منیژه حکمت:

پیام فیلم شهر موش‌ها ایستادگی است

پیام اصلی این است که اگر دشمن آمد ما نترسیم و بتوانیم بجنگیم. دادن اعتماد به نفس به بچه‌ها و نسل جوان با توجه به شادی که می‌توانند در زندگی خود داشته باشند پیام این فیلم است.

سرویس اجتماعی: شاید فیلم شهر موش‌ها برای نسلی که کودکی خود را با این فیلم گذرانده‌اند، معنایی دیگر داشته باشد. فیلمی که در روزهای آغازین اکران خود بسیاری از مردم با گروه‌های سنی مختلف را راهی سینما کرد تا روزگار گذشته را یاد آور شود. مخاطبان این فیلم از کودکان امروز گرفته تا کودکان دیروز فیلم را مورد تحسین قرار داده‌اند و از این فیلم استقبال کرده‌اند. در همین رابطه سلام نو گفت‌و‌گویی داشت با منیژه حکمت که در ادامه می‌خوانید:

تهیه کننده فیلم شهر موش‌ها 2 گفت: علت اصلی اقبال شهر موش‌های 2، بچه‌های موش‌ها بودند که تمامی بچه‌ها توانستند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را دوست داشته باشند.

منیژه حکمت در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: این فیلم برای همهٔ مردم ساخته شده است نه تنها برای یک نسل. نسل گذشته با این فیلم ارتباط نوستالوژی برقرار می‌کند و بچه‌ها هم با این فیلم همزاد پنداری می‌کنند. در واقع قصه‌ای تعریف شده است که همه با آن ارتباط برقرار کرده و موش‌ها را دوست دارند.

وی در خصوص پیام فیلم شهر موش‌ها گفت: پیام این فیلم پیام صلح، دوست داشتن، زندگی است و پیام اصلی این است که اگر دشمن آمد ما نترسیم و بتوانیم بجنگیم. دادن اعتماد به نفس به بچه‌ها و نسل جوان با توجه به شادی که می‌توانند در زندگی خود داشته باشند پیام این فیلم است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۱

امیرحسین

|

۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶

2

10

پاسخ

پیام شهر موش ها ، همان پیام نسل جدید است که در شکستن تابوها همیشه پیش قدم هستند. در انتخابات 92 دیدم که چطور جوانان اطلاح طلب پیش از بزرگ ترها به میدان آمدند و عرصه را محیا کردند.

ناشناس

۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶

3

13

دمت گرم .خواهرم باشی

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید