۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 11744

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۷

۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

ناشناس

|

این آقا مغضوب امام بود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

206

27

پاسخ

عمر متوسط تو ایران چند ساله ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

واقعا آیت الله مصباح یزدی مظلوم است

چهار تا تازه به دوران رسیده قلم به دست مثل شما حتی بلد نیستید احترام بزرگان را حفظ کنید با این تحلیل های آبکیتون

پاسخ ها

دمت گرم!

ehsan

متین

۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱

۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

تو یا معنی مظلوم رو نمیدونی یا مصباح رو نمیشناسی دوست عزیز!!

17

وقتی نام ایت اله مصباح میاری وازش نقد می کنی یکبار تاریخ انقلاب را مرور کن ببین توکیستی وایت اله چه کسی است.

۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲

مقام معظم رهبری درباره اش چه نظری دارند مراجع بزرگ دینی چه نظری به ایشان دارند.عزیزفرق بین جبهه حق وباطل ازاین نوع برداشتهاست نگاه کن به کربلا وسپاه امام حسین وعمربن سعدوتودرکجاهستی؟

مظلوم است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

علیرضا

16

۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳

وحدت ملی یعنی شهدا رو به شکم و گرین کارت نفروشی ...

گرفتین آقایان اصلاح طلب یا بازم نه؟؟؟

کسی در مظلومیت آقای مصباح شکی نداره. اون زمانی که امثال هاشمی رفسنجانی با شلوغ بازی و در کمال بی رحمی و قساوت در حال مبارزه با حکومت شاه بودند، ایشون در اوج مظلومیت در منزل به سر می بردند و به عبادت مشغول بودند. اون زمانی هم که امثال روحانی در جبهه ها با شلوغ بازی و قساوت مشغول فرماندهی بودند، آقای مصباح با مظلومیت مشغول امور خانه و خانواده خود بوده اند. در هشت سال احمدی نژاد هم که همه انقلابیون و یاران امام در کمال بی فکری خانه نشین شده بودند، ایشان در اوج مظلومیت به تقسیم غنایم مشغول بودند. می بینی آقای ناشناس؟ هرچی هم که ما بگیم، این مردم اوج مظلومیت آقای مصباح رو درک نمی کنند و به نظرات ما منفی می دهند!

مرصاد

صادقی

۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

4

23

من نمیدونم این سایت های اصلاح طلب چرا اینقدر از احمدی نژاد میترسن. اون بدبخت که دیگه رفت چرا هی اسمش رو توی سایتتون میارین و هی لرزه به تن خودتون میندازین.

171

مصباح یزدی از ابتدا با انقلاب دشمنی خاصی داشت. حضرت امام هم تاکید کرده بود که دشمنی جریان حجتیه (امثال مصباح) با نظام از منافقین بیشتره . اون زمان هم هیچ وقت مصباح رو تحویل نمی گرفت

۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

21

۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

این همون آدمیه که میگفت تو نظام اسلامی رای مردم تزئینیه

آفرین. دقیقاً...

سید باقرجعفری

۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

این آقای داروغه مثل اینکه توباغ نیست . کسی که احمدی نژادرا برعلیه اصلی تراین افراد انقلاب یعنی ایت اله هاشمی وناطق نوری تخریک کرد وفجایع سال 88 را بوجود آوردهمین آقای مصباح بود بخدا تاریخ بعد ها خواهد نوشت که پشت سر واقعه انتخابات 88 چه کسی بود وبه ملت ظلم کرد تاریخ نشان خواهد دادکه که افراد بی ترمز چه کسانی هستند ونشان ازچهر نقاب کشدیده اینان برخواهد کشید ومردم خواهند فهمید چه در انتخابات 88 ضرروزیان دیدیم خداوند تند روهای هر حزبی که قابل هدایت نیستند نابود کند انشاءا....به روح امام ره صلوات درود بر رهبری وهاشمی وخاتمی وناطق نوری و....

تهمت نزنید

در برابر خدا مسئولید

احمد

جواد نصیری

۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اینا با این طرز فکرها منافع مادیشان صدرصد تامین می شه منطق این دسته از افراد روح انسان را آزار می دهند....

دوست عزیز من با امثال آقای مصباح کاملن مخالفم ولی این درست نیست که امثال او را با جریان حجتیه یکسان پنداریم. شاید شباهت هایی داشته باشند ولی یکی نیستند.

فرید

ابوالفضل داروغه

۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱

۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

10

7

133

18

خدایا خدایا !!

ببین کیا دارن دم از وحدت ملی میزنن!

کی گفته اصلاح طلبان در پی وحدت ملی هستند؟؟؟بزرگان شما امثال خاتمی و موسوی بجنوردی و ... در راهپیمایی شرکت نکردن بعد شما میگید به دنبال وخدت ملین؟

شما اگه مطیع رهبری بودید که سال ٨٨ باعث شکستن دل ایشون نمی شدید،

دولت شمابا داس خود تمام چهره های اصولگرا و ارزشی را از دور خارج کرد.این یعنی وحدت همگانی؟سایت ها و روزنامه های زنجیره ای شما هر روز با انتشار مطالبی توهین آمریز که نمونه اش در بالاست مشغول تخریب چره های بزرگانی همچون علامه مصباح و دیگر افراد ارزشی است این یعنی وحدت همگانی؟؟؟

منظورتون از وحدت سکوت در برابر اباحی گری اصلاح طلباست؟

خوب مگر شما ها در جلسات حرمانه تان در منطقه 3 برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه ریزی نکردید و موسوی تبریزی نگفت که نیازمند وحدت بین اصلاح طلبانیم؟؟؟

در ضمن همه ی نظراتی که علیه مصباح بود یه مشت دروغه چون خودم یه زمانی اینا رو باور داشتم تحتیق کردم دیدم یه مشت خالی بندیه.

پس ببینید اصلاح طلبان جز دروغ و تخریب چهره ی علما و افراز ارزشی چیزی در چنته دارند.

ننگت باد اصلاحات

اگر نمیترسید مثل نظرات قبلی نشر بدید.

۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲

فرهاد نجاتی

حاج آقا صلوات بفرستید لطفا

۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

داروغه خوردی تودهنی با منفی. واقعا واست متاسفم خدا به راه راست هدایتت کنه

0

۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

حضرت آیت الله به تازگی به تفسیر بیانات حضرت امام پرداخته اند که اگر حضرت امام فرموده اند میزان رای ملت است منظورشان این نبوده که حتما همینطور است بلکه خواسته بودند در قالب ادبیات سیاسی آن زمان حرف زده باشند.!!!!!!!!!!!!!!!

جل الخالق

من موندم اگه یکی از طرفدارای اصلاح طلب این حرفا رو راجع به اصولگراها تو خبر گزاریهای وابسته به اصولگرایی می زد شما هم جرات اینو داشتید که نشرش بدید؟ هر کی یه مورد پیدا کرد جایزه داره پیش من .

نگرد، من گشتم نبود.

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

این آقای مصباح خوب است آنطور که شان یک مجتهد وعالم دینی است ،اولاتفکر واعتقاد خود را به انقلاب،ثانیا وزن وجایگاه خودرا درپیروزی انقلاب،ثالثا تفکر واعتقاد خودرا نسبت به نقش وجایگاه مردم در حکومت مورد نظر خودش،ورابعانسبت خودوتفکر خودرا با امام راحل،یاران واقعی امام واین مردممظلوموشریف ایران مشخص کند وبعد بیاید افاضه کرده و دم از وحدتی که خودش میداند که هیچگاه به آن اعتقاد قلبی نداشته وندارد ،بزند.

آقای داروغه بیزحمت دم در خونه خودتون آشغال بریزید!!!

۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

1

۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

این آقای مصباح خوب است آنطور که شان یک مجتهد وعالم دینی است ،اولاتفکر واعتقاد خود را به انقلاب،ثانیا وزن وجایگاه خودرا درپیروزی انقلاب،ثالثا تفکر واعتقاد خودرا نسبت به نقش وجایگاه مردم در حکومت مورد نظر خودش،ورابعانسبت خودوتفکر خودرا با امام راحل،یاران واقعی امام واین مردم دم ظلوم وشریف ایران مشخص کند وبعد بیاید افاضه کرده و دم از وحدتی که خودش میداند که هیچگاه به آن اعتقاد قلبی نداشته وندارد ،بزند.

9

40

میشه یکبار برای همیشه منظورتون رو از وحدت ملی توضیح بدید!!!

وحدت ملی بین احاد مردم یا بین قدرتمندان حاکم بر مردم مظلوم؟؟

لطفا" مانند اصول گرایان که از کلمه "مردم" نهایت سوئ استفاده را میکنند شما هم از سر وجدان وانسانیت (حداقل) از کلمه "ملی" سوئ استفاده نکنید!

خسرو

۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

12

104

مگه ایت الله مصباح چه زحمتی برای انقلاب کشیده که از او توقع بیشتر دارید!

۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

زحمتی که ایشون کشیدند اینه که موسسشون سالانه 12 میلیارد تومان بودجه از دولت میگیرن

۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

12 میلیارد تومان پول مردم ایران را در موسسه شون خرج میکنند.

۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

خدا میدونه تو موسسه اش چه خبره...

امید پارسا

۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

13

اصل حرف نویسنده محترم درست است اما تملق در دیدگاهشان به وضوح قابل مشاهده است به عنوان مثال از کسانی به عنوان صاحب تدبیربالا یاد کرده که ثابت کرده اند از همه مردم بی تدبیر ترند.نفاق و ماسک به چهره زدن تا کی لااقل سکوت بفرمایید حضرت اجل.

۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

47

دست آورد بزرگ اصولگرایان و بالاخص باند مصباح پرده برداری از مشائیسم بوده! شما چه انتظاری دارید

ali

۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

6

51

مصلحت آیتالله در این است که در این سالهای آخر عمرشان برای عاقبت بخیریشان هم که شده همان طور که قبل از انقلاب خیلی کاری به سیاست نداشتند حالا هم از سیاست کنار بکشند ، ایشان کافیست به نتیجه عملکرد خود در هشت سال گذشته نظر بیندازند ، آیا ایشان خودشان در مصائبی که طی این هشت سال بر این مملکت رفته شریک نمی دانند .

مصدر باب مفاعله

۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

8

ایشون رو زیاد جدی نگیرید! دست این افراد برای مردم رو شده و حنایشان دیگر رنگی ندارد. حرکات زیگزاگی این علامه (!!؟) بهترین معرف شخصیت و گفتمانش برای مردم و تاریخ است. به نظر من پرداختن بیش از حد به همچین افرادی که وزنه ای به حساب نمی آیند و نظراتشان از اتقان و استحکامی برخوردار نیست بیشتر به مطرح شدن آنان کمک می کند و حرکت در راستای اهداف آنان می باشد. بندگان خدا به هر دری می زنند که با گنده گویی و سخنان و رفتارهای نمایشی توجه جامعه را به خود جلب کنند اما بازهم با بی اعتنایی همه حتی اطرافیان خود مواجه می شوند . فردی که با تک چرخ زدن در معابر عمومی قصد جلب توجه باشد بیشتر از تنفرآور بودن قابل ترحم است

۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

38

آره اصن باید همه به فکر وحدت باشیم

مثلا میشه امام حسین هم با یزید متحد بشن ، مگه نه !

نمی شن؟

خب پس باید امام حسین رو هم استیضاح کنیم .

اصلاح طلب ها که می خواستن قبل این کار رو بکنند ، لابد حالا هم می تونند .

۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

وقتی امیر المومنین از پیروانش میخواهد او را انتقاد نمایند از این افراد که هم شان مرتبه بالاتری دارد و هم امام معصوم است و عیبی ندارد ولی به پیروانش یاد میدهد بجای چاپلوسی انتقاد کردن را بیاموزند

حسین

۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

حالا میشه بفرمایید دقیقاً کی امام حسینه و کی یزید؟؟ لابد امام حسین کسی هست که شما باهاش موافق باشید دیگه! طرف مقابل هم که معلومه حتماً یزیده مگه نه؟!

سروش

۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اول بروسوادنوشتن یادبگیربعدبیااظهارنظرکن.

محمد

۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

مصباح با حمایت و پشتیبانی از احمدی نژاد باعث نابودی کشور در 8 سال شد این یعنی اینکه این آقا اصلا بینش مردمی نداره {...}

۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

پس معلومه که سخنان رهبری رو هم درباره وحدت قبول نداری ولی همیشه ادعای ولایتپذیری میکنید! شما جزء کسانی هستید که روزی به سوی ایشان تیغ خواهید کشید و داغتر از آش هستید.

۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

فازت چیه عمو؟!!!

چه ربطی داشت به امام حسین و یزید؟؟؟

وحدت که میدونی چیه؟

ملی چطور؟ میدونی چیه؟

خیلی خب!

مگه یه تعداد از مردم ما امام حسین هستن و یه عده یزید؟؟؟

استراحت کن عمو جان!

آزادمـــرد

۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

2

19

بعضی از آقایانی که هیچ نقشی در انقلاب و جنگ نداشته اند، حالا بزرگان انقلاب را رد می کنند و طوری اظهارنظر می کنند که گویی {...}

سید

۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

3

15

درجواب حناب داروغه چی وهم فکران ایشان که مزخرف ترین تحلیل راارائه داده اندجواب منطقی این است که :چرا آقای خاتمی درراهپیمائی علی رغم تشویق دیگران به شرکت درراهپیمائی خودشرکت نکرد این کاربهترین وبیشترین خدمت به وحدت ملی بود چراکه شماتندروها آیت الله هاشمی راکه ازطفولیت تابه حال برای استقراراهداف امام راحل زحمت کشیده واکنون نماینده مستقیم رهبری درریاست مجمع تشخیص مصلحت است درامان نگذاشتید تاچه رسد به جناب خاتمی وایشان بااین کارشان بهانه راازدست معاندان ومخالفان نظام ورسانه های بیگانگان گرفتندکه جای تشکردارد وامادررابطه باخارج کردن اصولگرایان به زعم شما وتندروها به دیدانتخاب کنندگان ملت وقتی به فردی باشعارهای انتخاباتیش رای میدهد طبیعی است توقع داشته باشد همان وعده های انتخابات راعمل کند ودراین موردآقای دکتر روحانی تابه حال مسامحه کرده وعده زیادی هنوز برسرکارندوکارشکنی میکنندودیگر موردجلسه محرمانه آقای موسوی تبریزی ووحدت اصلاح طلبان بایدعرض کنم اگرجلسه محرمانه بوده وشمادرآن جلسه تشریف داشتید چرامذاکره جلسه راعلنی کردید واگرشما نبودید ومتن مذاکرات جلسه رامیدانید که جلسه محرمانه نبوده که تاآنجاپخش شده که شماهم مطلع شدید واما نه تنهاآقای موسوی تبریزی که تمامی افرا د اصلاح طلب واصول گرا تلاش بروحدت نظر گروه خویش دارند واین ازکارهای اولیه هرگروه میباشد ونیازبه مخفی کردن یاعلنی بودن آن ندارد پس ببینیدشما وهم فکران شمادنبال القای شبهه ودروغ وتخریب چهره های موردتایید ملت ونظام هستید

یادداشت روز سلام نو/

فرار مبهم مصباح یزدی از وحدت ملی

افشین

جریان تندرو موسوم به جبهه پایداری به همراه رهبر معنوی خود یعنی آیت‌الله مصباح یزدی با اینگونه تحرکات و مواضع ابهام برانگیز سعی در ایجاد انشقاق در جامعه و فضای سیاسی کشور دارند. این فرار کردن مبهم مصباح یزدی و نزدیکانش از وحدت ملی به هرشکل نمی‌تواند تفسیر خوبی داشته باشد.

۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

یادداشت روز: مقام معظم رهبری سال ۹۲ را سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامیدند و مردم ایران هم با حضور چشمگیر خود در انتخابات ۲۴ خرداد به این مفهوم نمود بیرونی بخشیدند. ین نامگذاری که نشان از تدبیر بالای رهبری دارد، بیشتر با هدف تقویت همدلی و همسویی ملت ایران صورت گرفته بود. ایشان در طی سخنان خود در طول امسال هم بار‌ها بر لزوم وحدت ملی گروه‌ها و جناح‌ها تاکید کردند.

35

انتخابات ۲۴ خرداد ماه با حضور همه طیف‌ها و سلیقه‌ها برگزار شد و در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز که همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور بر حضور در راهپیمایی تاکید داشتند و در آن شرکت کردند، مشاهده شد که به واقع این همگرایی در کشور تقویت شده است. اصلاح‌طلبان نیز با وجود آنکه به مدت 8 سال در گوشه فضای سیاسی علنی کشور قرار گرفته بودند، در طی این مدت بارها بر لزوم ایجاد «وحدت ملی» تاکید کردند و عملکردشان نیز نشان داده که واقعا با اعتقاد راسخ به این معنی، کنش‌های سیاسی خود را تنظیم می‌کنند.

آنها همچنین با حضور پرشور در انتخابات ۲۴ خرداد ماه و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن موافقت خود را بر تقویت این وفاق ملی نشان دادند. اما حالا و در شرایطی که جامعه به سمت آرامشو و وفاق پیش می‌رود، آیت الله مصباح یزدی در دیدار اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس، با پرهیز از اشاره به لزوم وحدت ملی، بر ضرورت وحدت و همگرایی «اصولگرایان» تاکید می‌کند!

در دوره حضرت امام رحمت الله صحبتی از اقای مصباح یزدی نبود کجا بودند

مشخص نیست صحبت از وحدت جناحی(!) درشرایطی که کشور به یک وحدت ملی نیاز دارد چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ آیا اشاره آیت الله به مجلس آینده و درس از شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری است؟ یا اینکه وی همچون ۸ سال گذشته باز هم برنامه‌ای برای خودی و غیر خودی کردن افراد و فعالین سیاسی دارد؟ به هر حال هر نیتی که پشت این تحرکات سیاسی است با وحدتی که مقام معظم رهبری در برابر توطئه بیگانگان بار‌ها بر آن تاکید داشتند همسویی ندارد.

اینکه آیت‌الله مصباح یزدی که خود سابقه بلندی در ایجاد انشقاق و تک‌روی حتی در بین جریان اصولگرایی دارد، عده‌ای از مسوولین همفکر خود را به وحدت فرا می‌خواد بیشتر یک نوع جبهه گیری در مقابل جریان دیگر است که از سر نیاز به آن روی آورده است.

در حالی که اصلاح طلبان با وجود مشکلات فراوانشان، سعی در ایجاد وحدت مورد نظر مقام رهبری دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، صحبت از وحدت جناح اصولگرا بیشتر عمیق‌تر کردن اختلافات است.

۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

گروهی که همواره منفعت خود را در درگیری و نزاع با رقیبان می‌داند و از گفتگو گریزان است، این بارها بر وحدت جناح خود در مقابل وحدت فراجناحی و جمعی پا فشاری می‌کند. در شرایطی که با تدبیر وزارت خارجه راه آشتی با دنیای بین الملل هموار شده و در‌های کشورهای جهان به روی ایران باز شده است، بیش از پیش لزوم وحدت در داخل کشور احساس می‌شود. حال آنکه عملکرد و گفتمان عده‌ای که هنوز بر این امر اعتقاد ندارند، می‌تواند این روند را با مشکل رو به رو کند.

این تلاش آیت‌الله مصباح یزدی و همراهانش در ایجاد دودستگی در جامعه بیش از همه، یادآور سابقه ایشان در زمان مبارزات انقلابی در سالهای 56 و 57 است. امروز هم جریان تندرو موسوم به جبهه پایداری به همراه رهبر معنوی خود یعنی آیت‌الله مصباح یزدی با اینگونه تحرکات و مواضع ابهام برانگیز سعی در ایجاد انشقاق در جامعه و فضای سیاسی کشور دارند. این فرار کردن مبهم مصباح یزدی و نزدیکانش از وحدت ملی به هرشکل نمی‌تواند تفسیر خوبی داشته باشد.

نظرات بینندگان

بین امریکا وکانادا دائما"در سفر برای تبلغ اسلام بودند.

انتشار یافته: ۴۶

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید