مارپیچ افراطی‌گری در استان البرز

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی مدیران دولت قبلی با تفکرات خاصشان که مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به آن رای ندادند هنوز بر مسند امور در حال مدیریت هستند که متاسفانه رفتارشان به دور از اعتدال و تدبیر و امید است.

سرویس سیاسی: در استان البرز پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سید طاهر طاهری از
طرف وزارت کشور حکم استانداری البرز را دریافت کرد اما با برخی تحرکات
افراطی و برخی انتصابات فامیلی خود، هیات دولت مجبور شد تا استاندار جدیدی
برای استان همسایه پایتخت انتخاب نماید.

شنیده‌های «سلام نو» حاکی از آن است که برخی مدیران دولت قبلی با تفکرات خاصشان که مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به آن رای ندادند هنوز بر مسند امور در حال مدیریت هستند که متاسفانه رفتارشان به دور از اعتدال و تدبیر و امید است.

در نهایت سید حمید طهایی که فردی معتدل و با سابقه بود استاندار جدید البرز شد. البته برای قضاوت عملکرد ایشان هنوز زود است و باید فرصت بیشتری در اختیار ایشان قرار بگیرد. اما متاسفانه هنوز شاهدیم که برخی مدیران نزدیک به جریان افراطی و احمدی‌نژاد که همسویی با دولت اعتدال ندارند، مانند ابوالفضل عبیدی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز، افروز بهرامی مدیر کل سازمان بهزیستی استان البرز، خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، مهدی مهرور فرماندار فردیس، رامین حاجی خانی رییس دانشگاه آزاد کرج، ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد و... در پست‌های حساس استان البرز مشغول به فعالیت هستند که این موضوع موجب ناراحتی طرفداران دولت در این استان شده است.

در همین رابطه یک منبع آگاه به «سلام نو» خبر داد که در آخرین رده‌بندی داخلی وزارت کشور که چندی پیش صورت گرفت، استانداری البرز به لحاظ کیفیت کاری و مدیریتی در رتبه آخر قرار گرفته است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

حامد

|

۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

0

پاسخ

متاسفانه استان قم هم از لحاظ انتصاب ها وضع خوبی نداره با گذشت یکسا ل از عمر دولت تدبیر امید مدیران احمدی نزاد .فرماندار وکلیه بخشداران ابقا شدن ومتاسفانه بتازگی از گروه دلواپسان نیز بعنوان مدیر کل سیاسی استاندار انتصاب شده ودر اولین مصاحبه با خبرگذاری فارس از دلواپسان حمایت عجیبی داشته

کارشناس استانداری

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

با سلام متاسفانه شاهپور رستم زاده مغز متفکر انحراف در استانداری البرز وامیر حسین علیرضائی همراه ویار غار ایشان وبهزاد جعفری مدیر کل سیاسی بی سیاست هنوز بر مسند هستند آقای طهائیی انتخابات نزدیک است ودستان احمدی نژادی ما هنوز بر مسند قدرتند.

اردبیلی

۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

در اردبیل وضع بدتر از اینه ، مدیر کل شهرو روستادر استاندری،رییس دفتر استاندار،مدیر کل بهزیستی،.... از حامیان سرسخت احمدی نژاد بودند و حالا هم هستند.

تاریخ

۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

درتاییداین مقاله

آموزش وپرورش 4ناحیه کرج ومسولین حراست اصلا وابدا آقای روحانی رو قبول ندارند آقای م رییس حراست ن دوکرج مستقیم به آقای روحانی فحاشی می کند

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید