منظور کوچک زاده از این حرفها چیه؟حتما میخوادبگه مدرک همه مون کشکه!!!به قول دکتراحمدی نژادکه دراستیضاح مرحوم کردان گفت:کدامتان مدرکتان درست است؟شما هم خندیدید....

حسین

۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

1

9

آقای کوچک زاده ماجرا از این قراره که ایشون رفته بودن تماشای فوتبال جام جهانی پیش اومد دکتری هم گرفتن!! فکر کن اگه رفته بودی برزیل تو هم دکتر شدی بودی!!!!!!!!!!!!

۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

3

8

خدایا شکرت کیا نماینده مردم هستن.ما با کیا شدیم 75 میلیون.

زهد با نیت پاک است نا با جامه پاک.

انحرافی های با این کارها برای همیشه از صحنه به درخواهند شد ان شاالله

۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

16

7

پرسیدن چند سوال کجایش توهین تلقی میشود؟اگر ریگی به کفششان نباشد که به سوالات جواب داده وابهامات را برطرف می کنند.

هادی

۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

روحانی با هر بورسی رفته، خونده تز نوشته دفاع کرده دکتری گرفته نه مثل مال شما که جلسه دفاعیه را با چند تا صلوات سر و تهشو هم آوردند برای دست خوش هم داور کردن وزیر .....

یک مسلمان

۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

چرا تمام وقت خود را صرف این افراد واقعا کوچک وحقیر میکنید.دراردوگاه ایشان بعد از جریان جهنم که روحانی فرموده است غوغایی است.درضمن به آقای رسایی بگویید اگر واقعا لباس روحانیت برایت سنگین است آن را کنار بگذار ولطفا احترام لباس را حفظ کنیدوعمامه را سرکنید.

۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

5

14

کوچک زاده ها حق ندارند در مورد بزرگ زاده ها اظهار نظر کنند

احمد

۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

10

سوال های مهمی است

۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

2

الهی رو آب بخندی

۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

11

روحانی دوستت داریم.

مردم پشتوانه شما هست.

زرمنده بسیجی از فراشبند فارس

۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

به نمایندگی از جمعی از رزمنده گان و بسیجیان واقعی و خانواده های شهدا شهرستان فراشبند فارس انزجار و تنفر رسمی خود را از تفکر مصباحی و کوچک زاده و امثالهم را اعلام میکنیم چرا که اینها و اطرافیانشان باعث نابودی کشور با افکارشان خواهند شد و دغدغه اصلی اینها آگاهی مردم است و میخواهند به هر طریق ممکن جلو آگاهی مردم را بگیرند ما ضمن محکوم کردن این گونه اعمال از سوی این آقایان حمایت خود را از دولت تدبیر و امید که گامهای ابتداییش باعث روشن شدن فانوس امید در دل مردم شده اعلام میکنیم و تا پای جان از دولت عزیزمان که مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز هست را اعلام میکنیم و تسویه حساب با این طرز تفکر را به اسفند 94 موکول میکنیم .

۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

بحق که مسمای ثابت شده ی فامیلشه !

۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

من هم با این " کوچک زاده و همپالگیهایش " موافقم.

reza

۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

با سلام: واقعا برای مردمی که چنین نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی برگزیده اند متاسفم. برادر عزیز گیرم که ادعای شما صحت داشته و اقای روحانی مدرکش جعلی و تمام ادعاهای شما صحت دارد. اقای روحانی چند سال است که در بالاترین مسندهای جمهوری اسلامی مشغول فعالیت است از مجلس شور، خبرگان گرفته تا شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص و ... حال چطور عزیزان یکشبه خواب نما شده و به این کشف نایل امده اند ؟ ایا در همین هفته های اخیر این کشف را کرده اید یا از قبل هم می دانستید و دم فرو بسته بودید؟ یا قبلا کم کار بودید و بی تفاوت ؟ خلاصه انچه مشخص است شما دنبال اصلاح امور نبوده و نیستید و صرفا دنبال برخی منافع و امیال خویش میباشید.

محمد

۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

سلام

بیژن

۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

باسلام ، من شنیده بودم که انسانهای دورغ گو به مرور زمان قیافه شون عوض میشه وبه شکل .... درمی آیند باور نمی کردم ولی الان یقین پیدا کردم اگه خوب به این دوقیافه نگاه کنی می فهمی اینقدر این دوسه نفر حسینان ، کوچک زاده ورسائی دیگه شکل آدمی هم ندارند . این آقای کوچک زاده واقعا فایلیش چه بهش میاد . کوچک زاده هاهیچگاه بزرگ نخواهند شد.

مرد

۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

ان شاءالله شجاعانه بورسیه هاوسایر خلافهای قبلی ها ومجلسیها را مطرح کنندفقط مرد میخواهد

۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

چرا هر وقت از شماها سوال میشود نامش میشود توهین و..وواما توهین های شما به منتقدان نامش میشود پاسخ سریع؟

عادل

۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

4

چرا به آقای کوچک زاده توهین میکنید شعارهای خودتان مبنی بر دانستن حق همه است راه حداقل به ظاهر هم کهشده حفظ کنید ایشان چند سئوال پرسیده است خوب جواب بدید

هرچند همین کامنت را هم منتشر نخواهید کرد

۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

میدونی چرا عادل خان

چون این رفیقت دوره قبل که اینهمه جنایت رو هم پیاله ای هاش انجام دادن لالمونی گرفته بود. حالا که چیزی بهش نمیرسه زبون دراورده و مرد شده!

واقعگرا

۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

بنده در نامه آقای کوچک زاده سوال دیدم نه توهین

اگر هم بگوییم توهین کردن جواب توهین رو که با توهین نمی.دن

ضمنا طلا که پاکه چه منتش خاکه

نکنه حرف های آقای کوچک زاده درسته که بعضی آنقدر آتیش گرفتن

خلاصه بعضی ها باید چاپلوسی کنند

و نون به نرخ روحانی بخورند

یک شهروند عادی

۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

یادمه تو خونه ی خودمون جرات نمیکردیم بگیم احمدی نزاد فلانه...از ترس حتی یک کلام تو محل کار حرف نمیزدیم از بس این هزاره سوم رو بالا برده بودند.....واگه دقت کنید هنوز هم اثرات باقیمانده از این ترس تو وجودمون هست....اونوقت این آقای نماینده درون مجلس نمایندگان این مملکت میاد سوال میپرسه مدرک ریس جمهور جعلی نیست؟

آقای واقعگرا خجالت نداره این همه دورویی وبدذاتی و تفرقه انداختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جلال

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸

ببینید در هشت سال احمدی نژاد که کشور در دست اینان بود چه بر سر مملکت آوردند و چقدر فقر و ناراحتی و استرس را در مردم گسترش دادند. حال یک دولت مردمی در حال جبران خرابی های آقایان است ولی با خرابکاری در کار دولت روحانی، سعی در برگشت به قدرت دارند. اگر راست میگویید چرا تخلفات گسترده دولت احمدی نژاد را پیگیری نمیکنید؟

۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸

6

روحانی مکه درس هم خونده؟!

۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

خانه از پای بست ویران است چپ و راست ندارد

۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱

خشت اول را چو معمار نهد کج تاثریا میرود دیوار کج

aomidia

۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

جناب کوچک زاده چقدر خوبست که برای روشن شدن خود با دانشگاهی که کوچک زاده درس خوانده ویا دانشگاه مکاتبه ای شرکت نموده از طریق مجلس مکاتبه مینمودید و اگر برایت مشخص شده بود میتوانستید گزارش دانشگاههای انگلستان را در مجلس وکشور پخش مینمودید یقینن نمیدونید در کشورها دانشگاه مکاتبه ای وجود دارد ویا اصلا ممکن است ایشان از دانشگاه مرخصی یکساله گرفته باشند بهتر است که ریاست محترم مجلس این مورد را جدا پیگیری بنمایند دکتر امیدی استاد دانشگاه(به اصطلاح پروفسور

کسرا

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

به فرموده آقای علی مطهری ، ایشان از خاندان!! کوچک افففففف هستند.پس بیشتر از این ازش انتظار نمیره.جالبه یه حرکت آقای فرجی دانا برای پاکسازی و رو شدن دست بورسیه خوارن انجام دادن به کجای کیا که برنخورد.درود بر شرفت فرجی دانا. الحق که دانایی.

سوالات شب نامه ای کوچک زاده از رئیس جمهور:/

روحانی بورس گرفته یا با هزینه شخصی در انگلستان درس خوانده‌؟

امروز متنی در مجلس شورای اسلامی بین نمایندگان مجلس و خبرنگاران پارلمانی در رابطه با مدرک تحصیلی حسن روحانی رئیس ‌جمهور توزیع شد.

این مطلب که با امضای «توزیع بلامانع است»‌ بین نمایندگان و خبرنگاران پارلمانی توزیع شده، به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

حسب مندرجات اسناد مجلس شورای اسلامی، آقای حسن روحانی رئیس‌ جمهور از دوره اول مجلس شورای اسلامی با عنوان «دکتر» عهده‌دار سمت نمایندگی بوده‌اند در حالیکه مطابق مندرجات سایت مرکز تحقیقات استراتژیک (تحت مدیریت خود ایشان)، ایشان طی سال‌های منتهی به 74 برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در یکی از دانشگاه‌های انگلستان ثبت‌نام نموده‌اند و اکنون نیز حسب اظهارات معاون خود آقای نوبخت استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دریافت می‌دارند! در این رابطه سوالاتی به شرح زیر مطرح است که لازم مراجع ذیربط برای روشن شدن اذهان و افکار عمومی بدان پاسخ دهند.

1-در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال 74 که ایشان مدرک دکترا گرفتند، از حقوق امتیازات عنوان «دکتر» استفاده نمودند، اگر بلی، با چه مجوز قانونی و شرعی؟

2-چگونه همزمان با تحصیل در انگلستان در پست‌های خطیری مانند نایب‌رئیس مجلس، دبیرشورای عالی امنیت ملی و... انجام وظیفه شده است؟

3-ایشان در هیأت ممیزه کدام دانشگاه و با کدام سوابق پژوهشی موفق به کسب عنوان «استاد تمام» شده‌اند؟

4-در دوران تحصیل از بورس استفاده کرده‌اند یا با هزینه شخصی در انگلستان درس خوانده‌اند؟ اگر بورسیه بوده‌اند با شرکت در کدام آزمون و یا با کدام مجوز قانونی از بورسیه استفاده نموده‌اند؟

والسلام

همچنین نماینده مردم اردبیل در مجلس در همین راستا بیان داشت: متاسفانه آقای کوچک زاده در روز روشن، شبنامه ای سراسر توهین به رئیس جمهور در مجلس پخش کرد. در این شنبامه در کنار توهین هایی که شده، مدرک تحصیلی دکتر روحانی، زیر سئوال برده شده است.

پیرموذن ادامه داد: کوچک زاده علنا به من گفت که شخصا این شبنامه را تهیه کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: هدف این اقایان جلوگیری از حضور رئیس جمهور در مجلس برای دفاع از فرجی دانا است.

پیرموذن افزود: امیدوارم رئیس جمهور در مقام دفاع از فرجی دانا، پشت پرده های تحریم و ویژه خواری ها در مسئله بورسیه را از ناحیه دو وزیر سابق علوم و اطرافیانشان را شجاعانه مطرح کنند.

وی اضافه کرد: اینها از هر ابزاری استفاده می کنند تا کسی از مجلس یا ریاست جمهوری از داشنگاه و فرجی دانا که امید را در دانشگاه زنده کرده دفاع نکند.

پیرموذن همچنین گفت که چندین تن از نمایندگانی که خواستار استیضاح فرجی دانا بودند، قصد پس گرفتن امضای خود را دارند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۶

ali

|

۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

12

67

پاسخ

به آقای کوچک زاده و همپالگیهایش می گوییم بروید به جهنم ، جناب آیت الله روحانی هر چه باشد صد شرف به شما و بزرگتر هایتان دارد و ما او را دوست داریم و با دروغ ، تهمت و غیبت و مردم فریبی ونفاق که از خصایص ذاتی شماست متنفریم .

پاسخ ها

ناشناس

۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

کوچک اف سلام

۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

ادب مرد به ز دولت اوست

حسن

۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

0

13

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید