۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 22979

حرف روز سلام نو/

نعل وارونه کیهان و مشرق

اینجاست که نعل وارونه کیهان به خوبی مشخص می‌شد که وقتی قصد تخریب یک مجموعه را داشته باشد، حتی در حین نقل یک خبر دیگر هم با استفاده از سه نقطه سعی می‌کند نعل وارونه خود را پنهان کند.

حرف روز: خبر ایجاد احزاب جدید سیاسی مانند «ندای ایرانیان» در جریان اصلاحات از هر طرف واکنش‌هایی را در پی داشت. در داخل جریان اصلاحات برخی به شدت از آن استقبال کردند و برخی هم نقدهایی را مطرح کردند.

اما در جریان اصولگرا هم دو دیدگاه وجود داشت. برخی از آنها به سادگی با این مساله برخورد کردند و صریحا موضع واقعی خود را ابراز کردند که از این میان می‌توان به باشگاه خبرنگاران جوان و برخی سایت‌های خبری مانند مشرق اشاره کرد که با تمام توان به حمله به این حزب در شرف تاسیس پرداختند. اما رسانه‌ها و فعالینی هم بودند که هوشمندتر عمل کردند. روزنامه کیهان با اطلاعی که از میزان منفوریت خود در جامعه دارد، سعی داشت به شکل هوشمندانه‌تری ندا را تخریب کند.

طبیعتا حسین شریعتمداری و دیگر کیهانیان هم می‌دانند که به هرچه که حمله کنند محبوب و از هر چه دفاع کنند منفور می‌شود. از همین رو زیرکانه و با هدف اختلاف‌افکنی به هیچ عنوان به این حزب در شرف تاسیس حمله نکردند. این مساله بیش از هر چیز مایه تاسف برای روزنامه قدیمی کیهان است که با مدیریت شریعتمداری به جایی رسیده که برای جلوگیری از محبوبیت بیشتر یک مجموعه سیاسی به آن فحاشی نمی‌کند و خود هم نیک می‌داند که فحش کیهان، مایه آبروی مخاطب می‌شود.

اما روز گذشته سایت افراطی مشرق در گزارشی با بافتن توهمات خود با نام بردن از سه حزب جدید آنها را ماموران خوانده که قرار است فتنه به پا کنند. روزنامه کیهان هم که نمی‌توانست از این خبر بگذرد خلاصه ای از این گزارش را منتشر کرد اما نکته جالب آنجا بود که نام دو حزب دیگر را به عنوان فتنه‌گر ذکر می‌کند و مقدمتا چند فحشی را نثارشان می‌کند اما به نام حزب ندای ایرانیان که می‌رسد به جای عنوانش «...» می‌گذارد و از آن می‌گذرد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۲

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

خوذتی

|

۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

27

46

پاسخ

حالا کیهان که منفوره کسی نمی خونه مشرقم که افراطی .خب اینا که اینقدر عصبانیت نداره اینجوری خبرو نوشتی ؟ !!!!

پاسخ ها

خرخ...تی

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

هیچ بعید نیست خود حسین ب...باشی! سایتهای اصلاح طلب واسه تفریح کیهان رو مسخره میکنن ما بخندیم. تو چی کار داری؟ ما میخونیم میخندیم. خیلی هم خوبه. از کیهان بیشتر بنویسید

ناشناس

۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

از کیهان میگن که شما بخندی؟ عجب؟ حتی دولت مردان ایران هم از ترس انتقادهای بی نقص کیهان جرات نمیکنن زبان بی جهت به حرف باز کنن بعد تو میگی بخندیم معلوم که سوادت در حد .... تر از کیهان در وجود تمام اصلاح طلبا نهادینه شده. در ضمن شما میزان اندازه گیری محبوبیت نیستید چون مرجع باصلاحیتی نیستید

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

40

33

خب حسین بازجو بالاخره تجربه کسب کرده .

حامد

۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

2

34

اقای شریعت مداری وهمفکرا نشان بخاطر عملکرد وروشهای تخریب واهانت وتهمت با گذشت چندین سال سابقه رسانه ای واصراف کاغذ ویارانه مضاعف چون چایگاهی در بین مردم ندارند وتمام امکانات خود راصرف حمایت از یک گروه خاص در اقلیت هزینه نموده وبطور کل مردم را فراموش وبا افکار عمومی همراه وهماهنگ نیست ..از حضور تشکلهای مردمی مثل ندای ایرانیان هراس دارند ضمن تبریک به جناب خرازی ودیگر موسسین فعال حزب ندا وارزوی موفقیت برای این عزیزان امادگی همه گونه همکاری را داریم

۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

سایتهای اصلاح طلب واسه تفریح کیهان رو مسخره میکنن ما بخندیم. تو چی کار داری؟ ما میخونیم میخندیم. خیلی هم خوبه. از کیهان بیشتر بنویسید

۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

25

5

واقعا عکس خوبی از این آقا گذاشتی شخصیت برادر حسین هم مثل همین ژستشه

خنده

۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

22

درج بعضی از خبرهای کیهان واسه خنده و سرگرمی خوبه!

عادل

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

6

نفهمیدیم چی شد ؟!اگر کیهان منفوره واهمیتی نداره و... پس با کدام توجیه مواضع او رامورد نقد قرار داده اید

ولی خوب می دانید که حسین عزیز به درستی بر هدف می زند و عصبانیت شما با فحاشی دلیل این مدعا است

۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

107

ندا حزبیه که حتی برای تاسیسش حاضر شده به اصلاحات و رهبر اون پشت کنه ...

جمعی از یک مشت مافیای قدرت طلب که برای به قدرت رسیدن حاضرن همه چیزشون رو بفروشن !

معلومه که کیهانم عاشق خود فروخته هاست ...

الان هم که گندش در اومده میخواین اینجوری ماله بکشین !!!

اول با اسم نقد اصلاحات اومدین ... بعد شد نو اصلاحطلبی ... بعدشم میشه مجمع اصلاحطلبان پیرو " ..."و مصباح لابد

یاد انجمن اسلامی دانشجویان مستقل افتادم ...

۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

مثل اونایی حرف زدی که میگن بعضی از مواضع غرب و اصلاح طلبان یکیه پس اصلاح طلبا عامل غرب هستند. به نظرت الان کی داره شبیه مصباح حرف میزنه؟

۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

حزب اصلاح طلبان پیرو جبهه پایداری :دی

ایرج

۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

28

آقا ترا خدا عکس این شریعتمداری را هیچ شرایطی نزارید.خداوکیلی عکسش میبینم حال بد میشه و تا چندین ساعت دیگه نمیتونم مطالعه کنم.من صحنه های بسیار وحشتناک داعش را براحتی نگاه میکنم ولی این آدم می بینم منقلب می شم.لطفا دیگه نزارید.

۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

چه قیافه وحشتناکی داره این {...}!!دیدنش کفاره داره!

محسن

۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴

7

از لحاظ چهره شناسی قیافه شریعتمداری و احمدینژاد کاملا چهره نژاد سامی و یهودی داره، اقدامات این دو شخص در صدمه زدن به منافع ایران و سود بردن اسراییل از مواضع ایشان بسیار مشکوک است، خواهشمندم مقامات مسول پیگیری کنند

فارض

۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

0

4

سلام جان! شما به جای این حرفها توصیه بهداشتی دکتر محمود را به برادر حسین و همکارش در سایت مشرق یادآوری کن.

۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

بابا ول کنید حسین رو دیگه...اون بابت همین کار نون میخوره وظیفش همینه ..هرچند اونایی که حسین رو حمایت میکنن همه چیزرو بهتر از همه میدونن.

۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

72

بجز توهین به منتقدان هیچ چیز در کامنتها نیست که البته جای تعجب نداره وقتی رئیس جمهور منتقدان رو بیسواد خطاب میکنه و اونهارو به جهنم میفرسته نبایدم از طرفدارانش انتظار بیش از این داشت

معتاد

۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

قیافش عین منه......خخخخخخخخخ

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

3

1

همین که حاج حسین میزند به برجکتان خودش عالمی دارد اگر طرفدار ندارد چرا شما این همه حرص میزنید

علی

۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

کیهان منفور وشریعتمداری منفورترین ادم ایران است باااون افکارامنیتی واطلاعاتی منزجرکننده

اندیشه

۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳

بلا تشبیه قیاس شما با یک مثال نقض رد می شود: مثل اینکه کسی بگوید اگر آمریکا طرفدار ندارد، چرا علیه او حرف می زنید؟ عزیزم لطفا دقت کنید و برای اثبات نظر خودتان به هر دستاویز ولو پوسیده ای متوسل نشوید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید