پاسخ

خوبه والا

حالا اژه ای به ما میگه از واتساپ استفاده نکنید!!!!!!!!!!

تایید اینستاگرام و پلاس سایت رهبری

در روز دوم بستری شدن رهبری در بیمارستان برای جراحی اخیر، فیلمی در این سایت درباره ی رویدادهای روز اول و بازتاب آن منتشر شد که در آن به این دو شبکه ی اجتماعی اشاره شده است.

صفحه ی سایت رهبری khamenei.ir در دو شبکه ی اجتماعی اینستاگرام و گوگل پلاس تلویحا تایید شد.

به گزارش انصاف نیوز، در روز دوم بستری شدن رهبری در بیمارستان برای جراحی اخیر، فیلمی در این سایت درباره ی رویدادهای روز اول و بازتاب آن منتشر شد که در آن به این دو شبکه ی اجتماعی اشاره شده است.

در آن فیلم برای نمایش بازتاب آن اتفاق در روز اول، کامنت های کاربران آن دو شبکه ی اجتماعی در صفحاتی به نام سایت رهبری مرور شد؛ که نمایش آنها تایید کننده ی چنین ارتباطی است.

چند سال است که این صفحه ها در این دو شبکه ی اجتماعی و نیز صفحات مشابهی در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر فعالیت می کنند اما تاکنون هیچ کسی ارتباط آنها را با سایت رهبری تایید نکرده بود و همه به چنین احتمالی می پرداختند.

غیر از این شبکه های اجتماعی، صفحات مشابهی نیر در برخی شبکه های اجتماعی داخلی فعالیت دارد اما حساسیت بر روی شبکه های اجتماعی خارجی به خاطر فیلتر بودن برخی از آنهاست.

در حال حاضر دو شبکه ی اجتماعی توییتر و فیسبوک در ایران فیلتر است ولی گوگل پلاس و ایسنتاگرام در دسترس است. البته گوگل پلاس در مقاطعی از دسترس خارج می شد اما در حال حاضر مشکلی ندارد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ولایتمدار

|

۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

0

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید