۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 18149

حرف روز/

روش مشترک احمدی‌نژادی‌ها

به نظر می‌رسد با افزایش فشارها، او هم به تاسی از رئیس دولت محبوب خود که در چنین شرایطی به قهر و استراحت 11 روزه رفت، به سفر رفته تا بتواند خود را بازیابی کند.

حرف روز: پس از لغو همایش نکوداشت حماسه های دوم و سوم خرداد در ساری، جوانان اصلاح طلب مازندران با همکاری ستاد مردمی دکتر روحانی در این استان، همایش اولین یادمان حماسه 24 خرداد را برگزار نمودند. اگرچه برخی از اصلاح طلب نما‌ها و رسانه‌های وابسته به فرماندار اصولگرا و افراطی ساری قصد مصادره این همایش به نفع فرماندار احمدی نژادی را داشتند اما آنچه باقی ماند سربلندی اصلاح‌طلبان مازندران و روسیاهی افراطیون این استان بود.

در همان زمان برگزاری همایش مذکور هم حضور فرماندار ساری با اعتراض حاضرین مواجه شد که در نهایت منجر به ترک سالن توسط فرماندار اصولگرای ساری و استاندار اصولگرای مازندران شد. پس از آن هم تعدادی از فعالین اصلاح‌طلب مازنداران طی یادداشت‌ها و مصاحبه‌هایی از وضعیت مدیریت وزارت کشور در مازندران و ساری گلایه کردند.

در همین رابطه سلام نو تلاش کرد تا گفتگویی با فرماندار ساری انجام دهد و نقدهای مطرح شده را با وی در میان بگذارد و توضیحات او را هم منتشر کند اما تلفن همراه این مدیر احمدی‌نژاد از روز بعد از برگزاری همایش 24 خرداد دیگر روشن نشد. همین امر هم مایه‌ای شد برای پیگیری‌های بیشتر تا اینکه مشخص شد که وی اصلا در مازندران حضور ندارد. یک منبع آگاه در این رابطه به سلام نو خبر داده که وی به ترکیه سفر کرده است.

بنا به قواعد موجود، سفرهای برون‌مرزی فرمانداران بایستی به اطلاع
استاندار و وزارت کشور برسد، اما تاکنون هیچ یک از مسئولین این دو نهاد هم
اظهار اطلاع از این سفر نکرده‌اند.

اما هیچ کس نمی‌دانست که سفر وی به ترکیه با چه هدفی صورت گرفته است. طبیعتا در صورتی که این یک سفر کاری بود، کارمندان فرمانداری و مسئولین مربوطه در جریان قرار می‎‌گرفتند اما گمان می‌رود که این سفر چندان هم کاری نباشد.

گفتنیست که یکی از اتفاقاتی که باعث تزلزل بیشتر جایگاه محمود احمدی‌نژاد شد، همان قهر یازده روزه و عدم توضیح اقناع کننده پس از آن بود. از همین رو انتظار می‌رود فرماندار ساری هم پس از این سفر توضیح اقناع کننده‌ای را به مردم ساری ارائه دهد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۶

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

حسنی 24

|

۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

7

14

پاسخ

در دامغان هم که نزدیک ساری هست فرمالندار هنوز عوض نشده و همه گله مند هستند

پاسخ ها

ناشناس

۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱

دیکتاتورمحضی سلام نو

محمد

۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

1

0

استانداری مازندران پاسخ گو باشد

خانواده شهید از آران

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

آران وبیدگل از توابع استان اصفهان نیز نزدیک یک سال است فرماندار ندارد واین هفته امام جمعه شهرستان هم در خطبه ها یش به آن اشاره کرد

۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱

آقایان تا بهشون فشار میاد میذارن میرن خارج!!!

اکبر

۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲

مگر همه چیز دولت روحانی را اصلاح‌طلبان باید تعیین کنند.مشکل شما وزیر کشوره نه فرماندار اصولگرای ساری و استاندار اصولگرای مازندران.به قول دختر هاشمی اصلاح‌طلبان تمامیت خواهند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید