۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 22176

۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

73

62

نورمحمدی مشارکت شده تئوریسین ؟

ندا مثل اینکه خیلی داغونه . تلفیق نورمحمدی و خرازی چه شود !!

(مرد باش و منتشر کن)

۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

این احترامی که به عماد بهاور گذاشته شده اوج اخلاقه. شماها دیگه کی هستید واقعا که

۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

با آی پی چنجر مثبت میزنید، کمتر بزنید تابلو نشه. :))))

۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

این تلفیق تاریخ ساز میشه و مخالفینش شرمنده ی بی اخلاقی های خودشون

۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

4

نظراتی که از خارج از کشور گذاشته میشن خیلی جالب هستند. کلا انگار فضای ایران رو نمیشناسن

۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

عزیز من نظرات از خارج نیست، وی پی ان باعث شده خارج به نظر بیاد !! من نورمحمدی را خیلی خوب و بهتر از شما میشناسم ، میشه فهمید ندا چی قراره بشه!

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

مخالفین ندا همونایی هستند که هاشمی رو تخریب میکردند و بعدا فهمیدند که اشتباه کردند. درباره ندا هم بعدا متوجه میشن که اشتباه میکردند و کار درست رو ندا میکنه

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

سبز و زرد و قرمز سفید و...؟!نمیشه !قره قاتی میشه !یا مث آش شله قلمکار !!

۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

زردش رو از کجا آوردی؟ سبز و سفید و قرمز پرچم ایرانه

زهرا

۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

5

اقای نور محمدی امیدوارم موفق بشد و کور شود هر آنکه نتواند دید.

2

آیا تشکیل احزاب جدید تکروی است یا راهکار اصلاح طلبان؟

۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹

گول زدن جوانان کار خوبی نیست.

محمد

۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

3

14

سعید نورمحمدی از جوانان پاک و قدرتمند در حوزه ی کار تشکیلاتیه، کسی که میتونه جریان ساز باشه، بدون شک مجموعه ی ندا با وجود امثال سعید میتونه به موفقیت برسه. من متاسفم برای دوستانی که توانایی نقد ندارند و تنها در پی تخریب و توهین به انسان ها هستند. عماد عزیز هم با داشتن اطلاعات محدود و ناقص در خصوص ندا اظهار نظر کرده، که به نظر من کار اشتباهی بود و از یک فعال سیاسی بعید بود. من افق روشنی پیش روی ندای ایرانیان می بینم.

حسن ب

۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

بقول رهبر اصلاحات اصلاح طلبان باید دنبال اقناء مردم واحزاب ونهایتا حاکمیت باشند.هر حزب اصلاح طلبی اگر در این مسیر قرار گیرد مابه او خوشامد میگوییم

اکبری

۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

نورمحمدی از جوون های خوب و فعال مشارکتی بود. کسی که بودنش باعث حرکت و پویایی میشد. ارزو میکنم موفق باشید

کمالی

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

این چند سالی که نورمحمدی میشناسم، جز خوبی و ادب چیزی ندیدم، چیزی که از متن مصاحبه مشخصه. درود بر سیاست مدارهای با اخلاق

سهند

۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

افرادی دارن توهین میکنند که حتی یک صدم نورمحمدی سابقه ی فعالیت سیاسی ندارند، متاسفم برای این طرز برخورد. اگه توانایی نقد دارید، بیاید و نقد کنید

کامبیز

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

9

مصاحبه ی متینی بود، امیدوارم ندا موفق بشه

دوستان مخالف هم امیدوارم تنها دنبال تخریب و توهین نباشند

اباذری

۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

نورمحمدی از خوب های مشارکت بود، کسی که شک ندارم در ندا هم موفق خواهد شد

امیریان

۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

سعید نورمحمدی در گفتگو با سلام نو:

ندا هم سبز است، هم سفید و هم قرمز

حکم سنگین عماد را حکمی برای همه فعالین جوان اصلاح‌طلب منتقد، اما ملتزم و معتقد به ساختار جمهوری اسلامی می‌دانم. عماد بهاور هیچ‌وقت برانداز نبود و نیست. زندان حق عماد و امثال عماد نیست.

احسنت اقای نورمحمدی

انشالله عماد میاد بیرون و سو تفاهم ها برطرف بشه

به امید موفقیت ندا

سرویس سیاسی: عماد بهاور از فعالین سیاسی که به ده سال زندان محکوم شده است. در نامه‌ای که اخیرا از وی در فضای مجازی منتشر شده، او مسائلی را در خصوص تحولات اخیر در فضای جریان اصلاحات مطرح کرده است. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با سعید نورمحمدی، عضو شورای تدوین اساسنامه حزب در شرف تاسیس «ندای ایرانیان» انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

وی در این رابطه گفت: عماد بهاور را یکی پاکترین، شریف‌ترین و منصف‌ترین جوانان اصلاح‌طلب می‌شناسم که این روزها از حضورش در بین‌مان محروم هستیم.

نورمحمدی در ادامه به سایت «سلام نو » گفت: حکم سنگین عماد را حکمی برای همه فعالین جوان اصلاح‌طلب منتقد، اما ملتزم و معتقد به ساختار جمهوری اسلامی می‌دانم. عماد بهاور هیچ‌وقت برانداز نبود و نیست. زندان حق عماد و امثال او نیست.

۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

این فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: احساس مسئولیت و نگرانی عماد برای جریان اصلاح‌طلب و دوستانش را می‌ستایم و امیدوارم که با تدبیر مسئولین، او و باقی دوستان محبوس‌مان هر چه زودتر آزاد شوند، تا هم نظام سیاسی و هم جوانان اصلاح‌طلب کشورمان از حضورش بهره‌مند شوند و عماد هم بتواند بهتر بصورت مستقیم در جریان اخبار و تحلیل‌های دوستانش قرار گیرد.

وی همچنین در خصوص حزب ندا گفت: ندا هم سبز است، هم سفید است و هم قرمز. البته ما به تازگی مدارک لازم را به وزارت کشور داده‌ایم و هنوز نه مجوزی صادر شده و نه مانیفستی منتشر شده که دیگران بتوانند قضاوت دقیق‌تر و صحیح‌تری کنند.

نظرات بینندگان

اصلاح طلب حکومت ساخته راه به جایی نمی بره

انتشار یافته: ۴۵

در انتظار بررسی: ۲

amirpour

غیر قابل انتشار: ۱۱

۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

ناشناس

|

جناب سعید نورمحمدی یکی از جوانان پاک و با خلوص نیت است که برای جنبش سبز زحمت کشیده و تاوانش را با حبس داده. در صداقت و پای بندی ایشان به مهندس موسوی و جنبش سبز ذره ای شک نمیشود کرد.

۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

37

۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹

23

پاسخ

البته جناب نورمحمدی باید توجه داشته باشد که منظور عماد بهاور از تحیل دقیق و قوی خود بر تشکیلات ندا بازی با رنگها نبود که چنین پاسخ داده شود. عماد سئوالات جدی پرسیده که باید دوستان آقا سعید جواب بدهند

نورمحمدی عقلت هم کم است که نمی دانی با ندا شاید به منافع کوتاه مدت مادی برسید ولی سرمایه عمر و سرمایه سیاسی خودتان را از بین می برید

علی اکبر رحیم فر

سبحان

۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹

۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

7

اگر سابقه افراد موسس حزب ندای ایرانیان را بررسی کنید متوجه خواهید شد که واقعا اصلاح طلب هستند چطور تا ان موقع خوب بودن ولی حالا که می خواهند پیاده نظام و صرفا اجرا کننده تصمیمات نباشند بد هستند همه ما جوانانی بودیم که از دوم خرداد تا حالا در جنبش دوم خرداد و اصلاح طلبی حضور فعال داشتیم و حتی هزینه هم داده ایم مثل احضار بازداشت و یا زندان این جوانان می خواهند در تصمیم سازی ها و تفکرات جنبش اصلاح طلبی خود تصمیم بگیرند و ضمن استفاده از تجربیات بزرگان اصلاح طلب می خواهند با حفظ هویت روش ها و تاکتیک های موثری را بکار بگیرند اینجانب از جوانان شهر یاسوج و فعالینی هستم که روزی طرفدار استراتژی فشار از پایین و چانه زنی از بالا بودم ولی به این نتیجه رسیده ام که باید استراتژی ام را به تعامل و گفتگو برای رسیدن به دموکراسی تغییر دهم و به حزب ندای ایرانیان افتخار می کنم ضمن احترام به ملی مذهبی ها , مشارکت و سازمان مجاهدین , جبهه دمکراتیک مردم ایران , ادوار تحکیم و حدت و ........ باید بگویم به ما هم حق بدهید انطور که می خواهیم بیاندیشیم و فعالیت داشته باشیم. حزب ندای ایرانیان در تداوم جنبش اصلاح طلبی و دموکراسی خواهی با روش ها و تاکتیک های متفاوت است. به مافرصت دهید تا بهتر بتوانید در مورد حزب ندای ایرانیان قضاوت کنید. به امید فردایی بهتر برای ایران عزیز

18

حسین

احسنت

۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

سلام ، اسم ها فرقی ندارد رسم ها را رعایت بفرمایید ، اگر باور دارید که قانون مبنا و خط قرمز است ولاغیر.قانون اساسی حسن ختام ، تصمیم ها می باشد و شخص ها فقط فقط جایگاه حقیقی دارند و نه جایگاه وتو قانون .پس اصلاح طلب هستید و اگرنه ،آبروی اصلاح طلبان نبرید و باعث سرافکندگی ما هم نشوید. عزت مستدام

28

19

۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

عماد بهاور و جلایی پور کجا، نورمحمدی کجا!

ندا دنیا نیومده مرده

پاسخ ها

ندا دارای تعارضات جدیی است من واقعا مشکوکم که دست خود اصولکراها در کار باشه

۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

شما تشریف بیارید ایران بعد نسخه بپیچید. اون موقع که امثال همین نورمحمدی برای میرحسین زنجیره راه آهن تا تجریش راه مینداختن و بعدش زندان میکشیدن شما کجا بودید؟

بدبختای بیکار به شما چه کی میاد میره.خودتون ول خسته میکنید.تو بند این چرندیات نباشید

علوی

رضا ذوالفقاری

۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

تحلیل احمقانه ای بود، نورمحمدی بر خلاف جلایی پور داخل کشورش موند و با مشکلات جنگید

من به ندا اعتماد ندارم ، تا سید خاتمی نگه هم حمایت نمیکنیم ،وسلام

هزینه داد و کم نیاورد، نرفت انگلستان برای گشتن

کیا سری

۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

20

16

هزارا ن حزب هم تاسیس بشود هیچ کاری برای مشکلات مردم نمی توتنند انجام دهند زیرا مستبدان نخواهند گذاشت

اقای نورمحمدی مرد سیاست نیست ، بهتره ندا رو جمع کنید و برید دنبال زدگیتون

محمود

۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

آقا از نام اصلاح طلبی برای خود پله ترقی نساز که در نهایت سقوط خواهی کرد اصلاح طلبان هزینه زیادی داده اندو میدهند در زندان دارند می پوسند و تو میخواهی بدون هیچگونه عقبه و هزینه میوه چینی بکنی . ای که از کوچه معشوقه ما می گذری بر حذر باش که سر می شکند دیوارش.

نورمحمدی با سابقه و رزومه ی مشخص و موفق در عرصه سیاست ، مرد سیاست نیست ؟ میشه بفرمایید چه کسی مرد سیاسته ؟

شهروند

۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱

۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

خدا رو شکر که خاتمی موضع جریان اصلاحات رو اعلام کرد و به کسانی که تعامل رو زیر سوال میبردند تذکر داد. ولی بعضی ها انگار خصومت شخصی دارند و حتی اگه خاتمی هم بهشون تذکر بده گوش نمیکنند. خاتمی برای بیشتر مخالفین ندا استفاده ابزاری داره.

0

17

۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

انچه که ماندگاره اخلاق هست

پردیس

رفای نورمحمدی ریختن و یهو شرو کردن به تعریف و تمجید!!!چقدر بی سیاستین!! چقدر تابلو!!

۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

13

شعار اصلی اصولگرایان که در هیچ کجای قرآن و دین تعریف نشده اینست :منتقد فقط ماییم و شما سکوت کنید,ما راست گوییم و شما دروغگو زورگویی از ما تحمل از شما و در نهایت هر کس با ما نیست از ما نیست.این منطق تا کجا جواب میدهد ,تحمل بایدش.

علی

۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

12

6

موضوعی را که از آقای عارف درک نمودم اینست که نمیخواهد با خاتمی باشد و میخواهد راهی برای مستقل بودن و تک صدایی داشته باشد ,پذیرفتن گفته آقای خاتمی برای کناره گیری از ریاست جمهوری برای عارف خیلی ثقیل بود و با اکراه کنار رفت, پس از آن دنبال حزبی بود مستقل که حالا در ندا شکل گرفته ,عارف باید بداند که اصلاح طلبان زیر چتر واحد خاتمی هاشمی تعریف میشوند و هرگونه انشقاقی, تکروی و برای ما قابل پذیرش نیست. ندا خواسته و آرزوی کیهان بود که تحقق پیدا کرد,اما ما نیستیم هیچوقت.

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

درسته که ندا خواسته وآرزوی کیهان است (رسما" از این حزب حمایت کرده) اما چه ربطی داره به عارف؟!!

۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵

یعنی میگید اسب تروور است

۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

1

10

به نظر من جوانان و دانشجویان اصلاح طلب باید هر چه سریعتر از طریق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سازماندهی شوند و دقیقا زیر نظر این شورا و در چهار چوبهای کلی اصلاحات فعالیت کنند

بنده تلاش این عزیزان را در تشکیل تشکل جدید تنها از ضعف عقلای اصلاح طلب می دانم و بس

سمانه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید