همونطور که قبلا گفتم از کجا معلوم کار خوده اصلاحطلبا نباشه برا مظلوم نمایی !؟

این اولین بارتون نیس که به خاطر مقاصد سیاسی کشته سازی میکنین

واقعا شما دیگه کی هستین که حتی به خودتونم رحم نمیکنین

۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳

نمیدونم خدا موقعی که داشته عقل رو تقسیم میکرده، شماها کجا بودین، ظاهرا" توی صف رو بودین چون اینقدر روتون زیاده که بکلی از عقل تهی شدین!

مهدی

۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶

یه کلام هم از مادر عروس. تو دیگه از کجا پیدات شد؟

۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

ادب که ندارین الحمدلله

تحمل حرف مخالفم که اصلا

پس کو اون شعار زنده باد مخالف من !؟

چرا بلد نیستین جواب منطقی بدین !؟ تا کم میارین شروع میکنین به فحاشی !

این رفتارتون درست نیست مثلا ما هم وطنیم ولی هیچ احترامی برا هم قائل نیستیم

آیا قتل‌های زنجیره‌ای در راه هستند؟

تاسف آوره !

معلوم نیست چرا بعد از آنکه روحانی در لفافه مطالبات مردم در ۲۴خرداد را بر تمایلات باندی و جناحی نمایندگان ارجح دانست، معاون پارلمانی یکی از پر بحث‌ترین وزاری کابینه (یعنی نعمت‌زاده که در هفتۀ گذشته برای پاسخ به ۲۵ سوالِ نمایندگان به مجلس احضار شده بود) به قتل می‌رسد.

alil2eza

یادداشت روز: وقتی روحانی رئیس جمهور شد، همه او را ورژن جدید محمد خاتمی ولی با دوز اصلاح طلبی پایین‌تر می‌دانستند و بعضی از پیش بینی‌ها، حوادث و اتفاقات دوران اصلاحات را در ذهن تداعی می‌کردند. در این میان بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقد بودند که دشمنی‌ها و محدودیت‌هایی که به خاتمی تحمیل می‌شد، در دوران روحانی تکرار ناپذیر است و اینطور استدلال می‌کردند که به دلیل نزدیکی روحانی به طیف راست سنتی و روحیۀ معتدل و تعامل گرِ وی، احتمال بروز رفتارهای تند و چالش زا در مواجهه با دولت یازدهم بسیار کم است.

اما کمتر کسی می‌توانست باور کند که دولت روحانی در سه ماه ابتدای کار خود، با انواع فشار‌ها و تخریب‌ها روبرو خواهد شد. ازآتش توپخانۀ مطبوعات تندرو تا حملۀ لباس شخصی‌ها به رئیس جمهور، از جوسازی برای توقیف روزنامه‌های اصلاح طلب تا نصب بنرهای تضعیف کننده در خیابان، از رای عدم اعتماد سریالی به وزرا تا دخالت در انتخاب استانداران، از جمع آوری امضاء برای استیضاح وزیر یک هفته‌ای تا ثبت رکورد بیشترین طرح سوال از وزای کابینه و در مجموع شانتاژ‌ها و جوسازی‌های فراوان که تا کنون علیه دولت نوپا صورت گرفته است، نشان می‌دهند که ماجرا از آنجا پیش‌بینی می‌شد متفاوت است.

۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲

اما گذشته از موارد فوق، اتفاقات نگران کننده دیگری در حال وقوع هستند که متاسفانه با وجود هشدارهای فراوانی که توسط دلسوزان نظام داده شد، آن‌ها که باید جدّی می‌گرفتند، جدی نگرفتند و در ‌‌نهایت شد آنچه نباید می‌شد.

ازآن روز که سید محمد خاتمی در پی وقوع حادثۀ مهرآباد، نسبت به دامنه دار شدن رفتارهای خشونت آمیز و احتمال تکرار طرح قتل‌های زنجیره‌ای هشدار داده بود، زمان زیادی نگذشته و هنوز یادمان نرفته که پس از این هشدار‌ها، عده‌ای از تریبون‌های مذهبی برای انتقال خطوط فکری خشونت آمیز خود استفاده می‌کردند و جلسات ذکر و ثناء و دعا را محلی برای تحریک افراد نزدیک خود می‌دانستند.

منبر حاج منصور ارضی، که در سال‌های اخیر برای چند گروهک تندرو نقش جریان سازی و لیدری داشته است، به تازگی خواسته یا ناخواسته، فتوای قتل شخصیت‌های انقلابی را صادر کرد و در حالی که در یک ماه گذشته هر لحظه انتظار وقوع سوء قصد به یکی از اعضاء دولت یا اعتدال گرایان نزدیک به هاشمی می‌رفت، بالاخره شب گذشته این اتفاق افتاد و در یک ترور موفق، صفدر رحمت آبادی، معاون پارلمانی وزیر صنعت به قتل رسید.

سر گرگ باید هم اول برید

هرچند که قصد و نیّت قاتل یا قاتلین هنوز مشخص نیست و حتی برخی از منابع امنیتی از شخصی بودن انگیزه این ترور گفته‌اند، اما احتمال اینکه گروه‌های خودسر برای اعمال فشار به رئیس جمهور این کار را کرده باشند وجود دارد و انتخاب شخصی که کمترین حساسیت و حفاظتی از وی وجود نداشته است در رابطه با این فرضیه توجیه پذیر می‌باشد.

نه چون گوسفندان مردم درید......

اما معلوم نیست که چرا در روزی که اختلافات رئیس جمهور با مجلس شورای اسلامی به اوج رسید و دکتر روحانی در لفافه مطالبات مردم در ۲۴خرداد را بر تمایلات باندی و جناحی نمایندگان ارجح دانست، معاون پارلمانی یکی از پر بحث‌ترین وزاری کابینه (یعنی نعمت‌زاده که در هفتۀ گذشته برای پاسخ به ۲۵ سوالِ نمایندگان به مجلس احضار شده بود) به قتل می‌رسد.

علاج واقعه رو باید پیش از وقوع انجام داد، سپاس از دقت نظرتون

سوالات زیادی در مورد این پرونده مطرح است، اما فارغ از اینکه تا چه حد به آن‌ها پاسخ داده شود و چقدر این پاسخ‌ها با واقعیت منطبق باشد، باید به اصل ماجرا، یعنی ترویج خشونت در جامعه و چالش‌هایی که گروه‌های تندرو ایجاد کرده‌اند رسیدگی شود. در غیر اینصورت بیم آن می‌رود که پروژۀ قتل‌های زنجیره‌ای، اینبار خونبار‌تر و کنترل ناپذیر‌تر استارت بخورد.

فک میکنم به یه جایی رسیده باشیم که دیگه مسئولیت کارای خودمون رو گردن استکبار و گروه های معاند و ... نندازیم

نظرات بینندگان

دلا تا کی درین زندان فریب این و ان بینی

انتشار یافته: ۴۶

یکی زین چاه ظلمانی برون شو تا جهان بینی

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۳

مسک

ناشناس

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲

|

۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

در حالی که در یک ماه گذشته هر لحظه انتظار وقوع سوء قصد به یکی از اعضاء دولت یا اعتدال گرایان نزدیک به هاشمی می‌رفت، بالاخره شب گذشته این اتفاق افتاد و در یک ترور موفق، صفدر رحمت آبادی، معاون پارلمانی وزیر صنعت به قتل رسید.

شماها رو بذارن فیلم هندی جنایی بسازید.

1

البته ما عادت داریم. این دوستان اصلاح طلب که همیشه عادت به مظلوم نمایی و کشته سازی دارن.

51

الان که معلوم شده، قاتل یکی از آشناهای معاون وزیر صنعت بوده، خیلی باحال خیت شدیدا!

پاسخ

ما که خیلی خندیدیم.

خدا بخیر کنه

پاسخ ها

۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲

۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

آره واقعا باید از خودشون خجالت بکشن با این خبر زدنشون

بعضی ها که از قبل دولت خاتمی و روحانی امید نان و نوا دارند باز شروع کردند به کشته سازی و نون خوردن از خون مردم بیچاره ظاهرا اطرافیان دولت اعتدال روحانی هم مثل اطرافیان دم به کجاها بسته منافعشان با منافع ملت تداخل داره مطلب رو از این زاویه هم ببینید بد نیست

۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳

نخود همه آش

کامنتت رو بخون، یه بار دیگه بخون، شماها اول برین سر کلاس اکابر یاد بگیرین املا بنویسین، خیت، خیطه نه خیت!! پس بخندید حسابی هم بخندید، که لا علی المجنون حرج!

۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

بهومن

برادر ناشناس که طرفداران خاتمی و روحانی (یعنی خود قربانیان) را مقصر و مجرم اصلی می‌دانی! بهتر است اعترافات سعید امامی را بخوانی تا از عمق فاجعه‌ای که دوستان خودت، همان‌ها که از آن‌ها طرفداری می‌کنی، چقدر است. این ازاذل و اوباش به اعتراف سعید امامی برای اخلال در کار دولت و ملت آدم می‌کشتند، در حرم مقدس امام رضا (ع) بمب‌گذاری می کردند و هزار و یک غلط دیگر هم می‌کردند. روز عاشورا کارناوال راه می‌انداختند و تازه از آن فیلم می‌گرفتند که آن را پای اصلاح‌طلبان بگذارند. برای همین است که بنده هیچ گاه این دروغ بزرگ را باور نکردم که در عاشورای 88 بچه‌های اصلاح‌‍‌طلب تصویر امام را پاره کرده باشند. این کار هم کار اذناب سعید امامی و امثال آن‌هاست. حتماً اعترافات سعید امامی را بخوان تا ببینی از چه موجودات رذل و کثیفی حمایت می‌کنی.

۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴

یکی

آقا از تمامی عزیزانی که در طی زندگیشان از منطق،اندیشه و عقل خود استفاده میکنند و وامدار خرافات و خرافه گویی چون 8 سال گذشته نیستند عذر میخوام،من اشتباهی به متن بالا که توسط مگسکی نوشته شده بود مثبت دادم،آقا اشتباه کردم

۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴

به خدا این جماعت حتی ارزش رای دادنم ندارند چه برسه به مثبت!!!

درود بر سید عزیز و گرانقدرمان

*****حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی****

حقا که نخود همه اشی

جانم به فدای را ه ، تفکر و نگرشش.

عزیز دل منی ای سید جلیل القدر،حیف که این جماعت متحجر ، از خدا بی خبر، افراطی و عربده کش نزاشتند این مملکت به اندازه کافی از برکات وجود جواهری چون شما بهره کافی و کامل را ببرد.

درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگ

۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

درود بر دکتر حسن روحانی

و درود بر تمامی دوستان و دوستداران خاتمی عزیز

46

البته من فکرنمیکنم تروربوده چون معمولاترورازناحیه دورشلیک میشه نه درداخل خودرو

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸

ازاین که نمایندگان میخواستندنعمت زاده رواستیضاح کنندهیچ شکی نیست به دولت روحانی بایدفرصت داد

سیدعزیزمان خاتمی هشدارداده بوداگرباگروههای خودسربرخوردنشوددست به ترورمیزنند

خوشحالم از اینکه بدون ناسزا باعث سوختن بعضی دوستان اصلاح طلب میشیم.

امیر

که فقط بلدن حرف منطقی رو با کولی بازی و هوچی گری جواب بدن. و به اسم قرانی مثل مسک بگن مگس.

همون بهتر که شما عوام بی بصیرت فدای خواص بی بصیرت تر از خودشون بشن.

۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

فعلا در این فدا شدنتون غوطه ور باشید و سرتان همیشه در برف.

وحید

چرا فکر می کنی ترور حتما باید از راه دور اتفاق بیوفته! الان دیگه همه می دونن تمام تروریست هایی که تا حالا به صورت «بزن در رو » اقدام به ترور کرده اند به دام سربازان گمنام افتاده اند اما کسایی که به هر نحوی به قربانی یا قربانی ها نزدیک شده اند ترورهای موفق تری داشته اند و دُم به تله نداده اند.

۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲

اعتدال

۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

فعلا که مسئولین میخوان بگن قضیه شخصی بوده و ماستمالی اش کنن. ولی خب عاقلان دانند

48

نویدآزادی

10

۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲

توهم زدی

آرام بخشی چیزی بنداز بالا

عزیزان؛...تااین برادران لاریجانی هرسه قواورهبری وهمه مملکت راتحت سلطه خودنیاورنداین ملت خواب آرامش وآسایش وارزانی راهم نخواهددید!!...حاج علی آقای لاریجانی که نتوانست رییس جمهورشودمیخواهدبرای رییس جمهوری ومردم بااینکارها وبازیهای سیاسی ثابت کندکه رییس مجلس دررأس امور ومقامی بس بالاترازهمه دارد...!!

صاحب

۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

تو مثل اینکه خوابی. بیدار شو عمو. برادر مقتول هم انگیزه شخصی رو رد کرده و گفته که ترور سیاسی بوده

۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴

لیلا

۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

مالک ریگی از آسمون کشیده شد پایین/ وسط شهر یارو فرار کرده...قسم حضرت عباس و دم خروس

برادر مقتول کاراگاه تشریف دارن !؟

۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵

۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳

in terrorha ba hamkarieyeh mosad, mafia ghodrat va monafeghin modierieyat mishavad

بهنام

لیلا جون! برادر مقتول کارآگاه تشریف ندارن، اما در مورد آگاهی از اطلاعات و وضعیت زندگی و خانوادگی برادر مقتولشون، بیشتر از من و شما تشریف دارن! میگی نه، از عقلت بپرس.

۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵

دانشجو

۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳

چرا این قدر دروغ می نویسد قاتلان آن مرحوم پیدا شدند واعتراف کردن شما با اینهمه دروغ و تحریک احساسات در فردای قیامت چه خواهید کرد دست برداریداز سیاست ماکیاولی تان .بفرض یک گروه را بد نام کردید آن دنیا چه خواهید کرد.

محمدیان

تعداد منفی هات نشون میده که کی خوابه.

۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶

۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶

کسی نگفته تاحالا صفدر رحمت آبادی از طرفداران هاشمی رفسنجانی بوده ولی رحمت آبادی رقیب اول انتخاباتی وحید احمدی در انتخابات کنگاور بوده وحید احمدی از مخالفین دولت احمدی نژاد بوده و هست است و رحمت آبادی منصوب هیئت دولت احمدی نژاد بود و...کار آگاهان خوب می توانند سرنخ اصلی را پیدا کنند اختلافات شخصی را هم می شود هدایت کرد اسلحه باید پیدا شود و قاتل باید بگوید از چه کسی گرفته است دستگاه قضایی هم باید از حمایت های دوستان مجلسی ها اجتناب کند خدا احکم الحاکمین است.

فعلا که معلوم شد یه زن و شوهر کشتنش به خاطر کینه ی شخصی !

شمام هر چقدر دوس دارین حرف بزنین ما به حرفای شماها عادت داریم !

۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

شماها هیچی و هیچ کس رو قبول ندارین برین با خاتمی تون خوش باشین !

ما از عقلمون خوب استفاده میکنیم شما به فکر خودت باش !

مگر روحانی وابسته به امریکاست که نصب چند بنر بر ایشان فشار وارد می کند . زود قضاوت می کنید و مسئله قتل با انگیزه شخصی را به پای دیگران نوشتن ، ناتوانی و ضعف فکری را میرساند . فشار به رواحنی زمانی یشتر می شود که این تحلیلهای ضعیف را خوراک تبلیغاتی خود نموده و فکر می کنید همه هم از شما می پذیرند .و

اسحاق

دکتر گنجی

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

42

واقعا باید این مساله در همین اول کار کنترل بشه وگرنه فاجعه به بار میاد. مداحا هم دارن به تحریکشون ادامه میدن. ممکنه حتی حرکتهای خودسر هم اتفاق بیوفته.

برادران و خواهران دعوا نکنید

وقتی مداحا تو این مدت اینجوری حرف میزدم یاد جوونایی میوفتادم که ناآگاهانه تو مسیر سعید عسگر شدن بیوفتن

همه ی این قتل ها کار شیطان بزرگ بوده

۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

47

5

همه چیز نشون میده که قتل بوده نه ترور. خبالبافی هم حدی داره.

۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴

اینقدر ساده نباشید

آرمان

۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰

3

21

معمولا مجاهدین خلق یا سایر

گروه ها تروریستی برون مرزی که نیرو و امکانات و فرصت کافی برای نفوذ به زندگی مقتول را ندارند ، از شیوه های فوری مثل ترور به موتورسیکلت ، یا انفجار بمب استفاده می کنند . احتمالا قاتل رحمت آبادی شناخت خوبی از سیستم امنیتی ایران داشته و با ظاهر موجه تونسته به مرحوم رحمت آبادی نزدیک بشه.

۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

این نیروهای {...} من نمیدونم چرا فقط موقع اصلاح طلبا پیداشون میشه

۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

14

این بنده خدا اولین قربانی شکست تندروها در انتخابات شد. انشالا خونش یقه مسببانش که برای جاه طلبی و در قدرت ماندن و چپاول بیت المال خون انسانهای بیگناه را می ریزند بگیرد.به امید نابودی و ریشه کنی ظلم و فساد آمین

بهروز

۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

0

12

ولی چیزی که ایجاد شک می کنه و فرضیه قتل های زنجیره ای رو به ذهن متبادر می کنه اینه که مدیرعامل مسکن مهر پرند که قبلاً شهردار رشت و انزلی هم بوده در این چند روز اخیر به همین روش کشته شده !!

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

11

4

برو بابا تهمت نزن الکی هنوز هیچی نشده شروع کردین

شایدم کار خودتونه کشته سازی میکنین تا کسی چیزی بتون نگه و بتونین هر کار دلتون خواست بکنین

دیگه این کلکا قدیمی شده برین خودتونو سیاه کنین

آنتی شریعتمداری

۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

2

6

این روزها اظهارنظرها رو هوشیارانه دنبال کنید. ببینید دنبال ماستمالی هستن یا می خوان واقعا پیگیری کنن! بعد خیلی راحت می شه نتیجه گیری کرد.

مسعود

۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

به نظر میاد موضوع به پرونده حضور برخی از برادران نماینده در فساد اقتصادی مربوط باشه .... این آقا از دولت قبل در وزارت بوده واحتمالا از اسامی برادران مفسد خبر داشته وخواسته سریعتر خفه اش کنند مخصوصا با اون حساسیتی که اخیرا مجلسی ها به وزرا وخصوصا وزیر مدن دارند ...

۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

8

ظاهرا ترور توسط ما فیا ی اقتصادی صنعتی إنجام شده

۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

9

۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

سلام نو گرامی

مث اینکه مبلغی خوف به دلت راه دادی نظرم رو نشون ندادی

۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

7

کار مافیای اقتصادی در ایران است با آمدن افراد جدید سهم آنها از قراردادهای دولتی کاهش می یابد احتمالا بخاطر نا امیدی از باج گیری از مقتول دست به این جنایت زدند .این ترور در عین حال پیامی به مابعدیهاست که اگر با ما نخواهید کار کنید سرنوشتی از این دست خواهید داد.البته برای پوشش این ترور همین فردا اعلام خواهند کرد که این فرد بدست همسر صیغه ایش کشته شده است و یک اعدامی را برای این کار انتخاب و معرفی خواهند کرد و یا اینکه خواهند گفت قاتل در حمام فلان شهر در حمام نمره خود

sasan

۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

گروه های تندرو و لباس شخصی ها دوباره فعال شدن

۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

من نمیدونم چرا هر چی بر ضدتونه رو منتشر نمیکنین !؟

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید