۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 311

رودربایستی های روحانی

حسین شریعتمداری در یادداشت روز گذشته کیهان، طبق معمول دُر فشانی کرد و در مورد رأی عدم اعتماد مجلس به تعدادی از وزرای کابینه دولت یازدهم، آن را خدمت شایسته‌ای به دکتر روحانی دانست

یادداشت روز: حسین شریعتمداری در یادداشت روز گذشته کیهان، طبق معمول دُر فشانی کرد و در مورد رأی عدم اعتماد مجلس به تعدادی از وزرای کابینه دولت یازدهم، آن را خدمت شایسته‌ای به دکتر روحانی دانست و مدعی شد که اگر این اتفاق رخ دهد، رئیس جمهور منتخب خشنود خواهد شد، چراکه ایشان از سر رودربایستی با برخی سران فتنه، افرادی را در فهرست گزینه‌های خود گنجانده و نمایندگان با رای به عدم اعتماد، کمک شایانی به رئیس جمهور منتخب خواهند کرد.

فارغ از اینکه شریعتمداری در یادداشت جدید خود، بار دیگر اتهامات قبلی را تکرار کرده و با واژهٔ تکراری «فتنه» عشق بازی نموده است. طرح یک استدلال قوی و محکم، جای هیچ شک و شبهه‌ای در نبوغ ایشان باقی نمی‌گذارد.

با استدلال ایشان! می‌توان نتیجه گرفت که آقای روحانی در ایام انتخابات می‌بایست که از رقبای اصولگرای خود، به خصوص آقایان قالیباف و جلیلی، سپاسگزاری می‌کردند، چون اولین نفراتی که به ایشان یاری رساندند تا بلکه بتواند از رودربایستی اصلاح طلبان خارج شود و از زیر چتر حمایت آقایان هاشمی و خاتمی فرار کند این دو نفر بودند. به خصوص در جریان مناظره آخر که با تمام وجود علیه دکتر روحانی تاختند تا بلکه ایشان از مواضعی که تحت رودربایستی اتخاذ کرده بود، منصرف شود. اما گویا آقای روحانی دست یاری برادران اصولگرا را ندید!

پس از انتخابات نیز، اصولگرایان فداکار، با سرعت باور نکردنی مسئولیت این پیروزی را پذیرفتند، تا جناب روحانی مجبور نباشد به یک رودربایستی تاریخی ادامه دهد و حتی پس از ناکام ماندن این عمل خداپسندانه، مجبور شدند که دست به یک ایثار بزرگ‌تر بزنند و گزینه‌های خودشان را درمسیر جناب روحانی قرار دهند. ولی دریغ از یک تشکر خشک و خالی از جانب رئیس جمهور منتخب!

حالا هم که عده‌ای در مجلس قصد دارند در حق دکتر روحانی فداکاری کنند، جناب شریعتمداری موجبات تظاهر و ریا را فراهم آورد و اجر اخروی این عمل شایسته را زایل کرد!

در این میان اما جای طرح یک سوال خالی است، که برادران اصولگرا، برای خروج جناب روحانی از مخمصهٔ رودربایستی با برنامه‌های اصلاح طلبانهٔ دولت تدبیر و امید، چه فکری کرده‌اند؟

اخبار مرتبط

توصیه شریعتمداری به مجلس برای کابینه روحانی

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید