مخالفت اصولگرایان به دلیل اصلاح طلب بودن مسجد جامعی است و هیچ کاری با عملکرد وی ندارد.

سرویس سیاسی - مژان فدایی: صبح امروز در انتخابات ریاست شورای شهر تهران، چمران با کسب ۱۸ رای برای یک دوره یک ساله به عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد. گفتنیست که در دوره یکساله اول شورای چهارم شهر تهران احمد مسجدجامعی به عنوان رئیس شورا انتخاب شده بود. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با ناصر قوامی، فعال اصلاح‌طلب انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

وی ریشه اصلی این تغییر را سیاسی دانست و گفت: مخالفت اصولگرایان به دلیل اصلاح طلب بودن مسجد جامعی است و هیچ کاری با عملکرد وی ندارد.

این نمایندهٔ اصلاح طلب مجلس ششم گفت: این‌ها در اصل علیه هر گونه فعالیت اصلاح طلبان توطئه می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که اصلاح طلبان در چه جایی فعالیت می‌کنند. مانند زمانی که هاشمی رفسنجانی را از ریاست خبرگان کنار گذاشتند، در صورتی که شایسته‌تر از ایشان کسی برای این سمت نبود.

ناصر قوامی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی «سلام نو » گفت: من فکر می‌کنم اصولگرایان شورای شهر هم در راستای این برنامه عمل کردند و نمی‌خواهند اصلاح طلبان در سمت‌ها حساس کشور باشند. ضمن اینکه شوراهای شهر در کل علاوه بر اینکه باید بازوی مردم باشند و از حقوق مردم دفاع کنند، متاسفانه اکثریت شوراهای شهر در روستا‌ها به عوامل حاکمیت و عوامل نهادهای قدرت بدل شده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان محکم است و بر کسی هم پوشیده نیست. دلیل خیلی روشنی هم هست که افراد شاخص اصلاح طلب از مجلس هفتم رد صلاحیت می‌کنند و این رد صلاحیت‌ها فقط به این دلیل است که اصلاح طلبان پایگاه قوی اجتماعی دارند و اگر این رد صلاحیت‌ها نباشد قاطعیت مجلس را در دست می‌گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: من فکر می‌کنم تنها اصولگرایان نیستند بلکه قدرت‌های دیگری پشت این افراد هستند و تلاش می‌کنند تا به اصلاح طلبی صدمه وارد کنند. این افراد از پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان می‌ترسند و وحشت دارند لذا می‌بینیم که آقای هاشمی رد صلاحیت می‌شود، آقای خاتمی پیام می‌دهند که حق نداری کاندید شوی و وی را تهدید می‌کنند و اگر هم کاندید می‌شد قطعا رد صلاحیت می‌کردند. این‌ها از این پایگاه وحشت دارند و متاسفانه کانون‌های قدرت از این اصولگرایان حمایت می‌کنند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

ناشناس

|

۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳

4

0

پاسخ

اتفاقا گناه مسجد جامعی بی کفایتی در مدیریت بود

ناصر قوامی:

گناه مسجد جامعی اصلاح طلب بودنش بود

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید