نمایندگان مجلس وظایف اصلی‌شان را به یاد آورند!

با توجه به اینکه بسیاری از این مشکلات اقتصادی فعلی، حاصل عملکرد ضعیف دولت مورد حمایت اصولگرایان در 8 سال گذشته بوده، انتظار می‌رود که اصولگرایان حداقل در جهت جبران مافات توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشند و در این زمینه به دولت جدید کمک کنند.

سرویس سیاسی: مجلس اصولگرای نهم خصوصا پس از روی کار آمدن دولت روحانی، بیش از هر چیز توجه خاصی به مسائل جناحی و سیاسی دارد. شاید بد نباشد که رسانه‌های مستقل به نمایندگی از اقشار آسیب‌دیده جامعه، گاها برخی از وظایف دیگر نمایندگان مجلس را به آن‌ها یادآوری کنند!

به گزارش سلام نو، در حال حاضر اغلب نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که اصلی‌ترین دغدغه مردم معیشت و خالی بودن سفره‌هاست. با توجه به اینکه بسیاری از این مشکلات اقتصادی فعلی، حاصل عملکرد ضعیف دولت مورد حمایت اصولگرایان در 8 سال گذشته بوده، انتظار می‌رود که اصولگرایان حداقل در جهت جبران مافات توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشند و در این زمینه به دولت جدید کمک کنند.

تصویر زیر مطلبی از نشریه اصولگرای یالثارات است که حدود ده سال پیش همین تذکر را به نمایندگان مجلس ششم داده بود. بگذریم از اینکه مقایسه وضعیت اقتصادی کشور در آن‌ سال‌ها و حال حاضر کار سختی نیست و هر شهروندی به راحتی می‌تواند خودش این کار را انجام دهد.

پیش از این سلام نو تشکیل فراکسیون معیشت و اشتغال را به نمایندگان مجلس نهم پیشنهاد داده بود.

اخبار مرتبط

کدام نماینده در نوشتن طرح تشکیل فراکسیون معیشت و اشتغال پیش‌قدم می‌شود؟

از نان شب ملت تا نان شب اصولگرایان! /عکس

آیا نمایندگان مردم تندروها را حذف می‌کنند؟! /عکس

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۰

مجتبی

|

۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷

0

4

پاسخ

اگه گیر دادن به دولت بهشون اجازه بده

ناشناس

۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵

من از نگاه دیگر موضوعو را به نمایندگان یاد آوری نمایم : در شهر ما چند نفر نماینده ، نماینده ی مجلس هستند و کارشان عزل و نصب های عجیب و غریب در ادارات مخصوصاً اداره ی آموزش و پرورش می باشد جابه جایی خدمتگزاران ، مدیران و حتی . . . نیز می باشد .نماینده نماینده که به آموزش و پرورش می آید در سالن در اداره با صدای بلند به سایرین می گوید فلانی رای به ما نداده است باید برود . آقای فلانی دیروز تو کوچه رد شد به من سلام نکرد با ید برود و . . . باور نمی کنی بلند شو بیا کردستان شهرستان های . . . و . . . تور خدا آقای نماینده ی اصلی که در مجلس هستی اجازه نده نمایندگان شما اینجوری باشند . البته جنابعالی خودت خوب می دونی آقایانت چه چوریند قرمزی و . . . کلاه آبی یا سیاه و سفیدند . حواست پرت نشه این تمام میشه . کوه به کوه نمی رسه و آدم به آدم می رسه و . . .

کریم صادقی

۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴

1

کاملا تایید میکنم.نماینده دلواپس پارسابادوبیله سوار در استان اردبیل کاری جز عزل مخالفین و نصب نزدیکان خود ندارد.او داماد خودرا معاون فرماندار کرده وحتی برای یک معاون مدرسه شدن باید از داماد نماینده یا یکی از برادران او تاییدیه گرفت.روسای ادارات و بخشداران وفرماندار منطقه خود را بدهکارنماینده میدانند نه دولت تدبیر وامید.متاسفم که استانداران روحانی مثل خودش شجاع نیستند.امیدوارم شخص آقای روحانی جلو تمرکزقدرت نمایندگان در امور اجرایی را بگیرند.

یک دشتستانی

۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

اینو به نماینده دشتستان هم بگید که دو کار بیشتر بلد نیست :

1- سفر به چین و ماچین

2 - گیر دادن و توهین به سید محمد خاتمی عزیز

فقط به وظیفه اش عمل نمی کند والا هر کار دیگری بگید میکنه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید