۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 12626

0

حرف حق تلخه برای ناحق ها

محمد

۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲

برای یکبارهم که شده صادقانه وخیلی خلاصه بررسی کنیم وببینیم علت وعامل اصلی فتنه 88 چه بود؟

-آیا یک جانیه نگری سرانی که دم ازبصیرت می زنند وقدرت مطلقه رانیزدراختیاردارند عامل فتنه نیست؟ مگرمی شود دریک جامعه همه مثل هم فکرکنند؟آیا جانب داری صرف ازیک طرز فکر ونادیده گرفتن وحتی توهین کردن به دیگر افکار عامل فتنه نیست؟

- آیا برخوردهای نابخردانه وتهمت های ناروای یکی ازکاندیداها به دیگران که نه تنها باآن برخوردنشدوموردحمایت نیزقرار گرفت عامل فتنه نبود؟

- جالب است که بسیاری از سوءمدیریت هاوزمینه سازی برای اختلاس های بزرگ که درتاریخ این کشورسابقه نداشته است نتیجه حمایت های مطلقه ازیک فردویک جناح بوده که یکی پس ازدیگری خودراآشکار خواهدساخت!آیا اینها زمینه ساز فتنه نیست؟!

- اینکه دراثرهمین برخوردها وبی سیاستی ها هرروزوضعیت زندگی ومعیشت مردم بدتروبدترمیشود!هیچ کشوری دردنیاایرانی هاراتحویل نمیگرند بماند بلکه به انحای مختلف به آنهاتوهین می کنند وآنهاراتحقیرمی کنند،حتی کشورهایی که دائم به آنهاباج میدهید، زمینه سازفتنه نیست!؟

- به چه چیزمان بایدافتخارکنیم؟به سیاست داخلی،سیاست خارجی، اقتصادشکوفا،اشتغال جوانان،مهاربی بندوباری وفساد،جلوگیری ازفسادهای اقتصادی واختلاسهای میلیاردی،...به چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باوجود این همه فلاکتهاوبی کفایتی هاآیا صرفاًتحویل دادن شعار به این مردم وادعاهای آنچنانی توهین به شعورجامعه وزمینه سازفتنه نیست؟!

- بسیار طبیعی است درچنین شرایطی باید یکی راپیداکنند که همه تقصیرهارا گردن اوبیندازند!حالا فتنه گران 88،امریکا ، دشمنان واهی یا ... فرقی نمیکند. این آقایان که هیچوقت اشتباه نمی کنند! آوازه زهدوساده زیستی ووارستگی و فلان وفلانشان هم که این دنیاکه هیچ اون دنیاروهم پرکرده....؟؟!!

به قول حافظ که رحمت براو باد:

توخود حجاب خودی حافظ ازمیان برخیز.

یادداشت روز سلام نو/

آقای ضرغامی! حواست هست؟

چندی پیش در یک زنده تلویزیونی نگاه یک، دادستان کل کشور جناب اژه‌ای از هر دری سخن راند و به سوالات مجری پاسخ گفت؛ از اقتصاد مقاوتی گرفته، برخورد با مفاسد اقتصادی و با رسانه ها تا اشتغال به کار برخی محکومین!

یادداشت روز: با گذشت 4 سال از انتخابات سال 88 و برگزاری و انتخاب رییس جمهور جدید، همچنان صحبت از مخالفین نتیجه انتخابات سال 88 داغ است. صداوسیما از هر فرصتی استفاده می کند تا باز به این موضوع بپردازد. زمانی که در میان صحبت‌های جناب دادستان، مجری پرسید چطور کسانی که در سال 88 محکوم بوده اند الان در دولت به کار گرفته می شوند یا نشان از جانبداری و کاسبی فتنه دارد یا بی‌اطلاعی مجری از مسائل حقوقی که در هر دو حال این ضعف بزرگی برای رسانه ملی به شمار می‌رود.

آنانی که به حکم دادگاه محاکمه شده و محکومیت خود را گذرانده اند، در جایی از قانون گفته نشده که دیگر نمی توانند در مشاغل دولتی به کار گرفته شوند. بماند که تفاوت زیادی است بین محکومان سیاسی و غیر سیاسی.

سوال اینجاست که چرا صدا و سیما آرامش در جامعه را بر نمی تابد و هر از چند گاهی با صحبت از وقایع 4 سال پیش سعی در تحریک کردن احساسات مردم دارد؟ چرا مسئولین رسانه ملی هنوز باور ندارند که 24 خرداد 92 اتفاق افتاده و علی‌رغم همه تلاشهای یکجانبه صداو سیما ملت ایران انتخاب خود را کرده است. حال صحبت کردن از اینکه چرا این افراد در مشاغل دولت به کار گرفته شده‌اند کاسبی فتنه نیست؟ جای مسرت است که دادستان با تشریح این امر که این افراد در حکم خود انفصال از مشاغل دولتی را ندارند جواب گیرایی به این مجری کم سواد داد.

در شرایطی که مسائل مهمی در کشور ما وجود دارد که می‌توان به بحث درباره آنها پرداخت؛ از جمله مشکلات اقتصادی که مردم به وضوح در زندگی خود لمس می کنند، صحبت از گذشته آن هم به صورت یکجانبه و بدون اجازه دفاع به طرف مخالف برای بیان ددیگاه خود، فقط خوش رقصی برای تندروهایی است که نمی توانند شادی وآسایش مردم را ببینند.

آنانی که تمام حیات سیاسی شان در آشوب و فتنه انگیزی است و وحدت ملی مدنظر مقام معظم رهبری و اکثریت مردم را بر نمی تابند. برای خود دکانی باز کرده اند که بازارشان کساد نشود. جای تعجب است که رسانه ملی به تریبون آنان تبدیل شده است. آقای ضرغامی در این ماه های آخر حداقل خاطره خوشی از خود در اذهان به جای نمی گذارید مردم را از خود نرنجانید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۷

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۳

ناشناس

|

۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

2

42

پاسخ

اشکال نداره بذار هر چی دل تنگش میخواهد بگوید یک گوش در و یک گوش دروازه

۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

48

کاش رئیس صدا و سیما توسط مردم .....

بی نام

۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

1

23

یکی به این آقا بگوید جامعه بدون مخالف و موافق جامعه مرده است و طرفداری از یک صدایی مرده شویی است

۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

6

5

خیلی سوختید ، اب را بریزید هم جایی که میسوزد

مقدم

۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱

10

4

اون خبر نگار درست میگه حالا نمیدونم چرا بعضیها دردشون امده

ایرانی

۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید