۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

منتظرم چند روز دیگه گندتون درآد که بودجه تون از اسراییل یا از انگلیس...

حق جو

اولا باید بگویم اون اسلامی که شما برای خودتون ساختید ، آره با یک فیلم از بین میرود نه اسلام واقعی که پیغمبر اکرم ۱۴۰۰ سال پیش به جهان معرفی کرد . هرکسی در جامعه باید در حرفه ای که تخصص داره اظهار نظر کند و مداحان هم از این موضوع خارج نیستند

۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

حرف دهنتو بفهم بی تربیت

خودم

اقای ناشناس متاسفم که بعد از این همه سال هنوز شما افراطیها می خواهید جواب حرف منطقی را با چوب و چماق که همان فیلتر کردن است بدهید.

17

یکی از انحرافات در جریان شیعه که همیشه بهانه به دست بدخواهان میداد جریان غلات است. مداح باید فردی وارسته باشد تا بهانه به دسته بدخواهان ندهند ولی امروزه شاهد آنیم که احیاگر جریان غلات شیعه هستند که حضرت علی (ع) آنها را در آتش سوزاند. خدا آنها را به راه راست هدایت کند.

حسین

۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱

۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

50

از این اظهار نظرها خوب میشه جریانات راشناخت چون میگن اگرکسی را میخاهی بشناسی ببین طرفداراش چه کسانی هستند چگونه فکر میکنن وچطوری حرف میزنن .گول شعارها رانباید خورد .لذا من دراینجا له یا علیه کسی اظهار نظر نمی کنم خواندن این کامنتها ارزیابی خوبی بدست آدما میده.

خفه شو سلام ،‌تو سلام برشیطانی... تو برو از رقاصه ها و هرزهای که همیشه مطلب میزاری مطلب بزار آخه عقلت برا همون چیزا کار میکنه ......

قاق

۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳

۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

همیشه می گفتن " نرود میخ آهنین بر سنگ" اما مث اینکه اینم مثل خیلی چیزای زندگیمون دچار تغییر شده و ما متوجه نبودیم! و از این به بعد باید گفت " نرود میخ آهنین بر پفک نمکی!خصلت همکیشان و همفکرانت کاملا" در تو هم عیانه . یک دنده و بی ادب و حرف مفت زن و لچرگو! این یک اصل ثابت شده است که :نمیشه کسی رو که خودشو به خواب زده بیدار کرد! پس لالا بگیر بخواب پفک جان.

آب رو بریز اونجایی که می سوزه (به نقل از رئیس جمهور اسبق)

aomidia

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

2

8

با سپاس فراوان از روشنگی شما چناب آقایکوثری مداح شایسته ووارسته حسینیه جماران که با مداحی اش اشک امام را سرازیر مینمود خدا بیامرزدش و تشگر از مداح کبیر جبهه های حق که با مداحی اش با روحیه شجاعت و ایثار برزمندگان میداد بقیه را و.... نمائید که برای پول وکسب قدرت میخوانند

حقگو

۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

10

کاش اقای اهنگران این حرف را نمی زد چون ما هنوز بابت نقش ایشان در پیروزی جنگ برایشان احترام قائل بودیم .متاسفیم که همرنگ جماعت شده اند.

افشین

۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

20

اقای پفک نمکی حق داره از کسی دفاع میکنه که 700000000000 میلیارد دلار پول مملکت رو بباد داد

۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

میگم بدبخت هستید و خواب همینه دیگه آخه بیچاره ها اگه چنین چیزی صحت داشت خیلی از مخالفین احمدی نژاد را دادگاهی می کردند؟

اگر نمی کنند علت چیست؟

گویی شماها در زمان دزدی های جزایری با آقایان و ........ خواب بودید!!!پولشویی های مهدی هاشمی را فراموش کرده اید!!!!وقایع بنیاد شهید را در دوره کروبی یادتون رفته!!!

بابک زنجانی هم که از خودشونه(اولین نفر احمدی نژاد در سی دی معروف لاریجانی در مجلس لو داد)من و شما را با بابک مشغول کردند تا پرونده لاریجانی ها رو(زمین های قم-همون سی دی)و خیلی چیزای دیگر رو فراموش کنیم!!!

چرا در 3 هزار میلیارد محکم نرفتند جلو حتما میخوایید بگید از احمدی نژاد ترسیدند؟!

{...}

درود بی کران بر محمود جون

۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

25

کی گفته موضع سیاسی مداحان انحرافه.... موضع سیاسی یعنی چی؟ کدوم موضعه سیاسی؟ ماجرای شلیک چه ربطی به انحراف سیاسی داره؟ اصلا آدم هم کشته می شد چه ربطی به موضع سیاسی داره؟ اگه محمود شعاری انقلابی می داد و مداحان هم شعارهایی انقلابی می دادند و می دن اشکالش چیه؟؟؟؟!!!!یعنی محمود جرسومه! باطل است که هر چه بگوید دروغ و تباهی است؟ آیا این چنین است..... دروغ های روحانی که تو مناظره در اومد چه برسه به بعد انتخاب شدنش...

حمید

۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

این حرفاموضع سیاسیه یا فحاشی زیر لوای مداحی: سال 87 عمر سعد(عرضی خطاب به قالیباف) سال 88: مرگ بر خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی (منصور عرضی و سعید حداد) سال90:بریزید رییس دفتر رییس جمهور رو بکشید(منصور عرضی خطاب به مشایی) آخه بی شعور تو از اسلام چی میفهمی (سعید خطاب به مشایی) آقای رییس جمهور عورتتو بپوشون(سعیدحداد خطاب به احمدی نژاد) سال 92 : یه پیر خرفت هی حرف از رابطه با آمریکا میزنه(منصور خطاب به هاشمی)یه غریبه اگه اینا روبشنوه به اسلام چه ذهنیتی پیدا میکنه؟

۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

حاج صادق عزیز با اهنگ های تو جنگیدیم دشمن را بیرونشان کردیم همیشه نواهای شما دلنشین بوده و هست متاسفانه مداح نماها دین را ملعبع زبان کردند که اهل بیت ع خودش رسوایشان کرده میکند

دکترحاتمی

۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

6

18

حاج آقاآهنگران فکرمی کنندهمانند50سال گذشته مردم بی سوادهستندومیتوانندبانوحه مردم رابه جبهه بفرستند.

۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

حرفت توهین به شهدای وطن بود

۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

0

سورنا پفک نمکی

نمی تونی جواب بدی مزه پرونی نکن

۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

به پا نچای!!خودت هم فهمیدی چی نوشتی؟!

۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

درود برشیردل ایران زمین احمدی نژاد

ایرانی

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

شیر هیچوقت و به هیچ قیمتی بیشه شو به نابودی نمی کشونه!!!

یادداشت روز سلام نو/

۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

حاج صادق آهنگران! عامل انحراف خود آن مداحان هستند

صادق آهنگران یکی از مشهور‌ترین مداحان کشور است که نواهای شورانگیزش در ۸ سال دفاع مقدس شور توصیف‌ناپذیری به مردم و رزمندگان می‌بخشید. وی در تازه‌ترین سخنان خود گفته است که «سازمان سیا (اطلاعات مرکزی آمریکا)، می‌خواهد...

درود درود درود بر احمدی نژاد دلاور.

ببین ایرانی:احمدی نژاد با افتخارات هسته ای بیشه را حفظ کرد اما دوستان شما اومدند ادای شیر را در بیاورند وا دادند.

یادداشت سردبیر: صادق آهنگران یکی از مشهور‌ترین مداحان کشور است که نواهای شورانگیزش در ۸ سال دفاع مقدس شور توصیف‌ناپذیری به مردم و رزمندگان می‌بخشید. وی در تازه‌ترین سخنان خود گفته است که «سازمان سیا (اطلاعات مرکزی آمریکا)، می‌خواهد مداحان را به انحراف بکشاند تا هیات‌های مذهبی را از ما بگیرد»

قصه مداحی در ایران چند سالی است که قصه غم انگیزی شده است. به جز جماعت سنت مداح کشورمان که حسابشان از این تازه واردان این جرگه جداست، برخی از مداحان خصوصا با رویکردهایی که دولت احمدی‌نژاد داشت آنقدر در این چند سال به قدرت نزدیک شدند که اصل موضوع روضه خوانیشان برای سالار شهیدان به حاشیه رفت. دیگر شهرت برخی مداحان به واسطه لحن خوش و تسلطشان بر اصول مداحی نیست، بلکه این شهرت را مدیون مواضع سیاسی خود هستند و این یعنی خود انحراف.

حال باید به آقای حاج صادق آهنگران گفت، مگر این خود آن مداحان نیستند که مجالس وعظ و عزاداری را به فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسیون تبدیل می‌کنند؟ مگر این خود مداحان نیستند که ذهن عزاداران حسین (ع) را بی‌آنکه به عواقبش فکر کنند، به جهت‌های خاص سیاسی سوق می‌دهند؟

۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

همین چند سال قبل مداحان در کشور حرمت و احترامی داشتند. نه اینکه الان نداشته باشند اما آن زمان همه گیر بود. هر که شال سبز یا سیاهی به نشانه مداح بودن بر گردن داشت، عزیز بود و مورد احترام. حرف و سخن مداحان، خریدار داشت و مردم به چشم انسان‌های شریف به ایشان نگاه می‌کردند. اما حاج صادق آهنگران! در شرایط فعلی به جز پای ثابت‌های مداحی و مجالس وعظ و روضه، کسی حرمت مداحی را نگه می‌دارد؟

اصلا چرا جای دور برویم. همین یکی دو ماه قبل بود که یکی از مداحان مشهور مملکت تیتر یک اخبار شد. حتما شما هم شنیدید، که هفت تیر مداح معروف نه به سمت دشمنان و مخالفان نظام و اسلام، بلکه به سمت یک شهروند عادی نشانه رفت و در ‌‌نهایت هم مشخص نشد ماجرا به کجا رسید که شاکی پرونده تن به رضایت داد.

4

این قصه تلخ امروز و دیروز نیست. همین چند سال پیش بود که موزیک و ریتم مداحی‌های ما، اساسشان بر موزیک‌های غربی و شرقی قرار گرفت، تا به جای محتوای غنی و پر فرهنگ، با ریتم‌های از پیش ساخته و منظم و مرتب، عزاداری ملت را تکمیل کنند. حالا شما به ما بگویید، عامل انحراف مداحی ما چه کسی است؟

نظرات بینندگان

حاتمی 9:25 که بخودت لقب دکتر دادی واقعا {...}

انتشار یافته: ۴۹

اون زمانی ک تو معلوم نبود کوجا بودی عباس بابایی و امثالهم داشتن تو امریکا با رتبه ممتازدرس میخوندن،خلبانی میخوندن،چمران با بورس شاگرد اولی دانشگاه تهران تو امریکا دانشگاه برکلی دکترای فیزیک میگرفت.مهدی باکری مهندس مکانیک بود.اگه وقت داشتم بازم برات میگفتم.حالا برو ببین کی بیسواده

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۶

رضا

پفک نمکی

۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

|

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

هر موقع و در هر برهه ای کشور مورد تهاجم بیگانگان قرار بگیرد،دفاع از آن بر همگان واجب است.اگر خدای نکرده دشمن ،پا درثغور میهن گذاشت و مانند سلطان حسین صفوی برخورد کنیم آن وقت است که چه بلایی بر سرناموس ایرانی وارد خواهد کرد.اگر جمران،همت،باکری ها ،بابایی و دیگر شهدایمان پا در عرصه جهاد گذاشتند هدفی جز عزت و سربلندی وطن نداشتند.باید قدر همسنگر شهیدانمان،آقای حاج صادق آهنگران را بدانیم.ایشان یک مسلمانی است که در 8 سال دفاع مقدس علاوه بر نوحه خوانی در برابر دشمن ایستادگی میکرد.باید از همرزمان شبهای عملیات پرسید.خداش در همه حال از بلا نگه دارد.

195

15

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

پاسخ

9

خوبه احمدی نژاد رییس جمهور شد چون شما تندروها(منظورم همسن سایت و اصلاح طلب هاست)که به مخالفین خودتون میگید تندرو!!!

3

هر چی مشکل پیش میاد میاندازید گردن احمدی نژاد!!!

هر چی موفقیت باشه میگید ما کردیم!!!!

حاتمی تو ک دکتری و سواد داری واسه کل ایران بسه

قربون اون فهم و شعور بالاتون رو ببرم که ملت را گاگول فرض کردید.

درود بر شیردل ایران زمین احمدی نژاد دلاور

پاسخ ها

۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

سورنا

دکتر حاتمی به چیت مینازی؟بسوادت؟میدونی از نظر تو سواد یعنی چی:یعنی اینکه صدام بیاد ب خاک و ناموس و وطنت تجاوز کنه ولی تو هیچ کاری نکنی چون تو سواد داری و بقول خودت جبه جای یه مشت ادمه بیسواده.چی دادی بجاش سواد گرفتی غیرتت؟

۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

دکتر چمران و ...سواد نداشتن؟

ارزش جواب دادن هم نداری پفک نمکی ...!!!!!

۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

ناشناس

تجربه ثابت کرده از صحبت اورجینال شخصیت ها تو نقلی ک از اونا تو سلام نو میاد اختلاف از زمین تا آسمونه

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

چی توز موتوری! 200 میلیارد دلار فساد مالی دل شیر می خواهد که اصلاح طلبان ندارن

12

۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

اگر مداحی با خلوص نیت و وظیفه شرعی خودش حرف بزنه داره رسالت خودشو انجام میده در غیر اینصورت داره سنگ خودشو به سینه میزنه۰ یادمون نره که در سال ۸۸ همین مردمی که جلوی زیادی خواهی کودتاچیای مخملی واستادن همون کسانی بودن که بیشترشون تو همین هیاتها وپای منبر همین مداحا بزرگ شدن

حرف نزنی کلا بهتر میشه هاااا آبروی پفک نمکی هم بردی

۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

همشهری

تو 8 سال گذشته دهان نخبه ها واندیشمندان و اساتید دانشگاه رابستند تا مداحان هم صحبت کنند وهم کشور داری در نتیجه اش کشور رسید لبه پرتگاه.

۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

پفکی رییس جمهورت هم مثل خودت بود (شیر پاکتی ! ) اما من گندکاری با لغت دلاور نشنیده ام !

13

ضدانحراف

عجیبه

۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

این سایت سلام نو هر چی مشکل و مسئله توی این چند هزار ساله در این مرزوبوم پیدا شده رو نسبت به میده به دولت احمدی نژآد!

انصافتون کجاست؟!!!!!!!!!

دارید اصلا؟!!!!!!!!!

آقا یا خانم پفک نمکی ،صرفنظر از این متن سلام نو ، خدمت شما عرض شود احمدی نژاد عامل تمام انحرافات در کشور بود شما به هر چی که نگاه کنی و مسیری انحراف را در او مشاهده کنی ، ردپای احمدی نژادی ها به وضوح پیداست حتی اگر دو تا مداح هم مسیر خودشون را عوض کردند و بجای مداحی سیاسی میشوند ، اگر خوب دقت کنی باز هم ردی از منحرفین را می بینی و خدا می داند اگر افشاگری و مبارزه همین بچه های ارزشی نبود وضعیت امروز ما بغرنج ترین وضعیت بود. شما ببینید وقتی که بچه های مخلص و رزمنده هشت سال دفاع مقدس ، قاچاقچی تلقی میشوند به راحتی میشه اوج انحراف را در بین این آدمای کوچک تازه به دوران رسیده را مشاهده کرد و این مثالی بود که بدانی هر جا مشکلی و یا حرف ناصوابی و یا حرکت غلطی دیده شود بازیگر اصلی فقط چهار تا پفک نمکی بودند و بس.ولی خب در هر صورت خدای رحمان مثل همیشه به داد ملت رسید .

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

جناب محمود خان چون معجزه هزاره بودند پس کاملا درسته اگه خرابکاری کرده باشند اثراتش به قرن هم برسه.......

جامعه شناختی تو همان جامعه شناختی پفک نمکی است و سطح نگرش تو بر اقتصادی که به وسیله دولت قبلی به این روز درآمده در سطح همان نگرش تو امیدوارم روزی واقع بینتر به مسایل نگاه کنی موتور سوار تبلیغات چی توز

۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

خدا بیامزد ان اهنگران را اهنگرانی که در زمان جنگ باید در جبهه باشد می امد به شهرمان مداحی میکرد بعد به جبهه می رفت ولی امروز {...}

من خودم اصولگرا ها رو دوست داشتم وبسیار علاقه داشتم به افکارشان ومیتونم بگم اصلاح طلبان رو نمیپسندیدم ولی بعداز محمود احمدی نزاد به شدت به این قشر بد بین شدم واز افکار واعمالشون متنفر شدم ....الانم عاشق اصلاح طلبا نیستم ولی مواضع فعلیشان را بسیار عقلانی تر وسالمتر از اصولگراها میدانم،از خدا میخوام که به ما کمک کند عاقلان ودلسوزان این ملت بر سر کار باشند

۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱

خدا وکیلی ! مردونه ! خودتم یه پر کاه این حرف ها رو قبول داری یا چون ساعتی کار میکنی نطر میدی؟

محمد صادق

۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

فعلا که تو سایتای خبری وضعیتمون مثه وضعیت سوریه است....فک کنم ملت دستشون به مهمات برسه کلی تفریح میکنیم با هم...

1

56

درود بر هر کسی و هر جناحی که دلش به حال این مردم میسوزه و براشون کاری می کنه ...

موسوی

۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

یافت می نشود ...!

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

مسخره س

اونی که منفی داده فازش چی بوده؟!!!!

بابت راه اندازی این سایت چقدر پول گرفتی؟

علی

ارزش نداره

۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

67

5

فکر کنم شما میخواید مداح مثل یه سیب زمینی بیاد بخونه بره؟

۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

نه عزیزم تموم شد اون دوره ها که هرکاری می خواستید میکردید ولی الان دیگه اون زمانها نیست که یه فیلمی مثل رستاخیز رو درست کنید و بخواید اسلام رو از بین ببرید

اخه یه رابطه ی عجیبی هست بین اصلاح طلبا و بی دینا و اسرائیلیا و بی بی سی و تکفیری ها و...

یعنی یه جورایی باهم تفاهم دارید

7

۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

علی آقای عزیز، همه باید بتوانند انتقاد کنند نظر بدهند اما انتقاد فرق دارد با حکم صادر کردن، اگر هر کسی دلش خواست بخاطر داشتن صدای مخملی، اتصال به منبع قدرت نظامی گردن کلفتی کند سنگ روی سنگ بند نمیاد. در ضمن من از شما تعجب می کنم که فحش به اسرائیل می دهید اما نظرات شما حتی از کنگره آمریکا به اسرائیل نزدیک تر است!!!!

بد بختها...

پدرام

سه تا خبر توی سایتتون خوندم، فقط نمیدونم چرا فیلترتون نکردم...

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید