۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 18636

۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰

این زور زدنشون بخاطر ایجاد آمادگی ذهنی به جهت عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلسه که اذهان عمومی آماده رد شدن نامزدهای اصلاح طلب باشن مردم آگاه باشید کار تبلیغاتی و انحراف اإهان رو از حالا شروع کردن

محب

5

28

همین حرفها را که می زنند نشانه محبوبیت سید عزبز است . وگر نه احتیاجی به خراب کردن او نبود.

بی نام

27

زنده باد سید محمد خاتمی عزیز

سلام بر اصلاحات

رزمنده سابق جهاد هشت ساله

۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

خاتمی جان خوب می خندی عزیز دل ما. واقعا انگار که داری به عقل ناچیز و جمود فکری این بدخواهان سبک سر و حراف می خندی. خدا نگهدار تو ونگهدار اسلام باشد.

۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

25

افتاب امد دلیل افتاب

اگراینها کسی را بد میدونن به خوب بودن طرف شک نکن چون

۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

23

خاتمی دوستت داریم

mohammad2del

۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

هرچه قدر تخریب کنند خاتمی عزیز تر میشه... بخدا راست میگم...

هنوز که هنوزه خاتمی محبوب ترین رییس جمهوره

۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

0

18

این ها غلط کردند

sghl

۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

1

16

تاثیرفکرخاتمی است که شماهم اموختین انتقادکنیدودست ازقمه کشی بردارین اعتقادیاران خاتمی زنده بادمخالف

میترا

۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

2

اگر پایگاه اصلاح طلبان در خارج از کشوره پس پایگاه اصولگرایان هم در دل طالبان و داعشه

یادداشت سردبیر/

هجمه هماهنگ افراطیون به خاتمی

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

عملکرد اصلاح‌طلبان طی مدت اخیر و سیاست‌های معقولانه دولت منتخب به نحوی بوده که اعتماد متقابل بین اصلاح‌طلبان و حلقه‌های اصلی در حاکمیت را تقویت نموده و موجب ایجاد ثبات و آرامش در کشور شده است.

حرف روز - مهدی جعفری: اکثر تحلیلگران و

این رو خوب اومدی

ناظرین سیاسی، خاتمی را از جمله سیاستورزان اخلاق‌مدار ایرانی به شمار می‌آورند که تحرکات سیاسی‌اش را نه بر اساس منافع شخصی، بلکه بر اساس منافع ملی انجام می‌دهد. در همین رابطه می‌توان به عدم کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری پیشین اشاره کرد.

اکبر

وحشت افراطیون از نام خاتمی

در حالی‌که مشخصا پایگاه اجتماعی خاتمی به واسطه تخریب‌های افراطیون طی 8 سال قبل، افزایش چشمگیری پیدا کرده بود و انتخابات هم عرصه‌ای بود که رئیس دولت اصلاحات می‌توانست از آن برای طرح چندبرابری خویش در فضای سیاسی کشور استفاده کند، اما مصالح ملت و کشور را در اولویت قرار داد و با وجود درخواست‌های فراوان، در انتخابات ثبت نام نکرد. اکنون هم با همین نگاه است که وی می‌گوید دیگر نباید به قدرت بازگردد.

۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

چندی پیش سید محمد خاتمی، در اظهار نظری گفته بود «ما نسلی هستیم که دیگر نباید به قدرت بازگردیم». با توجه به پایگاه اجتماعی قوی اصلاح‌طلبان و جایگاه قابل توجه خاتمی در اذهان مردم، طبیعی است که وی را همچنان از مهمترین رقبای سیاسی خود بدانند، اما وضعیت به گونه‌ای است که حتی اگر خاتمی به صراحت هم بگوید که قصد بازگشت به قدرت را ندارد، باز هم خیال این جریان افراطی و اقتدارگرا راحت نمی‌شود.

کوثری: خاتمی به خارج از کشور وابسته است

امروز اسماعیل کوثری که پیش از این فرمانده سابق لشگر 27 سپاه و جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران بود و امروز با لیست جریان افراطی موسوم به جبهه پایداری به مجلس راه یافته است، در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم گفته که «امروز به خوبی مشخص شده که تئوری و اتاق‌فکر اصلاح‌طلب‌ها در خارج از کشور تشکیل می‌شود.» کوثری همچنین گفته است «در راس اصلاح‌طلبان که آقای خاتمی قرار دارد در فتنه 88 نشان داد که به چه اندازه به خارج از کشور وابسته است و حرف‌های او نیز ترجمه و به روز شده حرف‌های خارج‌نشین‌های ضدانقلاب است.»

خاتمی عزیز هم فرمود امروز رگه هایی از داعش را در کشور خود می بینیم

وی افزود: «آقای خاتمی و هم همفکران و هم‌مسلکان او پایگاه اجتماعی خود را در داخل از دست داده‌اند و وقتی می‌بینند چیزی برای‌شان باقی نمانده به بهانه‌گیری از دولت می‌پردازند تا به خیال خام خود بتوانند به قدرت بازگردند.» این نماینده جبهه پایداری در مجلس تاکید کرده که «وضعیت و رویکرد امروز اصلاح‌طلبان به مراتب بدتر از وضعیت نهضت آزادی  در دوران انقلاب است و عملکرد آنها در فتنه 88 نشان داد که هدف‌شان براندازی نظام بوده و همین که نظام با رافت با آنها رفتار کرده باید شکرگذار خدای خود باشند.»

نجابت: پایگاه فکری اصلاح‌طلبان در خارج از کشور است

۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

همچنین حسین نجابت، از جمله فعالین اصولگرای تندرو و نزدیک به جبهه پایداری نیز امروز در گفتگو با همین خبرگزاری افراطی گفته است: «کسی که وارد سیاست می‌شود تا جایی که رأی داشته باشد، می‌ماند درحالی که جناح اصلاح‌طلب دیگر پایگاهی بین مردم ندارد البته از ابتدا نیز پایگاه فکری و تئوری این جناح خارج از مرزهای کشور بود و این موضوع جدیدی نیست چرا که اگر از اصلاح‌طلبان درباره برنامه‌های اقتصادی یا سیاسی‌شان سوال بپرسیم، پاسخ آنها نشان می‌دهد که در سیاست، اقتصاد و فرهنگ به دنبال جهانی شدن هستند.»

12

این نماینده جبهه پایداری در مجلس با تأکید بر اینکه پایگاه فکری اصلاح‌طلبان در خارج از کشور است، گفت: «اصلاح طلبان از اینکه دائما با کشورهای دیگر ارتباط داشته باشیم، دفاع می‌کنند و مطلوب آنها این است که ایران یک کشور پیشرفته اروپایی باشد درحالی که ما چنین چیزی را قبول نداریم.»

تاکید رئیس بسیج دانشجویی به انتقال عقبه ایدئولوژیک اصلاح‌طلبان به خارج

خاتمی روحانی برخاسته از حوزه معرفت دینی و دانشگاه است.

محمد ودود حیدری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز امروز در همین راستا گفت: «باید بین جریان اصلاحات، بدنه و طرفداران اجتماعی آن با مدعیان رهبری اصلاحات تفکیک قائل شویم و باید بین رهبران مدعی این گروه و توده مردم که بعضا به شکل هواداران جریان اصلاحات بودند و ظهور و  بروز پیدا کردند، تفاوت قائل شد.»

این فعال اصولگرای تندرو با اشاره به اینکه حدود 20 سال است که این جریان اتصال جدی با جریان نظام استکباری و نظام بین المللی غرب داشته است، گفت: ریشه نگاه‌های اصلاح طلبانه به آن سوی مرزها میل می‌کند و حتی در تظاهرات عملیاتی و اجتماعی نیز این مسئله دیده می‌شود.

۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

معاون فرهنگی سپاه: پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان به خارج منتقل شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران هم امروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس با همین خط و جهت‌گیری گفته که «شاهد از دست رفتن پایگاه اجتماعی جریان دوم خرداد و به عبارتی دیگر جابجایی تدریجی در پایگاه اجتماعی آنان هستیم.»

خاتمی بعد از رهبر پیشوای ماست

حمیدرضا مقدم‌فر تاکید کرد: «اردوکشی‌های سال 88 اصلاح طلبان از سوی معاندین نظام اسلامی و گروه‌های مطرود ملت مثل منافقین، فدائیان خلق، گروه های پیکان و چریک‌های خلق دیده شد و عقبه‌های فکری غلط اجتماعی مانند رقاصه‌ها و رجاله‌ها حمایت می‌شد و این نشان می‌دهد که عقبه‌های فکری و ایدئولوژیک سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به عقبه‌های فکری، سیاسی و ایدئولوژیک غرب منتقل شده است.»

حالا هرکی هرچی دوست داره بگه

تلاش افراطیون برای ایجاد التهاب سیاسی

این هجمه برنامه‌ریزی شده که بصورت هماهنگ توسط رسانه‌های جریان تندرو آغاز شده و احتمالا طی روزهای آتی هم توسط خرده‌رسانه‌های مجازی و مکتوب آنها دنبال خواهد شد، مشخصا سعی در القای دو موضوع اساسی دارد؛ اول اینکه اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی خود را از دست داده‌اند و دوم آنکه عقبه فکری و همچنین پایگاه اجتماعی آنان به خارج از کشور منتقل شده است و طبیعتا با جاانداختن این دو موضوع، نتیجه حاصله خارج از نظام بودن اصلاح‌طلبان خواهد بود.

این در حالیست که همین جریان افراطی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شاهد بود که پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان در داخل ایران چگونه با اشاره سیاستورزانه مقام معظم رهبری و پس از تایید حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی مجددا به صحنه آمدند و روحانی را در مقابل رای پائین کاندید مورد حمایت افراطیون به ریاست جمهوری رساندند.

۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

همچنین عملکرد اصلاح‌طلبان طی مدت اخیر و سیاست‌های معقولانه دولت منتخب به نحوی بوده که اعتماد متقابل بین اصلاح‌طلبان و افراد تاثیرگذار در حاکمیت را تقویت نموده و موجب ایجاد ثبات و آرامش در کشور شده است. همین مساله هم باعث شده تا فضای زیست سیاسی جریان افراطی اصولگرا به خطر بیافتد و اینگونه سعی کند که فعالین خود را تحریک کرده و علیه اصلاح‌طلبان بشوراند تا شاید باز هم بتواند فضا را ملتهب کرده و چیزی را از این میان صید کند.

13

مشخصا این طور به نظر می‌رسد که در صورت طی شدن روال فعلی به مرور با ایجاد تغییراتی در نهادهای دیگر حاکمیتی شاهد بازگشت ثبات، آرامش و برگشت قطار حرکت کشور به ریل توسعه خواهیم بود که خیر جامعه و سیاسیون در آن خواهد بود و تمام تلاش افراطیون هم برای ایجاد التهاب و شلوغی سیاسی با هدف بر هم زدن این مسیر استوار است که این مساله هوشیاری اصلاح‌طلبان و تمام خیرخواهان کشور را می‌طلبد.

/سردبیر سلام نو - مهدی جعفری

اینها که میگن خاتمی مطروده,منفوره و مغضوب ملته!!کسی که اینجوری هست که نیاز به تخریب ندارد..پس خودشون دارند با اعمال و رفتارشون اعتراف میکنند که خاتمی محبوبه و با این کارها میخواهند خرابش کنند..درود بر سید عزیز محمد خاتمی

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴۵

مهرداد

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۹

۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

ناشناس

|

صحبتی با برخی همفکران عزیز اصلاح طلبم:

در اینکه خاتمی عزیز در دل ملت جا دارد و سیاستورزی اخلاق مدار است شکی نیست اما بت ساختن از شخصیت ها هم با منش اصلاح طلبی منافات دارد و به طور قطع خود جناب خاتمی هم به این امر راضی نیستند.

۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

ابوالفضل داروغه

7

56

۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

پاسخ

14

خیال باطلی.بترکن

خاتمی یک منافق و جاسوس است که ملت ایران را به دست دشمنان سپرد.او خیانتکار بزرگی است که خون به دل رهبر کرد.ما نقش او در فتنه 88 را فراموش نکرده ایم.

احسان

راستی شما اصلاح طلبان باید خیلی خوب جرج سوروس رابشناسید درسته؟؟؟؟؟؟

ننگت باد اصلاحات

۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

6

۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

57

خوشم میاد تاثیر خاتمیا درک کردن

داروغه هه هه هه هه

از عنوانت میشه فهمید چه حس خود داوربینی ای داری

aomidia

نمیری با این حس شریعتمداری جونت

۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

4

37

این اقلیت متحجر افراطی کاری جز تهمت زدن و تخریب و ترورشخصیت ندارن ومن نمی دانم اینها چرا تا این حد از نام خاتمی ترس وهراس دارند

تمام دانشمندان ودانشجویان ما میبایست وابسته بعلم ودانش خارج از کشور باشند وباید کتب آنها در علوم پزشکی ومهندسی بکار ببندند اگر علمی در ایران است حاصل رنجها وزحمات دانشمندان خارج از کشور هستند ما در صنایع ماشین سار ی بهتر از پیکان نمیتوانیم بسازیم اگر از علوم وفن آوری کشور های خارجی استفاده نکنیم چیزی در چنته نداریم کار ما شده پراید ساختن آنهم با استفاده از دانش از ما بهتران استاد دانشگاه

سعید

علی

۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

خاتمی اگر می خواست با اظهارات این افراد تخریب شود که در این سالها تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین اشخاص در رای مردم و محبوترین آنان در میان جوانان و دانشجویان این کشور نمی شد. آدم جواب هر معلوم الحال منفعت طلبی رو در فضای سیاسی نمیده که!

تحلیل های آبکی از چند نفری که خیلی تابلو هستند خصوصا" کوثری که اگر در روز روشن بگوید روز است مردم باور نمیکنند ..سید بزرگوار ما آینه تمام نمای حضرت عباس است..تا ایران زنده است خاتمی هم زنده خواهد بود..

پاسخ ها

هموطن

سرباز

۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳

۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

10

مطمئنم اگر ریگی در کفش این سید محبوب بود، در دوره 8ساله قبل محاکمه می شد.خاتمی فردی است که وفادار به نظام بوده و کشورش ایران را میخواهد در صدر کشورهای جهان ببیند.

استغفرالله

عباس علمدار رو که امان نامه شمر حرام زاده رو قبول نکرد با این خاتمی گدا مقایسه میکنی ؟

مگه تو جلسات خصوصی نمیگه تقلب نشده ؟ پس چرا نمیاد به عموم مردم بگه غلط کردیم سرتون کلاه گذاشتیم تو فتنه 88 ؟ ها ؟

۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

این غیر از رذلی و پستی چیه ؟

ماازاقای کوثری وروزنامه کیهان سپاسگزاریم که باحرفهای خود باعث محبوبیت اقای خاتمی واصلاح طلبان می شوند

۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

بابی

عباس سمبل وفاداری به امام و رهبر خود بود ولی

۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

خاتمی در بهترین حالت سردسته ساکتین فتنه 88 و مویدخنجر کشیدن دشمنان بر روی امام و ولی فقیه زمان خود بود

پس مقایسه معافارق نکنید .

سلام بر خاتمی

مرگ بر افراطی

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

ارش

9

۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

خاتمی عشق ماست خاتمی عشق خداست خاتمی عشق همه فرهیختگان دنیاست خاتمی عشق بشریت .عشق انسانیت وعشق منطق وعدل و داد است

وعده دیدار حامیان سید محمد خاتمی انتخابات بعدی مجلس و خلق حماسه ای دیگر

۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

دمت گرم

هوادار خاتمی

خدایا به این اصول گرایان راه پیروی از اصول اسلام ناب را بیاموز.

۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

حیدر علی

50

۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

آشکار شدن نقش محوری و مبتکرانه سید محمد خاتمی در ارشادها وفرصتهای انتخاباتی هوادارن اصلاحات و البته عدم پذیرش و نامزدی پست تدارکاتچیگری اصولگرایان تحت عنوان باصطلاح ریاست جمهوری توسط ایشان عناصر فرقه متحجران را حسابی کلافه و عصبانی کرده است .....

پیامبر اکرم(ص)می‌فرمایند: "همه چیز مسلمان، از مال، آبرو و خونش بر مسلمان دیگر حرام است. هرگاه مومن برادر دینی خود را متهم نماید، ایمان او آب می‌شود و از بین می‌رود همان طوری که نمک در آب حل می‌شود و از بین می‌رود

۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

ali

۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

تمام خاتمی + هاشمی +روحانی شده رای ناپلئونی به آن زیاد ننازید

آنجه را که فتنه می خوانند حاصل فشارهای دولت آقای احمدی نژاد بود که به شکل نامطلوب بروز کرد.

۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱

در جواب ناشناس بگویم آن 4 میلیون رأی کاندید شما از مساجد وحسینیه ها با فریب مردم جمع شد

هرچی هست با ادبه

۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰

نه لاته نه مال مردم خور

رای ناپلئونیییییییییی؟؟؟؟ خنده داره!!! پس جلیلی رو چی میگید؟؟؟ بدون هیچ دلیلی ....

۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

8

53

اتفاقا اصلاح طلبان جایگاه رفیعی در بین مردم دارند

۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

21

پیش از انتخابات 92 هم بارها گفتند که اصلاح طلبان مرده اند . اگر اینگونه نگویند چه دارند که بگویند . بگذارید به این دلخوش باشند و ما در صحنه انتخابات با حضور گسترده امان پاسخ آنها را خواهیم داد اتفاقا این نوع تحلیل ها برای اصلاح طلبان مفید است چون آنها را به غفلت می برد و واقعا فکر می کنند که اصلاح طلبان مرده اند . بعد می فهمند که نه بابا اصلاح طلبان زنده اند.

یکی از مردم

۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

3

15

تازه مبفهمم با چه توجیهی معاوبه در سر منابر سب علی میکرد و اگر ارتباط جهانی آن روز بود با اطلاع رسانی و روشنگری نمیتواست آن ظلم ها را بکند

خدا شما را که روشنگری میکنید حفظ کند تا انسانهای بزرگ مثل و دشمنانشان و راه های دشمنی شان را بشناسیم

محمد

۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

29

این آقایان دارای بهره هوشی بسیار پایینی هستند.

یکی از بزرگترین دلایلی که آقای خاتمی محبوبیت بالایی دارند آن است که مورد هجمه افرادی مانند کوثری قرار می گیرند.

آقای کوثری خود نمی داند که هربار که او و هم تیمی هایش به نحوی به آقای خاتمی تهمتی می زند، خود موجب افزایش محبوبیت ایشان می شوند.

تصور نمایید که آقای خاتمی اگر مورد تایید افرادی چون رسایی و کوچک زاده و ... بود آیا بازهم می توانست محبوب قلبها باشد ؟!

بی هوش

۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

فکر کنم بهره هوشی شما به مراتب کمتر از آقایان است!

شما استراتژی اپوزیسیون سازی را نمی دانید.

بهترین شخص برای اپوزیسون اقایان همین جناب سید محمد خاتمی است!

ایشان هم اهل مماشات است هم اهل باج دادن به زورگویان ومنفعت طلبان و انحصار خواهان داخلی و هم از چهره تو دل برو وکلام شیرین برای ساده دلانی که عقلشان به چشم وگوششان است برخوردار می باشد!

رضا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید