عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران:

راستگو در جلسات اصلاح‌طلبان نقش جاسوس را داشت

ولی‌الله شجاع پوریان گفت: ایشان غیرقابل اعتمادترین فرد هستند. ما قسم خورده بودیم که به ائتلاف وفادار بمانیم. ایشان قسمشان را به پول فروختند. ایشان اصلا اصلاح طلب نبوده و نیست.

سرویس سیاسی: رای پر حرف و حدیث الهه راستگو به فرمانده سابق نیروی انتظامی برای ادامه تصدی شهرداری تهران، باعث شد که اصلاح‌طلبان در بهت و شوک فرو بروند. حالا که کم کم گرد و غبارها می‌خوابد، فعالین و ناظرین می‌توانند واقعه گذشته را بهتر بررسی کنند. در این رابطه خبرنگار سلام نو گفتگویی با ولی‌الله شجاع پوریان، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران انجام داده که آن را در ادامه می‌خوانید:

آیا شما عهدشکنی خانم راستگو را پیش‌بینی می‌کردید؟

انتظار چنین عملی از ایشان می‌رفت. ایشان برای انتخاب رئیس شورای شهر هم به آقای مسجدجامعی رای ندادند.

این روز‌ها در حالیکه رسانه‌های وابسته و صداسیما ار راستگو دفاع می‌کنند، انتقادات فراوانی هم توسط افراد و رسانه‌های مستقل به ایشان می‌شود. اشتباه و تقصیر اصلی الهه راستگو در این ماجرا چیست؟

انتقاداتی که از سوی اعضای شورای شهر به ایشان وارد می‌شود به خاطر دورویی ایشان است. ایشان صداقت و امانت را رعایت نکردند. حتی در جلسات فراکسیون اصلاح طلبان نقش جاسوس را داشتند. حالا اصولگرایان و رسانه‌هایی مثل فارس که از ایشان دفاع می‌کنند، در واقع دارند از بی‌صداقتی، دروغ، ریا و نفاق دفاع می‌کنند. هر نقد و برخوردی که با ایشان شده کاملا درست است.

بعضی‌ها می‌گویند که اگر خانم راستگو از اصلاح‌طلبان رانده شود، به دامن اصولگرایان می‌افتد و به همین علت نباید با وی سخت‌گیری کرد. نظر شما چیست؟

یعنی شما می‌گویید که اگر با ایشان مماشات کنیم ایشان در آینده به نفع اصلاح‌طلبان رای می‌دهد؟ خیر. این طور نیست. ایشان غیرقابل اعتماد‌ترین فرد هستند. ما قسم خورده بودیم که به ائتلاف وفادار بمانیم. ایشان سوگندشان را به پول فروختند. خانم راستگو اصلا اصلاح طلب نبوده و نیستند.

پس چطور در فراکسیون و لیست اصلاح طلبان قرار گرفت؟

این را باید از آقای رهامی و آقای کمالی پرسید. چرا یک نیروی حزبی چنین تخلفی می‌کند؟ مگر وی را نمی‌شناختند؟ من ایشان را اصلا از قبل هم اصلاح طلب نمی‌دانستم، اما در مقابل تصمیم رهامی و کمالی سکوت کردم. اشتباه بزرگی رخ داد. اشتباه اصلی را آنهایی انجام دادند که لیست را بستند و ایشان را در لیست قرار دادند.

اما راستگو قبلا هم در لیست اصلاح‌طلبان بوده و بار اولی نیست که در لیست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد.

ایشان هیچ‌وقت اصلاح طلب نبود. یک واکنش اصلاح طلبانه از ایشان نام ببرید. خانم الهه راستگو یک سخنرانی یا یک مقاله اصلاح‌طلبانه ندارند. کدام حرکت ایشان در طول حیاتشان اصلاح طلبانه بوده است که در جلسه شورای شهر می‌گوید من اصلاح طلبم؟ خیر ایشان اصلاح طلب نیست.

اخبار مرتبط

نقش جلسه خیابان آجودانیه در انتخاب شهردار چه بود؟

بیانیه حزب اسلامی کار در رابطه با اخراج راستگو

با حمید راستگو، پشت صحنه چهره ای به نام الهه راست گو آشنا شوید!

راستگویی که راستگویی را شرمنده کرد

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۰

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۰

صالح

|

۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

2

32

پاسخ

راستگو ذاتش همین بود. رهامی و کمالی و کمیجانی باید مسئولیت را قبول کنند و عذرخواهی کنند

ناشناس

۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

3

27

دنیامالی تکلیفش مشخص بود و تو جلسات اصلاح طلب هم شرکت نمی کرد. اصلا تو لیست قالیباف هم بود. اما راستگو منافق بود واقعا

۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

21

لطفا در مورد شرکت برادرانش در این توطئه پرده برداری کنید، برادرش در جلسه ای با محسن هاشمی در مورد سازمان زیبا سازی التماس دعا داشتند، این خانم توسط باندی یک هفته قبل از انتخاب شهردار به دبی دعوت و هزینه هاش پرداخت شد، توسط خانم آباد پیش نهاد رشوه سنگینی شده و قبول کرد در روز رأی گیری هم برای ریاست شورا و هم شهردار خانم آباد همانند عقابی بالآی سرش نشسته و لحظه أی چشم از أو بر نمیداشت،

Admin

۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

22

همان بهتر که خانم راستگو؟؟؟ به اصولگرایان بپیوندد!!!

حضور ایشان در جمع اصلاح طلبان وصله ی نارنگ محسوب می شود!

۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

0

10

کسی قرار نیست دار زده شود اما حالا زمان آن است که اصلاح طلبان یک حرکت اصلاحی هم انجام دهند آیا می توان امیدوار بود که دوستان مسولیت لیست خود را برعهده بگیرند؟

مرتضی خاکپور

۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲

احترام بگذارید .

می گویند : ستون پنجم ؟!

محمودی

۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲

4

1

برای مدعیان اصلاح طلب متأسفم.

حسین

۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳

5

کسی که یک بار خیانت در امانت کرد باز هم می‌تواند این کار را بکند. این قانون طبیعت اس.

قاسم

۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳

پیشنهاد میشود که در هنگام تهیه فایل پی دی اف ، کل مطالب صفحه همراه با نظرات مردم در فایل چاپ شود و خذف نشوند در حال حاضر فقط متن خبر در پی دی اف پرینت می شود.

متین

۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹

کاری به سیاست ندارم ولی خدایی همون بهتر که محسن هاشمی شهردار نشد چون واقعا آقای قالیباف فارغ از مسایل سیاسی عملکرد خوبی در شهرداری داشته. یا علی مدد

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید