اندیشه‌ای داریم به وسعت ایران
سه‌شنبه
سه‌شنبه 06 خرداد 1399
20 فروردین 1399 20 فروردین 1399
23:17 23:17

گروه خودروسازی سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

شرکت‌های خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

به گزارش سلام نو، این شرکت‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۵۳ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری ویروسی مبتلا شده و نزدیک به ۷۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

/ایرنا

اخبار مرتبط

icon news

شرایط ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونایی

حامد شمس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کار اعلام کرد که 13 رسته شغلی می توانند برای دری...

بسته مالی کم سابقه سوئیس برای مبارزه با موج گسترده بیکاری کرونا

دولت سوییس که در دوران شیوع کرونا با افزایش کم سابقه بیکارن و فشار بر شرکت‌های بیمه ر...

رولزرویس ۹۰۰۰ نفر را اخراج کرد

رولزرویس مهم‌ترین شرکت هوا و فضای انگلیس در خبری اعلام کرد که به دلیل ادامه کرونا و ک...

کرونا فقر را بیشتر و اقتصاد جهان را مختل کرد

بانک مرکزی با هشدار دادن نسبت گسترش فقر در دنیا و ضربات آن برای مردم تاکید کرد پاندمی...

دیدگاه خود را بنویسید

icon news