۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

ضرغامی دروغگو

۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

هر کی تو صدا سیما میره همینجوریه لاریجانی مگه نبود از ضرغامی هم بدتر بود.

محمد خالقی

۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱

صدا وسیما هر چه قدر در تخریب شخصیتهای اصیل انقلاب وبانیان آن مانند حضرت آیت الله هاشمی وجناب خاتمی وامثالهم وتحریف تاریخ انقلاب اسلامی گام بردارد با توجه به شناختی که مردم از صدا وسیای فعلی دارند برعضمت این شخصیتهای عزیز افزئده خواهد شد.

ریحانه طباطبایی:

صداوسیما واقعیات را تحریف می‌کند

کسی باید ریاست صدا و سیما را بر عهده بگیرد که تفکر ملی داشته باشد و نه آنکه به فکر منافع شخصی خود باشد. ما شاهد آن بودیم که در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی صدا و سیما هر مشکلی را در بوق و کرنا می‌کرد، اما برخورد این رسانه با دولت احمدی‌نژاد کاملا متفاوت بود.

سرویس سیاسی: طی مدت اخیر صداوسیمای کشورمان در چند مرتبه گزارشات خبری و تصویری را پخش کرده که مورد انتقاد بسیاری از اهالی سیاست قرار گرفته است. با توجه به شرایط فعلی کشور، تکرار پخش گزارشاتی در خصوص وقایع 88 در تلویزیون رسمی کشور، عموما یک اقدام تنش زا ارزیابی شده است. در این رابطه سلام نو گفتگویی با یکی از فعالین جوان اصلاح‌طلب انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

ریحانه طباطبایی با اشاره به عملکرد کلی صداوسیما گفت: رسانه‌ای ملی است که همهٔ طیف‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی را مورد پوشش قرار دهد. عملکرد صدا وسیما در سنوات گذشته به نحوی بود که حتی اعتراض آیت الله هاشمی رفسنجانی را هم بر انگیخت. اما صدا و سیما عموما حتی حق دفاع به افرادی که علیه آن‌ها صحبت می‌کند را به آن‌ها نمی‌دهد.

طباطبایی به «سلام نو» گفت: این رسانه در حال حاضر رسانه‌ ملی نیست. زمانی که بحث تقلب در انتخابات مطرح شده بود، رسانه ملی باید به معترضان انتخابات هم اجازه می‌داد که جلوی دوربین حضور پیدا کرده و حرف‌های خود را با مردم بزنند. کما اینکه در خواست‌های زیادی هم در این زمینه صورت گرفت، اما صدا وسیما با این موضوع مخالفت کرد. اگر به معترضین اجازه داده می‌شد که در صدا وسیما حرف‌های خود را بزنند، شاید بسیاری از این حوادث رخ نمی‌داد. اما صدا وسیما آنقدر یکطرفه برخورد کرد تا در ‌‌نهایت احساسات بخشی از مردم جریحه دار شد و حوادث بعدی پدید آمد. امام(ره) همواره تاکید داشتند که صدا و سیما باید مدرسه انسان‌سازی باشد؛ متاسفانه صدا وسیما تنها شب انتخابات به یاد آن می‌افتد که باید از افراد دگراندیش هم در برنامه‌هایش استفاده کند، که البته همین افراد هم وقتی تریبونی به آن‌ها داده می‌شود در حد خودشان از مردم و اصلاحات دفاع کرده و می‌کنند.

صدا و سیما یکطرفه به قاضی می‌رود

این فعال جوان اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چند درصد از اخباری که واقعا برای مردم اهمیت دارد، توسط صدا وسیما پوشش داده می‌شود گفت: متاسفانه در حال حاضر صدا و سیما در برخورد با خبر‌های گوناگون، به پوشش یکسویه این اخبار می‌پردازد و تنها اخباری را که در راستای سیاست‌های خود باشد منتشر می‌کند. البته به قول آقای هاشمی مردم اسیر جعبه دروغ نمی‌شوند. ما شاهد آن هستیم که در دنیای امروز حجم عظیمی از شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و روزنامه‌ها در حال فعالیت و انتشار اخبار واقعی هستند که در نتیجه با ادامه این روند تعداد مخاطبین صداوسیما روند نزولی خواهد داشت.

مردم واقعیات را می‌دانند

این فعال رسانه‌ای در خصوص برنامهٔ پخش شده توسط صدا وسیما در رابطه با عاشورای سال ۱۳۸۸ در شب‌های گذشته گفت: بسیاری از مردم عاشورای ۱۳۸۸ را به چشم دیدند و خود از واقعیات با خبر هستند. سازندگان این برنامه‌ها اگر ذره‌ای به خود اطمینان داشتند دست به ساخت چنین برنامه‌هایی نمی‌زدند. مردم ما می‌دانند که فیلم‌های پخش شده توسط صدا وسیما تحریف شده هستند و کل واقعیت را نشان نمی‌دهند. متاسفانه کسانی که صدا وسیما را اداره می‌کند دارای وابستگی‌های سیاسی خاص و مشخصی هستند. این موضوع هم در زمان آقای لاریجانی وجود داشت و هم در دورهٔ آقای ضرغامی. کسی باید ریاست صدا و سیما را بر عهده بگیرد که تفکر ملی داشته باشد و نه آنکه به فکر منافع شخصی خود باشد. ما شاهد آن بودیم که در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی صدا و سیما هر مشکلی را در بوق و کرنا می‌کرد، اما برخورد این رسانه با دولت احمدی‌نژاد کاملا متفاوت بود.

وی ادامه داد: با روحانی نیز‌‌ همان کاری را می کنند که با خاتمی انجام دادند و هم اکنون ظواهر امر اینطور نشان می‌دهد که جریانی برای تخریب دکتر روحانی در صدا وسیما شکل گرفته است.

صداوسیما برای تخریب خاتمی و هاشمی هر کاری کرد

ریحانه طباطبایی در خصوص ضریب تاثیر گذاری صدا وسیما در جامعه گفت: صدا و سیما در برخی موارد بر روی مردمی که به اینترنت و ماهواره دسترسی ندارند تاثیر گذار بوده و نمی‌توان گفت که کاملا بی‌تاثیر است. در جامعه ما هستند افرادی که به ماهواره و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند. در حال حاضر چون امکان تاسیس شبکه‌های خصوصی نیز وجود ندارد، قوی‌ترین ابزار تاثیر گذار در جامعه صدا و سیما است. شاید صدا و سیما توان تاثیر گذاری بر روی افرادی که به اینترنت دسترسی دارند را نداشته باشد، اما اثرگذاری‌اش بر روی ذهن بقیه مردم همچنان باقیست.

وی در پایان گفت: با تمام این اوصاف و با وجود اینکه صدا وسیما در این سال‌ها در تخریب آقایان خاتمی و هاشمی از هیچ عملی فروگذار نکرد، اما بازهم شاهد آن بودیم که با اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی موجی از نشاط جامعه را فرا گرفت و پس از رد صلاحیت ایشان وقتی مردم از حمایت آقایان خاتمی و هاشمی از جناب آقای روحانی اطلاع پیدا کردند، اکثریتشان به حجت الاسلام روحانی رای دادند. صدا وسیما توان رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای را ندارد، اگر ذره‌ای احتمال می‌داد که توان رقابت با آن‌ها را دارد هرگز برروی این شبکه‌ها پارازیت نمی‌انداختند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۰

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۲

هدایت

|

۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

0

16

پاسخ

ضرغامی خودش فیلمه

ناشناس

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

13

ضرغامی هرچه زودتر برود به نفع کشور است اون چیزی نمی دونه

پاسخ ها

۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

خداروبایدشکرکنیم که سرهنگ ها رییس جمهور نشدندوگرنه ازضرغامی بدتر بودند

اصلاهرکس نظامی باشه بیادتوکاراجرایی ناموفق میشه چن فکرش پادگانیه

مهدی

۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

صداو سیما را باید تحریم کرد

۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

متاسفانه انتخاب رییس صداوسیمادست رهبری است وایشون هم سرداران روانتخاب میکنه

ضرغامی خیلی نامرده خیلی

متاسفانه دکترآشناورحمانی فضلی که ازطرف روحانی شورای نظارت برصداوسیما هستندهم سکوت اختیارکرده اندچون هردواصولگرایند

۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

1

4

اینها که این برنامه ها رادرست میکنند نه دین دارند نه وجدان اگر دین ندارنید ازاده باشید چقوقی که میگیرند الوده به حرام است

۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

3

انشاالله در انتخابات مجلس اینده دهن کجی صداوسیما رو

پاسخ میدهم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید