۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 22633

حمید نجف

به ریشه بزنید نه برگ!

برادران انصار حزب ا... ! اگر توانی هست ، لطفا درراه مبارزه با فساد صرف کنید ، فسادی که ریشه بسیاری از نا ملایمات و حتی بی بند باریها و بی حجابی هم به نوعی از همان نشات می گیرد.

حمید نجف، فعال اصلاح‌طلب یادداشتی را برای سلام نو ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

دغدغه اصلی امروز مردم و مسئولان نظام ما موضوع اقتصاد است و بزرگترین تهدید اقتصادی کشور علاوه بر تحریمهای ناجوانمردانه دول غربی ، فساد گسترده و افسار گسیخته اقتصادی است .

فساد ویرانگری که چون خوره ،  از درون به جان اقتصاد کشور افتاده ، اقتصادی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر سیاست ، دیانت وحتی انسانیت تک تک ما  تاثیر گذار است . اقتصادی که یکی از ستونهای اصلی انقلاب ما با شعار استقلال بر اساس آن بنا شد ، اقتصادی

که این روزها بر اثر جراحی های دکتر نابلد قبلی شرایط بحرانی را طی می کند  . اقتصاد ایران امروز نیازمند کمک است ، اقتصادی که بسیاری از ناهنجاریهای سیاسی ، اجتماعی و فر هنگی ما از دامان آن شکل می گیرد .

ناهنجاریهای سیاسی همچون جنگ قدرت ، کشمکشهای جناحی ، لابیگری ، رانتخواری و غیره ...

نا هنجاریهای اقتصادی همچون واردات بی رویه ، ورشکستگی مراکز تولیدی ، بیکاری ، افزایش چکهای برگشتی ، اختلاس و غیره.

ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی همچون افزایش تکان دهنده آمار های طلاق ، اعتیاد ، سرقت ، زنان خیابانی  و غیره. فسادی که این روزها گریبان اقتصاد نحیف ما را همچنان در دست دارد ، فسادی که ریشه بسیاری از ظلمها ، تبعیضها و ستمها ناشی از آن است .

برادران انصار حزب ا... ! اگر توانی هست ، لطفا درراه مبارزه با فساد صرف کنید ، فسادی که ریشه بسیاری از نا ملایمات و حتی بی بند باریها و بی حجابی هم به نوعی از آن نشات می گیرد.

فسادی که عامل اصلی نابرابریها و افزایش فاصله طبقاتی در کشور است ، فسادی که به من و شما این اجازه را می دهد که  هر روز بدون هیچ واکنشی شاهد و ناظر آن در خیابانهای شهر خود باشیم ، از جولان اتومبیلهای لوکس چند میلیارد تو مانی تا چهره آفتاب سوخته کودکان سرزمینمان بر سر چهار راهها ، از برجها وآپارتمانهای آنچنانی تا پیره زنان تا کمر خم شده در سطل زباله چرا این بی عدالتی و ظلم آشکار رگهای غیرت من و شما را به جوش نمی آورد.

چرا همه ما در برابر غول فساد ساکتیم ، حال که اراده مقامات ارشد و عالیه نظام و تدبیر دولت محترم امید بر مدار مبارزه با فساد قرار گرفته است بر همه ما واجب است که در این مبارزه خطیر کمک حال دولت و نظام باشیم. قطعا پس از بازگشت سلامتی اقتصادی کشور خواهید دید که چگونه سایر آمارهای ناهنجاریهای اجتماعی و فر هنگی مورد دغدغه من و شما هم به مرور فروکش خواهد کرد .

پس بسم ا...

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۶

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ناشناس

|

۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶

0

پاسخ

با سلام اگر این برادران بزرگوار هم دقت کنند و بیشتر توجه فرمایند و همین روزه واجب الهی را بنگرند که در فصلهای مختلف سال است در مییابند که روزهای کوتاه چقدر راحتتر است و ساده تر تا روزهای بلند و طولانی و گرم و افتابی تابستان شاید اینان درد و رنج گرسنگی و بی پولی و خجالت زدگی پدران و مادران را نزد فرزندان نچشیده یا ندیده اند اگر میدیدند خود را به هر اب و اتشی میزدند برای سیر کردن شکم فرزندان یا خواهران و برادرانشان چرا خداوندتکذیب کنندگان دین را نرسیدن به یتیمان و تحریض نکردن دیگران برای رسیدگی به مسکینان معرفی فرموده اند چرا کم فروشی و گران فروشی که شکلی از کم فروشی است برایش ویل قرار داده چرا ربا خواری را جنگ با خودش نامیده چرا سپردن امانات به اهلش را و حکم کردن بین مردم ( ناس )نه فقط مسلمانان یا موحدان را دستور داده چرا فرمود ویل للمصلین.... چرا فرموده تکتم الحق و لاتلبسل الحق بالباطل چرا فرمود ه لیسل البر ان تولو وجوهکم قبل المشرق والمغرب ... چرا اینهمه فرموده اقم الصلات و اتوالذکات چرا ینهمه ایه برای صدقه نازل فرموده چرا برای تالیف قلوب غیر مسلمان از زکات سهم قرار داده چرا قرض الحسنه را اینهمه ارزش داده است و قرض بخودش خطاب فرموده چرا برای هر روز روزه نگرفتن عمدی شصت روز طعام دادن بفقیر قرا رداده و برای روزهای غیر عمد هم کفاره یکروز قرا رداده چرا موسی ع را با قول لین پیش فرعون میفرستدچرا مرو بالغو مرو کراما دارد چرا اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما دارد همه اینها دلالت بر این دارد که فقر فساد اور است بی کاری فساد اور است امر بمعروف و نهی از منکر را هر کسی نمیتواند انجام دهد خداوند عده ای را چاق چاق و قارونی نخواسته و عده ای را ضعیف و ضعیف و مردنی این بی عدالتیهاست که چنین بروز مردم میاورد این فساد اقتصادی است که قران فرموده لا تاکلو اموالکم بینکم بالباطل....چرا فرموده ذرتا مثقالتا ..... چرا ابر قدرتهای مستکبر بوجود امدند چرا علی ع فرموده لا اری ثروتا موفوره .....چرا میخواستند حقهای خورده شده را اگر کابین زنانشان هم شده باشد از انان پس بگیرند و به ذیحق بدهند چرا برای دراوردن خلخال زن یهودی براشفته شده اند چرا فقط باید شمشیرش را دید مهر و محبت و گریها و زاریهای نیمه شبش را و سخن گفتن در چاهش را نادیده گرفت کوله پشتیهای شبانه اش را بر درب خانه های مستمندان را ندیده گرفت اوثق اری الایمان الحب لله والبغض لله قران را خود بخوانید انهم با دقت و فقط برای هدایت خود که خداوند خود هر که خواهد هدایت میفرمایند( قران را قران را قران) مگر از خداوند قول و قراری گرفته اید که خود را حزبالهی و دیگران را غیر ان مینامید مگر خداوند نفرموده ان اکرمکم عندالله اتقاکم کجایش فرموده نزد دیگران او خود به نیتها و انچه در قلبهاست اگاه است اگر خود را هم بدانید و بنامید نباید دیگران را متهم کنید خداوند اخر و عاقبتمان را ختم بخیر گرداند امین

efqaueht

۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

20

محمدرضادیداری

۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸

اونی که میخاد به ریشه بزنه خودش باید ریشه ی قوی و مقاوم وسرد وگرم چشیده داشته باشه نه اینکه با یک اس ام اس عضوگیری کنه

۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

درود بر شرف و قلمت جناب نجف

۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱

اون فسادی که حرفشو میزنی کار این آقایون و دوستاشونه . چاقو هر چه قدر تیز باشه دسته شو نمیبره ....

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید