به همکاری همه مدیران و دلسوزان استان و مردم مومن و با غیرت این استان که در همه عرصه ها حضوری مردانه داشته اند میسر خواهد شد .

ظاهرا جنابعالی با آقای کاظم شهریاری خصومت شخصی دارید که اینچنین نظراتی را مطرح نمودید. بنای پاسخ نداشتم ولی احساس کردم در حق ایشان ظلم است که صحبت شما بی پاسخ بماند.

1 - کاظم شهریاری سابقه زیادی در انتقاد رک و بی پروا از مسئولین دارد. چپ و راست هم ندارد. باعث افتخار مردم و خصوصا جوانان است. شما هم نگران سن کم ایشان نباشید. درود بر این جوان با این سن کم که از خیلی از سن و سال دارها شجاع تر است و مشکلات استان را مطرح می کند. تاکید داریم، سن کم و مقالات انتقادی ایشان باعث افتخار است.

2- مسئله مردم و خصوصا جوانان با شخص اول استان به هیچ وجه شخصی نیست و نخواهد بود و ایشان باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

3 - کاظم شهریاری یک شهریاری متصل به پیتزا فروشی است نه آنگونه که شما فرمودید. اتفاقا خیلی هم در حرفه اش موفق است و مثل خیلی ها دنبال پست و مقام نیست. با همین پیتزا فروشی امرار معاش می کند و هیچ وابستگی به هیچ نهاد قدرتی ندارد. فریاد انتقادش هم از خیلی از آقایان پرمدعا بلندتر و مردم پسندتر است. ضمنا این هم باعث افتخار است.

(عضو ستاد ملی جوانان اصلاح طلب استان)

4 - پیتزا فروشی، مشاور املاک، دفتر حج و زیارت و ... همه شغل و حرفه است که اقشار مختلف به آن می پردازند. همگی هم شریف هستند. فقط ایکاش راه پیشرفت و ترقی برای همه یکسان بود.

با سلام از سلام هم که کامنت های انتقادی از این نوشتار را ندارد گله مندیم که وظیفه رسانه ای خود را درست انمجام دهید .

5 - آقای شهریاری در ستاد عارف بود و هنوز هم هست و در هیچ مکان و هیچ زمان کسی ندیده و نشنیده که ایشان رنگ عوض کرده باشد. کاظم شهریاری هیچوقت خود را متصل به ستاد روحانی نکرد و همواره در پشتیبانی از دکتر عارف ثابت قدم بوده و هست و نسبت به عملکرد رئیس جمهور فعلی انتقاد داشته است. گواه این موضوع، مقاله ای که خودتان نیز به آن اشاره فرمودید.

6 - ما هم مانند شما به جناب کاظم شهریاری پیشنهاد میکنیم از خداوند متعال و همینطور جوانان استان طلب مغفرت و بخشش نماید، نه به آن دلیل که شما مد نظرتان است بلکه به این دلیل که چرا مدت زیادی را در باب عملکرد ضعیف شخص اول استان سکوت کرد.

حسین فریدونی

حسین

۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

با سلام: دوست عزیزم جناب اقای شهریاری مطلب شما را خواندم و پردازش نمودم..حضرتعالی خوب واقفید که بنده از اصلاح طلبانی هستم که به شدت اعتقاد به جوانگرایی دارم ولی هیچگاه اصول و قواعد گروه را صرف هزینه نمیکنم..کاظم عزیز دغدغه همه خصوصا اقای استاندار رفع بیکاری جوانان است.. ایا اقای مهندس پرویزی در این یکسال مقصر میباشد..مهندس پرویزی را 15ساله که میشناسم...مدیری قوی دارای ثبات فکری و اعتقاد به مشارکت و قانونگرایی است حیف است که چنین مدیرانی در زمانی که شکست خوردگان استانی دنبال مسائل حاشیه ای هستند تضعیف نماییم..انتقاد خوب است ولی باید سازنده وبدور از احساسات باشد.درخاتمه برای شما زحمتکش اصلاحات در استان ارزوی سلامتی وموفقیت دارم.درود وبدرود..

8

مهرداد

من نه این شخص را می شناسم و نه نویسنده را و طرفدار سرسخت اصلاح طلبان هستم اما انتقاد از فردی با تاکید بر یک مساله ظاهری و آرایشی و بهتر بگوییم حمله از این طریق شیوه ناجوانمردانه و در مرام ما اصلاح طلبان نیست

اگر عملکرد ایشان اشکال دارد خوب عملکردش را مورد انتقاد قرار دهید چکار به ظاهرش دارید آنهم با اینهمه تاکید و تکرار؟

۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

از سلام نو تشکر می شود که این فضا را برای گفتن ایجاد کرده است.

در ضمن کاطم همین که دغدغه دارد برای مردم استان محترم است.

دوست عزیز "رنگ مو" استعاره است. مطلب سرشار از اشاره به کم کاری شخص اول استان است.

اعتدالگرایان اسفراین

متن رو ول کردید چسبیدید به حاشیه

۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷

۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

به امید نابودی همه اصلاح طلبان خراسان شمالی

همانطور شما اصل پیام بنده را رها کردید من کاری به متن نداشتم از ادبیات نقد ایشان انتقاد کردم و گفتم که شناختی از دو طرف ندارم

محمد آیتی

محسن

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱

کاظم شهریاری

آقای استاندار لطفا مویتان را رنگ نکنید

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

جناب استاندار، اگر هم علاقه شدیدی به موی رنگ کردن دارید، به هرحال مختارید. اما برای آنکه بیشتر همرنگ ما جوانان بشوید بهتر است نظرات و حرف‌های ما را بشنوید نه آنکه در پی آن باشید تا شاید چند سالی جوان‌تر به نظر برسید.

سلام. متاسفانه در سطح کشور استانداران باب دل اصلاح طلبان حرکت نکردند. بی شک این اتفاق نشات گرفته از منش خود رییس جمهور است. چاره ای نیست باید همچنان شمشیر زد.

4

کاظم شهریاری، رئیس ستاد ملی جوانان اصلا‌ح‌طلب خراسان شمالی در انتخابات پیشین، یادداشتی را برای سلام نو ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید»:

11

جناب آقای پرویزی استاندار خراسان شمالی، سلام.

۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷

آنچه در ادامه نگاشته می‌شود واگویه‌های دل پر درد جوانانی است (که بنده به نمایندگی از آن‌ها) که با چشمانی پر از «امید» به آینده در خردادماه ۹۲ حماسه آفریدند و به حسن روحانی رای دادند.

چقدر پیام دختر استاندار تابلو ساختگیه!!!!

چندی پیش شما را با تغییراتی محسوس در شکل ظاهریتان در اخبار شبکه استانی دیدم. ابتدا فکر کردم که تنظیمات تصویری تلویزیون از حالت نرمال خارج شده اما بعد فهمیدم که شما دست به تغییرات زده‌اید.

جناب مهندس، عاجزانه از محضرتان درخواست دارم، دیگر مو‌هایتان را رنگ نکنید.

قابل توجه دولت تدبیر وامید شعار حضرتعالی امید بود آیا از امید خبری است پیر مرد های هزار وهشتصد ساله افراطی وزیر برای جوانان امید خواهند آفرید به خدا دراین سن باید به فکر به دنیای دیگر بود و جبران عقب ماندگی ها بود متاسفم برای حضرات

اگر چند سالی دندان روی جگر بگذارید، موی ما جوانان هم می‌شود عین خودتان، سفیدِ سفید. بعد آنوقت می‌توانیم دورهم بنشینیم و همزاد پنداری کنیم و گل بگوییم و گل بشنویم و...

۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

لازم نیست شما به رنگ ما بشوید. با همین منوال دیری نخواهد گذشت که موی ما نیز سفید می‌شود، بعد شاید تجربه ما هم بیشتر شد و آنوقت به درد شما و دولت خوردیم.

آقای پرویزی، مویتان را رنگ نکنید. آخر اینطور که نمی‌شود، به هرحال شما هم باید با یکی از اجزای صورت و بدنتان به همه مردم و نمایندگان بفهمانید که باتجربه‌اید و مثل تمام کابینه «آزموده»! و البته که: آزموده را (بلاشک) آزمودن خطاست.

۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸

این صحبتها فقط باعث میشه این اشخاص نا کارآمد اوضاع رو بدتر کنن و بیشتر از پیش فاتحه این استان رو بخونن

آیا نگاهی به آمار طلاق و ازدواج و نرخ بیکاری استان انداخته‌اید؟

مشکلاتی هم که بهش اشاره کردی رو بعید میدونم که این اشخاص و سران ستاد روحانی که الان پست و مقام هم گرفتن تا به حال حتی یک لحظه هم بهش فکر کرده باشن

از دستگاههای ذی صلاح بخواهید تا نرخ خودکشی و دزدی و پروندههای تشکیل شده از دعواهای کیفری و حقوقی را به شما ارائه دهند. قطعا متوجه بسیاری از مسائل خواهید شد.

بشدت پوپولیستی بود . یعنی ایشون موهاشو رنگ نکنه مشکلات حل میشه? یا مشکلات ریشه در رنگ مو داره? ما چه اصطلاح طلب و چه اصولگرا کی می‌خواهیم یاد بگیریم نقد هم قواعدی داره و آسمون ریسمون بافتن نقد نیست . در اینکه مشکلات مخصوصا برای قشر جوان کمتر شکنجه شکی نیست .اما ریشه یابی بکنید نه اینکه دنبال هر چیزی که بشه با صغرا کبرا رابطش دارد بگردید

آمار طلاق در استانی که بیش از نیمی از جمعیت آن در روستا‌ها زندگی می‌کنند و بسیاری از ازدواج‌ها طبق آئین و رسوم گذشتگان و با حفظ ارزش‌ها و... شکل می‌گیرد فاجعه بار است.  نرخ بیکاری جوانانی که در آستانه ازدواج و تشکیل خانواده‌اند بسیار نگران کننده است. وضعیت مسکن و اجاره بها برای بیشتر خانواده‌ها علی الخصوص جوانانی که به تازگی شروع زندگی می‌کنند اسفناک است.

پیام

امنیت شغلی و بیمه کارگران و غیره هم که نیازی به گفتن ندارد. جوانان شایسته و تحصیل کرده استان هرروز به دنبال شغل دولتی روانه ادارات می‌شوند و آخر سرهم که بعد از چند وقت دویدن به جایی نمی‌رسند، می‌شوند همین راننده آژانس‌هایی که بدون مجوز در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و مسافرکشی می‌کنند.

جناب آقای پرویزی، جوانان این دولت را انتخاب نکردند تا تغییر رنگ موی شما را ببینند! از نظر جوانان تغییر، به معنای متوقف شدن روند نابسامان دولت گذشته است. جوانان حمایت کردند از وعده‌هایی که دولت برای پیشرفت صنعتی و شکوفایی اقتصاد داده بود. رای دادند تا نماینده عالی دولت در استان همه تلاش خود را به کار ببندد تا نرخ بیکاری کاهش یابد و صنایع رشد کنند، کشاورزی استان به سوی صنعتی شدن میل پیدا کند و...

۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

جناب استاندار، هنوز دیرزمانی نگذشته است که اصلاح طلبان این منطقه همه با هم یکصدا از دولت خواستار این بودند تا برای اولین بار استانداری بومی بر مسند کار قرار بگیرد. و ما به خود می‌بالیدیم که دولت تدبیر این آرزوی دیرینه را برآورده کرد. طوری عمل نکنید که خدایی ناکرده خط بطلان کشیده شود بر تمام نیروهای بومی. شما در این زمینه مسئولید.

جناب استاندار، اولین وعده شما به اصلاح طلبان پس از معرفی بعنوان استاندار این بود که در زمینه کادر سازی بسیار قوی کار خواهید کرد از جوانان استفاده می‌کنید و در ادامه اظهار کردید که اکنون وقت آن رسیده تا همه ادارات نیز با روش شایسته سالاری اداره شود. ما تصور می‌کردیم که چند سال آینده گزینه‌های خوبی برای تصدی معاونت‌های استانداری و ادارت کل استان داشته باشیم، اما متاسفانه این‌ها فقط یک آرزو بود.

5

جناب استاندار، چندین بار به خودتان و مشاوران گرانقدر و متعددتان و همه دوستانتان پیشنهاد دادم که گروه مشاوران جوان را کلید بزنید. اما شما همه جور و همه رنگ مشاور دارید که به وفور یافت می‌شوند اما متاسفانه مشاور جوان معرفی نمی‌کنید، حتما نیازی نمی‌بینید و البته شاید هم به جوانان اعتقادی ندارید.

جناب آقای مهندس، همه اخبار، مصاحبه‌ها و بیانیه‌هایتان را به طور کامل پیگیری می‌کنم متاسفانه در هیچ یک از جوانان صحبتی به میان نیاورده‌اید! البته شاید هم مشکلات و معضلات جوانان اصلا برایتان اهمیتی ندارد! حق هم دارید شما که جوان نیستید! فقط مویتان را رنگ می‌کنید تا جوان دیده شوید.

وقتی آدم کوچکی را بزرگ کنی همین میشه دیگه کسی که 22 تا مشاور داره یعنی قدرت تصمیم گیری نداره

جناب آقای پرویزی، فقط محض اطلاعتان عرض می‌کنم، جوانان با استعدادی را می‌شناسم که در استان خودشان غریبند! در حالی که چند قدم آن طرف‌تر بسیار خاطر خواه دارند. اما اینجا مانده‌اند و پابند خاکشان شده‌اند و دل در گروی پیشرفت استانشان داده‌اند و البته هر روز مویشان سفید می‌شود.

یاد سریال های کره ای می افتم (امپراتور با مشاورانش)

جوانی که کتابی را ترجمه و چاپ کرده است که با استقبال خوبی در شهرهای دیگر روبرو شده اما دریغ از کمی حمایت مسئولین استانی از وی. اما متاسفانه همین جوان هرروز برای خرج بیماری پدرش مو‌هایش سفید‌تر می‌شود.

جوان دیگری که بهترین رتبه‌ها را در جشنواره‌های کشوری و بین المللی کسب می‌کند اما زمانی که برای حمایت و صحبت پیش مسئولین می‌رود به او می‌گویند باز آمدی گدایی؟ و او هرروز در پستوی خانه‌اش مو‌هایش سفید‌تر می‌شود اما بازهم به این فکر می‌کند که افتخاری برای استانش کسب کند.

مرتضوی

در عرصه صنعت جوانی را می‌شناسم که علی رغم تمامی فرصت‌های شغلی خوبی که در کشورهای منطقه دارد ایستاده است و در همین استان کارخانه احداث کرده تا بلکه شاید بتواند بخشی از معضل بیکاری جوانان هم استانی‌اش را حل کند اما متاسفانه با مشکلات ساده و روزمره‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که هر روز مو‌هایش را سفید‌تر می‌شود.

جناب استاندار در پایان باز هم خواهش می‌کنم مو‌هایتان را رنگ نکنید. مو‌هایتان را که رنگ می‌کنید برای ما به مثابه آن است که دارید ما را رنگ می‌کنید. برای ما اینگونه تداعی می‌شود که می‌خواهید جوان دیده شوید بدون رویارویی با مشکلات جوانی.

۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

جناب پرویزی، کافیست با جوانان باشید تا جوان بمانید و از انرژیشان انرژی بگیرید. نیازی نیست مو‌هایتان را رنگ کنید. ما همیشه آرزو داشتیم پس از یک یا دو سال مو‌هایتان را سفید‌تر می‌دیدم اما در عوض آن همیشه دلی آرام می‌داشتید که از هیچ کاری برای توسعه و پیشرفت استان دریغ نکرده‌اید.

ای کاش...

رئیس ستاد ملی جوانان اصلاح طلب خراسان شمالی / روزنامه نگار / فعال سیاسی

مطالب فوق را خواندم کلا با این نوع یواری شود گفتمان جوان عزیزو جسور اقای کاظم شهریاری موافق نیستم ولی از طرفی وضع استان بسیار به هم ریخته و نارضایتی در اوج است عزل و نصب ها ی غیر منطقی و بیشتر از جناح مقابل انتصاب معاونین استاندار که در حد و قواره استانداری نبوده و هیچکدام از بدنه استانداری نبودند و از طرفی وزیر کشور چون از خراسان شمالی هر روز موضوعی را به استاندار تحمیل و ایشان قدرت عدم سرپیچی را ندارد لذا استاندار تخریب شده است و ادامه این روند مشکلات غیر قابل جبر أنی را برای استان خواهد داشت بهتر است هر چه زود تر یا استاندار تصمیم به کناره گیری نمایند و یا اینکه مسولین ماندند البرز نسبت به تغییر ایشان أقدام کنند چون ایشان واقعا تخریب و شخصیتش هم آسیب نبیند. از ابتدأ همه اگاه بودند که اداره استان برای ایشان کار دشواری است

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۵۶

دهقان فداکار

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱۷

۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

محمد

1

|

جناب شهریاری آیا در شایطی که استصوابیون کمر به شکست این دولت امید بسته اند واز هرگونه اقدام تخریبی دریغ نمی کنند!?به صلاح است که خودمان مدیر همفکرمان را تضعیف کنیم?منهم با بخش اعظم انتقادات جنابعالی موافقم و شاید حق خراسان شمالی مدیر قوی تری بود ولی در مقایسه با استانهای مجاور که دست به ترکیب جیب واپسان!نزده اند خوب کار کرده.راستی اگر به کسی نقد داری به مسایل خصوصی اش چکار داری!?

۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

مجردی

7

25

۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

پاسخ

0

حتما استانداری براش مزه کرده می خواد دوباره استخدام بشه شاید این بار وزیر بشه. زنده باد کاظم شیرت حلال

ولی نه این بار هم مسولین اشتباه کردند به زودی بر می گرده مشاور املاک ش که در اسفراین کار می کرد

با تشکر از جناب کاظم شهریاری که همچون گذشته خط شکن شدند.

قابل تقدیر است که ایشان در اوج جوانی جلوتر از خیلی از داعیه داران استان دوستی، به انتقاد از مسئولین ارشد استان می پردازند.

شبنم

(هر چند برخی بزرگسالان هنوز سن کم را بهانه ای برای حمله به این جوان دلیر استان می دانند، ولی قطعا اینان در خوابند و غافل از اینکه کم سن های استان شکوفا شدند و اکنون جوانانی غیور و دلاورند که از هیچ کوششی برای پیشرفت استان فروگذار نخواهند کرد)

امیدواریم هرچه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند و پتانسیل و نیروی سرشار جوانان استان را ملاحظه نمایند.

۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

دوست عزیز، جناب کاظم شهریاری، از تلاش ها و زحمات بی وقفه جنابعالی متشکریم. پاینده باشی

37

امیررضا

10

۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

این بجنوردی های عقده ای هستند که راجع پدر من این چنین می نویسند

وقتی می بینند از شهر کوچک اسفراین استاندار انتخاب شده حسودی می کنند

پاسخ ها

با تلاش های شبانه روزی استاندار گرانقدر، سطح استانداری بسیار ترقی کرده است و بسیار خوب خواهد بود که نام آن را نیز تغییر دهند.

مثلا به جای "استانداری" از این پس بگوییم "اسفراین داری" تا تکلیف همه ساکنین استان مشخص شود.

امیر

بجنوردی

۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

لفظی که در مورد مردم بجنورد ( مرکز استان ) به کار بردید ( منظور کلمه " عقده ای " است ) بیانگر نوع نگرش شخص شما و احتمال بسیار خانواده تان و در انتها پدر بزرگوار و البته جوان شما نسبت به مردم بجنورد است.

خوب شد که خودتان این نوع نگاه را بیان کردید.

کاظم شهریاری یکی از جوانان عزیز بجنورد است که تمام قد در ستاد عارف بود و جمعیت جوانان را در دیدار با دکتر روحانی ، رهبری می کرد.

به هر حال فراموش نکنید که همین مردم بجنورد از انتخاب آقای پرویزی به عنوان فرزند استان کاملا حمایت کردند و حتی انتصاب دوستان اسفراینی ایشان به انواع سمت ها را نیز در طول یک سال گذشته ندیده گرفتند.

اگر او یک رستوران دارد به عرضه اش بر میگردد که از 17 سالگی مثل یک مرد روی پای خود ایستاده است.زمانی که از نشریات محلی شروع کرد او را می شناسم جوانی پرانرژی و متفاوت است.

اما دیگر کافی است، بحث شخص مطرح نیست. بحث استان است که بابت عملکرد بسیار ضعیف ایشان در معرض خطر است.

آما آقای پروزی ، یک عزیز اصلاح طلبی بود که فکر می کرد کار خیلی ساده است ولی تا کنون جز ساخت و پاخت با وزیر و کشور و اسفراینیزه کردن اطرافیان و ضد حال زدن به صالح طلبان کاری نکرده است.

یک نیروی خوب اصلاح طلب که به صورت اتفاقی استاندار شد و این موضوع که به جای کار کردن برای جوانان تنها هنرش این است که خود را به رنگ جوانان در بیاورد؛ برای کاطم ها غیرقابل تحمل است.

بهروز

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

به عنوان فرزند یک استاندار بهتر بود فقط نظرات رو می خوندی - هرچند که به مزاقتان خوش نیاد.

جالب بود. البته کامل نیست و انتقاداتی به آن وارد است. ولی به قول یکی از دوستان بزرگوار خوبی ها و نقاط قوت مقاله بسیار بیشتر از ضعف های آن است.

آقا کاظم هم انشاا... کم کم با تجربه تر خواهد شد.

محسنی

" بسیار سفر باید تا پخته شود خامی "

البته جناب کاظم شهریاری را خام نمی دانیم. چند صباحی است که از این مراحل گذشته اند. جوانی دلسوز، پر تلاش و بی پیرایه.

۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

پاینده باشی کاظم جان

حبیب

امیر عزیز این پیام ساختگی شما چرا خام شدی؟؟؟

۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

ارسال

محسنی عزیز

محمدرضادیداری

حتی اگر این مطلب ساختگی باشد ( احتمال ساختگی بودنش بسیار زیاد است ) مطلبی که من گفتم واقعیت محض است.

استان خراسان شمالی که نیاز به تلاش و فعالیت بسیار زیاد دارد، در حال حاضر کلا تعطیل است

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

ناشناس

اقا کاظم شهریاری اینهایی که گفتی خارج از توان یک استانداره برای حل اینها رضا شاه لازم است

۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

عباس

خانم محترم چرا به اسم شبنم و نام فرزند استاندار پی ام میزارید. بهوش باشین، اینجا بخاطر یه رنگ موزدن یه شخصیت با بسیاری ابعاد رو زیر پا نزارید از خدا باید بترسیم.

۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

رضا

نوشته شما زشت بود و نشان از بی تجربگی و کم سن وسال بودنتان داشت... تعجب می کنم از سلام نو که چنین مطالبی را انتشار می دهد و زمینه ساز بی اعتمادی ما به خود می شود.

۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

در ضمن انتشار مطلب با نام دختر استاندار نیز اوج بچگیتان بود.

التماس دعا

16

19

محبی

استاندارما در کرمانشاه هم رنگ می کند من هم رنگ می کنم این انتقادات خیلی ساده نگارانه است

۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

چرا ریش خودت اینجوریه؟؟؟!!! هخخخخ

برادر، لطفا سطحی به مطلب نگاه نکنید. موضوع چیز دیگریست که در قالب رنگ مو مطرح شده است. عجیب است که متوجه نشدید. شاید هم مطلب را مطالعه نکردید.

۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

وحیده

اگه انشاا... روزی آقای کاظم شهریاری استاندار شد، اونوقت نگران مدل ریش ایشان باشید. ایشان فعلا یک کسب و کار آزاد دارد و هر طور که دوست دارد ریش میذارد.

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

ضمن اینکه به قول خودتان سن ایشان نیز کم است، نا سلامتی جوان است، 60 یا 70 ساله که نیست.

علی

سلام. موافقم اما مثل اینکه بگیم: آقا کاظم دیگر غذا نخور...

آقای کاظم می دانی چند درصد از مردم استان گرسنه هستند و تو شکمت هر روز چاقتر می شود!!!

۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

آقا کاظم دیگر چاق نشو می دانی چقد از مردم استان دوست دارند یک شب شام گرم داشته باشند و تو هر شب پیتزا می خوری

آقای کاظم دیگر چاق نشو

{...}

سلام به همشهریان عزیز یکی از مشکلات ما در این استان جزئی نگری به مسائل استان است خوب. است نگاهمان را تغییر وکمی به دور وبرمان نگاه کنیم واز راز رمز توسعه وموفقیت دیگران آگاه شویم آقای پرویزی جزو استانداران موفق کشور بوده وشب وروز خودش را گذاشته برای پیشرفت وتوسعه استان من در مرکز شاهد تلاشهای مدبرانه ایشان هستم متأسفم که برخی مدعیان به امور شخصی افراد می پردازند وخدمات ارزنده ایشان ًرا نادیده می گیرند امید که دوستان بجای طرح مسائل بی ربط کمک کنند به پیشرفت استان وازمسولین دلسوز همچون آقای پرویزی حمایت کنند.

چاکریم

کویری

۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

خوب است که ما کامل آقا کاظم را می شناسیم و میدانیم که ایشان آنقدر غصه مشکلات و مسائل جوانان استان را می خورد که دیگر جایی برای خوردن پیتزا و غذاهای دیگر ندارند.

این نوشته حکایت از ظرافت نویسنده در بهره گیری از صنایع ادبی برای انتقال مفهومی بنیادین دارد. بکارگیری استعاره در انتقال مفهوم امری رایج و چه بسا ضروری است.

جوانان استان کاظم را همینطور چاق دوست دارند. اونایی که نمی تونن ببینن، نگاه نکنن.

لکن با کمال تاسف آنچنان که کامنت ها را مطالعه کردم و بازخورد مطلب را در بین فعالان سیاسی و اقشار اهل نظر و مطالعه گرفتم، غالب برداشت ها سطحی بوده و از غور در مطلب ناتوان مانده اند. وگرنه تا جاییکه بنده مطلع هستم نویسنده خود از حامیان استاندار بوده و هست. چنانچه خیلی سطحی بخواهیم ببینیم، مطلب مذکور بجز تلنگر به دولت نیست.

ضمنا یک جوانی که به قول خودتون یک پیتزا فروشی داره، با استاندار تفاوت داره. این رو هم نمیدونین؟

اما برداشت دیگری هم می توان داشت که به نظرم صحیح تر است و خطاب آن نه استاندار و وزیر مشخص، بلکه قاطبه دولتی است که امروزه قدرت اجرایی را در ید خود دارد . مهم بهره گیری از الگوهای تحلیل است.

به نظرم می توان کل مطلب را با الگوی روبنا و زیربنا مورد تحلیل قرار داد.

سبز

محتوا نوشتار آکنده از مسایلی است که جامعه در آن غوطه ور است و نویسنده در جای جای مطلب به آن اشارت داشته: آسیب های اجتماعی که با آن دست به گریبانیم؛ دزدی، خودکشی، نزاع ها، طلاق، بیکاری و ... که در مطلب وجود دارد. اینها بجز زیربناهایی هستند که قادرند بنیان اجتماعی هر جامعه ای را متلاشی کنند؟ بجز این است که هر گونه برنامه ریزی گسترده بدون توجه به این شاخص ها نمی تواند چندان موفق باشد؟

بیکاری، اشتغال جوانان، بیمه، ازدواج و ... بجز مسایلی هستند که مبتلابه به آن هستیم. آیا اینها بجز واقعیت های تلخی هستند که تنها در کلام صداقت آمیز جوانان می توان یافت. (بنده خود جوان نیستم). چرا پرسیده نمی شود که خروجی جمع کثیر مشاوران استاندار _ بقول نویسنده از همه رنگ_ در این ایامی از عمر دولت که خیلی زود گذشته و میگذرد چه خروجی داشته اند؟! آیا نمی توان سیاست انتخاب این همه مشاور فاقد خروجی را روبناهایی نام نهاد که البته مورد توجه بوده است بدون اینکه اثری در زیربناها گذاشته باشد؟

۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

زمان برای دولت و همه تحول خواهان با سرعت در حال گذر است و احدی نمی تواند متوقف کند و یا از سرعتش بکاهد. و فرصت ها را یکی از پی دیگری با خود می برد. لازم است کمی بیشتر از آنچه مینمایانیم به متن و عمق جامعه توجه کنیم و البته عمق مطلب آقای شهریاری، آنگاه منصفانه تر می توانیم قضاوت کنیم.

6

مسعود

21

۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

کاظم جان این اقا که مهندس نیست هی گفتید مهندس این هم باورش شده

کارمند جهاد با دیپلم بود که در همونجا در رشته تکنولوژی تولیدات گیاهی لیسانس گرفته

کاظم حرف دلبسیاری از اصلاح طلبان خراسان شمالی را بیان کرد.

جلال

تشکر از سلام نو

۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

20

دماغش راعمل می کرد و پوستش را میکشید عمل زیبایی اش تکمیل می شد

وقتی در کشور ما پوشیدن آستین کوتاه، زدن ریش، پوشیدن شلوار لی و ... برای جوانان اشکال دارد، رنگ کردن موی سر هم برای بزرگسالان اشکال دارد، چه برسد که استاندار هم باشد.

نمیگیم استاندار کار اشتباهی کرده، ولی انصافا کار خوبی هم نکرده دیگه.

الیاس پهلوان

۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

3

15

من موی خویش از آن می کنم سیاه

که نو جوان شوم و نو کنم گناه!

سلام

مطلب در شکل و قالب خوبی بیان شده، امید آنکه مورد توجه واقع شود.

رحیمی

حسن

۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

احسنت.

2

حرف حق رو زده این آقا.

تمام کار و زندگی استاندار این شده که بره تهران تا بتونه برای دوست و رفیق های سابقش پست و مقام جور کنه.

بیان دردمندانه مشکلات استان از جوانی به نیکی آقای شهریاری نشان دهنده برخورد مسوولانه ایشان و همه جوانانی است که پایه گذار تغییر در خرداد ماه 92 بودند. تخریب کردن ساختمان اجتماعی و اقتصادی جامعه ما اگر چه مدت بسیار کمی طول کشید و دولت قبل به افتخار آنرا نصیب خویش نمود، لکن ساختن ساختمان جدید جامعه طول خواهد کشید. ضمن آنکه دولت تدبیر و امید ساختن را هنوز شروع نکرده! هنوز مرهله آوار برداری است. سطح تخریب بسیار گسترده است و به نحوی باید عمل شود که مبادا در آواربرداری هم کسی آسیب ببیند. آقای روحانی اشاره داشت که تلاشمان برای توقف روند گذشته است که البته در این هدف موفق عمل شده است. نرخ رشد تورم کاهش یافته و التهاب سیاسی(داخلی و بین المللی) و اقتصادی کاسته شده و همین امر شرایط را برای برنامه ریزی فراهم می کند. دولت تدبیر و امید سال 93 را با بودجه پیشنهادی خود عمل می کند و نتایج عملکردی آنرا باید در 94 ارزیابی کرد. موانع موجود را هنوز از یاد نبریم و در نظر داشته باشیم.

استان هم که الحمدا... کلا تعطیله و هیچ کار و تلاش و پروژه ای انجام نمیشه.

مگر هر روز از تریبون ها و حنجره هایی که در آن روزها یا ساکت بودند و شریک در اعمال دولت گذشته و یا اگر صدایی شنیده میشد بجز به به و چه چه نبود، امروز بجز بهانه جویی و آسمان ریسمان بافتن چیزی خارج میشود؟! عجبا

ناسلامتی ما جزء عقب مونده ترین استان های کشوریم. حیفه این جایگاه و رکورد رو از دست بدیم.

چرا به عملکرد نمایندگان استان قدری درنگ نمی کنید؟! آیا وظیفه نماینده بجز تصویب قانونی مطلوب بر اساس نیاز های جامعه است؟ مگر دولت بجز این است که کشور را براساس قوانین مصوب نمایندگان هدایت می کند؟

اصلاح امور استان رو که نمیشه انجام بدیم، پس همه با هم به اصلاح ظاهر خود می پردازیم که لااقل یک تغییری ایجاد کرده باشیم.

به رفتار ها و گفتار های نمایندگان در مطبوعات و رسانه ها توجه کنید! ببینید چه بخش یا سهمی از بیان ایشان به ضرورت های جامعه می پردازد؟

موارد بسیار و وقت محدود و مجال اندک.

جوادآگاهی

باشد که روزی فرارسد در فضایی منطقی بتوان با حضور اقشار جامعه به آنالیز و بررسی واقعیت های موجود پرداخت.

به امید آنروز

۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید