۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 20911

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اصلاح طلبی همان حق طلبی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اصلاح طلبی همان حق طلبی است و هدف باید اصلاح امور باشد، گفت: سلایق آدم ها هیچ وقت مانند هم نمی شود اما باید به فکر همدیگر احترام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اختلاف نظر در بیان دیدگاه‌ها را موجب پویایی و رشد و بالندگی اندیشه دانست و تاکیدکرد که تمایز دیدگاه و اختلاف در زاویه دید به مسایل سیاسی نباید به جدل و تبدیل شود.

به گزارش سایت سلام نو ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در جمع اعضای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب استان کردستان گفت: مبنای مشترک گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح طلب پیروی از قرآن برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکس ازاین محور عدول کند در گروه نیروهای غیرخودی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه افراط و تفریط و مطلق گرایی هیچ سودی برای تعالی جامعه ندارد، افزود: رویارویی و تخریب شخصیت‌ها و اندیشه‌های سیاسی در هر دو جریان فکری اصلاح طلب و اصولگرا، اگر وجود داشته باشد مطرود و مورد نقد جدی است.

او وفاداری مردم کردستان به آرمان‌های انقلاب اسلامی راستود و گفت: درصد بسیار ناچیزی همراه نیستند و ساز مخالف می‌زنند که از منظر ما این افراد دل در گروه نظام اسلامی دارند، اما تحت تاثیر تبلیغات دشمنان فریب خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه ازپذیرش و گفت‌وگو با تمام سلایق اصولگرا و اصلاح طلب بدون مرزبندی، سلیقه گرایی و انحصارطلبی در دفتراین نمایندگی خبرداد و گفت: دلبستگی جوانان اصلاح‌طلب کرد به نظام اسلامی برکسی پوشیده نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه
اصلاح طلبی همان حق طلبی است و هدف باید اصلاح امور باشد، گفت: سلایق آدم
ها هیچ وقت مانند هم نمی شود اما باید به فکر همدیگر احترام بگذاریم.

شاهرودی در خصوص تخریب و طرد اجتماعی جوانان اصلاح‌طلب فعال در چند سال گذشته نیز گفت: برخی از جوانان که در ستاد موسوی از کاندیداتوری این نامزد انتخاباتی حمایت می‌کردند مورد بی‌مهری قرار گرفتند. این در حالی است که این نامزد موردتایید شورای نگهبان بود واین به معنای انحراف همه جوانان وگروهای سیاسی طرفدار این نامزد ریاست جمهوری نیست.

نماینده ولی فقیه از تغییر نگاه‌های امنیتی در کردستان در چند سال گذشته خبر داد و افزود مسئولان دستگاه‌های امنیتی و نظارتی با دید دباز و روشن مسایل امنیتی استان را مطالعه و پیگیری می‌کنند که این نشانه تغییر دراین استان فرهنگی است.

جوانان اصلاح طلب سرمایه‌های اجتماعی هستند

اعضای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب کردستان نیز در این جلسه اهداف و سیاست‌های جوانان کردستان برای تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید را تشریح و تبیین کردند.

رییس ستاد ملی جوانان اصلاحطلب کردستان گفت:  ما برای سایر جریا‌‌نهای تحولخواه احترام قایل هستیم و برای حفظ شان و به رسمیت شناختن جایگاه نهادهای مدنی و نظام اسلامی تحت فرمان رهبری تلاش می‌کنیم.

به گزارش سلام نو، کوروش قادری در ادامه افزود: افزود: ما به عنوان نسل دوم اصلاح‌طلبان، حرکت اصلاحی را از طریق فشار یا تهدید نظم سیاسی برای جامعه مفید نمی‌دانیم و معتقدیم این روش اصلاحی منتج به نتیجه نخواهد شد.

او مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوانان در کردستان را تشریح کرد و افزود: بیکاری، اعتیاد و عدم گردش نخبگان از مشکلات جوانان این استان فرهنگی است.

قادری خواهان اعتماد و ایجاد بستر فعالیت سیاسی و مدیریتی برای فعالان باسابقه و گوشه نشین شد و افزود: در حاشیه نگهداشتن این فعالان سیاسی و مورد اعتماد مردم موجب فرصتسوزی و کاهش انگیزه در این سرمایه‌های اجتماعی و ملی می‌شود.

فواد حسینی، دیگر عضو ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب استان کردستان نیز گفت: متاسفانه در دوران دولت عدالت با جزم اندیشی و انگ زدن جوانان دانشجو را از فعالیت‌های سیاسی دور راندند.

او اعتماد به نیروهای جوان اصلاحطلب در پست‌های مدیریتی را یادآورشد و افزود: متاسفانه برخی از گروه‌های مخالف مشی اصلاحطلبی با انگ ضد انقلابی و آشوبگرایی جوانان دلبسته به نظام جمهوری اسلامی را سر خورده می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید