گزارش تصویری/

افطاری‌های متفاوت یک گروه جوان اصلاح‌طلب

در این بین یک گروه جوان اصلاح‌طلب امسال متفاوت عمل کرد. سازمان دانشجویی که چند سالی است در یکی از احزاب قانونی فعالیت می‌کند، امسال با توجه به محدودیت‌های مالی، هیچ مراسم افطاری پرهزینه‌ای را برگزار نکرد و سعی کرد که آن هزینه را در مسیر توسعه تشکیلاتی خود قرار دهد.

سرویس سیاسی:
عرف سیاسی در ایران و تمام جریانات سیاسی بر این است که معمولا هر گروه در ماه رمضان یک شب مراسم افطار برپا می‌کند و بسته به وزن سیاسی آن هم شخصیت‌های مطرح کشور در آن شرکت می‌کنند.

معمولا این برنامه‌ها توام با پذیرایی از میهمانان است که گاها هزینه‌های مالی را نیز در بر دارد. اما رمضان امسال یک گروه جوان اصلاح‌طلب متفاوت عمل کرد. سازمان دانشجویی که چند سالی است در دل یکی از احزاب قانونی فعالیت متفاوت و جدی خود را ادامه می‌دهد، با توجه به اینکه بودجه‌ای در اختیار ندارد و هزینه‌هایش از طریق حق عضویت و کمک‌های اعضا تامین می‌شود، این بار در ماه رمضان هیچ برنامه پر زرق و برقی را برگزار نکرد. اما با این حال تمام شب‌های رمضان امسال، سفره افطار ساده این جمع جوان اصلاح‌طلب با نان و پنیر و خرما و برگزاری جلسات تفسیر نهج‌البلاغه و مسائل سیاسی روز برپا بود. در این بین برخی شخصیت‌های سیاسی و فعالین مطرح جوان اصلاح‌طلب نیز در بعضی شب‌ها در جمع این جوانان عضو شاخه تهران سازمان دانشجویی حاضر می‌شدند.

از آنجا که جوانان اصلاح‌طلب طی سالهای گذشته ثابت کرده‌اند که می‌توانند رسومات را تغییر دهند، شاید این بار هم آنها باشند که تغییری در عرف افطاری‌های مذهبی گروه‌های سیاسی کشور ایجاد کنند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ناشناس

|

۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷

0

14

پاسخ

دوستان ادامه بدیدتاچشم بعضی هادربیادواقعامتشکرم

نیما

۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷

10

واقعا ایده جالب و فوق العاده ای بود هرچند شاید به این صورت بعد خبری ضعیف تری داشت.

عمه

۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸

12

1

لابد هزینه سایت سلام نو و هزینه افطاری باشگاهتون را هم {...} تقبل می کنند!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید