اندیشه‌ای داریم به وسعت ایران
سه‌شنبه
سه‌شنبه 06 اسفند 1398
21 شهریور 1398 21 شهریور 1398
09:36 09:36

نکاتی درباره سلامتی در محیط کار

آیا در ابتدای روز شاداب وو پر انرژی هستید،  اما تلاش می کنید تا از کسلی و خستگی بعدازظهر دور شوید؟ با ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی خود ، می توانید بازدهی خود را افزایش دهید.  نوشیدنی باعث رفع خستگی است، زیرا باعث می شود قند خون به سرعت بالا رفته  و سپس افت کند. 

چگونه می توان حالت نشستن خود را در محل کار بهبود بخشید؟

اهمیت داشتن حالت مناسب در محل کار را نمی توان نادیده گرفت. اگر تمام روز پشت میز باشید ، به طور قطع دچار کمر درد می شوید. خوشبختانه ، روش هایی وجود دارد که می توانید حالت استقرار در محیط کار را بهبود بخشید. در مرحله اول ، اطمینان حاصل کنید که هر چند وقت یک بار بلند می شوید و حرکت می کنید. نشستن برای طولانی مدت برای بدن شما بد است ، زیرا باعث می شود عضلات شکمی ضعیف شده و جریان خون کندتر شود. خرید بالش پشتی می تواند بسیار مناسب باشد، زیرا این کار باعث کمک به ستون فقرات شده و در موقعیت و حالت درستی می نشینید. برای جلوگیری از گرد شدن شانه ها ، سر شانه خود را به عقب و پایین بکشید. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که گوش های خود را مطابق با شانه های خود نگه دارید. اگر خیلی به عقب تکیه دهید یا به جلو حرکت کنید ، بدنتان حالت بدی قرار می گیرد.

رژیم خود را برای افزایش بازدهی در کار تغییردهید

آیا در ابتدای روز شاداب وو پر انرژی هستید،  اما تلاش می کنید تا از کسلی و خستگی بعدازظهر دور شوید؟ با ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی خود ، می توانید بازدهی خود را افزایش دهید.  نوشیدنی باعث رفع خستگی است، زیرا باعث می شود قند خون به سرعت بالا رفته  و سپس افت کند. در هنگام خوردن نان سبوس دار یا پاستا ، همین حالت رخ دهد. خوردن عسل باعث می شود اوراکسین غیرفعال شود ، این ماده شیمیایی است که باعث ایجاد هوشیاری می شود ، در حالی که بادام حاوی تریپتوفان و منیزیم است که هر دو عملکرد عصب و ماهیچه ها را در حالی که ریتم قلب را ثابت می کنند. بنابراین ، چه باید خورد؟ این کاری است که یک متخصص بیماری های معده و روده انجام می دهد. دانه های آفتابگردان بسیار عالی هستند زیرا حاوی تیامین بوده و عملکرد شناختی و حافظه را بهبود می بخشد. چرا برای ناهار سالاد سالمون و آووکادو استفاده نکنیم؟ اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی قزل آلا باعث تقویت حافظه و عملکرد ذهنی می شوند در حالی که آووکادو یک محرک طبیعی است. تخم مرغ نیز عالی است زیرا حاوی کولین بوده و باعث تحریک حسگرهای واکنش مغز می شود. برای یک میان وعده سالم ، برخی از انواع توت ها را بگیرید – هر چه تیره تر، بهتر. توت ها پر از آنتی اکسیدان هایی هستند که باعث بهبود حافظه می شوند.

ایستادن روشی ساده برای بازدهی بیشتر در محل کار

روش های پیچیده و متنوعی در رابطه با افزایش بازدهی در محیط کار وجود دارد. با این حال ، راه حل می تواند بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد. تحقیقات انجام شده توسط دانشکده بهداشت عمومی مرکز بهداشت علوم تگزاس A&M نتیجه گرفته است که ایستادن روشی عالی برای افزایش بازدهی است. مطالعه ذکر شده در ابتدا شامل دو گروه از کارمندان مرکز تماس در طی یک دوره شش ماهه بود. یک گروه یک ایستگاه کاری داشتند که به موجب آن می توانند ارتفاع میز را تغییر دهند تا بتوانند در جای خود بنشینند یا بایستند ، در حالی که گروه دیگر در یک میز استاندارد کار می کردند که فقط می توانستید بنشینید. گروه اول نشان داد که 46 درصد بازدهی بیشتری داشته اند. با ارزیابی تعداد تماس های موفق در طی یک ساعت متوسط ​​در محل کار ، میزان بازدهی اندازه گیری شد.

اخبار مرتبط

icon news

راه های شناخته شده و قدرتمند برای بهبود سلامتی

سلامتی ثروت است، احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید. این جمله کاملاً درست می ‌باشد. فرقی ...

کارهایی که باید برای داشتن بدنی سالم انجام دهید

بهترین و قشنگ­ترین آرزو برای هرفرد داشتن سلامتی است. با داشتن سلامتی می­توان به تمام ...

دیدگاه خود را بنویسید

icon news