۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 13265

فرماندار جدید، خودروی فرماندار قبلی را با جرثقیل پس گرفت!

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

ناشناس

|

۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷

0

1

پاسخ

آقای عزیزی با انتخاب صفایی به عنوان فرماندار شیروان همان بلای را بر سر خود( دردوره بعدی مجلس می آورد) که قبلا آقای حسین نژاد با انتخاب برادر زنش (سرایدار )به عنوان رییس اموزش و پرورش بر سر خود آورد

کیوان

۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱

فرماندار قبلی باید در هنگام تحویل کلید میز و اطاق , کلید تمام اموال در اختیار را نیز تقدیم می کرد. طبق قانون مرتکب جرم شده است . اگر فرماندار فعلی برای تحویل اموال مسامحه کند نیز مرتکب جرم شده است.

تدبیر جرثقیلی فرماندار

یکی از خوانندگان سلام نو یادداشتی را ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

به رغم شعار دولت مبنی بر اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط، در اقدامی عجیب و دو از اخلاق عباسعلی صفایی فرماندار فعلی شیروان - زادگاه وزیر کشور - دستور داده است ماشین شهرداری که با مصوبه شورا تا پایان اسفندماه در اختیار عبدالصمد صفرنژاد فرماندار سابق قرار گیرد بدون اطلاع وی و در حالی که بسیاری از وسایل شخصی فرماندار و خانواده‌اش درون ماشین بوده است با جرثقیل از مقابل منزل سازمانی فرمانداری به پارکینگ فرمانداری منتقل شود.

با توجه به انتصاب فرماندار جدید چون صفرنژاد عازم سفر حج بوده است با هماهنگی با استانداری وی خانه سازمانی را تخلیه نکرده است و در برگشت از سفر حج به اتفاق خانواده‌اش به خانه سازمانی مراجعه می‌کند که در ابتدا با ممانعت نیروهای ورودی فرمانداری روبرو می‌شود و اذعان می‌کنند که دستور داده‌اند جلوی ورود شما به فرمانداری را بگیریم و مانع ورود ماشین او به داخل فرمانداری می‌شوند. به ناچار فرماندار ماشین را در بیرون از محوطه فرمانداری و در مقابل درب راه داشته به خیابان پارک می‌کند که پس از مدتی در حالی که جمع کثیری از مردم و مسوولین شهرستان برای تجدید دیدار و عرض زیارت قبولی در منزل صفرنژاد حضور یافته‌اند نزدیکان فرماندار قبلی متوجه می‌شوند ماشین مقابل درب نیست که فکر می‌کنند مورد سرقت قرار گرفته است ولی بعدا متوجه می‌شوند ماشین به پارکینگ فرمانداری منتقل شده است و یک ماشین را در پشت سر آن پارک کرده‌اند که امکان خارج کردن آن فراهم نباشد و از سویی یک لاستیک آن را نیز پنچرکرده‌اند تا قابل استفاده نشود.

این برخورد دور از اخلاق با یک فرماندار اعتدال گرا و مورد وثوق و حمایت و همراهی مردم و مسولین شیروان که به همراه خانواده‌اش تازه از سفر معنوی حج برگشته است و از سویی ۳ سال صادقانه در شیروان خدمت نموده است سبب شده است که تعدادی از مردم و برخی حامیان دولت با حضور در منزل فرماندار با تعجب از این اقدام به پوزش خواهی از فرماندار سابق بپردازند تا این برخورد دور از اخلاق را به حساب مردم شیروان و دولت نگذارند.

این برخوردهای افراطی و دور از اخلاق که هیچ سنخیتی با شعارهای دولت ندارد موجی از اعتراض و تأسف در بین مردم شیروان را به همراه داشته است. صفرنژاد فرماندار قبلی شیروان جانباز و دارای ۶۰ ماه سابقه حضور در جبهه بوده و به خاطر مشی اعتدالی و توانمندی‌اش در دو دولت خاتمی و احمدی‌نژاد به مدت ۱۳ سال فرماندار بوده است که این گونه مورد بی‌مهری فرماندار فعلی شیروان قرار گرفته است. صفایی فرماندار فعلی شیروان به هیچ وجه در ستاد دکتر روحانی فعالیت نداشته است و قرابت فکری با این دولت ندارد. او با نماینده فعلی شیروان از یک روستا می‌باشد و نیروی جهاد کشاورزی بوده که فاقد هرگونه سابقه خدمت در وزارت کشور بوده است و نباید وزیر کشور چنین فرد بی‌تجربه‌ای را در زادگاهش فرماندار می‌کرد ولی تنها دلیل بکارگیری در این پست نه همسویی و همراهی با دولت که فعالیت در ستاد انتخاباتی دکترعبدالرضا عزیزی نماینده فعلی شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بوده است و بعد از معارفه به عنوان فرماندار اخیرا به همراه نماینده راهی روستاهای بسیاری شده‌اند.

انتظار می‌رود دولت تدبیر و امید پیش از صدور حکم فرماندارانش داشتن ادب و اخلاق در عرصه مدیریت را هم به برخی از این افراد گوشزد کند تا مردم پس از سه دهه از انقلاب شاهد این بداخلاقی‌ها در جامعه و به ویژه در دولت تدبیر و امید نباشند.

اخبار مرتبط

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید