یادداشت روز: یکی از بازیگران سریال‌های صداوسیما اخیرا در خارج از کشور تصاویری از خود منتشر کرده که حاشیه‌ساز شده است. انتشار عکس‌های مدلینگ بازیگر سریال کلاه پهلوی باعث شده تا فضای خاصی بر علیه وی ایجاد شود و برخی سعی کنند تا مقصری برای این اتفاق پیدا کنند.

اسماعیل

حنانه شهشانی از دوران کودکی وارد عرصه فیلم و سریال شد و بعد در فیلم‌هایی همچون «زاگرس» و تله فیلم‌های «بلند گریه کن»، «یک مشت پرعقاب» نقش‌آفرینی کرده، ‌در «کلاه پهلوی» دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

پس از انتشار این عکس‌ها بر روی اینترنت، برخی از رسانه‌ها شروع به ایجاد جو رسانه‌ای خاصی کردند و در آن با تحت فشار قرار دادن صداوسیما خواستار آن شدند که تلویزیون رسمی ایران مسئولیت «کشف حجاب» شهشهانی را قبول کند.

۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

حتی برخی که عادت به بافتن آسمان و ریسمان برای حمله به دولت دارند، پا را فرا‌تر گذاشته به خاطر این برهنگی(!) خواستار عذرخواهی وزیر ارشاد هم شده‌اند.

به نظر می‌رسد که دیگر دوران گزینش‌های سخت‌گیرانه گذشته باشد و همانطور که اکنون در صداوسیما و دیگر جا‌ها رایج است، اصل بر درستی افراد باشد مگر آنکه خلافش ثابت شود.

خدا رو شکر که تو عقده ای نشدی مسول!!!!

هر فردی با فکر خودش تصمیم‌گیری می‌کند و طبیعتا مسئولیت اقدامات هر فرد نیز با خودش است. بر همین اساس اساس باید دیگر بپذیریم که نمی‌توان فکر و جزئیات رفتاری انسان‌ها را کنترل کرد و تصمیمات افراد را به رسمیت بشناسیم، چراکه تبعات مثبت و منفی اقدامات هر فرد با خودش است.

زندگی خصوصی مردم به تو چه؟ خیلی داغونی...

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۵۱

۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۵

لا اکراه فی الدین...هیچ وقت دین زوری جواب نداده و نخواهد داد. ما هم مردم با فرهنگ و دین مداری هستیم پس گوسفند فرضمون نکنید. همه کارهای ظاهر فریبانه که تو صدا سیما انجام میشه فقط گول زدن خودشونه! اینم آخرش میشه که می بینید.

ناشناس

|

۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵

۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸

24

حجاب یکی از مهمترین مسائلی که توی قران بارها بهش اشاره شده اگه توی یه فیلمی بیان تبلیغ یه فرهنگ خوب رو بکنن شما میایی بگی ای وای دارن به ما تحمیل می کنن که حالا واسه حجاب هم واویلا میکنین که دارن به زور به خورد مردم میدن مگه تبلیغ حجاب فاطمی چه مشکلی داره که تبلیغ بستن کمربند ایمنی و سیگار نکشدن نداره

103

پاسخ

۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱

این خانم در خارج کشف حجاب کرده در حالی که همه می دانند که بسیاری از قشر بازیگر در همین ایران به حجاب اعتقاد ندارند ، با این وجود در کارهای ارزشی صدا وسیما بازی می کنند ،در هر حال اینگونه عملکرد از ارزش این آثار می کاهد، زیرا مردم ما هنوز در مواردی که پای ارزش های اسلامی و انقلابی درمیان باشد قادر به تفکیک زندگی خصوصی بازیگران از نقش هایی که بازی می کنند نیستند .

alil2eza

کاش فقط کشف حجاب می کرد

۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸

۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲

21

110

دم حنانه جون گرم وقتی تو یه مملکت همه چی زوریه آخرش همین میشه مشکل این خانم نیست

تقبیح یه عمل قبیح با یه عمل قبیح تر هیچ وقت کارساز نبوده و نتیجه عکس میده!

تو فیلم کلاه پهلوی از بدی های یه نفر میگفتن که بزور مردم رو بی حجاب میکرده ( یه خانوم هم تو فیلم سنکوب کرد و مرد )... اما واقعیت یه جور دیگس!

پیام

ممنونم از خانوم شهشهانی که به گوش اقایون رسوند اعتقادات رو نمیشه تحمیل کرد

پاسخ ها

۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳

ناصر

تو کل دنیا فقط ایران و عربستان حجاب اجباری دارن که جمعیتشون سر هم از 2 درصد جمعیت دنیا هم کمتره.یعنی اون 98 درصد بقیه اشتباه میکنن فقط ما درست میگیم.

۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹

۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

اتفاقا" اگه وجدان و شرف باشه، همون کسی هم که از لخت شدن جلو دوربین ابائی نداره، حاضر نمیشه بخاطر پول یا شهرت، عوام فریبی کنه و با حجاب ظاهر بشه و به اعتقادات میلیونها هموطنش پنجول بکشه. همونم باید غیرت داشته باشه و بگه من اعتقادی به حجاب ندارم.نه این در قالب یه دختر محجب معصوم ظاهر بشه، در حالیکه تو دلش به اون حجاب و معصومیت می خنده. با این افراد حتما باید با شدت و حدت و بدون اغماض برخورد بشه

علی

هیچ وقت کثرت نشانه حقانیت نیست یه روزی تو همین دنیا فقط گالیله می گفت زمین کروی وهمه دنیا می گفتن نیست و هزارها مثال از این نوع .پیامبر خاتم هم که مبعوث شد به اندازه انگشتان یه دست طرفدار نداشت

۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴

بی نام

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳

ناصر مطمئن نباش که پول گرفته شاید فقط خودش رو خارج از محدوده حجاب اجباری دیده و خواسته خودش باشه، واقعا خیلی وقتا هیچ توطئه خارجی در کار نیست بلکه ندانم کاری های داخلی علت قضایاست

ای ادمای مدعی دین و ایمان و پیغمبر، به چه جرئتی به خودتون اجازه میدین انقدر سریع راجع به همه چیز حکم صادر کنین و انقدر راحت قضاوت کنین... اگر یک ذره ایمان داشتید و اگر یک ذره دین رو می شناختید انقدر راحت این کارو نمی کردین... شما همونایی هستید که دین علی رو قبول دارید؟؟ هموم علی که به شما گفته اگر دیدی یکی لنگان لنگان از در یه میخونه اومد بیرون مبادا اون رو قضاوت کنی که شراب خورده چون تو هیج چیز رو جز ظاهر اون شخص ندیدی... الان هم قضیه فقط خانم شهشهانی نیست ما عادت داریم که خودمون رو گل و گلاب و طاهر فرض کنیم و از اینکه دیگران رو بدکاره و گناهکار ببینیم لذت می بریم و جای خدا هم حکم صادر می کنیم

۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶

۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳

برادر ناصر عزیز .

شغل ایشون بازی گری هست و مثلا اگر آنجلینا جولی حجاب سر میکنه حتما باید به اون اعتقاد داشته باشه؟

بنده در محل کارم یک لباس فرم یکسره میپوشم ایا اگر در حالت عادی لباس فرم یکسره نمیپوشم عوام فریبی کردم؟

این بازیکنای فوتبال و بازیگرای سینما پول مملگکت را تاراج می کنند و ادعای الگو بودن دارند. اون آقا هم که میاد هفت تیر میکشه حاضر نیست عذر خواهی کنه. اون چند تا هم که فقط اختلس یختلس اختلاس می کنند. خلاصه اوضاعیه داداش.

ایشون بخاطر شغلشون اون لباس دوره پهلوی رو پوشیدند همانگونه که سایر بازیگران لباسهای فرنگی رو میپوشیدند و یقینا هیچکدوم قصد عوام فریبی رو ندارند بلکه پول میگیرند تا مطابق خواسته دست اندر کاران فیلم لباس بپوشند و بازی کنند حتی ممکنه خودشونم به حجاب اعتقادی نداشته باشند.

در ضمن ایشون هیچ قانونی رو نقض نکردند و در داخل کشور کشف حجاب نکردند. مشکل ایشون میمونه با خداشون که به من و شما ربطی نداره

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴

تلنگر

۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷

واقعا متاسفم...که این چنین آدمایی هستند که به ارزشها و فرهنگ ما اینطور لگد میزنن و آبروی ایرانی که با هزاران شهید و جانبازانی که شاید 30سال رو تخت خوابیدن تا اسلام و ارزش ایرانی رو حفظ کنند میبرن،امیدوارم به سزای اعمالشون برسن.

محسن

حالا نمیدونم تجسس توی زندگی خصوصی مردم چرا شده دغدغه فکری بعضیا و هر کسی برا خودش حکم صادر میکنه و شعار میده. هر بازیگری میتونه به اقتضای فیلنامه نقش خاصی رو بازی کنه که لزوماً خودش نیست و هیچ الزامی هم برای فرو رفتن توی نقش در زندگی عادی نباید قائل شد.

۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴

الام

۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹

شما اواخر دولت قبل را بررسی کنید ببینید گزینشهای آموزش و پرورش چگونه تحقیر آمیز با جوانان مستعد ما برخورد میکردند

10

۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

خوشکلن خب

گزینش آ پ رو خوب اومدی

۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹

شیدا

30

25

۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵

عقده ای های چند شخصیتی

فقط میتونم بگم متاسفم

توسی

رضا

۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

17

29

هر کسی حق داره ههر گونه اعتقاد داره رفتار کنه

امان از بازی خانم های زیبا و بدحجاب با دل مردان و جوانان

این خانم که خودشو وقف مردم ایران نکرده

دکتر حسن پور متخصص داروسازی هسته ای

۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱

۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

ای امان.....متشکرم توسی جون که چیزی گفتی بس دردناک

بسم الله

فکر نکنم که با الفبای نظام های سیاسی آشنایی که چه عرض کنم،مقدماتش را نمی دانی.

۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴

دگتر سید حسین حسن پور

امان امااااهاهان(چه چه) اماااان

۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

هاااای امااان هاهاهاهاااااااای امااااان

با آواز بخون سوزناک تر بشه

بسم الرب المستضعفین

من به بررسی فرهنگی این مسأله خواهم پرداخت.شاید بسیاری از شما تک چرخ زدن بسیاری از افرادی را که از وجه درستی نیز برخوردار نیستند،دیده باشید.به نظر شما علت چیست؟به اعتقاد این حقیر هر موجود نیاز به ابراز وجود دارد چه برسد کخ این موجود انسان باشد.هر کس به توجه به اندوخته ای که دارد ابراز وجود می کند.یک خواننده با آواز ،یک دانشمند با علم و...اما سطح عامل ابراز وجود متفاوت است،بعنوان مثال خود من با لباس آنچنانی و ... ابراز وجود نمی کنم،چرا که وسیله بالتری از آن برای ابراز وجود دارم و آن نیز مقالات و تألیف اینجانب می باشد.یک فردی که با موتور تک چرخ می زند آن هم جاوی مردم چیزی برای ابراز وجود ندارد جز همان تک چرخی که بلد است،ابزار ابراز وجود بالاتری ندارد.حال این خانم که مشخص است ابراز وجودش را به چه نشان می دهد.پایین تریین ابزار ممکن.چیز دیگری ندارد که ابراز وجود کند.حیوانات نیز همین طور هستند.وسیله ابراز وجودشان بدن نمایی است.حالا این فخار(تعبیر قران) حیوان است یا حیوان این خانم؟

۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶

۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

کسی که شهوت خودشو نتونه کنترل کنه اصلا مرد نیست.

شما داری از نامردان شهوتران صحبت میکنی

سیب

۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵

۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

دیگه عزیزم باید اون مرد حضرت یوسف باشه انگار از جنس مردا بیخبریها

این قدر بدم میاد جو میسازند بابا به من چه به تو چه حالا چه خوب کرده چه بد کرده دوست داشته انسانه عقل داره شعور داره حیوان نیست که بهش بگن این کارو کن اونم بکنه. آقا دوست داره لخت بشه اصلا به منو شما چه نه خوب کرده نه بد کرده هرچی کرده به خود کرده برین آقایون خانم ها دنبال یک لقمه نون حلال این قدر هم به این مسائل چرتو پرت دامن نزنید والله.

یونس

۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱

۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸

11

23

حتی نگاه درون دینی هم داشته باشی، قصد اساسی دینها که نشان دادن راه زندگی به انسان شناخته می شود و تقریبا حداقل تمام ادیان آسیایی غیر توتمیست را شامل می شود. بنابر این فکر می کنم مساله اجتماعی ای مانند اخلاق شامل دروغ نگفتن، ظلم نکردن، پارتی بازی نکردن، آدم نکشتن و ... سوژه های مهمتری برای رعایت کردن و در صورت رعایت نشدن اعتراض هستند تا مسائل فردی مثل حجاب که بیشتر ناشی از نگاه مردسالارانه به زن و جنس انگاشتن زن است.

فرهنگ سازان بی فرهنگ

اسد

۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸

۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱

6

خوبه

8

واقعا شرافت کیلویی چنده ؟؟؟؟ نظری خلاف دیدگاه شما دادم یک امتیاز ثبت شد چند لحظه بعد دوباره صفر شد

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷

وای بر شما دروغ گوهااااااااااااا

یه موقعی برداشتن روسری کشف حجاب بود ۰متاسفانه ایشون خودشو مثل روسپیها برهنه کرده ۰دیگه کجاش کشف حجابه؟بایست گفت برهنه که خیلی از بازیگران هالیوودی هم تا این حد عکس لختی ندارند

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲

38

14

این خانم اصلا بازیگر خیلی مهمی نیست به جاش خیلی عقده اییه

حمید

۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳

13

32

فیلمی که روی بازیگران خود تثیر ندارد چه فایده دارد...

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷

بنابراین روی ملت بافرهنگ ایران هم تاثیر نداره

خسته

۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳

4

حنانه خوش باش

۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴

1

5

آمار جستجوی گوگل رو بخونید، در ایران ده کلمه اول به زبان فارسی همه در حیطه مسائل جنسی و زن و دحتر و رابطه جنسی و این حرفاست اما در زبان انگلیسی ده کلمه اول حول محور تکنولوژی است!! این یعنی همون حدیث حضرت محمد(ص): الانسان حریص علی ما منع : یعنی انسان از هر چه که منع شود نسبت به آن حریص میشود

والسلام (العاقل یکفیه الاشاره)

به نظرم کسانی که اعتقادات اجباری رو با زور گشت ارشاد میخواد اجرا کنن دارن بیشتر قلب جوانان رو از اعتقاد تهی میکنن

نفس

۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴

یعنی از نظر شما اعتقادات اجباری باعث این کار شده؟حتی اگر کسی اعتقاد به مسائل دینی هم نداشته باشه باید کمی وجدان داشته باشه مثل اینکه یادتون رفته ما چقدر خون دادیم تا ایران، ایران بشه. اصلا توجیه خوبی نبود

وحید

۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

علتش اینه که غربیها در اوج فساد و افسارگسیختگی اخلاقی هستند واون چیزایی که فارسی زبانها تازه دارن جستجو میکنن رو به عینه درک ولمس کرده اند.و فارسی زبانها به تبع پیروی کور کورانه در ابتدای راه غربیها هستند

ماه پری

۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

یعنی غربی ها از تکنولوژی منع شدن؟!

فاطیما

۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵

0

2

قرار نیست فیلم روی بازیگرانش تاثیر بگذاره.

اونها فقط باطیگر هستند امروز یک لباس و نقش دارند و فردا لباس و نقش دیگه ای.

به نظر من به تلوزیون ربطی نداره که بخواد پاسخگوی بی حجابی اون خانم باشه. فقط می تونه توی آثار بعدی سیما از این جور بازیگرها استفاده نکنه چون استفاده از این جور بازیگرها یعنی تایید کار زشت اونها.

بعدش هم بعضیا دوست دارن اینطوری به پول و شهرت برسن. به زور هم نمیشه منصرفشون کرد.

مقدم

۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶

3

بازیگرای که فقط از روی چهره و اندام انتخاب بشوند همین میشه

جزیره

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷

ما که ندونستیم اینا که تو ایران هم اینطور می تونن باشن چرا می رن خارج ابرو ریزی می کنن البته برا خارجی ها عادی ما ایرانی ها خیلی خیر سرمون غیرتی هستیم ضمنا با برخی نظرات موافقم به زور نمیشه کسی رو با حجاب گذاشت دیدیت اشتون هم از ایران رفت دوباره ابرو ریزی کرد و حجابشو برداشت

۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

به زور نمیشه کسی رو با حجاب گذاشت دیدین اشتون هم از ایران رفت دوباره ابرو ریزی کرد و حجابشو برداشت

_______________________

:)))))))))))))))))))))))))

علویجه اصفهان

۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷

فکر میکنم اکثر بازیگران ودست اندرکاران این سریال به فرهنگ حجاب اجباری که به زور فیلمها وسریالها به خورد مردم با فرهنگ ایران داده میشود اعتقادی ندارند ولی چه کنند که مجبورند چون می خواهند پیغام اصلی ونهفته سریال که همان فرهنگ مردم سالاری ودموکراسی است را به مردم منتقل کنند

مدعی العموم

۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷

«توهین سلاح فرومایگان است». همچنین عقده ای کسیست که دیگران را عقده ای می پندارد و با طعنه و کنایه دندان به دندان میفشارد. لذا توصیف دیگران با اوصاف خود نوعی فرافکنی و امری به غایت زشت و نادرست است ...

فاضل

۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸

مسئولیت انتشار عکس‌های حنانه شهشهانی

7

اما فارغ از این‌ها واقعا مسئولیت با چه کسی است؟ آیا صداوسیما می‌تواند با گذاشتن مراحل سخت گزینشی، قبل از ورود هر فرد به جلوی دوربین، تمام زندگی و درونیات آن فرد را بررسی کند؟ آیا چنین چیزی مطلوب یا ممکن است؟

خاک بر سرت که می ری جلوی اجنبیا لخت می شی و خاک تو سر کسانی که از این بی فرهنگی دفاع می کنند من موندم اسم این خانم می شه گذاشت ادم؟ واقعا که من به جای مسولین بودم پیگیری می کردم که پلیس اینترپل اونو به ایران بیاره و واسش دادگاه تشکیل می دادم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید