افطاری سازمان دانشجویی اردبیل/تصاویر

شنبه شب در آخرین شب‌های ماه مبارک رمضان به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه استان اردبیل محفل افطاری با حضور اعضای این سازمان، اعضای ستاد دانشجویی دکتر روحانی در اردبیل، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی و برخی دیگر از فعالین سیاسی اصلاح طلب جوان استان اردبیل برگزار شد. دراین ضیافت پرنشاط و صمیمی که اندکی قبل از اذان آغاز شد وپس از صرف افطاری و شام تا ساعاتی از شب ادامه داشت، مهمانان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل سیاسی استان و کشور پرداختند.

از دیگر میهمانان این ضیافت آرش بیک‌پور مشاور استاندار اردبیل در امور جوانان بود، که به بیان گزارشی در مورد اقدامات دولت در زمینهٔ اقتصادی و فرهنگی پرداخت. همچنین محمود اشرافی دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه محقق و فعال سیاسی از خاطرات روزهای پرهیجان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال نود و دو و از تلخی‌ها و شیرینی‌های آن روز‌ها گفت.

در پایان نیز مهمانان ضمن تشکر از بانیان این محفل به ویژه جناب آقای علیرضا بیک‌پور دبیر سازمان دانشجویی و مرتضی طهماس‌پور قائم مقام سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخهٔ استان اردبیل برای تداوم چنین محافلی اظهار علاقه‌مندی کردند

اخبار مرتبط

همایش نسل دوم اصلاح‌طلبان در اردبیل/پوستر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید