14 آذر 1397
10:55

فاصله چشمگیر نمایشگاه ایران مد با نمایشگاه پوشاک دیگر کشورها

عضو هیات مدیره تولید و صادرات نساجی پوشاک در خصوص کاستی¬های ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد گفت: به طور حتم نمی¬توان نمایشگاه پوشاک ایران مد را از نظر برنامه ریزی، تبلیغات و نوع مدیریت با نمایشگاه پوشاک دیگر کشورها مقایسه کرد.

سلام نو - سرویس اقتصادی: عضو هیات مدیره تولید و صادرات نساجی پوشاک در خصوص ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد گفت: ششمین دوره ایران مد ار تاریخ 11 تا 14 آذر ماه در حال برگزاری است به طور کلی در این نمایشگاه توانمندی و پیشرفت­های پوشاک ایران به نمایش گذاشته شده است.

مسعود شاه بختی در گفت و گو با خبرنگار سلام نو و با اشاره به مطلب فوق می­افزاید:تولیدکنندگان برتر هر ساله در این نمایشگاه حضور پیدا می­کنند تا از این وادی هم آخرین پیشرفت­های خود را به نمایش بگذارند و هم اینکه با آخرین تکنولوژی­های موجود بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت جامه بافت در ادامه گفت: این شرکت نیز برای ششمین دوره در نمایشگاه ایران مد شرکت کرده است به طور کلی باید در نظر داشت که نمایشگاه­های پوشاک در تمام کشورهای که در حوزه تولید و یا فروش مطرح هستند سالانه در این نمایشگاه­های پوشاک شرکت می­کنند امروزه شاهد جزئی تر شدن نمایشگاه های پوشاک در دنیا هستیم اما در ایران بزرگترین نمایشگاه موجود، نمایشگاه ایران مد است که به صورت تخصصی و حرفه ای در این حوزه فعالیت دارد که تمام عرصه­های فعال در صنعت پوشاک در آن حضور دارند.

شاه بختی گفت: نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران نقش بسزایی در ایجاد رونق و تغییر و تحول در صنعت پوشاک کشور و همچنین تولید کنندگان دارد.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه بین المللی پوشاک فرصت مناسبی برای رونق در کسب و کار تولیدکنندگان است چرا که در این نمایشگاه شاهد انعقاد قراردادهای متعدد تولیدکنندگان هستیم.

شاه بختی در خصوص دیگر مزایای ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای سنجش توانمندی­های تولیدکنندگان پوشاک است و همچنین انتظارات مشتری­ها را نیز می­توانند مورد ارزیابی قرار دهند بنابراین نمایشگاه یک ابزار لازمی برای تحقق اهداف تولیدکنندگان پوشاک می­باشد.

عضو هیات مدیره تولید و صادرات نساجی پوشاک در خصوص کاستی­های ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد گفت: به طور حتم نمی­توان نمایشگاه پوشاک ایران مد را از نظر برنامه ریزی، تبلیغات و نوع مدیریت با نمایشگاه پوشاک دیگر کشورها مقایسه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که ما هنوز در ابتدای راه هستیم و ضعف­های بسیاری در خصوص برپایی نمایشگاه بین المللی پوشاک داریم که انتظار می­رود طی سال­های آتی مشکلات موجود تا حد زیادی مرتفع شود.

شاه بختی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد با کمبود تبلیغات مواجه شده است چرا که تبلیغات در ایران بسیار هزینه بر است از این رو تبلیغات چندانی برای این نمایشگاه صورت نگرفته است هر چند از سوی اتحادیه­ها اطلاعات لازم در خصوص نمایشگاه به اتحادیه­های استان­ها داده شده است به طورکلی باید یادآور شد که مخاطبان اصلی ششمین نمایشگاه بین المللی ایران مد بیشتر تولیدکنندگان،نمایشگاه داران و عمده فروشان بزرگ هستند که اتحادیه استان­ها اطلاعات کافی را در خصوص ششمین نمایشگاه بین المللی ایران به افراد مد نظر ارائه داده­اند .

دیدگاه خود را بنویسید