راز خانوادگی ربوده شدن پسر 12 ساله

گروگانگیری جنجالی در لامرد که پسربچه‌ای ربوده شده بود ریشه در اختلافات درون خانوادگی داشت.

دبیرشورای تأمین لامرد گفت: ابوالفضل 12 ساله در کمتر از 24 ساعت با تلاش پلیس شورای تأمین لامرد آزاد شده و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

حسین حسین‌زاده اظهار داشت:‌ ابوالفضل روز چهارشنبه ششم آذرماه جاری جلوی یکی از آموزشگاه‌های علمی- آموزشی واقع در بلوار جهاد کشاورزی شهر لامرد توسط دو سرنشین خودروی پژو پارس سفید رنگ ربوده شد.

وی افزود:‌ پس از این اقدام، پلیس لامرد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی پلیس تحقیقات بسیار خوبی را انجام داد و ابوالفضل سرانجام در ساعت یک بامداد شنبه در شـــــــــــهر جم استان بوشهر پیدا شده و پس از آن نیز توسط پلیس لامرد تحویل خانواده‌اش شد.حسین‌زاده بیان داشت: در چند سال گذشـــته هیچ‌گونه آدم‌ربایی در شهر لامرد انجام نشده و بررسی‌ها نشان داد اختلافات داخلی درون خانوادگی علت ربوده شدن ابوالفضل 12 ساله شده بود.

این مسئول همچنین از کشف 12 کیلوگرم تریاک در مسیر ارتباطی روستای رکن‌آباد به دهستان سیگار بخش مرکزی لامرد نیز خبر داد و تصریح کرد: بامداد شنبه با تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی پلیس 12 کیلوگرم تریاک در مسیر روستای رکن‌آباد به دهستان سیگار بخش مرکزی لامرد از یک خودروی سمند کشف شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید