علی مطهری:

حرف‌های کیهان مزاح تلقی می‌شود

ایشان با توجه به سن و سالشان مانند درخت امام‌زاده صالح هستند که دیگر راست شدنی نیستند. یعنی خصلت‌هایی در روح ایشان رسوخ پیدا کرده است، که قابل تعقییر نیست. جالب است که امثال آقای شریعتمداری دکتر روحانی را ساکت فتنه می‌نامیدند.

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی به سرمقالهٔ اخیر روزنامه کیهان واکنش نشان داده که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

شما به عنوان یکی از نمایندگان شاخص مجلس فکر می‌کنید که حرف‌های روزنامه کیهان در بین نمایندگان اثر گذار است؟ آیا شخصا تحلیلی که در یادداشت این روزنامه تندرو آمده است را قبول دارید؟

در این سر مقاله در واقع آقای شریعتمداری در جایگاه سخنگوی آقای روحانی ظاهر شده و گفته است که نظر آقای روحانی نسبت به برخی از وزرای معرفی شده نظر واقعی ایشان نیست و وی از سر اجبار آن‌ها را معرفی کند.

در واقع صفت تظاهر، ریا کاری، ملاحظه کاری و عدم قدرت در تصمیم گیری را به آقای دکتر روحانی نسبت داده است که می‌تواند توهین تلقی شود. البته حرف‌های آقای شریعتمداری را نباید جدی گرفت. ایشان با‌‌ همان تخیلات خودشان خو گرفته و خوش است و نمی‌خواهد از این خوشی کاذب خارج شود.

ایشان با توجه به سن و سالشان مانند درخت امام‌زاده صالح هستند که دیگر راست شدنی نیستند. یعنی خصلت‌هایی در روح ایشان رسوخ پیدا کرده است، که قابل تعقییر نیست. جالب است که امثال آقای شریعتمداری دکتر روحانی را ساکت فتنه می‌نامیدند. یعنی مردم به یک ساکت فتنه رای داده‌اند. در واقع مشکل آقای شریعتمداری با مردم است و باید با آن بسازد.

مردم با وجود تخریب‌های فراوان آقای شریعتمداری و دوستانشان درباره منادیان گفتمان اعتدال و در راس آن‌ها آقایان هاشمی و خاتمی با مراجعه به فطرت حق جوی خود به کاندیداهای مورد نظر وحمایت این‌ها رای دادند.

درواقع این آن چیزی است که شریعتمداری را عصبانی کرده واز حالت تعادل خارج کرده است.

نمایندگان مجلس چه واکنشی به حرف‌های ایشان نشان خواهند داد؟

حرف‌های کیهان صرفا مزاح تلقی می‌شود. البته نمایندگان مجلس وظیفه خود را می‌دانند و نیازی به رهنمود آقای شریعتمداری ندارند ودر همه حال از حقوق ملت دفاع می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید