محمدرضا خباز:

عده ای نانشان در تکرار اتفاقات 88 است

اثرات منفی این رفتار‌ها از جانب برخی دستگاه‌ها این است که آن آرامشی که باید در کشور وجود داشته باشد را از بین می‌برد و همچنان در ذهن این مسئله عنوان می‌شود که همچنان قرار است بر طبل جنگ کوبیده شود.

سرویس سیاسی: طی مدت اخیر صداوسیمای کشورمان در چند مرتبه گزارشات خبری و تصویری را پخش کرده که مورد انتقاد بسیاری از اهالی سیاست قرار گرفته است. تکرار گزارشاتی در خصوص وقایع 88 در تلویزیون رسمی کشور، عموما یک اقدام تنش زا ارزیابی می‌شود. در این رابطه سلام نو گفتگویی با یکی از نمایندگان سابق کشور انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

محمدرضا خباز  در خصوص عملکرد اخیر صدا و سیما گفت: همانطور که بار‌ها مسئولین عالی رتبهٔ کشور، به ویژه رهبر معظم انقلاب تاکید فرموند و مردم نیز انتظار دارند بر خلاف گذشته که شرایط پر از تنش بود و کشور با تنش اداره می‌شد، پس از استقرار دولت تدبیر و امید، علاوه بر دستگاه‌هایی که زیر نظر دولت هستند باقی دستگاه‌هایی که در اداره کشور موثرند هم به آرامش در کشور کمک کنند.

این نماینده سابق مجلس به «سلام نو» گفت: یکی از شرایط بسیار مهمی که امید را دل ایجاد می‌کند و زمینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم می‌آورد، امنیت و آرامش در کشور است. بنابراین همهٔ ما این وظیفه را داریم که به نحوی کمک کنیم تا موضوعات اختلافی به حداقل برسد. نباید کسانی که دستی بر کار دارند، بنزین بر آتش اختلاف بریزند و این آتش را مجددا شعله‌ور کنند. دولتی که امروز روی کار آمده، اعلام کرده که با هرگونه افراط و تفریط مخالف است و می‌خواهد ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند. تا کی قرار است این بحث‌ها ادامه داشته باشند؟

خباز در خصوص رعایت عدالت تاکید کرد: اگر واقعا شرایطی فراهم بود که دیگران هم چنین امکاناتی داشتند و می‌توانستند نظرات خود را بیان کنند و امکانات دولتی هم در اختیار آن‌ها هم قرار می‌گرفت، چه بسا امکان داشت به عدالت نزدیک شویم. ولی در این شرایط عدهٔ زیادی را متهم کردن و در ‌‌‌نهایت زمینهٔ اختلاف و ناراحتی مردم را فراهم نمودن هنر نیست. پرداختن به مسائل قدیمی که می‌دانیم عدهٔ زیادی را در داخل کشور مورد رنجش قرار می‌دهد، کار پسندیده‌ای نیست.

این نمایندهٔ سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اثرات این اقدامات صدا و سیما اذعان داشت: اثرات منفی این رفتار‌ها از جانب برخی دستگاه‌ها این است که آن آرامشی که باید در کشور وجود داشته باشد را از بین می‌برد و همچنان در ذهن این مسئله عنوان می‌شود که همچنان قرار است بر طبل جنگ کوبیده شود.

وی در پایان تاکید کرد: از تکرار وقایع سال ۸۸ تنها کسانی سود می‌برند که نانشان در دعواست و می‌دانند اگر آرامش به وجود آید، جایگاهی را در کشور نخواهند داشت و در این میان تنها ضررش را کشور و مردم می‌برد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۰

حجت

|

۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

5

0

پاسخ

آدمی نون بنرخ روزخورتر از این فرد در بین کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند ندیدم!

این بابا فکر می کنه مردم نطق او را در محکوم کردن معترضین 88 در مجلس و بعد هم مصاحبه های آنچنانی وی را فراموش کرده اند!؟

رضا

۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

6

1

اقای خباز :شما که خود راحامی نظام و ولایت می دانیدجرا از رسوایی حرمت شکنان عاشورا می هراسید.نکند شما هم ان روز بوده ای

ناشناس

۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

آقای خباز یادته پشت تریبون مجلس که بیانیه شدید و غلیظی در محکومیت معترضان به انتخابات خواندی؟

شاید یادت رفته اما ما یادمونه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید