حرف روز سلام نو/

جوسازی افراطیون درباره افطاری کارگزاران

شاید مصداق واقعی و عملی بافتن آسمان ریسمان به هم و ربط دادن موضوعات نامرتبط را بتوان در عملیات رسانه‌ای اخیر رسانه‌های جریان افراطی در خصوص افطاری جوانان حزب کارگزاران یافت.

حرف روز: اخیرا جوانان حزب کارگزاران در آغاز مجدد فعالیت خود، مراسم افطاری را در شهر تهران برگزار کردند که جمعی از فعالین دانشجویی و جوان طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب نیز در آن حضور داشتند. در این گردهمایی تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران، باشگاه جوانان اصلاح‌طلب، سازمان دانشجویی حزب کار، جوانان اعتماد ملی، جوانان مشارکت، انجمن‌های اسلامی و... نیز حاضر بودند.

در این برنامه حاضرین حین صرف افطاری و شام به گپ و گفتگو با یکدیگر پرداختند و جز خوشامدگویی کوتاه فائزه هاشمی(عضو شورای مرکزی کارگزاران)، هیچ برنامه دیگری اجرا نشد. اما گویا همین دور هم جمع شدن‌های جوانان اصلاح‌طلب هم به مذاق افراطیون خوش نمی‌آید. گویی که فضای سیاسی کشور فقط و فقط متعلق به این جریانات افراطی اصولگراست است و گروه‌های دیگر حتی حق صرف افطار با یکدیگر را هم ندارند!

این رفتار جریان افراطی پیش از این پس از برگزاری همایش‌های جوانان اصلاح طلب به مناسبت دوم و سوم خرداد و همچنین همایش‌های گوناگون سازمان دانشجویی هم رخ داده بود.

در همین رابطه امروز خبرگزاری تسنیم که به وابستگی به جریان افراطی شهرت دارد، با انتشار گزارشی مدعی شد که این افطاری محفل گردهمایی فعالین جریان موسوم به فتنه بوده و همچنین برگزاری این مراسم در یکی از سالن‌های دانشگاه تهران نشان تبدیل شدن وزارت علوم و فضای دانشگاه‌ها به کلوب سیاسی دارد.

این خبرگزاری بدون اشاره به اینکه سالهاست بسیج و جامعه اسلامی که نسبتا کارکرد حزبی برای جریان اصولگرا هم دارند، در تمام دانشگاه‌های کشور دارای دفتر علنی هستند، نوشت: «در این مراسم برخی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران و جمعی از اصلاح‌طلبان از جمله فائزه و محسن هاشمی‌رفسنجانی، محمد عطریانفر، علی جمالی، حسین مرعشی، شهاب‌الدین طباطبایی، فخری محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج‌زاده، سیدعلی سیاسی‌راد، سعید الله‌بداشتی، احسان مازندرانی از فعالان فتنه 88، نورمحمدی از فعالان ستاد 88 و تنی دیگر از فعالان سیاسی حضور داشتند. برگزارکننده این مراسم حزب کارگزاران بوده است. پیش‌تر نمایندگان مجلس در موضوع استیضاح وزیر علوم، نسبت به تبدیل شدن دانشگاه‌ها به باشگاه‌های سیاسی هشدار داده‌اند.»

در همین رابطه یکی از برگزارکنندگان این مراسم به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: جوسازی بعضی از رسانه‌ها جای ناراحتی و تاسف دارد. این برنامه صرفا یک مراسم مذهبی عادی بود که هر گروه سیاسی هم مانند دیگر گروه‌ها بر اساس آئین‌های مذهبی اقدام به برگزاری آن می‌کند.

این عضو شورای مرکزی شاخه جوانان حزب کارگزاران ادامه داد: برخی از این رسانه‌ها سعی کرده‌اند با پیوند زدن این مراسم با وزارت علوم، بهره‌برداری سیاسی خود را انجام دهند که اقدام درستی نبود.

وی در پایان گفت: باشگاه دانشگاه تهران مجموعه ای است که توسط پیمانکار اداره می شود و
استفاده از آن برای تمام عموم آزاد است و بدلیل اینکه در مرکز شهر واقع شده
است، ما آنجا را برای محل افطاری در نظر گرفتیم. حزب کارگزاران این سالن را برای مراسم افطاری اجاره کرده بود و کلیه هزینه های این مراسم نیز پرداخت شده است. قطعا این مساله هیچ پیوندی با وزارت علوم و مدیریت دانشگاه تهران ندارد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۸

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۱

میهمان افطاری کارگزاران

|

۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰

1

17

پاسخ

پذیرایی دوستان کارگزاران بسیار عالی بود و به جرات می توان گفت محلی برای دیدار دوستانی که مدت ها آنها را ندیده بودیم شده بود . جا دارد اینجا از زحمات جوانان کارگزاران به خصوص آقایان محمد تمیزکار ، صادق مرعشی و امیر برخورداری تشکر کنم

پاسخ ها

ناشناس

۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳

زنده باد

۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰

6

5

برادران

اختصاص مکان و امتیاز دولتی به جهت حتی افطار به هیچ جریان و حزبی درست نیست

کارگزاران اگر تمام هزینه های این مراسم را هم از جیب مبارک خرج می کردند باز زیر سئوال بودند بیائیم با کنار گذاشتن عصبیت جاهلی چشم خود را بر روی اشتباهات یکدیگر نبندیم .

نقد درونی شما حتی از خود می تواند موجب رشد و بالندگی باشد .

بیائیم از کار اشتباه رسانه های اصولگرا درس بگیریم بیائیم دنیا را رنگی ببینیم نه سیاه و سفید

۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱

چی میگی حالت خوبه؟

مصطفی

۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰

0

7

ان خبرپگزاری کذای که نمی تونه یک مراسم ساده افطاری را تحمل کنه..به کوری چشم انها ..اینگونه مراسم ها ادامه دارد ...مراسم های که همفکران شما تو 8سال گذشته با استفاده از امکانات دولتی ودیگر نهادها درنقل وانتقال ساندیس خورها و تجمعا ت غیر قانونی استفاده میشد واز برگزاری همایش ها ی که از دانش اموزان معصوم برای حفظ منافع گروهی خود سواستفاده میکردن .ان خبرگزاری متاسفانه بجای اعتراض وانتقاد از عمل سوء انان ..با انها همراه وحامی انان بود .متاسفانه همفکران خبرگزاری باتوجه به انبوه پرونده های اختلاس ودزدی وغارت ایران توسط یاران احمدی نزاد تاکنون در سکوت بسر میبرند وبقول معرف (مابه دریای انها کاری نداریم ...ولی انها به قطره ما کاردارند)

خانواده شهید ورزمنده دفاع مقدس وطرفدار روحانی

۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰

شما افراطیون چه کاره مملکت وکشور هستید که برای گرفتن جلسه قرآن وگرفتن افطاری باید با شما هماهنگ شویم .بترسید از روزی که شما را بابرگزاری یک انتخابات دیگر به زباله دان تاریخ بفرستیم.از سرنوشت کمونیستها در شوروی سابق درست عبرت بگیرید!!!!!!!!

آرش

۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱

بسیج نه حزب است نه گروه اصولگرا

اگر مبانی فکری بسیج به اصولگرایان نزدیک است این به معنای حزبی بودن نیست

مهدی

۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

اصول گرایان سالهاست از بسیج سوء استفاده میکنند

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید