ساپورت‌پوشان آلوده به شهوت هستند

رییس جمهور آن اوایل گفت اول باید این مسئله از روحانیون شروع شود. این حرف غلط بوده و مزخرف است. قانون را باید قوهٔ مجریه اجرا کند نه طلبه، تا چشمش را کور کنند، شاه رگش را ببرند و او را بکشند.

سرویس اجتماعی - مژان فدایی: سال‌ها است حجاب زنان ایرانی به یکی از بحث برانگیز‌ترین موضوعات اجتماعی و حتی محافل و مقامات سیاسی بدل شده است؛ از محافل روشنفکری و دفاع از حقوق زنان گرفته تا مجالس مذهبی که حجاب را امری مهم و اساسی برای یک جامعهٔ اسلامی به حساب می‌آورند. در این میان برخی از کار‌شناسان مسائل اجتماعی و حتی بسیاری از مذهبیون بر این باورند که نه تنها اجبار معضل حجاب را حل نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود به صورت ناخودآگاه این پدیده در اجتماع شیوع بیشتری داشته باشد. در همین میان هم برخی تندرویان معتقدند باید با شدت عمل هر چه بیشتر با این مسئله برخورد شود. حجت الاسلام جعفر شجونی، روحانی اصولگرا هم از این دسته است. وی در این رابطه به خبرنگار سایت سلام نو گفت: افراد بی‌حجاب غیر از اینکه پیش خدا، روح امام و ارواح شهدا رو سیاه هستند و کتکش را خواهند خورد، به زودی سیاست تندتری هم باید علیه این‌ها اتخاذ شود.

این عضو جامعهٔ روحانیت مبارز گفت: لباس پوشیدن خانم‌ها اکنون جنبهٔ سیاسی پیدا کرده است و دهن کجی به نظام است. این‌ها غیر از اینکه پیش خدا، روح امام و ارواح شهدا رو سیاه هستند و کتکش را خواهند خورد، به زودی سیاست تندتری باید علیه این‌ها اتخاذ شود.

شجونی در ادامه برخی مباحث را بهانه‌گیری دانست و گفت: این که هوا گرم شده، بهانه است. مانند آنهایی که پای منبر علی بودند و علی می‌فرمود بیاید علیه معاویه بجنگیم، می‌گقتند هوا گرم است یا زراعت داریم و کشاورزی را نمی‌توانیم ترک کنیم. امیر المومنین این افراد را نفرین کرد. انشالا نفرین خدا نصیب این جور خانم‌های بدحجاب شود.

این نمایندهٔ سابق مجلس در ادامه تاکید کرد: مادران این‌ها با جوراب، با حجاب و با چادر بودند. آن زمان هم تابستان و زمستان بود. نتیجه می‌گیریم که این گرما و سرما، سیاسی بوده و بهانه است و دهن کجی در مقابل قیام امام و خون شهدا است. من شب و روز نفرین می‌کنم.

وی با تاکید بر عملکرد ضعیف قوهٔ مجریه در همین رابطه گفت: امیدواریم نیروی انتظامی غیرتش را زیاد‌تر کند و دلسوز نظام باشد. بحمدالله وضع اقتصادی نیروی انتظامی هم روز به روز بهتر می‌شود. این‌ها می‌توانند محکم عمل کنند. ما قانون داریم و قانون را باید قوهٔ مجریه اجرا کند و ابزار دست قوهٔ مجریه همین نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام شجونی تاکید کرد: آقای رییس جمهور آن اوایل گفت اول باید این مسئله از روحانیون شروع شود. این حرف غلط بوده و مزخرف است. قانون را باید قوهٔ مجریه اجرا کند نه طلبه، تا چشمش را کور کنند، شاه رگش را ببرند و او را بکشند. دولت‌های ما دولت‌های دلسوز اسلامی نیستند. این‌ها فقط از اسلام بهره، ریاستش را می‌برند و گرنه دلشان برای نظام و اسلام نمی‌سوزد. نتیجه می‌گیریم که چون قانون داریم، قانون را هم باید قوهٔ مجریه اجرا کند، ابزار دست اجرای کشور هم اول نیروی انتظامی است.

وی در پایان افزود: ساپورت پوشان آلوده به شهوت هستند. کسی زن نمی‌گیرد. اکنون ازدواج خیلی کم است. برید از دفا‌تر ازدواج سوال کنید. ازدواج یکی است و طلاق ۴ تا. بعد این دختران خود را این گونه نشان می‌دهند که شاید شوهر کنند، ولی هیچ بی‌غیرتی حاضر نمی‌شود با این چهره‌ها ی زننده ازدواج کند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۷

ناشناس

|

۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

4

72

پاسخ

آفرین! ولی از ریشه مشکل رو حل کنید. شرایط ازدواج رو فراهم کنید. جلوی اختلاصها رو بگیرید تا بهانه از دست این جماعت بگیرید.

۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

45

کافر همه را به کیش خود پندارد

۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

2

18

یه دونه ای رقیب قدر مهران مدیری در طنز

پدرام

۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

1

179

آقای شجونی دهن کجی به نظام را کسانی کردند که بیت المال را بردند کانادا و برای خود کاخ خریدند ، کسانی به نظام دهن کجی کردند که منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح دادند

و هنوز هم چوب لای چرخ دولت میگذارند . پوشیدن یک ساپورت به جامعه بیشتر آسیب میرساند یا بذل و بخشش بورسیه های دولتی به افراد غیر لایق ولی خودی !

مهدی

۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

79

آقای شجونی کشور در این یک سال خراب شده؟؟؟ یا!!!!

۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

70

3

راس میگه، با وجودی که ازش خوشم نمیاد

۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

137

آخ که چقدر متنفرم از این یارو

۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

186

سلام نو بیکاری میری با این مصاحبه میکنی؟

کرم داری مگه؟

ایرج

۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

6

126

آقای شجونی اگر ملت حرفی بشما نمی زنند و یا توهین و اهانتی بشما نمیکنند بخاطر حرمت لباس گرانقدری است که بر تن داری.لطفا یکبار حرفائی که زدی مرور کن ببین سراسر توهین و اهانت است.این حرفها از یک روحانی بعید است.در استان های جنوبی مخصوصا" استان هرمزگان از قدیم الایام شلوار زنان تقریبا" این شکلی است .یعنی همه آنها هم آلوده به شهوت هستند.آقای شجونی بعرضتان برسانم این ساپورت جدید و مانتو کوتاه رانت دوستان و عزیزان شماست که لطف آقای احمدی نژاد و مشائی شامل حالشان شده و کلی ثروت حرام بدست آوردند و شماها اون موقع نمیدید یا اگر دیده بودید خودتان را به ندیدن زده بودید.در ضمن دختران و زنان این مملکت دارن می پوشن شما چرا به این راحتی به مردم توهین می کنید؟چرا از باب نصیحت به این افراد نصیح نمی کنید؟چرا شما قدرت برتر هستید با دولت و مسئولان محترم محرمانه حرف نمی زنید و راه کار ارائه نمی دهید؟

پاسخ ها

۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

اگر منظورتان اشاره به لباس پیغمبر ( ص ) ایشان در تمام مدت عمر مبارکشان شبیه بقیه مردم لباس می پوشیدند و لباس خاصی که ایشان را از بقیه مردم متمایز کند نداشتند

دانشجو

۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴

0

52

زرشـــــــــــــــــــک

محمد

۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

77

من از یه چیزی خیلی تعجب میکنم!!!

رضا شاه و محمد رضا میخواستن به زور چادر از سر زنان ایران بردان نشد! حالا چی شده که برعکس شده!!

سعدی شیرازی

۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

128

شیخ جعفر : من و شما دیگر پیر شده ایم و این دختران به ما محل نمی گذارند . این دلیل نمیشه که به آنها اهانت کنیم . انشاء الله خداوند در بهشت به افرادی چون من و شما حوریانی عطا کند که فاصله بین چشمانشان از مشرق تا مغرب باشد .

حامد

۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

9

بی غیرت هم سال تو هست که مملکت غارت کردن. ولی شما ترس از دوزدی های که کردید صداتون در نیومد

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

5

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

اینجوری میگفتی ساپورت پوشان شهوت آفرین.همه گندها از تهرانی های بی غیرت بلند میشه ..ویروس بی حجابی بددهنی قرطی گری تو تهرانه داره به همه جا سرایت میکنه.آخ تهرانی ها

رزمنده دفاع مقدس

۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

13

هوالرئوف

تا امثال شماها هستین وضعیت از این بهتر نخواهد شد که هیچ بدتر هم خواهد شد!!!!!!!

فرامرز

۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

مجردم دنبال زن میگردم به لج شجونی و امثالش دوست دارم یه دختره ساپورت پوش ازد کنم چون خیلی خوشم میاد و پوشش جالبی هست

۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

33

با سلام به گردانندگان سایت سلام نو

نظرات حاوی توهین و افترا به لحاظ اخلاقی و قانونی نباید انعکاس داده شود.بیشتر نظرات متاسفانه به گونه ای تهمت و ناسزا و افترا می باشد.اخلاق حرفه ای را رعایت کنید

۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

در سایت های اصولگرا این اخلاق حرفه ای رعایت نمیشه...نکنه چون اونا حرفه ای نیستن مهم هم نیست اخلاقشون حرفه ای باشه؟؟

۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

راست گفته

mamal

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

دوستان به سایت انصار حزب الله برید و مطالبشو ببینین که میخوان چه بر سر این مردم بیارن من که حسابی از خجالتشون در آومدم این سایتشه http://www.yalasarat.com/

صالح

۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

اگه به دلیل ساپورت پوشی کسی زن نمیگیره پس لابد تعدادشون خیلی خیلی زیاد است و این میدانید یعنی چی آقای شجونی؟

عشق من ایران

۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳

یادم میاد روزگاری که همین جماعت امثال شجونی پوشیدن شلوار گشاد جین رو حرام میدونستن شلوار جین در مدارس ممنوع بود حالا التماس میکنن ساپورت نپوشید. اینست نتیجه زور و اجبار.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی:

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید