دوســــــتارین

۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

4

فردا روز حقایق نمایان خواهد شد به امید آنروز

پاسخگو

۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

5

آقای باهنر اگر پاسخگو بودن جزئ ذات مسئول است شما به عنوان نماینده مردم می خواهید کی پاسخگوی حمایت از دولت پاکدست و مهرورزتان باشید که با جان و دل هرچه گفت و هرچه کرد لام تا کام حرف نزدید و اعتراض نکردید تا غارتی اینچنین در بیت المال رخ دهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

3

پیشنهادمی کنم قدردرفرهنگ نامگذاری ایرانیان(نام خانوادگی) درزمان رضاخان راموردتامل قراردهید.مثلاًطرف طاس بوده به اومی گفتندزلفعلی!!!

آقای باهنر! کاش زودتر چشمانتان را باز می‌کردید

همین رویکرد هم یکی از عواملی بود که آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر مغرورانه با 4 کاندیدا در میدان باقی بمانند و همان هم عاملی شد که با شکستی مفتضحانه روبرو شوند و تنها کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در همان دور اول پیروز انتخابات شود.

یادداشت روز:وقایع سال 88 بستری را ایجاد کرده بود تا اصولگرایان تمام تلاش خود را انجام دهند و در آن فضای خاص اصلاح‌طلبان را با تمام توان هدف قرار دهند. آن‌ها گمان می‌کردند که با این روش می‌توانند رقیب سنتی خود را به طول کامل از میدان سیاست رسمی ایران حذف کنند و ارکان حاکمیت را به زمین خلوت خود تبدیل کنند. عدم شرکت اصلاحات در انتخابات مجلس نهم نیز این توهم را در محافظه‌کاران ایجاد کرد که اصلاح‌طلبان حذف شده و اصلاحات مرده است.

نتیجه انتخابات 24 خرداد شوک بزرگی بود بر پیکر تمام طیف‌های اصولگرایی. به نحوی که فردای انتخابات مواضع ناهمگون و پراکندگی آرا در میان اظهارات اصولگرایان به چشم هر مخاطبی می‌آمد. از موضع کیهان که روحانی را کاندیدا خودشان می‌دانست و ادعای پیروزی در انتخابات می‌کرد گرفته تا موضع برخی دیگر که صرفا تقصیر شکست را بر گردن دیگر همقطارانشان می‌انداختند، همگی موید عدم آمادگی آن‌ها برای تحمل شکست داشت.

همین امر هم سبب شده بود که این جریان سیاسی تا چند ماه نتواند انسجام خود را به دست بیاورد. اما به نظر می‌رسد که اخیرا برخی از فعالین مطرح اصولگرا سعی دارند تا خود را بازیابند و در این میان اولین چیزی که توانسته‌اند بر روی آن اجماع کنند، حمله به رقیب تازه به میدان برگشته است.

چندی پیش شاهد بودیم که رسانه‌های اصولگرا رسوایی بابک زنجانی که محصول مدیریت دولت اصولگرای احمدی‌نژاد بود را در یک موج رسانه‌ای سعی کردند بر گردن اصلاح‌طلبان بیاندازند(!)

همان موقع که اصولگرایان زمزمه‌هایی را برای ارتباط دادن بابک زنجانی به اصلاح‌طلبان شروع کرده بودند، برخی از فعالین اصلاح‌طلب نیز به آن واکنش نشان دادند. سعید لیلاز در این رابطه گفت: فساد در ایران آن زمانی شکل گرفت که یک نماینده مجلس هفتم ته مانده لیوان آقای رئیس جمهوری را تبرکا سر کشید و با این کار پرنسیب نظام پارلمان ایران را خورد و رفت پی کارش. وی افزود: در مورد اینکه اخیرا چند رسانه محافظه کار می گویند فساد زنجانی در دوره اصلاحات شکل گرفته بیاد بگویم که در انتخابات مجلس آینده مردم جواب این گونه ادعا ها را می دهند.مردم را چه فرض کرده اند که زنجانی را منسوب به اصلاح طلبان می کنند.به نفع محافظه کاران است که دهان جریان اصلاحات را درباره بابک زنجانی باز نکنند.

حالا هم با طرح مجدد و نامربوط موضوع معروف به فتنه نسبت به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس هشدار می‌دهند و می‌گویند که «فتنه» دیگری در راه است. احساس خطر از شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات و شکست اصولگرایان باعث شده تا به هر نحوی سعی کنند که فضا را رادیکال کنند و شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات را مترادف با فتنه‌گری بدانند!

باهنر در مصاحبه‌ای به مهر گفت: یک شوخی من با نمایندگان مجلس نهم می کنم و می گویم شما جزء بدشانس ترین نمایندگان هستید که نه پول است و نه امکانات و شما باید آن را تحمل کنید. نمایندگان می روند به حوزه های انتخابیه و می‌بینند مردم گرفتارند پول و شغل می خواهند کارهای عمرانی نیمه کاره است و این مشکلات تبدیل به سوال می‌شود.

بدیهی است که بی‌پولی کشور و مشکلات معیشتی و بیکاری مردم ناشی از عملکرد چند ماهه روحانی نیست و حاصل بی‌تدبیری‌های دولت اصولگرای احمدی‌نژاد است که بیشترین درآمد نفتی تاریخ ایران را هم در اختیار داشت. اما کاش باهنر و دوستانش این مسائل را شوخی نگیرند. کاش پیش از این به این نکات توجه می‌کردند و اولا با حمایت‌های ناشیانه خود دولت بی‌تدبیری چون دولت احمدی‌نژاد را بر سر کار نمی‌آوردند که با پول‌های کشور اینچنین کند و دوما در‌‌ همان دوران دولت اصولگرایان نیز چشمان خود را باز می‌کردند و اشتباهات دولت را می‌دیدند یا اگر هم توان مشاهده دقیق مسائل سیاسی را نداشتند، گوش‌هایشان را باز می‌کردند و به تذکرات دلسوزان نظام و اصلاح‌طلبان درباره دولت مهرورزشان توجه می‌کردند.

همچنین نائب رئیس مجلس اصولگرا در جایی از مصاحبه‌اش تاکید کرده که «پاسخگو بودن جز ذات مسئولیت پذیری در نظام ماست.»

حال که کار از کار گذشته و دولت اصولگرای احمدی‌نژاد طی هشت سال هر چه خواست بر سر کشور آورد، کمی دور از انصاف به نظر می‌رسد که اصولگرایان شانه خود را از زیر بار مسئولیت دولت پیشین خالی کنند و متوقعانه از مشکلات گلایه کنند. شاید بهتر باشد آقای باهنر و دوستانشان خود کمی مسئولیت‌پذیری داشته باشند و نسبت به عملکرد گذشته‌شان در روی کار آوردن و حمایت از احمدی‌نژاد حتی اگر از مردم عذرخواهی نمی‌کنند حداقل تقصیر را قبول کنند و در آینده چنین اشتباهاتی را تکرار نکنند و منافع ملی را بالاتر از منافع جناحی خود ببینند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

زهرا

|

۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴

1

37

پاسخ

آیه قرآن داریم که میگه کر و کور و لال هستند و دیگر باز نمی گردند

پاسخ ها

پاکدست مهرورز

۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

شاید بهتر باشد آقای باهنر و دوستانشان خود کمی مسئولیت‌پذیری داشته باشند و نسبت به عملکرد گذشته‌شان در روی کار آوردن و حمایت از احمدی‌نژاد حتی اگر از مردم عذرخواهی نمی‌کنند حداقل تقصیر را قبول کنند و در آینده چنین اشتباهاتی را تکرار نکنند و منافع ملی را بالاتر از منافع جناحی خود ببینند.

ناشناس

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴

21

اینکه اینها مسولیت این همه نابسامانی رابه عهده نمیگیرند مورد نفرت واقع میشون شکا ضمن افشاکری با آرامش نکران کار های آنها نباشید

۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴

25

بسم او

از همون اول باید شروع کرد:

1.کسی که قانون ایران را قبول ندارد حق قانون گذار شدن را ندارد.در حوادث سال 88 و آن تهمت بزرگ پای چه کسی در میان بود؟؟؟؟

2. کاندیدی که اصلاح طلبان به زور به موافقتش تن دادند با کاندید اصلاح طلبان یکی نبود. کاندید اصلاح طلب عارف بود که...

3.رشد بابک زنجانی از کجا شروع شد؟

4.حمله ی یکپارچه به مجلس شورای اسلامی که به قول امام در راس امور است کار کدام جریان بود؟؟؟؟

5. اصولگرایان اگر احمدی نژاد را سر کار آوردند خود نیز دولتش را مورد نقد تمام جانبه قرار دادند و نهایت سعی خود را کردند تا احمدی نژاد درست کار کند و حتی از احمدی نژاد طرح سوال را مطرح کردند اما اصلاح طلبان در مجلس ششم اوج مخالفتشان را با نظام نشان دادند

6. کسی را که خواب است می توان بیدار کرد اما............

افلا تعقلون؟؟؟؟

۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

اینها همان کسانی هستند که آفار پاکدست را مالک اشتر علی و مهرورز و پاکدست و حامی مظلومین می خواندند و در مستانه موفقیت در انتخابات 84 و 88 خو دشان بودند و کاری به کار کشور و عملکرد دولتشان نداشتند ولی امروز که دولت قصد دارد صادقانه کار کند مانع تراشی های قانونی متعدد و متنوع با فراوانی بسیار زیاد را در دستور کارشان قرار داده اند تا خودشان و عملکرد گذشته شان را توجیه کنند غافل از اینکه آب رفته به جوی بر نمیگردد.

جزایری

۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

ناشناس 15:32 که حتی جرأت نکردی اسمت رو بنویسی! شماها مدعیان اصولگرایی همیشه این توهم را زده اید که با لفاظی و بازی با کلمات میتوانید حق را به خود بدهید!

1) آن تهمت بزرگ را با دلیل و بینه روشن رد کنید، اگر راست میگویید نه با بگیر و ببند و...

2) جناب روحانی را ، کعبه آمالتان جناب حسین شریعت مداری کیهان نشین، اعلام کرد که کاندیدای اصولگرایان است و زور زد تا وی را بنفع خود و مدعیان دروغین اصولگرایی مصادره کند! در حالیکه جناب روحانی ارادت خود را به جناب هاشمی به کرات بیان کرده و از بیان آن هم ابایی نداشته است.

3) چنانچه بیانات یارغار بابک را خوانده باشید، درک خواهید کرد که بابک زنجانی از سال 1390 به بعد با استفاده از رانت های عظیم دولت خدمتگزار و عدالت محور و مهرورز، بابک زنجانی شد! بخوانید و مطالعه کنید، لطفا"!

4) کار جریان اصلاح طلبی بود که با شمشیرهای فولادی و انواع تفتگ و مسلسل و توپ و تانک حمله کردند! یاد لیاخوف...

5) خیلی زحمت کشیدند بندگان خدا! دلم برایتان و برایشان کباب شد، طفلی ها!!

6) با این بند موافقم.

فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴

18

خدا سایه ات را از سر این مردم کم کند

همین افراد بودند که دروغ را نهادینه کردند و فضای فرهنگی جامعه را مشوش نمودند و امروز هم دنبال توجیه رفتارهای هشت ساله شان هستند که افتضاحی بیش نبود. باهنر اگر کمتر حرف بزند آبرویش بیش از این نمیرود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید