خالیباف! استعفا استعفا!

۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

1

26

به آقای شهردار فقط همین را میشه گفت به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

10

52

با سلام

صرف اینکه اتّهامی به کسی در غیابش وارد شود ، آن کس مجرم نخواهد بود . بلکه باید جواب او را شنید . بلکه باید از طریق مرجع قانونی اثبات شود .

فقط یک نمونه از هنر و سلیقه به خرج دادن و ابتکارعمل و تجدّد آقای قالیباف این بود که در مناظرات انتخاباتی ، به جای حمل یک خروار کاغذ از تبلت استفاده کرد . این نشانه ای از توانمندی این مَرد است . این یعنی اینکه نه مثل اینکه واقعا یک چیزهایی بلد است و میداند .

ایشان در مسئولیّت های مختلفی که داشتند هم موفّق بوده اند و تاریخ به این موضوع گواهی میدهد .

درود بر سردار قالیباف

مرد خوش فکر

مرد با تجربه و توانا در اجرا

مرد با اخلاق و دور از حواشی سیاسی

۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

این دیگه چه قدر خورده که هیچی نمی بینه این همه خوردند وبردند یکی هم تو .یاد روزهایی بخیر که می خواندیم .دیگران کاشتند وما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند .

۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

2

قالیباف دولتی برای خودش تشکیل داده٫ چه اختیاراتی شوربای شهر دارد؟

پردیس

۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴

0

در شورای شهر سه سردار سپاه هست که یکی از آنها پرویز سروری است وقرار نیست این آقا در شورای شهر جانب مردم را داشته باشد ایشان حامی فقط قالیباف است .سردار طلایی و علیرضا دبیر هم از حامیان سرسخت قالیباف هستند.درضمن چون در تمام ادوار شورای شهر یک دکور به حساب میآمد بنابراین تا نهادینه شدن اعمال قانون در شورای شهر و شهرداری باید یک خانه تکانی اساسی در شهرداری و شورای شهر صورت گیرد تا شهرداری و شهردار با قانون اجین شوند..در غیر اینصورت شهردار فقط از جیب مردم بدون سوال هزینه خواهد کرد فعلا" که دنیا بکام امثال قالیباف است..

در گفتگو با سلام نو/

وقتی حامی قالیباف همه چیز را تکذیب می‌کند!

یا آقای شهردار تهران پاسخگوی این مورد نیست که این ارقام نجومی از جیب مردم در کجا خرج می‌شود؟ آیا نباید پرسید که به چه دلیل شهرداری تهران با یک مفسد اقتصادی وارد معامله شده است؟ چرا غیرت دینی آقایان در این موارد به کار گرفته نمی‌شود؟

سرویس سیاسی - مژان فدایی: در شهرداری تهران چه می‌گذرد؟ این سوالی است که شاید حتی خود سرتیپ پاسدار محمدباقر قالیباف هم قادر به پاسخ دادن آن نباشد. وی که با وجود تلاش و خرج هزینه‌های فراوان نتوانست خود را به پاستور برساند و پس از انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم به دفتر سابق خود در بهشت بازگشت و با رای الهه راستگو در خیابان بهشت ماند، این روز‌ها با قرار داد‌ها و فعالیت‌های نامتعارف خود، صدای اعتراض بسیاری از اعضای شورای شهر و حتی برخی نمایندگان مجلس را بلند کرده است.

به گزارش سایت سلام نو ، مدت‌ها است قراردادهای نجومی قالیباف پشت سر هم سر و صدا می‌کنند. یک روز صحبت از قرارداد بیست هزار میلیارد تومانی شهرداری و سپاه است و روز دیگر صحبت از قراردادی با رقمی نجومی‌تر. حتی کم کم صحبت از تخلفات گذشته هم به میان می‌آید. خرید ۱۵۰ هکتار زمین در منطقه چاردانگه و بسیاری از تخلفات دیگری که مهر سکوت خورده‌اند و از هیچ مجرایی پی گیری نمی‌شوند.

حمایت جریان اصولگرایی از شهردار تهران

اما نکته اینجاست که بخش عمده‌ای از ریخت و پاش‌های قالیباف در شهرداری تهران برای جلب حمایت و نظر اصولگرایان است. پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و افشاگری‌های حسن روحانی درباره حمله گازانبری قالیباف در مناظره انتخاباتی به نوعی موجب دلسردی کامل پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبی از قالیباف شد و اکنون قالیباف به دنبال جایگاهی میان اصولگرایان است و در این بین از هیچ قرارداد میلیاردی و یا اظهار نظری که خوشامد اصولگرایان باشد هم دریغ نمی‌کند.

عضو شورای شهری که همه چیز را تکذیب کرد!

مدت زیادی از تفاهم‌نامه ۲۰ هزار میلیاردی شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه نگذشته اما در این مدت روند پیگیری شورای شهر هم به نتایج مشخصی نرسیده است. توافق‌نامه‌ای که مطابق آن، تمامی پروژه‌های عمرانی پایتخت در طول چهار سال آینده به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد. این در حالی است که برخی از اعضای شورای شهر به شدت نسبت به این تفاهم نامه واکنش نشان داده‌اند اما برخی اعضا مانند پرویز سروری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با «سلام نو» با تکذیب تخلف شهرداری به دفاع از این تفاهم نامه می‌پردازند.

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در همین خصوص، به خبرنگار سلام نو گفت: شهرداری نه تنها با سپاه بلکه با آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و جاهای مختلف تفاهم نامه دارد و بعد از آنکه می‌خواهد به پای قرارداد برسد، شورای شهر دخالت می‌کند. بررسی‌های انجام شده این است که کار غیر قانونی در آن پرونده انجام نشده است. نشستی بوده و توافق نامه‌ای نتظیم شده است. اکنون شهرداری اعلام کرده هر کس که می‌تواند سرمایه آورد، وارد عمل شود. شهرداری با کسایی که توانایی چنین سرمایه‌ای را داشته باشد به همکاری می‌پذیرد.

قرار داد با بابک زنجانی تخلف نبوده است

این روز‌ها خبر چک ضمانت ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به بابک زنجانی هم به گوش می‌رسد. دسته گل تازه شهرداری تهران در حالی رسانه‌ای شد که رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که دادن چک ضمانت شهرداری به بابک زنجانی، اختلال زیادی در روند کار پیمانکار پروژهٔ کهریزک ایجاد کرده است. از سوی دیگر، این چک‌ها از سوی شهرداری پیش از دستگیری زنجانی، به عنوان ضمانت به او داده شده بود، جزو اموال زنجانی محاسبه شده و اکنون شهرداری تهران موظف است تا آن‌ها را وصول کند.

پرویز سروری در همین رابطه می‌گوید: قراردادی که شهرداری با بابک زنجانی داشته‌‌‌‌ همان بحث بوستان مادر است. می‌توانید آن موضوع و قرار داد را بیاورید و ببینید که آیا آیا تخلفی صورت گرفته یا خیر. قرار داد با بابک زنجانی که جرم نیست. ما قانونی نداریم که اگر با شخص خاصی قرار داد بسته شود جرم است، مگر اینکه در مفاد قرار داد جرمی صورت گرفته باشد. چند کمیسیون در حال بررسی این موضوع است اما هنوز شورا به این نتیجه نرسیده تخلفی صورت گرفته. من هنوز در جریان نیستم که جای این قرار داد تخلف دارد. باید بررسی دقیق صورت گیرد.

خرید ۱۵۰ هکتار زمین در چاردانگه توسط شهرداری

شنیده‌های سلام نو حاکی از آن است که شهرداری تهران برای انتقال ۱۰ هزار واحد شغلی به محورهای جنوب غربی و شرقی پایتخت، ۱۴۷ هکتار زمین به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در منطقه چهاردانگه به صورت غیرنقدی خریداری کرده است. زمین‌هایی که به گفته شهردار تهران به دلیل خرید غیرنقدی آن‌ها نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد. این در حالی است که یکی از اعضای شورای شهر به خبرنگار سلام نو گفت همچنان تکلیف این پرونده معلوم نشده است.

سروری با اعلام بی‌اطلاعی در این خصوص گفت: تا کنون چنین پرونده‌ای را در شورای شهر ندیده‌ام و در جریان آن نیستم.

چه کسی پاسخگوی پرونده‌های میلیاردی شهرداری است؟

نکته جالب اینجاست که وقتی قراردادهای مبهم و نجومی آقای قالیباف با دوستان سابق خود در سپاه و دیگر نهادها به رسانه‌ها کشیده می‌شود، این نظامی سیاستمدار سعی می‌کند با طرح بحث‌هایی مانند تفکیک جنسیتی خود را از این مهلکه برهاند. البته دوستانش هم با حمایت از مواضع جنسیتی او به وی کمک می‌کنند که هم حمایتی از این سردار شهرداری شده باشد و هم بحث حاشیه‌ای داغ بماند.

آیا دین تنها در مورد جدا سازی زن و مرد سخن گفته یا بنیان اساسی آن بر رعایت حق الناس استوار است. آیا آقای شهردار تهران پاسخگوی این مورد نیست که این ارقام نجومی از جیب مردم در کجا خرج می‌شود؟ آیا نباید پرسید که به چه دلیل شهرداری تهران با یک مفسد اقتصادی وارد معامله شده است؟ چرا غیرت دینی آقایان در این موارد به کار گرفته نمی‌شود؟

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۷

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ناشناس

|

۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

3

50

پاسخ

فقط خدایا شکرت که این رییس جمهور نشد

۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

53

42

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید