تغییر آئین‌نامه به خاطر شرایط دختر یک مقام عالی رتبه!

با دخترش تماس می‌گیرد و با خوشحالی خبر تصویب این آئین نامه را به او می‌دهد، چرا که دخترش معدل لازمه را داشت و آن مقام فکر می‌کرد که دخترش ۲ مقاله ثبت شده دارد، اما دخترش به او می‌گوید که تنها یک مقاله دارد. ساعتی بعد...

بهروز شجاعی، فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در صفحه فیسبوک خود از یک تخلف عجیب دیگر در وزارت علوم احمدی‌نژاد خبر داد. به گزارش سایت سلام نو، وی نوشت:

صبح ۹۲/۲/۲۲ در وزارت علوم جلسه‌ای با حضور معاونان و وزیر و... برای تصمیم‌گیری درباره آئین نامه جذب استعدادهای درخشان در مقطع دکتری، بدون کنکور تشکیل می‌شود و نتیجه آن جلسه این می‌شود که شرط معدل و داشتن دو مقاله تواما برای پذیرش بدون کنکور لحاظ شود. جلسه تمام می‌شود و آقای..... از مقامات عالی رتبه این وزارتخانه با دخترش تماس می‌گیرد و با خوشحالی خبر تصویب این آئین نامه را به او می‌دهد، چرا که دخترش معدل لازمه را داشت و آن مقام فکر می‌کرد که دخترش ۲ مقاله ثبت شده دارد، اما دخترش به او می‌گوید که تنها یک مقاله دارد. ساعتی بعد دوباره جلسه تشکیل می‌شود و مصوبه صبح اصلاح می‌شود و دو مقاله به یک مقاله تقلیل می‌یابد تا دختر آقای.... بدون دردسر وارد مقطع دکتری شود.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

علی

|

۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶

0

پاسخ

از کرامات شیخ محمود عجبی نیست. تازه اینها اول کاره, بایستی باتلاق را بهم زد..

بی پروا

۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷

هر چه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگنددنمک.

پدرام

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰

صدمه های وارد شده به کشور در زمان دولت احمدی نژاد را اگر بخواهیم مقایسه کنیم شاید بشود با دوران خاندان قاجار مقایسه کرد . البته در آن زمان مجلسی وجود نداشت که بر کار دولت نظارت داشته باشد .

ناشناس

۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱

هر دم از این باغ بری می زسد.به به

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید