داریوش قنبری:

روحانی در بهبود روابط با آمریکا گام به جلو برداشت

حسن روحانی از چارچوب‌ها و سیاست‌های کلی نظام تخطی نکرد و در عین حال گامی رو به جلو در بهبود روابط ایران و غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا برداشت.

سرویس سیاسی: عضو پیشین مجلس شورای اسلامی، سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را دور از احساس و منطقی توصیف کرد.

داریوش قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلام نو تاکید کرد: تندرو‌ها از این گفتار سودی نمی‌برند اما بر کسی پوشیده نیست که صحبت از صلح و مخالفت با جنگ از سوی مقامات رسمی ایران می‌تواند نشان دهنده چهره واقعی کشور در عرصه بین الملل باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است: حسن روحانی از چارچوب‌ها و سیاست‌های کلی نظام تخطی نکرد و در عین حال گامی رو به جلو در بهبود روابط ایران و غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا برداشت.

قنبری ترکیب هیات همراه روحانی در سفر به نیویورک را معنادار و دارای پیام به دنیا تعبیر و خاطرنشان کرد: همراهی نماینده کلیمیان در مجلس با آقای روحانی در سفر به نیویورک به دنیا اعلام کرد که ایران مخالف روحیه یهود ستیزی است.

وی تاکید کرد: آنچه احمدی‌نژاد در دولت گذشته با روابط خارجی ایران کرد، به سختی قابل ترمیم و تصحیح است اما تجربه بالای روحانی می‌تواند نقطه امید باشد که با صبر و حوصله به نتایج مثبتی منتج می‌شود.

اخبار مرتبط

اوباما و روحانی تندروهای دو طرف را خطاب قرار دادند

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید