۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

0

سوال من از این بنده ی خدا اینه که به جریانات سلفی مثلا وهابیت که مبنای ایدئولوژیک داعش و... هستند باید احترام گذاشت

زهرا

۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

در دولت آقای روحانی هست که قوامی و علیخانی دارن دوباره جولون میدن وگرنه در دولت قبل به انزوا کشیده شدن و چهره حقیقی آنها برای مردم روشن شد حالا هم با این افاضات مهر تاییدی بر اعمال ننگینشون میذارن .

مهدی

۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

... بر سرت که نمی فهمی مبنای بهائیت دشمنی با اسلام و تشیع و حضرت ولیعصر عج است و فقط به هدف نابودی شیعه تشکیل شده است

الفت

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

این آقا هر از گاهی با ابراز فرمایشاتی بظاهر آزادی خواهی اما به باطن فریب کاری سعی در پوشاندن هزاران تباهکاری خود در زمانهایی که قاضی بوده و زمانی که نماینده بوده است دارد غافل از آنکه مردم آنها را میدانند .

این آقا را مردم دانا به فتنه گر ضد ... میدانند . خدا عالم است

۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱

رسواتر از اینی که هستید نباشید

محسن

۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶

قوامی یک فتنه گر تمام عیار است امام جماعت متحصنین مجلس ششم یادشان رفته در دوران اصلاحات چقدر به مقدسات ما از طرف دوستان ایشان توهین شد ولی ایشان مثل اینکه آن زمان در خواب بودند و امروز حامی وهابیون و تکفیری ها شده اند ای خاک بر ...

حجت‌الاسلام ناصر قوامی:

اهانت به مقدسات دیگران کار اشتباهی است

اهانت به مقدسات دیگران کار اشتباهی است. حال این مقدسات می‌تواند اعتقادات و باورهای اهل سنت باشد و یا مقدسات افردی که حتی دینی الهی هم ندارند.

سرویس اجتماعی: محدودیت‌ها و اختلافات قومیتی و مذهبی را می‌توان مهمترین زمینه بروز خشونت‌ها و شکل‌گیری گروه‌های تندرو دانست. از همین روست که جریانات معاند که سعی دارند به ناامنی در کشور و منطقه دامن بزنند، بیش از ÷هر چیز به راه‌اندازی رسانه‌های به ظاهر مذهبی و توهین به مذاهب دیگر همت می‌گمارند. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با حجت‌الاسلام ناصر قوامی، عضو بنیاد باران داشته که در ادامه می‌خوانید:

این عضو بنیاد باران گفت: در حال حاضر و بعد از قیام حضرت امام و برقراری جمهوری اسلامی، شیعیان کاملا حرمت اهل سنت را رعایت کرده‌اند و سعی دارند وحدت خود را حفظ کنند. البته عده‌ای عوام به دلیل نادانی گا‌ها توهین‌هایی را به اهل سنت داشته‌اند که نباید آن را به حساب شیعیان گذاشت.

حجت الاسلام ناصر قوامی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی «سلام نو » گفت: باید مراقب بود. اهانت به مقدسات دیگران کار اشتباهی است. حال این مقدسات می‌تواند اعتقادات و باورهای اهل سنت باشد و یا مقدسات افردی که حتی دینی الهی هم ندارند. زیرا در قرآن آمده است که خداوند به پیامبر فرموده‌اند که به خدایان و یا بت‌های کافران توهین نکنید چون آن‌ها هم به مقدسات شما توهین می‌کنند.

وی افزود: ائمهٔ جمعه در خطبه‌های نماز جمعه باید مراقب باشند زیرا این خطبه‌ها از ماهواره‌ها پخش می‌شود. اهل منبر اهل سخن باید مراقب باشند که توهینی نداشته باشند. این امر باید رعایت شود.

حجت الاسلام قوامی تاکید کرد: بهاییت مذهب نبوده و فرقهٔ ساخته شده‌ای است و دین آن‌ها الهی و آسمانی نیست اما با این وجود این افراد اگر در کشور زندگی می‌کنند باید حتی آنها هم از تمام مزایایی که مردم استفاده می‌کنند بهره‌مند باشد. آن‌ها باید درس بخوانند، دانشگاه بروند، کار و شغل داشته باشند. تا زمانی که در کشور زندگی می‌کنند باید از حمایت حکومت برخوردار باشند.

وی در پایان گفت: البته آن‌ها هم باید قبول کنند که قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند و دولت و ملت هم باید به آن‌ها احترام گذاشته شود. اما با وجود اینکه دین آن‌ها پایگاه الهی ندارد باید محترم باشند و نباید با آن‌ها برخورد بدی داشته باشیم مادامی که قانون را رعایت کرده‌اند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۹

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۲

ناشناس

|

۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

1

پاسخ

مرگ بر فتنه گر

۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

من نمیدونم منظور این اقا چیه ولی اینو خوب میدونم که بهائیب دشمن شیعه و سلام است

حسین فاطمی

۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

24

اولاً به این آقا باید گفت حساب بهائیت و امثال آن از برادران اهل سنت و پیروان ادیان الهی جداست پس با استفاده از عنوان فرقه ساخته ای و هم ردیف کردن با اهل سنت و ادیان الهی سعی در پاکسازی اصل ضاله و گمراه بودن این فرقه جاهل نکند

ثانیاً ایشان ظاهراً توهم زده است کجای این مملکت حقوق فردی و اجتماعی بهائی ها تضییع شده که ایشان وجدان درد گرفته است آیا حق رأی ندارند آیا یارانه شان حذف شده است آیا دو برابر جوان مسلمان خدمت نظام وظیفه انجام میدهند آیا حساب های بانکی شان بلوکه شده است آیا فیش گاز آب برق و... آنها چند برابر مسلمان است آیا بچه های آن ها از تحصیل باز مانده اند آیا مالیات آن ها بیشتر است کجا به حقوق آن ها ظلم شده است

ثالثاً از این آقا حقوق بشر بپرسید اون موقعی که قاضی بود و اموال مردم رو مصادره میکرد میبرد تو الموت مسجد و راه و حمام و مدرسه می ساخت این وجدان حقوق بشریش کجا بود

ایشان که ائمه جمعه را نصیحت می کند آیا این نصیحت را هم میپذیرد که آن خدا که از آن دم میزند آن پیامبری که لباس آن را پوشیده است کجا در مقابل فتنه و انحراف و جهالت تساهل و تسامح کرد که ایشان در درون حکومت اسلامی وکیل مدافع جهالت شده است

آخه معلومه درد شما چیه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید